quote:Originally Posted by MMaRsu
Is the full game ( review build ) downgraded to improve framerate? I played it and still saw bugs all over too . I hope it was a problem with the disc itself, but the graphics where weird?
quote:No, that doesn't sound normal at all. I suspect you have a bum disc. Request another one through your publication.
quote:Originally Posted by MMaRsu
A couple of graphical things I noticed where the 'dots' on the car windows. Also the hair was like all fubar.
quote:The alpha is dithered in some cases. It's a speed optimization we made at one point. Some glass shows it off a bit more than the rest. That aspect is unchanged from the demo.
En we houden de moed erin ok?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef =HellFire= het volgende:
Wie weet liegen ze wel. Trust no one!
Maar wel ONTZETTEND stom dat je dan een Copy of QA master krijgt die ineens een bummed alpha disc is?????
Tis een debug, wat wil je.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef devv05 het volgende:
Ligt gewoon aan jouw gare disc/kabel/console
Koop er dan 1.. of 2.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Jammer dat ik geen 360 heb
Lijkt me wel een intressante game
Geen 360?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Max-Westerman het volgende:
Jammer dat ik geen 360 heb
Lijkt me wel een intressante game
Ik heb ook geen 360quote:
Eh?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik heb ook geen 360![]()
Wil hem wel kopen, maar dan moet ik ook een HDTV kopen en dat is me iets te duur.![]()
Waarom zou dat moeten? Zonder HDTV is het ook al erg mooi, al is met natuurlijk het allerbestquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:54 schreef Almere-Dude het volgende:
[..]
Ik heb ook geen 360![]()
Wil hem wel kopen, maar dan moet ik ook een HDTV kopen en dat is me iets te duur.![]()
Door DR twijfel ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:10 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe geen probleem ik heb nog steeds erg veel zin in de game!
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar 2 geweldige games in 1 maand vind ik prima! Lekker Saints Row voor de MP ( en SP natuurlijk ook ), en DR voor de SP. Het lijken me allebei toffe games!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:18 schreef Legendkiller het volgende:
Het wachten heeft lang genoeg geduurt, de Amerikaanse account is aangemaakt en hij komt nu binnen tegen 700 kb/s
Oh datquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:04 schreef NX het volgende:
TVP... en Atuniel, had je mijn vraag al beantwoord? Je hebt me post niet gezien volgens mij
En eindelijk, MMarsu (nog bedankt voor alle informatie) die de topic maakt, de hype gaat door!
SR MUST HAVE![]()
Kan gewoon via het internet tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:31 schreef MMaRsu het volgende:
B add mij eens op live, MMaRsu NL is de tag.
Hoe kan je zien hoe snel je download?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:18 schreef Legendkiller het volgende:
Het wachten heeft lang genoeg geduurt, de Amerikaanse account is aangemaakt en hij komt nu binnen tegen 700 kb/s
Haha, ok... ga ik zeker doen/proberen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:30 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Oh dat
Nee geen idee eik
Misschien was ik al weg toen je wilde joinen.. maar normaal gesproken moet je dan inderdaad eerst dan halo2 er in proppen, weer aanmelden op live, en dan krijg je weer een uitnodiging en dan join je en kom je in de room. Wellicht zijn 'we' dan nog bezig maar dan komen we er zo weer terug.. of je maakt een eigen room aan en send weer een invite.
Als tie een interne netwerk heeft, dat ie dat controleert of in de modem kijkt...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoe snel je download?
Een tweede account maken is uiteindelijk niet zo'n probleem hoor... ik had ook gehoopt dat ie er voor NL al zou zijn... maar goed... dan maar zo he. Zal ze leren @ Microsoft!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dan erachter komen dat ie er voor NL nog niet op staat...
Die zijn er niet, zie het als Gta 3 met de mogelijkheden qua missies e.d van SAquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met andere voertuigen dan gewone auto's?
Ook met trailer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik bedoel dus niet pick-ups, maar met trailer enzo he.
Ik zag in een trailer een graafmachinequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met andere voertuigen dan gewone auto's?
Zoals op de vorige pagina al aangegeven zag ik het niet op de Xbox 360 zelf, maar op m'n DU-meter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hoe kan je zien hoe snel je download?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 04:02 schreef =HellFire= het volgende:
Beste mensen,
Net als die Mark Rein van Epic heb ook ik wat exclusiefs voor jullie wat Saints Row betreft. Het is weliswaar geen releasedate, maar ik denk dat de meeste mensen het wel interessant of op z'n minst leuk zullen vinden. Morgenvroeg zul je het online zien verschijnen op het gebruikelijke adres van de site waar ik werk.*
* Kijk, geen spam dit keer.
Nee idd,........ ik gebruik hem ook als stofzuigerquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:39 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik ga geen 360 kopen vooor een game
Okquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee idd,........ ik gebruik hem ook als stofzuiger
Maar je moet toch ergens beginnen? Of wil je direct 5 gamesquote:
Geloof me, je zult blij zijn met de 360.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef number50 het volgende:
ik ben dus wel zo'n jojo die een console koopt als ie een game heel graag wilt... zucht... saints row
Zit ik net op gamer.nl te kijken zie ik gewoon dat de soundtrack bekend is gemaakt WOWquote:
Klassiek it isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zit ik net op gamer.nl te kijken zie ik gewoon dat de soundtrack bekend is gemaakt WOW![]()
zie http://www.gamer.nl/doc/33875
![]()
![]()
![]()
Well met credits I hope?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:24 schreef MMaRsu het volgende:
Hehe vet. Heb het gelijk maar ff gepost op Saintsrow.com
Uiteraard linkje naar artikel, heb alleen hiphop gepostquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:45 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Well met credits I hope?Was nog een pokke werk om het uit de game te halen.
Idd geweldig om op die muziek lekker chaos te makenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:06 schreef =HellFire= het volgende:
Precies, datzelfde had ik ook. MMaRsu en ik konden alvast smakelijk lachen om Easy Listening.
Uiteraardquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:07 schreef pmponer het volgende:
ehmmm ik denk dat ik toch naar het rap channel zal luisteren
80s revivalquote:Snoeiende gitaarsolo's en harde vocalen - metal
Bang Tango – Dancin on’ Coals
Bang Tango – Love Injection
Bang Tango – Someone Like You
Great White – Once Bitten Twice Shy
L.A. Guns – Ballad of Jayne
Ratt – Back Fore More
Ratt – Round and Round
Ratt – Way Cool Jr.
Slaugher – Mad About You
Slaughter – Spend my Life
Slaughter – Up all Night
Winger – Easy Come Easy Go
Winger - Seventeen
Maar natuurlijk! Heb je zelf nog geen Xbox 360?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
80s revival![]()
80s rock
wat een soundtrack , jammer dat ik al die CDs zelf al heb![]()
Kan je ook je eigen muziek (harde schijf zoals de gewone XBOX) luisteren ?
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! Heb je zelf nog geen Xbox 360?
Ahquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:31 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil dat saints row pack bestellen , maar de website van Dimension plus werkt niet echt mee![]()
Nee maar ik weet toch dat ik de 360 na een maandje minder zal gaan gebruikenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:58 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar je moet toch ergens beginnen? Of wil je direct 5 games
Dat zou ik niet doen, dan krijg je namelijk een core zonder harde schijf. Koop gewoon zo'n ding in September, in de maanden erna komen er bijna alleen maar topgames uit ( Gears of War, Mass Effect, Dead Rising, Viva Pinata ), en dus ook Saints Row. Verder zijn er tot nu toe 35 demo's op de marketplace dus je kan sowieso checken welke game je tof vindquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:37 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee maar ik weet toch dat ik de 360 na een maandje minder zal gaan gebruiken
Maar misschien als ik binnenkort me tel abbo verlengen moet dat ik een aanbieding met gratis 360 neem![]()
Ok dan 228 nummersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Zit ik net op gamer.nl te kijken zie ik gewoon dat de soundtrack bekend is gemaakt WOW![]()
zie http://www.gamer.nl/doc/33875
![]()
![]()
![]()
en TERECHT!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:09 schreef devv05 het volgende:
Saints Row
Echt een van de betere games dit jaar, kijk er meer naar uit dan Dead Rising.
Ja ik ook zeker, alleen haal ik ze wel beidequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:09 schreef devv05 het volgende:
Saints Row
Echt een van de betere games dit jaar, kijk er meer naar uit dan Dead Rising.
Count me in!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:20 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik ook zeker, alleen haal ik ze wel beide. Zijn toch 2 toptitels die je niet kunt laten liggen
Moest het toch een titel geven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik vind trouwens Snoeiende gitaarsolo's en harde vocalen - metal wel een beetje overdreven trouwens![]()
Gewoon goede hardrock , dus geen metal![]()
Ja maar dat is in elk spel tofquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:09 schreef Wessiej het volgende:
Het lijkt mij tof dat je met 2 teams zit, zit jij ergens op een dak met een RPG.
Ze zitten allemaal elkaar aan het slaan met een baseball bat in het midden, en dat je gewoon met een gemikt schot iedereen dood maakt.
Dat klopt, maar stel dat je dan ook nog pimpkleren aan hebt, dat maakt het natuurlijk 10x toffer ofzoquote:
Zeker weten...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Dus ik ruik een fok clan ?
Hebben ze ook snipers ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:50 schreef devv05 het volgende:
Of vanuit de trein!
Gelukkigquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:52 schreef MMaRsu het volgende:
Er zitten snipers in de game ja.
Controller werkt niet, headset welquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef Enchanter het volgende:
Net m'n XBOX 360 + Saints Row pack besteld![]()
Maar toch nog wat vraagjes
Kan ik de gewone XBOX controlers en headset op de 360 gebruiken ?
En m'n live account werkt die ook gewoon op de 360 of moet me daarvoor weer opnieuw registreren ?
Je passport email invoeren en klaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:29 schreef Enchanter het volgende:
En m'n live account werkt die ook gewoon op de 360 of moet me daarvoor weer opnieuw registreren ?
+6 running gagquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Wessiej het volgende:
Clan support is wel vet ja, met zijn allen van Fok! in een bus, en van daaruit op iedereen knallen.
Neee, vanuit de metro.. dat is vet.. net als in het spel Mafia.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:38 schreef Wessiej het volgende:
Clan support is wel vet ja, met zijn allen van Fok! in een bus, en van daaruit op iedereen knallen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nou MMaRsu, je had gelijk.
Demo was erg cool.. Ik ga um wel halen.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:56 schreef =HellFire= het volgende:
Goed om te horen. Vreemd genoeg oogt de game nu ook mooier naarmate je verder komt bij mij.
Brillejood.quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:56 schreef =HellFire= het volgende:
Goed om te horen. Vreemd genoeg oogt de game nu ook mooier naarmate je verder komt bij mij.
Wat lul jij nou weer Freddy, hij heeft geen bril en is ook geen jood.quote:
Dan niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer Freddy, hij heeft geen bril en is ook geen jood.
Doe niet zo lullig man!quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:09 schreef =HellFire= het volgende:
Dat vind ik niet kosjer van je, schemiel.
Mazzeltov he.![]()
Dat vind ik echt lullig van je, maja.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:12 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je mag niet meer op MMaRsu's bar mitswa komen nou, you hear me!
Wow dan mis je de launch van Saints Rowquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef NX het volgende:
Jongs, ik vertrek over 2 uur richting Amsterdam en vanuit daar naar de gewelidg turkse riviera Alanya...
Last minute![]()
Ik ga dit topic missen, en vooral mijn precious x360!![]()
Tot over 26 dagen...
Internet café.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef NX het volgende:
Jongs, ik vertrek over 2 uur richting Amsterdam en vanuit daar naar de gewelidg turkse riviera Alanya...
Last minute![]()
Tot over 26 dagen...
26 Dagen Turkijequote:Op maandag 7 augustus 2006 20:12 schreef NX het volgende:
Last minute![]()
Tot over 26 dagen...
Zelfs als Griek vind ik dit niet grappig, mede omdat het niet waar is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
26 Dagen Turkije
Je woont zeker niet in de randstad? Waan je je er 365 dagen in het jaar!
Ik hou van generalisatiequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zelfs als Griek vind ik dit niet grappig, mede omdat het niet waar is.
De gemiddelde Turk of Marokkaan in eigen land is een stuk moderner als dat bergvolk wat hier voornamelijk zit.
Tssssquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
De gemiddelde Turk of Marokkaan in eigen land is een stuk moderner als dat bergvolk wat hier voornamelijk zit.
Dat meen je niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:50 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tssss![]()
Saints Row is vet.. moet alleen nog wel even beter leren richten![]()
mee eens voor de eerste keer kan ik je gelijk geven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb 2 onderdelen gedaan van de missies.. wilde niet teveel gaan spoileren voor mezelf.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:31 schreef Chocobo het volgende:
Demo gisteren voor het eerst uitgespeeld..... GPS gebeuren vind ik wel cool gedaan zodra je je marker zet. Het enige wat ik een beetje pittig vond was die achtervolging.... kan vaak niet goed zien waar die pimp nu heen rijdt. Mis een afslag en het is al bijna over.....
Physics blijven fantastisch..... en het schieten is ook cooler dan in GTA. Moest wel de gevoeligheid een stuk lager zetten in de options. Verder ziet het er wel naar uit dat ik dit spel ga halen.... ben erg benieuwd naar alles.... helemaal naar online play
Kan je niet gewoon uitstappen... slachten en chillend weg rijden?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:04 schreef =HellFire= het volgende:
Gaat mij wel goed af gelukkig, want je zult het nog vaak moeten doen in de full versie van Saints Row.
So learn it well and it will save thine lives!
Serieus.... zet de gevoeligheid van X en Y as op 1/4 en het gaat een stuk beter.... echt snel draaien kan niet meer maar het is dan ook geen FPS dus niet echt nodig.... controle over alles gaat echt beterquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:54 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik heb 2 onderdelen gedaan van de missies.. wilde niet teveel gaan spoileren voor mezelf.
Moet inderdaad ook de handling even aanpassen.. schoot nog te vaak mis
Schieten en rijden isoverigs niet mijn ding
Jawel, uiteraard!, maar niet in elke missie is dat even makkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon uitstappen... slachten en chillend weg rijden?
Gecensureerde versie. Dus die wil je toch niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm te lang
dead rising al uit in usa eigenlijk?
Volgens mij nie hoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:13 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Gecensureerde versie. Dus die wil je toch niet.
Oh, hij is ergens gecensureerd, maar weet dan niet waar.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is niet het 360 topic taart...Dit is het Saint's Row topic
goedkoopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik zag gisteren de XBOX 360 core bij de MM liggen voor 250 eurie's.
ik meld het gewoon ff, mocht iemand het willen weten
Nee is nieuw, vind het wel een beetje spoilerend btwquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:58 schreef Atuniel het volgende:
Trailer Saints Row..
Of was die al langs geweest?
Welnee, je krijgt alleen alle characters een beetje te zien... niets over het verhaal imoquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee is nieuw, vind het wel een beetje spoilerend btw
Jup, en ik ga nu de demo downloaden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wou net posten, hey je bent terug.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jup, en ik ga nu de demo downloaden!
wantquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wel bout dat er geen save optie in de Demo zit maja
Omdat als je weg moet ofzot en je net een paar missies hebt gedaan, moet je later weer opnieuw beginnen met die bout missiesquote:
Ik dacht ergens 20-25 uur SP.. en dat je er op moet letten bij de laatste opdrachten te saven, want na de laatste opdracht houdt het spel op.. Dus niet zoals GTA dat je daarna nog kan rondcruisen in 1 van je auto's.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:16 schreef kennyb het volgende:
Is er al ergens op internet gesproken over het aantal uren gameplay?
Dat sucked.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik dacht ergens 20-25 uur SP.. en dat je er op moet letten bij de laatste opdrachten te saven, want na de laatste opdracht houdt het spel op.. Dus niet zoals GTA dat je daarna nog kan rondcruisen in 1 van je auto's.
Dus bij de ena laatste opdracht letten op je save gamequote:
maar wanneer weet je of je bij de laatste opdracht benquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus bij de ena laatste opdracht letten op je save game
Maar het is in ieder geval een aparte keuze van de spelmakers ja.
In de winkel kan je ook de retail van N3 halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef =HellFire= het volgende:
Collega Mirik van XBW.nl heeft Saints Row en N3 al retail, ik moet nog wachten. GRR. Ik wil ook.
Ik heb nog niets mogen ontvangen for fucks sake!!! Binnenkort maar es met een knuppel en een paardenkop naar Microsoft toe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In de winkel kan je ook de retail van N3 halen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wessiej heb gelijk
iemand clan naam ?
En ja hoor.... ik ben de trotse bezitter van een 360!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef number50 het volgende:
ik ben dus wel zo'n jojo die een console koopt als ie een game heel graag wilt... zucht... saints row
heb ik nog niet maar zodra ik 'm heb gemaakt gaat ie in de lijstquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef -Dries- het volgende:
Feli! Wat is je gamertag?
Ga je hem kopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahha, wat een grappig spel. Gister demo gedownload. Had een dikke lelijke trol gemaakt
Hhaahhaha, en dan rondjes gaan rennen bij de 1e missie
Daarom is het een demoquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wacht het ook even af..
Demo is wel goed, maar viel me qua mogelijkheden in vrijheid erg tegen, ben ik wel benieuwd naar in de fullgame.
hij is tof hoor, hopelijk kan ik hem vandaag kopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wacht het ook even af..
Demo is wel goed, maar viel me qua mogelijkheden in vrijheid erg tegen, ben ik wel benieuwd naar in de fullgame.
Ik zou Saints Row doen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef masterdave het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen 3 spellen, ik ga ze niet alledrie kopen, want ik ben geen gamehomo.
Test Drive: alleen als ik naar PGR3 kijk was de gamefun voor mij snel afgelopen, dus misschien hier ook bij
Dead Rising: De levensduur van dit spel lijkt me weer niet bepaald lang.
Just Cause: Ik vond de demo best cool, ik hou wel van lekkere arcade games.
Welke zouden jullie halen?
Kan die online?quote:
Voorlopig enkel AA. En dat kan nog best zakkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
AAA titel
Like duh...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef Mister_T het volgende:
Hier alle winkels afgegaan en hij lag nog nergens in de schappen
Volgens jou.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Voorlopig enkel AA. En dat kan nog best zakken
Volgens mij is enkel Oblivion op 360 so far te definieren als AAA.
Ik ga morgen alle winkels af in Rotterdam, hopelijk media marktquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef Mister_T het volgende:
Hier alle winkels afgegaan en hij lag nog nergens in de schappen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Like duh...
Kijk morgen anders alvast ff voor Gears of War en Halo 3, misschien vind je ze wel iets eerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERG VET
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Jammer dat het geen SR screen is.......quote:
Leuk stukje om te begrijpenquote:The Saints Stillwater kent naast The Saints nog drie andere bendes: Los Carnales, Vice Kings en de Westside Rollerz. De strijd tegen deze andere bendes is de rode draad in de game. Het zit als volgt in elkaar. Nadat je min of meer per ongeluk betrokken bent geraakt bij een shootout tussen de vier bendes word je gerekruteerd door de Saints. Deze bende heeft het erg zwaar, maar besluit terug te vechten. Drie bendeleden worden er op uitgestuurd om een plan te bedenken om alle rivaliserende bendes voorgoed van de kaart te vegen. Op de kaart van Stillwater zul je icoontjes terugvinden die staan voor missies tegen de bepaalde bendes. Maar daarnaast is er nog veel meer te doen in Stillwater. Omdat je bepaalde missies pas kunt doen als je genoeg respect verdient hebt, is het de bedoeling dat je aan de slag gaat met het beroven van winkels, het stelen van auto's, je diensten als huurmoordenaar aanbiedt, hoeren rekruteert om aan de slag te gaan in een Saint's Row bordeel en nog heel erg veel meer. De kaart van Stillwater is letterlijk bezaaid met dingen die je kunt doen en als dat nog niet genoeg is dan kun je natuurlijk ook je eigen avonturen gaan beleven.
Een practical joke uit het forum?quote:
lol je bent af en toe echt een drolquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:34 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meneer heeft ook net een xbox 360![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |