jupquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:21 schreef S-Two het volgende:
Komt het door de fraude-zaak dat de competitie stil ligt?
quote:Op dinsdag 26 september 2006 16:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Al dat drugsgeld in de competitie...
Dat wel, maar ik wil (voorlopig) niet terug als trainer.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bos81 heeft natuurlijk coachervaring...
Mijn bierpens begint ook al aardig groot te wordenquote:Op maandag 6 november 2006 21:47 schreef Tomhoog het volgende:
ik ga in staking
ik ga in staking omdat ik geen geld meer ontvang.quote:
Als ik bardienst heb wel jaquote:Op maandag 6 november 2006 23:13 schreef Gollemrulez het volgende:
Tsja gratis bier, dus mij hoor je niet klagen
Moet je nu op de gang douchen omdat je niet meer door de kleedkamerdeur past?quote:Op maandag 6 november 2006 22:14 schreef S-Two het volgende:
[..]
Mijn bierpens begint ook al aardig groot te worden.
Douchenquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet je nu op de gang douchen omdat je niet meer door de kleedkamerdeur past?
Jij rolt met die modder in je haren bij je vriendin in bed?quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je had een prestatiecontract en je hebt nooit iets gepresteerd. En de winstpremies hebben wij opgedronken.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
![]()
Dat kan ik me nog wel herrineren![]()
Tjsa, moest je maar blijven dan kon je meedrinken![]()
Ik zorg gewoon dat ik niet vies wordquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij rolt met die modder in je haren bij je vriendin in bed?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je had een prestatiecontract en je hebt nooit iets gepresteerd. En de winstpremies hebben wij opgedronken.
Dat komt omdat je niet had betaald om gebruik te maken van het toilet. Dan voel je dat vanzelf een keer.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef stame het volgende:
Voor zover ik weet is de barvrouw ook de toiletjuffrouw
En aangezien jij met haar wegging en mij daar op sloot in de kantine.
Het verhaal dat ik gehoord heb, is dat bij een jaarlijkse medische keuring de ploegarts erachterkwam dat Methodmich vrouw was, dat hij daarom ruzie kreeg met het clubbestuur en uiteindelijk vertrok naar vrouwenvereniging Floresta. En volgens mij klopt dat, maar ik heb geen contact met MM dus kan het niet bevestigd krijgen.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:19 schreef Bos81 het volgende:
Dat was toch niet methodmich, maar iemand anders toch. Methodmich had toen al de club verlaten.
toch....![]()
We hebben toch een sponsorcontract met Lada?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:04 schreef WEST het volgende:
[..]
ik had een contract en er is mij een vette BMW beloofd met een salaris van 50.000 euro per maand
totaal kom ik toch op een 850.000 euro wat ik nog moet ontvangen![]()
Daarom laten jullie me in een kantine met een volle tap, wat borrelnootjes en een tv achter?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat komt omdat je niet had betaald om gebruik te maken van het toilet. Dan voel je dat vanzelf een keer.
Na een wilde avond was de tap nog vol? Waar haal je dát vandaan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:02 schreef stame het volgende:
[..]
Daarom laten jullie me in een kantine met een volle tap, wat borrelnootjes en een tv achter?
Biervaatje uit de kelderkastquote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Na een wilde avond was de tap nog vol? Waar haal je dát vandaan?
Die waren er toen nog nietquote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef stame het volgende:
Ach ja.. ik maakte gebruik van die halve liter glazen
En al die kratten Jupiler dan. Die drink je toch gewoon uit de flesquote:Op donderdag 9 november 2006 17:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Door die vechtpartij de week ervoor waren alle bierglazen op en moesten we het doen met koffiekopjes...
Je zat op de wc, dus wat denk je?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:39 schreef stame het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af waar ik dan uit heb gedronken
We hebben een tap. Kratjes zijn voor thuis.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En al die kratten Jupiler dan. Die drink je toch gewoon uit de fles![]()
Nee hoor. Ik bestel altijd een flesje Juup als ik in de kantine ben.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
We hebben een tap. Kratjes zijn voor thuis.
Een flesje Juup. Daar hadden die Brabantse meisjes op vakantie het ook steeds over.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bestel altijd een flesje Juup als ik in de kantine ben.
Nee hoor, dat smaakt prima.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een flesje Juup. Daar hadden die Brabantse meisjes op vakantie het ook steeds over.
Dat klinkt toch wel zo belachelijk he![]()
.
Die wordt altijd uit jouw schuurtje opgehaald als jij dr een wil hebben.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik bestel altijd een flesje Juup als ik in de kantine ben.
Een flesje Juup.. dat klinkt toch als muziek in de oren.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:07 schreef S-Two het volgende:
[..]
Een flesje Juup. Daar hadden die Brabantse meisjes op vakantie het ook steeds over.
Dat klinkt toch wel zo belachelijk he![]()
.
Niks mis mee iddquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:39 schreef stame het volgende:
[..]
Een flesje Juup.. dat klinkt toch als muziek in de oren.
En zoals Bos al zegt Brabantse meisjes![]()
Ik zeg ook niet dat een flesje Juup vies is.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat smaakt prima.
Brabantse meisjes![]()
Okeequote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat een flesje Juup vies is.
![]()
Wat is je achternaam? Ik vind altijd wel rijke personen in de familie.quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 12:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vanavond nog bieren op de club? En gebroederlijk Talpa kijken?
Hoe weet jij dat nou weer... Daar zeurt mn moeder de afgelopen jaren ook al over (dat ik dat ding moet halen)....quote:
Nadat ik jou achteruit slingerend over de oprit naar de parkeerplaatsen voor de spelers zag rijden en 3 andere auto's van het bestuur zag rammen tijdens het inparkeren, wist ik genoeg.quote:Op maandag 20 november 2006 16:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer... Daar zeurt mn moeder de afgelopen jaren ook al over (dat ik dat ding moet halen)....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |