18 aug: BFC Millingen aan de Rijn 2 - ACFU 2 1-5quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef Gollemrulez het volgende:
Wanneer begint de competitie weer dan?
....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef pekel het volgende:
[..]
18 aug: BFC Millingen aan de Rijn 2 - ACFU 2 1-5
21 aug: HWSA - ACFU 2 17.00
26 aug: Start competitie
Maandag uit naar amateurclub HWSA te Ambacht-Ido -Hendrik
We hebben een bus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
....
weer zo'n ------ end fietsen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef pekel het volgende:
Bos81, Bjoro 2x, Spideyman en Gollemrulez
De nieuwe Klinsmann?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef pekel het volgende:
Sorry mensen, ben in Amerika.
Dat zijn zeker altijd mooie potjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan niet wachten op de confrontatie met Jong Tweakers. Hopelijk komt die ontmoeting snel
* S-Two gaat de overleidingsberichten in de krant bijlangs.quote:
Is het al zo erg?quote:Op zondag 3 september 2006 14:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
* S-Two gaat de overleidingsberichten in de krant bijlangs.
Als het klopt wat EnGCatjuh zegt dan denk ik het wel jaquote:
Ja, met die belachelijke rode kaart van mij op Arjen Humen. Ik raakte hem maar halfquote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef Gollemrulez het volgende:
ik weet wel dat 21 aug: HWSA - ACFU 2 in 0-0 is geeindigd, maar het competitieprogramma is mij verder niet geheel bekend.
De KNVB schijnt de zaterdagmiddag ook een uitstekend tijdstip te vinden.quote:Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef Bos81 het volgende:
SInds wanneer spelen tweede elftallen op zaterdag
Was toch altijd op maandag![]()
Met jouw conditie moet dat toch nog steeds mogelijk zijn!quote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
KNVB
Ik wil op vrijdagavond mijn biertjes blijven drinken
Eens, de maandagavond was primaquote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
KNVB
Ik wil op vrijdagavond mijn biertjes blijven drinken
Tjah, ik kopte die bal nogal hard in, dus beetje licht geheugenverlies denk ikquote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef pekel het volgende:
Slecht geheugen hebben jullie mensen....
26 aug: MicroSoft Tweakers FC 2 - ACFU 2 2-2 ( Goals van Gollemrulez en S-Two (kopbal) )
02 sep: ACFU 2 - Donderhonden 2 2-1 Spideyman en Gollemrulez
09 sep: Slikkers VV 2 - ACFU 2
Ik zat trouwens vast in de USA....onterecht...heb er een paar weken gezeten... Ze dachten dat ik een Libanese guerillastrijder wasinmiddels een claim ingediend.
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Gaan we trouwens nog aan teamgedoe doen..? Teamborrels/ feestjes enzo, om te drinken aan de teambuilding te werken.
Dan moeten we wel winnen. Als we verliezen, moeten jullie het maar zonder mij stellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
18 September ben ik jarig, dan moeten we vast ook spelen, dus er komt een grote afterparty
Ik ben ook niet zo voor de afterparty na een verliespartijquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel winnen. Als we verliezen, moeten jullie het maar zonder mij stellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |