Ik dacht ergens 20-25 uur SP.. en dat je er op moet letten bij de laatste opdrachten te saven, want na de laatste opdracht houdt het spel op.. Dus niet zoals GTA dat je daarna nog kan rondcruisen in 1 van je auto's.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:16 schreef kennyb het volgende:
Is er al ergens op internet gesproken over het aantal uren gameplay?
Dat sucked.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik dacht ergens 20-25 uur SP.. en dat je er op moet letten bij de laatste opdrachten te saven, want na de laatste opdracht houdt het spel op.. Dus niet zoals GTA dat je daarna nog kan rondcruisen in 1 van je auto's.
Dus bij de ena laatste opdracht letten op je save gamequote:
maar wanneer weet je of je bij de laatste opdracht benquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus bij de ena laatste opdracht letten op je save game
Maar het is in ieder geval een aparte keuze van de spelmakers ja.
In de winkel kan je ook de retail van N3 halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef =HellFire= het volgende:
Collega Mirik van XBW.nl heeft Saints Row en N3 al retail, ik moet nog wachten. GRR. Ik wil ook.
Ik heb nog niets mogen ontvangen for fucks sake!!! Binnenkort maar es met een knuppel en een paardenkop naar Microsoft toe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In de winkel kan je ook de retail van N3 halen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wessiej heb gelijk
iemand clan naam ?
En ja hoor.... ik ben de trotse bezitter van een 360!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef number50 het volgende:
ik ben dus wel zo'n jojo die een console koopt als ie een game heel graag wilt... zucht... saints row
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |