Die regel is 2 seizoenen geleden opgeheven.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Maar volgens de regels van de knvb is het tweede elftal enkelt en alleen nog maar voor spelers onder de 25....
Zolang ik maar in de basis blijf staanquote:Op zondag 13 augustus 2006 14:08 schreef pekel het volgende:
Voor een keeper wordt nog gezocht.
Schijn je conditie van te krijgen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 15:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang ik maar in de basis blijf staan
Maar een beetje concurrentie zou leuk zijn. Nu moet ik bij de partijtjes de hele tijd van het ene doel naar het andere doel rennen...
Ik ben keeper heur...quote:
En al die lobjes van 50 meter over me heen werken ook niet echt motiverend. Ze gaan dan wel bijna allemaal mis, maar toch... Das niet de bedoeling van t spelletje.quote:
Eh....daar pas ik voor als je het niet erg vind.quote:Op zondag 13 augustus 2006 17:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
In het eerste douche je al gemengd. SCH enzo.
Zijn er nog mensen die zijn opgeroepen uit ons team?quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:15 schreef pekel het volgende:
Dinsdag zijn er interlandverplichtingen.
Bjoro en S-Two voor Jong Oranje.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:06 schreef S-Two het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die zijn opgeroepen uit ons team?
Ah mooi zo. Had na de vorige keer niets gehoord namelijk.quote:
Er was ook niet veel.quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ah mooi zo. Had na de vorige keer niets gehoord namelijk.
S-Two maakt meer kans op een basisplaats bij 1 dan ik, dus als hij bij de spelerslijst staat hoor ik er ook op....quote:Op zondag 13 augustus 2006 14:08 schreef pekel het volgende:
Op dit moment is dit de selectie:
Doel
(24) EnGCatjuh
Verdedigers
(96) Stame
(22) Brighton
(38) CrazyRay
(21) Kaap
(69) S-Two
Middenvelders
(85) DnDiek
(26) Bjoro
( 7) DatMeenJeNiet
(18) Rekkie
Aanvallers
(17) Tomhoog
(19) Spideyman
(25) Gollemrulez
Voor een keeper wordt nog gezocht.
Jep, en dit is ook een tijdelijke lijst. Er wordt wel eens gehusselt tussen de elftallen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 12:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
S-Two maakt meer kans op een basisplaats bij 1 dan ik, dus als hij bij de spelerslijst staat hoor ik er ook op....
Ben je nu interim trainer van 1 pekel?
Ja, ik zal mijn best doen.quote:Op maandag 14 augustus 2006 18:52 schreef pekel het volgende:
Bos81 heeft laten weten wel weer te willen voetballen voor ACFU, en hij begint hier in het 2de als middenvelder...kan hij mooi ervaring geven aan de jonge jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |