quote:Sex fights continue at more than one point between the resistance fighters and the unclefucking Zionist occupation blows.
quote:Zionist warplanes cocksucked out intensive air shafts on Beirut's southern district
quote:The unclefucking leader of Hezbollah
Echt harstikke erg, maarjaquote:Entire "Big Dick" Lebanese family killed in Israeli attack on hospital
Okay.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Hoe kun je over zulke wezens schrijven zonder ze als achterlijk te portretteren?
dat is op zich nog wel interessant, ik meende ergens gelezen dat het om een 500 pond bom zou gaan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:38 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Of deze.
[..]
Nevermind dat de resten van de de precision-guided bombs tussen de lijken in de kelder lagen.
[afbeelding]
[..]
Maar dat is niet interessant.
Het enige wat telt is de vraag "Hoe kunnen we de Libanezen zelf de schuld ervan geven?"
Ah ik snap wat je bedoelt denk ik. Zo'n uitbreiding om van een 'dumb-bomb' een 'smart-bomb' te maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is op zich nog wel interessant, ik meende ergens gelezen dat het om een 500 pond bom zou gaan?
de mk84 is 2000 pond, dat verklaart de schade
dat stukje wat je daar ziet is overigens niet de bom maar een paketje wat erop moet om er een geleide wapen van te maken
Er werd nog wat meer in datzelfde artikel gezegd;quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:13 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Zelfs het IDF heeft toegegeven dat er geen Hezbollah raketten waren.
1. De plaats werd in het aanvalsplan opgenomen vanwege eerdere beschietingen daar vandaan; laat onverlet dat daar op het moment van de Israëlische bombardement raketbeschietingen plaatsvonden.quote:The Israel Defense Forces had said after the deadly air-strike that many rockets had been launched from Qana. However, it changed its version on Monday.
The site was included in an IAF plan to strike at several buildings in proximity to a previous launching site. Similar strikes were carried out in the past. However, there were no rocket launches from Qana on the day of the strike.
Meanwhile, the Lebanese Red Cross workers reported on Monday that 28 bodies, 19 of them children, were removed from the rubble.
The count is lower than the some 60 bodies reported by news agencies, quoting Lebanese security officials. Survivors say 60 people were in the building at the time of the strike.
Additional bodies are expected to be found in rescue operations.
Elsewhere in southern Lebanon, 49 bodies were removed Monday from the ruins of buildings in ten villages. Medical sources in Lebanon say dozens more are buried in the rubble.
IDF sources said the warning pamphlets the IAF disseminated to residents, calling on them to leave the area, were dropped several days before the strike, and not over the weekend.
The IAF does not have a way to verify whether villages have been vacated, or whether civilians remain hidden in bomb-shelters in locations otherwise believed to have been vacated, the sources said.
Paratroopers who fought in Bint Jbail last week said they noticed civilians hiding in the rubble while the fierce battle with Hezbollah militants was taking place.
The IDF account and those of survivors present contradictory versions of the Qana deaths. The IDF said that there is an unexplained gap of about seven hours between the IAF strike and the first report that the building had collapsed. Residents' accounts say only 10 minutes went by between the strike and the collapse.
Relax. Jij zal vast nog wel een ander gelegenheid aangrijpen om te juichen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
Nog steeds geen raketten op Tel Aviv? Jammer
Van de VVD-sitequote:Zonder ontwapening Hezbollah geen staakt-het-vuren
VVD-woordvoerder Hans van Baalen, die afgelopen week o.a. de Israëlische premier Olmert bezocht en polshoogte nam in Noord-Israël, is het met de ministers van Buitenlandse Zaken van Groot-Brittannië, Duitsland en Nederland eens dat de EU Israël geen onmiddellijk staakt-het-vuren mag opleggen.
De basisvoorwaarde voor het neerleggen van de wapens door Israël is de ontwapening van de Hezbollah, zoals in 2004 door de VN-Veiligheidsraad bepaald. Het ontwapenen van de Hezbollah moet dan ook de kern zijn van het mandaat voor de te formeren vredesmacht. Van Baalen gelooft niet dat de door Syrië en Iran gesteunde terreurbeweging Hezbollah bereid is haar wapens in te leveren. Als de vredesmacht niet via militaire middelen tot de ontwapening van de Hezbollah overgaat, dan kan de EU en de internationale gemeenschap Israël niet dwingen tot het afzien van geweld tegen Hezbollah ter verdediging van de eigen burgerbevolking in Noord-Israël. Het veto van Groot-Brittannië, Duitsland en Nederland tegen het EU-voorstel van een onmiddellijk staakt-het-vuren wordt door de VVD ten volle gesteund. Het voorstel van D66-Kamerlid Bert Bakker om minister Bot tot een andere politiek te dwingen heeft, mede op basis van de VVD-positie, in de Kamer geen meerderheid.
Zolang jij en die meekie daarvoor niet in aanmerking komen vind ik alles best.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:24 schreef BaajGuardian het volgende:
yildiz for nws mod.
ja want stel je voor dat de mainstream doorbroken word, hel ende verdoemenis!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:20 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Zolang jij en die meekie daarvoor niet in aanmerking komen vind ik alles best.
[/offtopic]
Dat is eigenlijk het minste van mijn zorgen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:28 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ja want stel je voor dat de mainstream doorbroken word, hel ende verdoemenis!
ahha! je bent een fan!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:29 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk het minste van mijn zorgen...
Van jou wel, inderdaad.quote:
Het zijn ook geen precisie raketten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:53 schreef remlof het volgende:
Nog steeds geen raketten op Tel Aviv? Jammer
omdat het de bedoeling is dat iran zich er echt mee gaat bemoeien zodat bush en zijn terroristenbende er binnen kan vallen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn ook geen precisie raketten.Ze gaan wat verder en ploffen dan willekeurig neer.
Wat ze in Israel precies aan 't doen zijn ontgaat me ook , ze kunnen de tegenstander weer in 6 dagen plat hebben.![]()
Goede opmerking. Hezbollah kan evengoed deze oorlog niet winnen; dat wil zeggen dat die 'rotjes' er niet voor kunnen zorgen dat Israël in de zee verdwijnt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zijn ook geen precisie raketten.Ze gaan wat verder en ploffen dan willekeurig neer.
Wat ze in Israel precies aan 't doen zijn ontgaat me ook , ze kunnen de tegenstander weer in 6 dagen plat hebben.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
omdat het de bedoeling is dat iran zich er echt mee gaat bemoeien zodat bush en zijn terroristenbende er binnen kan vallen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een corrupte drugs- en wapen handelende terrostische bende is 't.
![]()
Israel kan Libanon in 6 dagen van de kaart vegen maar de publieke opinie is een factor die meetelt en dat gaat nu ook al regelmatig fout.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 06:42 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Goede opmerking. Hezbollah kan evengoed deze oorlog niet winnen; dat wil zeggen dat die 'rotjes' er niet voor kunnen zorgen dat Israël in de zee verdwijnt.
Ik vraag me langzamerhand af wanneer het spelen met het 'echte' spul begint.
een pokerspel met troeven.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef Drugshond het volgende:
Op dit moment is het nog een pokerspel, en alle troeven liggen nog niet op tafel. Sterker nog ... de spelers zijn het nog niet eens over de inzet. En Amerika past voorlopig nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |