18 aug: BFC Millingen aan de Rijn 2 - ACFU 2 1-5quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:43 schreef Gollemrulez het volgende:
Wanneer begint de competitie weer dan?
....quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef pekel het volgende:
[..]
18 aug: BFC Millingen aan de Rijn 2 - ACFU 2 1-5
21 aug: HWSA - ACFU 2 17.00
26 aug: Start competitie
Maandag uit naar amateurclub HWSA te Ambacht-Ido -Hendrik
We hebben een bus.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:47 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
....
weer zo'n ------ end fietsen
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:00 schreef pekel het volgende:
Bos81, Bjoro 2x, Spideyman en Gollemrulez
De nieuwe Klinsmann?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:47 schreef pekel het volgende:
Sorry mensen, ben in Amerika.
Dat zijn zeker altijd mooie potjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:37 schreef Bos81 het volgende:
Ik kan niet wachten op de confrontatie met Jong Tweakers. Hopelijk komt die ontmoeting snel
* S-Two gaat de overleidingsberichten in de krant bijlangs.quote:
Is het al zo erg?quote:Op zondag 3 september 2006 14:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
* S-Two gaat de overleidingsberichten in de krant bijlangs.
Als het klopt wat EnGCatjuh zegt dan denk ik het wel jaquote:
Ja, met die belachelijke rode kaart van mij op Arjen Humen. Ik raakte hem maar halfquote:Op zondag 3 september 2006 16:10 schreef Gollemrulez het volgende:
ik weet wel dat 21 aug: HWSA - ACFU 2 in 0-0 is geeindigd, maar het competitieprogramma is mij verder niet geheel bekend.
De KNVB schijnt de zaterdagmiddag ook een uitstekend tijdstip te vinden.quote:Op zondag 3 september 2006 16:43 schreef Bos81 het volgende:
SInds wanneer spelen tweede elftallen op zaterdag
Was toch altijd op maandag![]()
Met jouw conditie moet dat toch nog steeds mogelijk zijn!quote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
KNVB
Ik wil op vrijdagavond mijn biertjes blijven drinken
Eens, de maandagavond was primaquote:Op zondag 3 september 2006 16:51 schreef Bos81 het volgende:
KNVB
Ik wil op vrijdagavond mijn biertjes blijven drinken
Tjah, ik kopte die bal nogal hard in, dus beetje licht geheugenverlies denk ikquote:Op zondag 3 september 2006 16:38 schreef pekel het volgende:
Slecht geheugen hebben jullie mensen....
26 aug: MicroSoft Tweakers FC 2 - ACFU 2 2-2 ( Goals van Gollemrulez en S-Two (kopbal) )
02 sep: ACFU 2 - Donderhonden 2 2-1 Spideyman en Gollemrulez
09 sep: Slikkers VV 2 - ACFU 2
Ik zat trouwens vast in de USA....onterecht...heb er een paar weken gezeten... Ze dachten dat ik een Libanese guerillastrijder wasinmiddels een claim ingediend.
Lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 5 september 2006 16:07 schreef Gollemrulez het volgende:
Gaan we trouwens nog aan teamgedoe doen..? Teamborrels/ feestjes enzo, om te drinken aan de teambuilding te werken.
Dan moeten we wel winnen. Als we verliezen, moeten jullie het maar zonder mij stellenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
18 September ben ik jarig, dan moeten we vast ook spelen, dus er komt een grote afterparty
Ik ben ook niet zo voor de afterparty na een verliespartijquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moeten we wel winnen. Als we verliezen, moeten jullie het maar zonder mij stellen
Tsja dan zit er niks anders op dan te winnen ben ik bangquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo voor de afterparty na een verliespartij
Als jij dan maar m'n schoenen poetst elke keer dat ik scoor.quote:Op donderdag 7 september 2006 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Eerst trainen maatje. Als je niet goed genoeg bent mag je m'n fiets wel wassen.
quote:Op donderdag 7 september 2006 23:53 schreef Waris3 het volgende:
Haha (!)
Ga je het me nu nog vertellen of niet...?
Dat klopt dan weer niet helemaal volgens mij...quote:Op vrijdag 8 september 2006 14:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
De grootste drinker is de aanvoerder natuurlijk!
Iedereen zou een aanvoerdersband moeten dragen bij onsquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:17 schreef Tomhoog het volgende:
Alsof iemand luistert naar onze aanvoerder:')
wat een grap
als er iemand van ons hard wordt neergehaald schoppen we die ander gewoon onder de grond..
Maakt de scheids een verkeerde beslissing merkt die het heus wel.
aanwijzingen zijn niet nodig want iedereen weet wat die moet doen
Of jij neemt 't iets te serieusquote:Op vrijdag 8 september 2006 16:48 schreef S-Two het volgende:
Ik heb het idee dat sommige mensen hier de rol van aanvoerderschap niet serieus nemen. Dit is een hele belangrijke en verantwoordelijke taak jongens!
![]()
Zie de piquote:Op vrijdag 8 september 2006 17:38 schreef stame het volgende:
[..]
Of jij neemt 't iets te serieus
Nu allemaal je bek open trekken, doet dat maar eens wat meer in het veld
Gelukkig zuip ik dan ook nooit veelquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:08 schreef stame het volgende:
[..]
Das waar... jij hebt altijd een lui oog als je te veel gezopen hebt
Nog nooit meegemaakt nee, weet niet of dat komt door jou of door mezelf.quote:Op vrijdag 8 september 2006 19:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
Gelukkig zuip ik dan ook nooit veel.
Hopelijk gaat de communicatie in het centrum wel weer goedquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:55 schreef stame het volgende:
[..]
Nog nooit meegemaakt nee, weet niet of dat komt door jou of door mezelf.
Want er is toch wel een rede waarom ik geen grensrechter ben geworden
Maar wanneer spelen we weer?
Daar heb ik de volste vertrouwen in...quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hopelijk gaat de communicatie in het centrum wel weer goed
Als het goed is welquote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef stame het volgende:
[..]
Daar heb ik de volste vertrouwen in...
We spelen morgen toch?
me 2quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:25 schreef stame het volgende:
[..]
Daar heb ik de volste vertrouwen in...
We spelen morgen toch?
Vanavond? Vanacht zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 8 september 2006 20:31 schreef S-Two het volgende:
[..]
me 2![]()
Vroeg op bed vanavond he knulletjes.
Ja, iemand zei iets over schreeuwen, dus ik dacht...quote:Op vrijdag 8 september 2006 22:41 schreef Gollemrulez het volgende:
Ontroerende opmerking W3.
quote:Op vrijdag 8 september 2006 17:38 schreef stame het volgende:
[..]
Of jij neemt 't iets te serieus
Nu allemaal je bek open trekken, doet dat maar eens wat meer in het veld
jaja zin inquote:Op zaterdag 9 september 2006 08:34 schreef stame het volgende:
Vandaag tegen de Slikkers VV
Wordt volgens mij weer volle bak...
Lachen. Kunnen we details over die wedstrijd in dit topic lezen?quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb Kantine-Tinie gevraagd het bier alvast koud te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |