quote:ACFU maakt doorstart met 2de elftal
Van een onzer verslaggevers
Het heeft even geduurd, maar na het behalen van het trainersdiploma kan pekel eindelijk z'n ambities waarmaken: trainer worden van een talentvol elftal. De ervaren international van AC Fok! United gaat komend seizoen het 2de elftal van AC Fok! United onder handen nemen. "Een ultieme uitdaging", aldus de keeper.
"We zaten na het gokschandaal en de affaires eromheen even in een slop, maar we komen er straks weer sterker uit dan ooit. Verscheidende spelers hebben een andere club gezocht, maar gelukkig bleef het grootste gedeelte wel aanwezig. Dat tekent de familieband van onze club."
Over de doorstart van Jong ACFU is pekel zeer positief. "We hebben enkele zeer talentvolle jeugdspelers lopen in de regio. Deze moeten we zien te strikken, en vervolgens met die spelers een elftal bouwen dat de toekomst van ACFU kan garanderen. Doelstelling is om eerst een goed lopend elftal te maken. Maar het eerste doel is om spelers te strikken. Wie zich geroepen voelt, kan een testperiode aanvragen."
Bron: AD
Allang, excuses.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef Gollemrulez het volgende:
Is de bouw van het stadion nog steeds niet afgerond trouwens?
Idd, ik zie er wel een talentje in BaggerUserquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je wilt niet meedoen toevallig?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:21 schreef pekel het volgende:
[..]
Ik zie een talentvolle middenvelder.
klopt. Maar je hebt volgens mij de tijd van Vom en VoreG in het tweede gemist. Dat was pas goed voor de sfeerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef Tomhoog het volgende:
vroegâh in de kantine was het altijd wel gezellig
ik was toen nog een toeschouwer. Zelf deed ik niet mee iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
klopt. Maar je hebt volgens mij de tijd van Vom en VoreG in het tweede gemist. Dat was pas goed voor de sfeer![]()
Die konden wel zuipen ja!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
klopt. Maar je hebt volgens mij de tijd van Vom en VoreG in het tweede gemist. Dat was pas goed voor de sfeer![]()
Je bent welkom in het teamquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:47 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Misschien moet je een talentendag houden..
wat is nou precies de bedoeling van dat Fok United!?
Met die conditie zit het bij mij ook wel goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Ligt eraan wat onder topconditie verstaatMijn hefboom doet het nog uitstekend...
...mn bierconditie zeg maar
quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jeugdspelers die meteen een nummer opeisen van de basis...
quote:Stofzuiger zoekende
Nadat Kaap in 2005 overging van Jong AC Fok naar zijn grote liefde Feijenoord is er heel wat gebeurt. De middenvelder kon bij Feijenoord toch geen basisplaats veroveren en raakte in een oneindige spiraal naar beneden. Drank en gokschulden maakte een einde aan Kaap zijn carriere in de Eredivisie.
Sindsdien is de stofzuiger weer zoekende naar een club. Insiders zeggen dat Kaap wel oren zou hebben naar een transfer naar zijn vorige club, Jong AC Fok United! De jonge FoKkers, die afgelopen seizoen in beruchte affaires geraakte, staat inmiddels onder leiding van een oudgediende, Pekel. Het is de vraag maar of Pekel iets ziet in de verdedigende middenvelder, welke overigens goed uit de voeten kan in de centrum verdediging.
Een quote uit het oude selectieblad van Jong AC Fok united;
(21) Kaap: Centrale verdediger/middenvelder Soort van reïncarnatie van John de Wolf in doen en laten. Niet de snelste en niet de creatiefste, maar wel een werkpaard met een goede pass en bereid om een tegenstander even ernstig te "beroeren" als dat nodig mocht zijn.
We zullen zien, Ik profileer me inieder geval goed in de voorbereiding en ik denk dat de rechtsback positie er wel in zit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:44 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik ben benieuwd of je het gaat redden. De routine zal denk ik niet zo snel uit het elftal worden gezet. Ik kies daarom maar eieren voor mn geld, en de sfeer is bij Jong Fok toch altijd wat gemoedelijker geweest.
Ja nou deze jongen moet een permanente rode kaart krijgen voor de 3de helftquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:28 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
We zullen zien, Ik profileer me inieder geval goed in de voorbereiding en ik denk dat de rechtsback positie er wel in zit.
Anders zie ik een centrum met Kaap In Jong Fok! ook wel zitten, maar dan zal voor deze ouwe lul wel dispensatie aangevraagd moeten worden.
Dan zijn we dus hetzelfde type spelerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ja nou deze jongen moet een permanente rode kaart krijgen voor de 3de helft![]()
Die regel is 2 seizoenen geleden opgeheven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar volgens de regels van de knvb is het tweede elftal enkelt en alleen nog maar voor spelers onder de 25....
Zolang ik maar in de basis blijf staanquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:08 schreef pekel het volgende:
Voor een keeper wordt nog gezocht.
Schijn je conditie van te krijgen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang ik maar in de basis blijf staan
Maar een beetje concurrentie zou leuk zijn. Nu moet ik bij de partijtjes de hele tijd van het ene doel naar het andere doel rennen...
Ik ben keeper heur...quote:
En al die lobjes van 50 meter over me heen werken ook niet echt motiverend. Ze gaan dan wel bijna allemaal mis, maar toch... Das niet de bedoeling van t spelletje.quote:
Eh....daar pas ik voor als je het niet erg vind.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
In het eerste douche je al gemengd. SCH enzo.
Zijn er nog mensen die zijn opgeroepen uit ons team?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:15 schreef pekel het volgende:
Dinsdag zijn er interlandverplichtingen.
Bjoro en S-Two voor Jong Oranje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die zijn opgeroepen uit ons team?
Ah mooi zo. Had na de vorige keer niets gehoord namelijk.quote:
Er was ook niet veel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Had na de vorige keer niets gehoord namelijk.
S-Two maakt meer kans op een basisplaats bij 1 dan ik, dus als hij bij de spelerslijst staat hoor ik er ook op....quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:08 schreef pekel het volgende:
Op dit moment is dit de selectie:
Doel
(24) EnGCatjuh
Verdedigers
(96) Stame
(22) Brighton
(38) CrazyRay
(21) Kaap
(69) S-Two
Middenvelders
(85) DnDiek
(26) Bjoro
( 7) DatMeenJeNiet
(18) Rekkie
Aanvallers
(17) Tomhoog
(19) Spideyman
(25) Gollemrulez
Voor een keeper wordt nog gezocht.
Jep, en dit is ook een tijdelijke lijst. Er wordt wel eens gehusselt tussen de elftallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
S-Two maakt meer kans op een basisplaats bij 1 dan ik, dus als hij bij de spelerslijst staat hoor ik er ook op....
Ben je nu interim trainer van 1 pekel?
Ja, ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef pekel het volgende:
Bos81 heeft laten weten wel weer te willen voetballen voor ACFU, en hij begint hier in het 2de als middenvelder...kan hij mooi ervaring geven aan de jonge jongens.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:15 schreef pekel het volgende:
Dinsdag zijn er interlandverplichtingen.
18 aug: BFC Millingen aan de Rijn 2 - ACFU 2 19.30
21 aug: HWSA - ACFU 2 17.00
26 aug: Start competitie
Hij wordt zeer onderschat op het middenveld anders, daar kan hij zeker goed uit de voeten.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
Mooie rentree van Bos81 als speler. Altijd een zeer nuttige speler, vooral op de back!
hopelijk kunnen we nog goed samenwerken want, daar gaat het om in het voetbalquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Met zijn ervaring kan hij voor ons zeer waardevol op het middenveld zijn. Samen met Bjoro staat er dan een sterk stabiel blok. Hopen dat ik mn vorm vast kan houden, aangezien we niet al teveel aanvallers in de selectie hebben.
Bjoro kan ook aanvallend spelen, en desnoods passen we de tactiek er op aan.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:03 schreef Gollemrulez het volgende:
Met zijn ervaring kan hij voor ons zeer waardevol op het middenveld zijn. Samen met Bjoro staat er dan een sterk stabiel blok. Hopen dat ik mn vorm vast kan houden, aangezien we niet al teveel aanvallers in de selectie hebben.
Ik ben wel voor een extra training vandaag als je kan, of je moet interlandverplichtingen hebben.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:08 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
hopelijk kunnen we nog goed samenwerken want, daar gaat het om in het voetbal![]()
geen interlands helaas..quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik ben wel voor een extra training vandaag als je kan, of moet interlandverplichtingen hebben.
Dat waren nog eens tijdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:19 schreef stame het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden![]()
Ik zag *tot mijn verbazing* dat ik ook gewoon weer op de spelerslijst sta.. Hoewel er ook staat dat alle spelers ontslagen waren.
Maar uiteraard sluit ik me weer aan bij 't team... en ziet wel een hereniging van "het gouden duo" achterin zitten
moeten we wel ver vooruit spelen aangezien het doel dan leeg isquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik kan eventueel ook in de spits spelen, mocht de nood hoog zijn.
Met Stame en S-Two nog achterin?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:42 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
moeten we wel ver vooruit spelen aangezien het doel dan leeg is
Aanval is de beste verdedigingquote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:42 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
moeten we wel ver vooruit spelen aangezien het doel dan leeg is
Dan is het goedquote:
Graag.quote:
18 aug: BFC Millingen aan de Rijn 2 - ACFU 2 1-5quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef Gollemrulez het volgende:
Wanneer begint de competitie weer dan?
....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef pekel het volgende:
[..]
18 aug: BFC Millingen aan de Rijn 2 - ACFU 2 1-5
21 aug: HWSA - ACFU 2 17.00
26 aug: Start competitie
Maandag uit naar amateurclub HWSA te Ambacht-Ido -Hendrik
We hebben een bus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
....
weer zo'n ------ end fietsen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef pekel het volgende:
Bos81, Bjoro 2x, Spideyman en Gollemrulez
De nieuwe Klinsmann?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef pekel het volgende:
Sorry mensen, ben in Amerika.
Dat zijn zeker altijd mooie potjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan niet wachten op de confrontatie met Jong Tweakers. Hopelijk komt die ontmoeting snel
* S-Two gaat de overleidingsberichten in de krant bijlangs.quote:
Is het al zo erg?quote:Op zondag 3 september 2006 14:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
* S-Two gaat de overleidingsberichten in de krant bijlangs.
Als het klopt wat EnGCatjuh zegt dan denk ik het wel jaquote:
Ja, met die belachelijke rode kaart van mij op Arjen Humen. Ik raakte hem maar halfquote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef Gollemrulez het volgende:
ik weet wel dat 21 aug: HWSA - ACFU 2 in 0-0 is geeindigd, maar het competitieprogramma is mij verder niet geheel bekend.
De KNVB schijnt de zaterdagmiddag ook een uitstekend tijdstip te vinden.quote:Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef Bos81 het volgende:
SInds wanneer spelen tweede elftallen op zaterdag
Was toch altijd op maandag![]()
Met jouw conditie moet dat toch nog steeds mogelijk zijn!quote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
KNVB
Ik wil op vrijdagavond mijn biertjes blijven drinken
Eens, de maandagavond was primaquote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
KNVB
Ik wil op vrijdagavond mijn biertjes blijven drinken
Tjah, ik kopte die bal nogal hard in, dus beetje licht geheugenverlies denk ikquote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef pekel het volgende:
Slecht geheugen hebben jullie mensen....
26 aug: MicroSoft Tweakers FC 2 - ACFU 2 2-2 ( Goals van Gollemrulez en S-Two (kopbal) )
02 sep: ACFU 2 - Donderhonden 2 2-1 Spideyman en Gollemrulez
09 sep: Slikkers VV 2 - ACFU 2
Ik zat trouwens vast in de USA....onterecht...heb er een paar weken gezeten... Ze dachten dat ik een Libanese guerillastrijder wasinmiddels een claim ingediend.
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Gaan we trouwens nog aan teamgedoe doen..? Teamborrels/ feestjes enzo, om te drinken aan de teambuilding te werken.
Dan moeten we wel winnen. Als we verliezen, moeten jullie het maar zonder mij stellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
18 September ben ik jarig, dan moeten we vast ook spelen, dus er komt een grote afterparty
Ik ben ook niet zo voor de afterparty na een verliespartijquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel winnen. Als we verliezen, moeten jullie het maar zonder mij stellen
Tsja dan zit er niks anders op dan te winnen ben ik bangquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor de afterparty na een verliespartij
Als jij dan maar m'n schoenen poetst elke keer dat ik scoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eerst trainen maatje. Als je niet goed genoeg bent mag je m'n fiets wel wassen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Waris3 het volgende:
Haha (!)
Ga je het me nu nog vertellen of niet...?
Dat klopt dan weer niet helemaal volgens mij...quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
De grootste drinker is de aanvoerder natuurlijk!
Iedereen zou een aanvoerdersband moeten dragen bij onsquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:17 schreef Tomhoog het volgende:
Alsof iemand luistert naar onze aanvoerder:')
wat een grap
als er iemand van ons hard wordt neergehaald schoppen we die ander gewoon onder de grond..
Maakt de scheids een verkeerde beslissing merkt die het heus wel.
aanwijzingen zijn niet nodig want iedereen weet wat die moet doen
Of jij neemt 't iets te serieusquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef S-Two het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen hier de rol van aanvoerderschap niet serieus nemen. Dit is een hele belangrijke en verantwoordelijke taak jongens!
![]()
Zie de piquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:38 schreef stame het volgende:
[..]
Of jij neemt 't iets te serieus
Nu allemaal je bek open trekken, doet dat maar eens wat meer in het veld
Gelukkig zuip ik dan ook nooit veelquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:08 schreef stame het volgende:
[..]
Das waar... jij hebt altijd een lui oog als je te veel gezopen hebt
Nog nooit meegemaakt nee, weet niet of dat komt door jou of door mezelf.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gelukkig zuip ik dan ook nooit veel.
Hopelijk gaat de communicatie in het centrum wel weer goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:55 schreef stame het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt nee, weet niet of dat komt door jou of door mezelf.
Want er is toch wel een rede waarom ik geen grensrechter ben geworden
Maar wanneer spelen we weer?
Daar heb ik de volste vertrouwen in...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de communicatie in het centrum wel weer goed
Als het goed is welquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef stame het volgende:
[..]
Daar heb ik de volste vertrouwen in...
We spelen morgen toch?
me 2quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef stame het volgende:
[..]
Daar heb ik de volste vertrouwen in...
We spelen morgen toch?
Vanavond? Vanacht zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
me 2![]()
Vroeg op bed vanavond he knulletjes.
Ja, iemand zei iets over schreeuwen, dus ik dacht...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef Gollemrulez het volgende:
Ontroerende opmerking W3.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:38 schreef stame het volgende:
[..]
Of jij neemt 't iets te serieus
Nu allemaal je bek open trekken, doet dat maar eens wat meer in het veld
jaja zin inquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:34 schreef stame het volgende:
Vandaag tegen de Slikkers VV
Wordt volgens mij weer volle bak...
Lachen. Kunnen we details over die wedstrijd in dit topic lezen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb Kantine-Tinie gevraagd het bier alvast koud te zetten.
jupquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:21 schreef S-Two het volgende:
Komt het door de fraude-zaak dat de competitie stil ligt?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al dat drugsgeld in de competitie...
Dat wel, maar ik wil (voorlopig) niet terug als trainer.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos81 heeft natuurlijk coachervaring...
Mijn bierpens begint ook al aardig groot te wordenquote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef Tomhoog het volgende:
ik ga in staking
ik ga in staking omdat ik geen geld meer ontvang.quote:
Als ik bardienst heb wel jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja gratis bier, dus mij hoor je niet klagen
Moet je nu op de gang douchen omdat je niet meer door de kleedkamerdeur past?quote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mijn bierpens begint ook al aardig groot te worden.
Douchenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je nu op de gang douchen omdat je niet meer door de kleedkamerdeur past?
Jij rolt met die modder in je haren bij je vriendin in bed?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je had een prestatiecontract en je hebt nooit iets gepresteerd. En de winstpremies hebben wij opgedronken.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
Dat kan ik me nog wel herrineren![]()
Tjsa, moest je maar blijven dan kon je meedrinken![]()
Ik zorg gewoon dat ik niet vies wordquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij rolt met die modder in je haren bij je vriendin in bed?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je had een prestatiecontract en je hebt nooit iets gepresteerd. En de winstpremies hebben wij opgedronken.
Dat komt omdat je niet had betaald om gebruik te maken van het toilet. Dan voel je dat vanzelf een keer.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef stame het volgende:
Voor zover ik weet is de barvrouw ook de toiletjuffrouw
En aangezien jij met haar wegging en mij daar op sloot in de kantine.
Het verhaal dat ik gehoord heb, is dat bij een jaarlijkse medische keuring de ploegarts erachterkwam dat Methodmich vrouw was, dat hij daarom ruzie kreeg met het clubbestuur en uiteindelijk vertrok naar vrouwenvereniging Floresta. En volgens mij klopt dat, maar ik heb geen contact met MM dus kan het niet bevestigd krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Dat was toch niet methodmich, maar iemand anders toch. Methodmich had toen al de club verlaten.
toch....![]()
We hebben toch een sponsorcontract met Lada?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef WEST het volgende:
[..]
ik had een contract en er is mij een vette BMW beloofd met een salaris van 50.000 euro per maand
totaal kom ik toch op een 850.000 euro wat ik nog moet ontvangen![]()
Daarom laten jullie me in een kantine met een volle tap, wat borrelnootjes en een tv achter?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet had betaald om gebruik te maken van het toilet. Dan voel je dat vanzelf een keer.
Na een wilde avond was de tap nog vol? Waar haal je dát vandaan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef stame het volgende:
[..]
Daarom laten jullie me in een kantine met een volle tap, wat borrelnootjes en een tv achter?
Biervaatje uit de kelderkastquote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Na een wilde avond was de tap nog vol? Waar haal je dát vandaan?
Die waren er toen nog nietquote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef stame het volgende:
Ach ja.. ik maakte gebruik van die halve liter glazen
En al die kratten Jupiler dan. Die drink je toch gewoon uit de flesquote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Door die vechtpartij de week ervoor waren alle bierglazen op en moesten we het doen met koffiekopjes...
Je zat op de wc, dus wat denk je?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef stame het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar ik dan uit heb gedronken
We hebben een tap. Kratjes zijn voor thuis.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En al die kratten Jupiler dan. Die drink je toch gewoon uit de fles![]()
Nee hoor. Ik bestel altijd een flesje Juup als ik in de kantine ben.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hebben een tap. Kratjes zijn voor thuis.
Een flesje Juup. Daar hadden die Brabantse meisjes op vakantie het ook steeds over.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bestel altijd een flesje Juup als ik in de kantine ben.
Nee hoor, dat smaakt prima.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een flesje Juup. Daar hadden die Brabantse meisjes op vakantie het ook steeds over.
Dat klinkt toch wel zo belachelijk he![]()
.
Die wordt altijd uit jouw schuurtje opgehaald als jij dr een wil hebben.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bestel altijd een flesje Juup als ik in de kantine ben.
Een flesje Juup.. dat klinkt toch als muziek in de oren.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een flesje Juup. Daar hadden die Brabantse meisjes op vakantie het ook steeds over.
Dat klinkt toch wel zo belachelijk he![]()
.
Niks mis mee iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef stame het volgende:
[..]
Een flesje Juup.. dat klinkt toch als muziek in de oren.
En zoals Bos al zegt Brabantse meisjes![]()
Ik zeg ook niet dat een flesje Juup vies is.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat smaakt prima.
Brabantse meisjes![]()
Okeequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat een flesje Juup vies is.
![]()
Wat is je achternaam? Ik vind altijd wel rijke personen in de familie.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanavond nog bieren op de club? En gebroederlijk Talpa kijken?
Hoe weet jij dat nou weer... Daar zeurt mn moeder de afgelopen jaren ook al over (dat ik dat ding moet halen)....quote:
Nadat ik jou achteruit slingerend over de oprit naar de parkeerplaatsen voor de spelers zag rijden en 3 andere auto's van het bestuur zag rammen tijdens het inparkeren, wist ik genoeg.quote:Op maandag 20 november 2006 16:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer... Daar zeurt mn moeder de afgelopen jaren ook al over (dat ik dat ding moet halen)....
Ow dat verklaart een hoop. ik weet alleen nog dat ik wakker werd met mn hoofd op de wasbak... Toch misschien iets teveel...quote:Op maandag 20 november 2006 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nadat ik jou achteruit slingerend over de oprit naar de parkeerplaatsen voor de spelers zag rijden en 3 andere auto's van het bestuur zag rammen tijdens het inparkeren, wist ik genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |