Jawel, uiteraard!, maar niet in elke missie is dat even makkelijk natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:05 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon uitstappen... slachten en chillend weg rijden?
Gecensureerde versie. Dus die wil je toch niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm te lang
dead rising al uit in usa eigenlijk?
Volgens mij nie hoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:13 schreef Woutervn het volgende:
[..]
Gecensureerde versie. Dus die wil je toch niet.
Oh, hij is ergens gecensureerd, maar weet dan niet waar.quote:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:55 schreef MMaRsu het volgende:
Dit is niet het 360 topic taart...Dit is het Saint's Row topic
goedkoopquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik zag gisteren de XBOX 360 core bij de MM liggen voor 250 eurie's.
ik meld het gewoon ff, mocht iemand het willen weten
Nee is nieuw, vind het wel een beetje spoilerend btwquote:Op maandag 14 augustus 2006 08:58 schreef Atuniel het volgende:
Trailer Saints Row..
Of was die al langs geweest?
Welnee, je krijgt alleen alle characters een beetje te zien... niets over het verhaal imoquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee is nieuw, vind het wel een beetje spoilerend btw
Jup, en ik ga nu de demo downloaden!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik wou net posten, hey je bent terug.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:33 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Jup, en ik ga nu de demo downloaden!
wantquote:Op woensdag 16 augustus 2006 14:52 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Wel bout dat er geen save optie in de Demo zit maja
Omdat als je weg moet ofzot en je net een paar missies hebt gedaan, moet je later weer opnieuw beginnen met die bout missiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |