Dat kapsel met dat punthaar zit gewoon in de sims zelf...Misschien kreeg je m pas bij university, weet k niet zeker eigenlijk...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef timp0e het volgende:
Ah, dat dacht ik dus al, helaas dus
Maareh, nog een vraagje![]()
![]()
Deze 2 fotos, zij hebben wel erg toffe kleding aan, en die kapsel van die laatste jongen is ook wel leuk. Waar kan je die precies downloaden?![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Enne, tof! Alvast bedankt!quote:zal strax wel ff een lijstje met mn favo download sites hier neerzetten voor je okee?
Quote van een tijd geleden maargoedquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:49 schreef numero_uno het volgende:
Nou hij heeft m dus afen nu wil ie er nog 1 schrijven
Jahoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef parselmouth het volgende:
En ik heb net een alien tweeling gehad
Ja graag gedaan hoor...maar in eerdere topics had ik altijd foto's van dezelfde formaat (die grote dus) in de op gezet, ligt een beetje aan m'n perfectionistische aardquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef Danaa het volgende:
ff een typ-tje hoor
Bedankt dat ook een screen van mij in de opening zit!!
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef ryangozer het volgende:
singles is leuker daar kan je veel meer doen in bed en ook beter zichtbaar![]()
singles is een ander spel waar je ook 'mensen' moet laten leven, net zoiets als de sims...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?
wattus? ik bedoel "singles, flirt up your life" of singles 2 alleen k weet ff de hele naam niet daarvan, veel leuker dan de sims hoor...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:00 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Singles? Bedoel je dat groepje chicks met 50% alien in het familiedepot?
Ja. Ik heb het nu gedaan via de inteenimator, maar je kunt het ook veroorzaken als de waardes van je sims constant in het oranje of rood staan en veel geel hebben...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ah leuk, de lelijke Tokkie-sims in de OP
Trouwens, miskraam? Kan dat gebeuren dan? Heb het nog nooit gehad dat een sim dat kreeg..
Ik heb ook nog nooit een miskraam kunnen creeëren want als ze in het rood staan gaan ze gewoon dood, met baby en al.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ja. Ik heb het nu gedaan via de inteenimator, maar je kunt het ook veroorzaken als de waardes van je sims constant in het oranje of rood staan en veel geel hebben...
Wow mooi bedrijfje! Ik ben nu bezig met een bloemenwinkeltje, maar het loop nog niet zo lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gesimd omdat ik nu weer simcity 4 addict geworden ben![]()
Maar goed, ik wil jullie mijn prachtige sims niet onthouden dus vandaar wat nieuwe (en oude) screens!![]()
Dit is Fischer Fashion, de kledingzaak/make-over salon van Sera
[afbeelding]
Close up van het make-over gedeelte.
[afbeelding]
Dit is de woonkamer van de familie Solis. Wel aardig gelukt, al zeg ik t zelf![]()
[afbeelding]
Een gedownload huis waar veel van mn sims in wonen.
[afbeelding]
En zo voel ik me over 3 weken!!![]()
[afbeelding]
Zou halve aliens (die in de buurt wonen) ontmoeten ook werken?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef Typmuts het volgende:
Maar nu staat er bij de verlangens "Aliens ontmoeten".
Misschien staat die mod hier tussen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:47 schreef Revenge2005 het volgende:
beste mensen
voordat ik de sims 2 had heb ik een mod gezien waarmee je je servo kon opladen
doormideel van gekleurde drankjes ???
weet iemand welke mod ik bedoel
ik heb al gekeken op mts2 maar ik kan ze daar niet vinden
iemand een linkje toevallig
Ja maar ik kan mijn screens niet groter op internet zetten ik weet niet wat het is.. heel raar... Ja inderdaad ik weet het dat je al eerder screens erin heb gezet maar ik d8 deze keer laat ik je eens bedankenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:59 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ja graag gedaan hoor...maar in eerdere topics had ik altijd foto's van dezelfde formaat (die grote dus) in de op gezet, ligt een beetje aan m'n perfectionistische aardMaar ik vond het ook zo lullig dat ik jouw screens er steeds niet inzette dus vandaar dat ik t nu wel gedaan heb
![]()
Ik Wel !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:12 schreef AntonDingeman het volgende:
Kopen jullie al die uitbreidingen? Of hebben jullie andere "bronnen"?
Je huiskamer is inderdaad heel goed geluktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb een tijdje niet meer gesimd omdat ik nu weer simcity 4 addict geworden ben![]()
Maar goed, ik wil jullie mijn prachtige sims niet onthouden dus vandaar wat nieuwe (en oude) screens!![]()
Hoi hoi,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
beste Danaa jou moest ik net hebben
heb je toevallig een idee hoe ik de buurten reset ?
ik heb wat lopen rotzooien met de sims2en nu is dus echt iedereen zwanger en sta ik met 8 sims hahaha
ik wou graag weer alles gereset hebben zodat ik helemaal overniew kan beginnen
en dat huis wat je hebt die door X-fi gebouwd is zou ik daar eens een kijkje in mogen nemen
want ik kan geen goeie huizen vinden
Aha, ja weet ik veel..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:15 schreef Revenge2005 het volgende:
ik volg dit topic al sinds deel1
maar heb nu net 2 dagen de sims 2 + uitbreidingen
ik zie je veel posten hiero dus zodoende
aangezien jullie vervente simmers zijn d8t ik dat je misschien wel wist hoe ik het zaakje resetten moest
weet iemand ook toevallig waar ik wat nude skins wegkan halen ?
zodat ik die irrtante blur niet zie
of dat ik ergens een patch kan krijgen voor die blur ?
ik had er wel 1
maar die was voor de sims2
nu heb ik alle expansions inclusief family funstuff
dus wie weet er een skin/patch de werkt met alle expansions
Aha okee, nou daar heb je het makkelijke antwoordquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Zowy het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
Ga naar Mijn documenten/EA games.
Dan de volledige map Sims 2 weggooien en opnieuw opstarten.
Ik had laatst precies dezelfde vraag, en was toen gaan zoeken op internetquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Aha okee, nou daar heb je het makkelijke antwoord![]()
Aha, en dat is toen gelukt?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef Zowy het volgende:
[..]
Ik had laatst precies dezelfde vraag, en was toen gaan zoeken op internet
gooi ik hiermee dan niet me downloads weg ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:18 schreef Zowy het volgende:
[quote]Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Revenge2005 het volgende:
Ga naar Mijn documenten/EA games.
Dan de volledige map Sims 2 weggooien en opnieuw opstarten.
Hoe verder ze komen met gitaarspelen (je kutn er de top van creativiteit mee bereiken), hoe briljanter ze gitaar gaan spelen. Je kunt ze ook eens samen laten spelen met bijv. een bassist en een drummer. Ik zet altijd een zooi instrumenten in een cirkel in een studentenhuis, dan gaan ze vanzelf samen jammen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:24 schreef Revenge2005 het volgende:
mijn sim , net mee begonnen
Meet Henk![]()
[afbeelding]
enorm bedreven in het spelen van de Gitaar , hiermee verdient ie dan ook zijn geld
ook is hij een eersteklas student economie met goede cijfers ( 10nen)
Heeft altijd veel ruzie met de onderlinge studies
enorm populair bij de vrouwelijke sims ( alleen hebben de vriendinnen onder elkaar altijd slaande ruzie)
meer screens volgen soon
ja sorry voor de kledingquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:04 schreef Danaa het volgende:
@ Revenge: Leuk hoor... alleen zijn kleding is erg standaard voor iemand op de campus..
Ben benieuwd naar de volgende screens.
Thnx Semtex ik zal dat eens proberenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hoe verder ze komen met gitaarspelen (je kutn er de top van creativiteit mee bereiken), hoe briljanter ze gitaar gaan spelen. Je kunt ze ook eens samen laten spelen met bijv. een bassist en een drummer. Ik zet altijd een zooi instrumenten in een cirkel in een studentenhuis, dan gaan ze vanzelf samen jammen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
Enne: Oplete!! (©Kikkerlikker): er zijn weer gruwelijk mooie skins gepost van Enayla op modthesims2.com waarmee je mooie sims kunt maken: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=181061
[afbeelding]
Jij bent duidelijk niet op de hoogte van fok!legende Kikkerlikker, spelling- ende grammaticawonderquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:15 schreef parselmouth het volgende:
[..].
Die zijn inderdaad heel mooi, zit een mooie gloed over enzoSoms hebben die chicks ook zo'n overdreven opgepomt decollete, beter hebben deze dat niet want dat is echt lelijk bij wat lagere kleding.
Met bodyshop kun je de kleding verwijderen die je niet meer wil. Voor overige downloads is er de materiaalmanager of Sims2pack met die programma's kun je downloads "makkelijker" terugvinden en ordenen/verwijderen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:43 schreef Yoni het volgende:
Na een poosje Sims 2 spelen en veeeel stuff downloaden, groeit mijn downloads map een beetje de pan uit. Nou zijn er toch best wat dingen die niet werken (met name kleding) en die zou ik dus graag weg willen gooien....alleen... hoe kom ik er nou achter wat wat is en wat wel/niet werktIs er ergens een progje waarin je zoiets kunt zien/doen?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:20 schreef DrDentz het volgende:
Ik had een schoonmaakrobot gemaakt, maar toen die op hol sloeg en een ravage aanrichtte kreeg ik een dodelijke kakkerlakken plaag! Het spel werd helemaal traag en ik probeerde ze met alle macht weg te halen, iedere schoonmaker en ongediertebestrijder die eraan begon kwam om het leven.. tot ik het met m'n sim zelf probeerde, die er ook aan ten onder ging![]()
[afbeelding]
Nooit meer zal ik een schoonmaakrobot aan het werken zetten![]()
Haha een oud ventje..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:13 schreef DrDentz het volgende:
Ja het was een eenzame oude bebaarde hippie die robotten bouwde![]()
Bouw een zwembad, stop ze erin en verwijder het trappetje.. ze verdrinken vanzelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Revenge2005 het volgende:
zo was ik weer even
ik had een vraagje , is er ook een mogelijkheid om van 2 pestkoppen van simss af te kopen
ik zit dan nog met me sim op de uni ( uitbreiding )
maar er zijn 2 personen die telkens alle meisjes in elkaar slaan ( Claudio hooghoeth en Samuel koper)
nu geef ik ze ook wel regelmatig een pak rammel met mijn sim
maar ik zou graag van deze 2 afkomen ( mag op een harde manier )|
dus er bv een mogelijkheid dat ik hun kamertje in de fik kan zetten
of ze laten verzuipenmag met cheats of zonder mag ook met bepaalde dingen die ik moet kopen
Je kan "Moveobjects on" gebruiken om je sim op te pakken en in het zwembad te dumpen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef Revenge2005 het volgende:
ik kan geen sims oppakken :S
is daar een speciale cheat voor zodat je ze kan oppakken ofzow ?
Als je nou eerst een zwembad bouwt.. trappetje eraan, laat je sim via de trap erin gaan. En verwijder dan de trap..quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:05 schreef Revenge2005 het volgende:
ik kan geen sims oppakken :S
is daar een speciale cheat voor zodat je ze kan oppakken ofzow ?
In een kamertje zetten & deur er uit halen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:56 schreef Revenge2005 het volgende:
zo was ik weer even
ik had een vraagje , is er ook een mogelijkheid om van 2 pestkoppen van simss af te kopen
ik zit dan nog met me sim op de uni ( uitbreiding )
maar er zijn 2 personen die telkens alle meisjes in elkaar slaan ( Claudio hooghoeth en Samuel koper)
nu geef ik ze ook wel regelmatig een pak rammel met mijn sim
maar ik zou graag van deze 2 afkomen ( mag op een harde manier )|
dus er bv een mogelijkheid dat ik hun kamertje in de fik kan zetten
of ze laten verzuipenmag met cheats of zonder mag ook met bepaalde dingen die ik moet kopen
Mijn documenten/eagames/desims2/neighbourhoodsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:16 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waar die gebleven zijnIn Storytelling staan ze niet.
Klopt, alleen die van studentenleven nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:23 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Mijn documenten/eagames/desims2/neighbourhoods
Dan de buurt kiezen waarmee je speelt: droomzicht is bijv. N001 enz. En in die map kies je dan storytelling. Als t goed is staan ze daar![]()
Nopequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:28 schreef Marvellous het volgende:
ook niet in die andere storytellingmap??
mijndocumenten/eagames/desims2/storytelling
Ik plak mn foto's ook nooit in de bijschriftbewerker, dus ik weet niet of t daar wel aan ligt...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij moet je die foto's eerst 'inplakken' in de bijschriftbewerker, dan staan ze wel in die storytellingmap.
Dat zou kunnen, die van studentenleven heb ik inderdaad niet ingeplakt nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:32 schreef parselmouth het volgende:
Volgens mij moet je die foto's eerst 'inplakken' in de bijschriftbewerker, dan staan ze wel in die storytellingmap.
Pssst Danaa..... ik zit hier heel hard te studeren, is saai... vermaak mij met screenshots enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 13:05 schreef Danaa het volgende:
Ik ben heerlijk aant spelen lekker wat dingen gedownload, speel nu met een alleenstaande moeder met 3 kinderen. Elke keer laat ik die man ff langskomen om haar zwanger te maken!!
Lotjeb? Ben je er nog.. Het spijt me.. maar lees nu pas je berichtjequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:40 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Pssst Danaa..... ik zit hier heel hard te studeren, is saai... vermaak mij met screenshots enzo![]()
Uhhhh, pffoeee.. ik geloof modthesims.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef Double-U het volgende:
Leuk Danaa, weet je toevallig nog waar je die box gedownload hebt? Ik zoek al heel lang naar een box.
Leuke screens weer Danaaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:33 schreef Danaa het volgende:
[...]
Op deze sites kun je ook boxen downloaden:quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:40 schreef Double-U het volgende:
Leuk Danaa, weet je toevallig nog waar je die box gedownload hebt? Ik zoek al heel lang naar een box.
Het spel snap ik prima Danaaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:12 schreef Danaa het volgende:
Leuk Revenge, begin je het spel een beetje te begrijpen??
Leuk die screens,, en ja ze vallen voor elkaar, dat kunnen we al zien aan de manier waarop de op bed liggen. Laat ze maar een kindje maken, ben benieuwd naar het uiterlijk![]()
![]()
Je kan haar wel in laten trekken en je huis gaan verbouwen... Dan is het ook groter. Is denk ik goedkoper als dat je een nieuw huis gaat kopen. Of speel je ook met geldcheats? Dan kun je makkelijk een huis kopen..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 08:11 schreef Revenge2005 het volgende:
[..]
Het spel snap ik prima Danaa![]()
moet alleen even wennen aan al de uitbreidingen
want ik vind steeds nieuwe dingen uit haha
jennifer en henk wonen nog niet samen hoor
gaat binnekort wel gebeuren maar dit huis is te klein
dus eerst even een ander huisje kopen als ik straks terugkom van het werk
Henk heeft inmiddels een baan als Paranormaal begaafde
ook is henk nog maar 10 sims verwijderd van zijn levenswens Ojaa met 20 verschillende sims![]()
Je kunt adults en youngadults (studenten) wel gewoon elkaar laten ontmoeten. je kunt ze naar een uitgaansgelegenheid in de stad sturen of zoals ik heb gedaan: Een adult laten chatten met een youngadult en haar vervolgens opbellen en uitnodigen. Ik heb nu dus een youngadult en een adult met een relatie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:09 schreef timp0e het volgende:
Jeeeej. Ik heb nu eindelijk alle uitbreidingen! Echt tof.
Alleen jammer dat je géén studentehuizen en huizen zelf samen in 1 buurt kan maken. Voor studentenhuizen moet je dus echt naar een speciale buurt, dat vind ik dus wel jammer.
Maar verder niks op aan te merken!![]()
Volgens mij houd jij wel van ruige sims etc?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Je kunt adults en youngadults (studenten) wel gewoon elkaar laten ontmoeten. je kunt ze naar een uitgaansgelegenheid in de stad sturen of zoals ik heb gedaan: Een adult laten chatten met een youngadult en haar vervolgens opbellen en uitnodigen. Ik heb nu dus een youngadult en een adult met een relatie.
Wat screenshots:
wat nieuwe sims...
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef Revenge2005 het volgende:
je wilt cheaten neem ik aan
je start het spel en laad je huisje/gezin
dan druk je op CTRL + Shift + C ( dus allemaal indrukken )
dan krijg je een console daar kan je de cheats intikken
dan typ je in MaxMotives en druk je op enter
je sims zal nadat je op enter hebt gedrukt alle *needs* weer vol hebben
MaxMotives werkt alleen als je nightlife hebt geinstalleerd
Succes ermee
Die tweede heeft echt leuk spul, thanx!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:53 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Leuke screens weer Danaa
Holden heb je zeker van atwt![]()
[..]
Op deze sites kun je ook boxen downloaden:
http://www.simsquirts.com/simsquirtslight.htm
http://www.simgedoehns2.de/eng/objects/objects_kz01.htm
Vind jij piercings en skullriemen al ruig?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef Danaa het volgende:
[..]
Volgens mij houd jij wel van ruige sims etc?
In combinatie met de haren, de kleren & de tatoeages wel jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vind jij piercings en skullriemen al ruig?![]()
Deze kapsel he, ik zie hem alleen bij de volwassen mannen staan in de lijstje als ik een familie wil aanmaken. Bij tieners heb ik dat niet, behalve als ik een student creeër. Is er een manier om hem ook gewoon bij de tieners te krijgen? Of zal ik toch weer een hairstyle moeten downloaden?quote:
Inderdaad, dat bedoel ik.. heb het niet alleen over de piercings en tattoo's maar in combinatie met haar en kleding en accesoires..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:52 schreef Miepje01 het volgende:
[..]
In combinatie met de haren, de kleren & de tatoeages wel ja![]()
Hij is inderdaad leuk bij tieners! Maar hij is mij nog nooit opgevallen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:13 schreef timp0e het volgende:
Ik heb alweer een vraagje hoor! *100x bloost*
[..]
Deze kapsel he, ik zie hem alleen bij de volwassen mannen staan in de lijstje als ik een familie wil aanmaken. Bij tieners heb ik dat niet, behalve als ik een student creeër. Is er een manier om hem ook gewoon bij de tieners te krijgen? Of zal ik toch weer een hairstyle moeten downloaden?
Alvast bedankt!
bar kopen, ober inhuren, muziek aanzetten, het partyspel in huis halen, een bubbelbad neerzetten, gaan dansen op de muziek, een buffettafel met eten regelen, etc.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:49 schreef Lotjeb het volgende:
En nog even een vraag: wat kan je doen om de feestjes een beetje gezellig te maken?
Het kapsel voor tieners moet je downloaden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:13 schreef timp0e het volgende:
Ik heb alweer een vraagje hoor! *100x bloost*
[..]
Deze kapsel he, ik zie hem alleen bij de volwassen mannen staan in de lijstje als ik een familie wil aanmaken. Bij tieners heb ik dat niet, behalve als ik een student creeër. Is er een manier om hem ook gewoon bij de tieners te krijgen? Of zal ik toch weer een hairstyle moeten downloaden?
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |