Nee.. hij heeft mij in mijn meest kwetsbare vorm waargenomen en maakt daar af en toe misbruik van. Ik plaag hem met alle makkelijke dingen die voorhanden zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:26 schreef Neleos het volgende:
Zijn jullie voetbalvriendjes van elkaar?
Ik kan de punten ook aan Stanley C. toekennen, als je wilt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Het heiligbeen (lat.: os sacrum)
Hmmmm.
Hmm, vandaar al die vaagheid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee.. hij heeft mij in mijn meest kwetsbare vorm waargenomen en maakt daar af en toe misbruik van. Ik plaag hem met alle makkelijke dingen die voorhanden zijn.
Fan Mail..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:27 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nouja met de verzorger dan, een nieuwe. Mark heet ie. Heel handig, nu mogen we de trainer ook geen Marc meer noemen
Ik heb het niet volledig goed, en ik ben ook heel integer. Dus doe maar ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:27 schreef bofneger het volgende:
[..]
Ik kan de punten ook aan Stanley C. toekennen, als je wilt?
Ik was met jouw deel van het antwoord al akkoord, maar vooruit. Aan Stanley de volgende vraag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:28 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik heb het niet volledig goed, en ik ben ook heel integer. Dus doe maar ja.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik ben zojuistl flauw gevallen.. pak even een koud washandje, ben er over 5 minuten weer.. tot zo.
Je staat inmiddels vetgedrukt, ik laat het aan de bepaler overquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, ben er weer.. heb ik het punt al, heb ik het punt al, kan iemand ervoor zorgen dat ik sowieso dat punt krijg??!!...
Joaquin Phoenix speelt 'de keizer' in Gladiator. Wat is zijn naam in die film?
Ja, dat ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:34 schreef BwennieBren het volgende:
Commodus
Nee, die is te min.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:43 schreef Neleos het volgende:
Armand?
Die ken ik niet eens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 03:44 schreef bofneger het volgende:
Denny dan maar?
Christaans?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |