Ik dacht ergens 20-25 uur SP.. en dat je er op moet letten bij de laatste opdrachten te saven, want na de laatste opdracht houdt het spel op.. Dus niet zoals GTA dat je daarna nog kan rondcruisen in 1 van je auto's.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 07:16 schreef kennyb het volgende:
Is er al ergens op internet gesproken over het aantal uren gameplay?
Dat sucked.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:22 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik dacht ergens 20-25 uur SP.. en dat je er op moet letten bij de laatste opdrachten te saven, want na de laatste opdracht houdt het spel op.. Dus niet zoals GTA dat je daarna nog kan rondcruisen in 1 van je auto's.
Dus bij de ena laatste opdracht letten op je save gamequote:
maar wanneer weet je of je bij de laatste opdracht benquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:32 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dus bij de ena laatste opdracht letten op je save game
Maar het is in ieder geval een aparte keuze van de spelmakers ja.
In de winkel kan je ook de retail van N3 halenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef =HellFire= het volgende:
Collega Mirik van XBW.nl heeft Saints Row en N3 al retail, ik moet nog wachten. GRR. Ik wil ook.
Ik heb nog niets mogen ontvangen for fucks sake!!! Binnenkort maar es met een knuppel en een paardenkop naar Microsoft toe.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:29 schreef Wessiej het volgende:
[..]
In de winkel kan je ook de retail van N3 halen.
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:34 schreef jorienvdherik het volgende:
ja wessiej heb gelijk
iemand clan naam ?
En ja hoor.... ik ben de trotse bezitter van een 360!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:55 schreef number50 het volgende:
ik ben dus wel zo'n jojo die een console koopt als ie een game heel graag wilt... zucht... saints row
heb ik nog niet maar zodra ik 'm heb gemaakt gaat ie in de lijstquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:14 schreef -Dries- het volgende:
Feli! Wat is je gamertag?
Ga je hem kopenquote:Op zondag 27 augustus 2006 12:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Hahahha, wat een grappig spel. Gister demo gedownload. Had een dikke lelijke trol gemaakt
Hhaahhaha, en dan rondjes gaan rennen bij de 1e missie
Daarom is het een demoquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wacht het ook even af..
Demo is wel goed, maar viel me qua mogelijkheden in vrijheid erg tegen, ben ik wel benieuwd naar in de fullgame.
hij is tof hoor, hopelijk kan ik hem vandaag kopenquote:Op maandag 28 augustus 2006 00:06 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ik wacht het ook even af..
Demo is wel goed, maar viel me qua mogelijkheden in vrijheid erg tegen, ben ik wel benieuwd naar in de fullgame.
Ik zou Saints Row doen!quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:25 schreef masterdave het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen 3 spellen, ik ga ze niet alledrie kopen, want ik ben geen gamehomo.
Test Drive: alleen als ik naar PGR3 kijk was de gamefun voor mij snel afgelopen, dus misschien hier ook bij
Dead Rising: De levensduur van dit spel lijkt me weer niet bepaald lang.
Just Cause: Ik vond de demo best cool, ik hou wel van lekkere arcade games.
Welke zouden jullie halen?
Kan die online?quote:
Voorlopig enkel AA. En dat kan nog best zakkenquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:50 schreef MMaRsu het volgende:
AAA titel
Like duh...quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef Mister_T het volgende:
Hier alle winkels afgegaan en hij lag nog nergens in de schappen
Volgens jou.quote:Op maandag 28 augustus 2006 15:52 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Voorlopig enkel AA. En dat kan nog best zakken
Volgens mij is enkel Oblivion op 360 so far te definieren als AAA.
Ik ga morgen alle winkels af in Rotterdam, hopelijk media marktquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:42 schreef Mister_T het volgende:
Hier alle winkels afgegaan en hij lag nog nergens in de schappen
quote:Op maandag 28 augustus 2006 17:47 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Like duh...
Kijk morgen anders alvast ff voor Gears of War en Halo 3, misschien vind je ze wel iets eerder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ERG VET
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Jammer dat het geen SR screen is.......quote:
Leuk stukje om te begrijpenquote:The Saints Stillwater kent naast The Saints nog drie andere bendes: Los Carnales, Vice Kings en de Westside Rollerz. De strijd tegen deze andere bendes is de rode draad in de game. Het zit als volgt in elkaar. Nadat je min of meer per ongeluk betrokken bent geraakt bij een shootout tussen de vier bendes word je gerekruteerd door de Saints. Deze bende heeft het erg zwaar, maar besluit terug te vechten. Drie bendeleden worden er op uitgestuurd om een plan te bedenken om alle rivaliserende bendes voorgoed van de kaart te vegen. Op de kaart van Stillwater zul je icoontjes terugvinden die staan voor missies tegen de bepaalde bendes. Maar daarnaast is er nog veel meer te doen in Stillwater. Omdat je bepaalde missies pas kunt doen als je genoeg respect verdient hebt, is het de bedoeling dat je aan de slag gaat met het beroven van winkels, het stelen van auto's, je diensten als huurmoordenaar aanbiedt, hoeren rekruteert om aan de slag te gaan in een Saint's Row bordeel en nog heel erg veel meer. De kaart van Stillwater is letterlijk bezaaid met dingen die je kunt doen en als dat nog niet genoeg is dan kun je natuurlijk ook je eigen avonturen gaan beleven.
Een practical joke uit het forum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |