Het zwakste punt van een gothic is de polshuid, daarom snijden ze daar ook!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Gothics leggen gewoon de nadruk op hun zwakke punten, vaak zijn er dat nogal wat!![]()
Jij bent dus een gothic!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Darkomen het volgende:
God wat zijn we weer vriendelijk allemaal, maarruh wie zegt dat de rest niet anders is?
En waaarom moet iedereen hetzelfde eruit zien?
en daarna natuurlijk het gezicht, daarom gooien ze daar zoveel zwart/witte poeder op!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:03 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het zwakste punt van een gothic is de polshuid, daarom snijden ze daar ook!
Dat is gewoon Alabastine muurvuller voor binnen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en daarna natuurlijk het gezicht, daarom gooien ze daar zoveel zwart/witte poeder op!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:15 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
theo maassen: ze willen allemaal uniek zijn en juist daarom lijken ze zo op elkaar
ok dit ging dan wel over vrouwen, maar is ook op gothic, wigger en ander gespuis van toepassing
nee goths zien er anders uit met zn alllen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Darkomen het volgende:
God wat zijn we weer vriendelijk allemaal, maarruh wie zegt dat de rest niet anders is?
en een gaten, niet te zuinig!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is gewoon Alabastine muurvuller voor binnen!.
Typische goth naam, ben je zelf ook goth toevallig, dat zou deze reactie kunnen verklaren, of is je eyeliner mischien op, schoensmeer op je ogen doet ook goed heb ik van horen zeggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:04 schreef Darkomen het volgende:
Maar je slaat de spijker op z'n kopquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef soppig het volgende:
[..]
nee goths zien er anders uit met zn alllen.
sjaggerijnig hoofd.
mislukte make-up
panties van een dooie oma lekker stoer om de armpjes ..
rot toch op met dat zooite aandachtshoertjes.
Maargoed dat is over wel meer groepen te zeggen met hun eigen identiteiten : ballen, gabbers, emo's, wiggers, rapmonchooltjes, vandie stuiter sjonnies met hun gapstar en stekeltjes haar.
echt middelbare school praktijken.
lisa simpson zei het mooi "how rebellious in a conformist kind of way"
hulde aan kudde gedrag en dan claimen dat je eigenzinnig bent. Groei een ruggengraat en ook meteen een persoonlijkheid als je er toch al mee bezig bent.
en ja ik ben ongenuanceerd
Of verkoop je gewoon scheermesjes. Anders telt het niet hoor.quote:
Within Temptation is zo 2004.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Wacht maar tot Within Temptation weer hip wordt!! dan gaan we allemaal aan de scheermes potverdikke!
blijf volgende keer gewoon uit mn fotoboekquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef SvenM het volgende:
Ik denk dat deze discussie al vaak gevoerd is, maar ik wil toch even vragen aan die gasten, WAAROM WILLEN JULLIE ALTIJD ANDERS ZIJNDat slaat toch nergens op ffs.... Net ook weer in een of ander mode topic.. komt er zon kut hippie aan met de opmerking "alles wat iedereen draagt is dus mooi ofzo" lekker boeiend!
automutilatie is tof !quote:Of verkoop je gewoon scheermesjes. Anders telt het niet hoor.
mag ik jou dan n trein toewensen..?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef Robinho90 het volgende:
Offsprngr wens ik dan ook een scheermes toe!
Hoe staat het met je polsen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef daeri het volgende:
[..]
blijf volgende keer gewoon uit mn fotoboek
Bedoel je niet guts o gutsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef soppig het volgende:
[..]
automutilatie is tof !
ohhhh zie mijn detached zijn van de werkelijke ..
oohhhh zie mij zielig wegkwijnen in deze lege wereld ..
ooohhhh hoor mij wenen ende grienen over dat alles zo zinloos is ..
Laat ik dus maar in mezelf gaan snijden want dan voel ik wat.
En bloed is cool !
gut o gut
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:02 schreef Chowi het volgende:
Topic nummer 92035723027512460235.
Zo'n modeltrein? Met gave spoorwissels, en een werkende stoomfluit?quote:
eh nee .. die pubertjes hebben toch de ballen niet om zo een scheermesje eens fatsoenlijk hard door te duwen. of ben ik nou weer neit aardig.quote:
dit soort "eigenzinnig" gespuisquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:31 schreef Draw het volgende:
wat zijn emo's?
pablo is coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
People dance to anything these days
ie oe ie ie oe
Kill my self
"Yeah Kill myself!!"
(C) Pablo Francisco
* Het_hupt geeft ff nieuwe scheermesjes aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:32 schreef daeri het volgende:
[..]
er zitten prachtige lowlands bandjes omheen, dus voor zo ver prima
Niks mis met lowlands lijkt me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt geeft ff nieuwe scheermesjes aan![]()
Groetjes, Het_hupt
hypocriet.. mn borsten wil je wel zien, maar je wil me wel dood hebben.. niet alleen hypocriet maar ook nog eens necrofielquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
* Het_hupt geeft ff nieuwe scheermesjes aan![]()
Groetjes, Het_hupt
als je het voorgaande ff zou lezenquote:
Tietenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:38 schreef daeri het volgende:
[..]
hypocriet.. mn borsten wil je wel zien, maar je wil me wel dood hebben.. niet alleen hypocriet maar ook nog eens necrofiel
is het ook niet. maar het gaat er om dat die gastjes die bandjes nooit en te nimmer meer af doen.quote:
Alsof gothics de enigen zijn die denken dat ze stoer zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef miss_schaapje het volgende:
ik vind gotics maar een groepje dat denkt dat ze stoer zijn en die muziek van hun alleen al is al om te![]()
![]()
Ja, dus? Wat is er mis met jezelf associeren met anderen die dezelfde smaak of interesse hebben als jij, bijvoorbeeld door het dragen van een Lowlandsbandje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:41 schreef soppig het volgende:
[..]
is het ook niet. maar het gaat er om dat die gastjes die bandjes nooit en te nimmer meer af doen.
Het is vergelijkbaar met van die bandjes waar paupers ook mee rond lopen. Van die "tegen zinloos geweld" "steun de mensen rechten" "Ik eet pindakaas" polsbandjes" troep.
"ooohh wat ben ik toch een betrokken mensen en steun ik goede doelen. Ik kom op voor minderheden" vanuit mijn luie stoel.
lees ff terug naar een van de eerste posts .. was iets in de richting van " wij zijn anders en uniek jammer jammer"quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is er mis met jezelf associeren met anderen die dezelfde smaak of interesse hebben als jij, bijvoorbeeld door het dragen van een Lowlandsbandje?
Ze zijn wel handig op Halloween parties, dan dan weer welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
carnaval is alleen in februari stel ziellige kut paupers, als je zo nodig anders wilt zijn tief dan een end op zodat wij er geen last van hebben, wat een losers, wat een clowns, ik bind je graag achter mijn trekhaak om je voorgoed te verminken!!
geen grapjes over die hond he .. dat was zielig. we zouden er polsbandjes van moeten maken. (en een stille mars)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
carnaval is alleen in februari stel ziellige kut paupers, als je zo nodig anders wilt zijn tief dan een end op zodat wij er geen last van hebben, wat een losers, wat een clowns, ik bind je graag achter mijn trekhaak om je voorgoed te verminken!!
Als michael myers ze komt slachten hebben ze nog nut daar jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Ze zijn wel handig op Halloween parties, dan dan weer wel![]()
Groetjes, Het_hupt
Jah, dat is inderdaad wel wat tegenstrijdig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:43 schreef soppig het volgende:
[..]
lees ff terug naar een van de eerste posts .. was iets in de richting van " wij zijn anders en uniek jammer jammer"
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Jah, dat is inderdaad wel wat tegenstrijdig.
Ben je in het echt ook zo stoer?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, dus? Wat is er mis met jezelf associeren met anderen die dezelfde smaak of interesse hebben als jij, bijvoorbeeld door het dragen van een Lowlandsbandje?
Stoer? Als je ook zo'n figuur bent en ik krijg je onder mijn auto kan je alvast een schietgebedje doen, ik rook namelijk het profiel van mijn wielen volledig op aan dat hoofd van je, ben je gelijk voorgoed geschminktquote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef frankium het volgende:
Gothics
En dan ook van die gore bandjes van festivals om hun polsen. Kijk mij stoer zijn...![]()
Maargoed, goths dragen ook wel veel dezelfde dingen onderling, alleen gewoon anders dan die van niet-goths. Ik zie dat uniek-gedoe altijd meer als groep. Gothics willen zich afzonderen van andere mensen door met zijn allen iets op een andere manier te doen, in dit geval andere kleding dragen enzo.quote:
Hard doch scherpquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef soppig het volgende:
[..]
![]()
(maar in alle eerlijkheid die persoon heeft nooit gesteld die bandjes te dragen)
ok laat maar ...quote:ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooien
zoals ik al eerder stelde :quote:Gothics willen zich afzonderen van andere mensen door met zijn allen iets op een andere manier te doen, in dit geval andere kleding dragen enzo.
quote:Lisa simpson:
How rebellious in a conformist kind of way
dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef daeri het volgende:
[..]
ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooien
Oh dat was al genoemd.quote:
tis dan ook een leefstijl...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:48 schreef Litso het volgende:
[..]
Maargoed, goths dragen ook wel veel dezelfde dingen onderling, alleen gewoon anders dan die van niet-goths. Ik zie dat uniek-gedoe altijd meer als groep. Gothics willen zich afzonderen van andere mensen door met zijn allen iets op een andere manier te doen, in dit geval andere kleding dragen enzo.
Oh, ik vind het niet '130 euro weggooien', maar het heeft voor mij ook wel wat sentimentele waardequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef daeri het volgende:
[..]
ik betaal meer dan 100 euro voor lowlands, en daar krijg ik een bandje voor.. dat is de herinnering aan lowlands, en alles er omheen... daarom wil ik ze dan ook niet af. dat is voor mij het zelfde als ruim 130 euro aan een lowlands kaartje in de prullenbak gooien
Krijg jij eerst maar eens haar op je balletjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Stoer? Als je ook zo'n figuur bent en ik krijg je onder mijn auto kan je alvast een schietgebedje doen, ik rook namelijk het profiel van mijn wielen volledig op aan dat hoofd van je, ben je gelijk voorgoed geschminkt![]()
Jerry Jerry!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens haar op je balletjes
Een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Krijg jij eerst maar eens haar op je balletjes
Beter dan die jostiale respect bandjes (die gele dingen; die je ook in roze en andere regenboogkleuren hebt).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef frankium het volgende:
Gothics
En dan ook van die gore bandjes van festivals om hun polsen. Kijk mij stoer zijn...![]()
Ik weet ook niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat elke goth met scheermesjes in de arm looptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:50 schreef soppig het volgende:
[..]
met een scheermesje in de pols .. ok .. ik snap m weer eens niet
Groetjes, Het_huptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Beter dan die jostiale respect bandjes (die gele dingen; die je ook in roze en andere regenboogkleuren hebt).![]()
Hihi.. niet elke goth draagt alleen maar zwart...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef soppig het volgende:
of denk je "tering logisch dat ik sjaggie ben, ik ben ook maar een leeg schaap zonder identieteit, laat ik er maar vrolijk over gaan jammeren en zwarte kleertjes dragen"
In de arm?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat elke goth met scheermesjes in de arm loopt
En ze bevruchten elkaar ook?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Hihi.. niet elke goth draagt alleen maar zwart...
Gothic komt voort uit punk.. en word daardoor ook vaak door elkaar gedragen enz.
Maar vind jij jezelf een gothic dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Gothic komt voort uit punk.. en word daardoor ook vaak door elkaar gedragen enz.
Wat denk jij, 'tering ik ben zo'n leeghoofd, laat ik lekker meelopen met de rest en mensen afzeiken die een andere smaak hebben dan ik'?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef soppig het volgende:
of denk je "tering logisch dat ik sjaggie ben, ik ben ook maar een leeg schaap zonder identieteit, laat ik er maar vrolijk over gaan jammeren en zwarte kleertjes dragen"
van een heeeele slimme scheermesjes verkopers ergens verder terug in dit topic. Deze helden zorgen er toch wel weer ff voor dat de zorgeverzekering minder antidepressiva hoeft weg te geven. Scheelt weer belastingscentjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat elke goth met scheermesjes in de arm loopt
nee hoor. ik haal gewoon genot uit het infantiele gedrag van anderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat denk jij, 'tering ik ben zo'n leeghoofd, laat ik lekker meelopen met de rest en mensen afzeiken die een andere smaak hebben dan ik'?
Alternatieve stromingen zal je gewoon altijd tegenkomen. Of het nou in de vorm is van punkers, hippies, ska's, alto's, gothics, er zullen altijd mensen zijn met de behoefte om anders te zijn. Niks mis meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja. En Punk komt voort uit de Beatles (rebels! lange haren!!). En die droegen ook rare kleren (Sgt. Pepper anyone). En John Lennon is ook dood. Het is dus allemaal de schuld van de Beatles.
sterf!
...juist, ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
In de arm?
In zijn of haar arm, pauper!! Vast weer zo'n noordeling die van oorsprong boer is, en het niet meer zag zitten, en zich toen maar vergrepen heeft aan het gothic leven, je bent nog minder als de stront van een varken, ik schijt op de melk waarmee je bent grootgebracht, kk lijer.
Zonder even stil te staan en naar jezelf te kijken. Way to go.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef soppig het volgende:
[..]
nee hoor. ik haal gewoon genot uit het infantiele gedrag van anderen.
zo ben jij me even een partij kansloos. En ik wist niet dat een fiat panda rokende bandjes kon producerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Stoer? Als je ook zo'n figuur bent en ik krijg je onder mijn auto kan je alvast een schietgebedje doen, ik rook namelijk het profiel van mijn wielen volledig op aan dat hoofd van je, ben je gelijk voorgoed geschminkt![]()
Je leert toch helemaal niks van naar jezelf kijken. Plato.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Zonder even stil te staan en naar jezelf te kijken. Way to go.
Als je met 20.000.000 man gothic bent, dan wordt het eigenlijk toch weer mainstream?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
Alternatieve stromingen zal je gewoon altijd tegenkomen. Of het nou in de vorm is van punkers, hippies, ska's, alto's, gothics, er zullen altijd mensen zijn met de behoefte om anders te zijn. Niks mis mee
Tot je onder mijn hummer ligtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Draw het volgende:
[..]
zo ben jij me even een partij kansloos. En ik wist niet dat een fiat panda rokende bandjes kon produceren
vervelend alleen is wel dat er heel veel mensen zijn die dan ook ineens allemaal gaan meedoen en dat al die 'alternatievelingen' er vervolgens opeens allemaal hetzelfde uitzien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Alternatieve stromingen zal je gewoon altijd tegenkomen. Of het nou in de vorm is van punkers, hippies, ska's, alto's, gothics, er zullen altijd mensen zijn met de behoefte om anders te zijn. Niks mis mee
Heb ik ooit gezegd dat ik dat niet doe dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Zonder even stil te staan en naar jezelf te kijken. Way to go.
Meer een plaag dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je met 20.000.000 man gothic bent, dan wordt het eigenlijk toch weer mainstream?
witte scmink is :Rquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef descendent1 het volgende:
vervelend alleen is wel dat er heel veel mensen zijn die dan ook ineens allemaal gaan meedoen en dat al die 'alternatievelingen' er vervolgens opeens allemaal hetzelfde uitzien.![]()
Wordt het weer zo een massabeweging; wat dat betreft ben ik blij dat die Gothic rage afgelopen is; mijn God, ik kon mn stamkroeg niet meer binnen zonder dat ik tegen 20 van die chagrijnige witgescminkte koppen liep aan te kijken (en nee, niet alle gothics voldoen aan deze omschrijving).
Gewoon blijven dromen knul zo kom je er wel. Lekker stoer blijven doen op een forum en mischien heel mischien durft je later ook op straat te komen en te kijken hoe de mensen reageren op je stoere praatquote:
Lichamelijk ook hoor.. Ik word niet bepaald hitsig van die witte littekens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:00 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
witte scmink is :R
Gothic dames zijnmaar vaak ook geestelijk wel een beetje
![]()
Goths doen dat juist. Die denken zoooo in hokjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat denk jij, 'tering ik ben zo'n leeghoofd, laat ik lekker meelopen met de rest en mensen afzeiken die een andere smaak hebben dan ik'?
/signquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef frankium het volgende:
[..]
Goths doen dat juist. Die denken zoooo in hokjes.
Skaters, Goths, Gabbers, Breezers, allemaal prima, maar ga niet lopen verkondigen dat de rest meeloopt. Juist mensen die bij een bepaalde groep willen horen lopen mee met hun kudde.
En tepelpiercings dan? die zijn namelijk onder deze groep goed vertegenwoordigdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Lichamelijk ook hoor.. Ik word niet bepaald hitsig van die witte littekens.
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Robinho90 het volgende:
Conclusie: Optyfen met die kutalternatievelingen
Ik ken een meisje met een tepelpiercing. Die is wel geilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tepelpiercings dan? die zijn namelijk onder deze groep goed vertegenwoordigd
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
vervelend alleen is wel dat er heel veel mensen zijn die dan ook ineens allemaal gaan meedoen en dat al die 'alternatievelingen' er vervolgens opeens allemaal hetzelfde uitzien.![]()
Wordt het weer zo een massabeweging; wat dat betreft ben ik blij dat die Gothic rage afgelopen is; mijn God, ik kon mn stamkroeg niet meer binnen zonder dat ik tegen 20 van die chagrijnige witgescminkte koppen liep aan te kijken (en nee, niet alle gothics voldoen aan deze omschrijving).
De mensen met wie ik om ga denken er allemaal zo over, dus hoop voor je dat je ons niet tegenkomtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Draw het volgende:
[..]
Gewoon blijven dromen knul zo kom je er wel. Lekker stoer blijven doen op een forum en mischien heel mischien durft je later ook op straat te komen en te kijken hoe de mensen reageren op je stoere praatJij bent een echte forum held!
Tepelpiercings kick ass, gothic meiden zijn gewoon vaak wel echt lekker, je voelt je alleen zo schuldig als je ze met nog meer psychische problemen achter laatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met een tepelpiercing. Die is wel geil![]()
![]()
Maar geen gothic (gelukkig!)
dat sla je er wel uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:05 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
je voelt je alleen zo schuldig als je ze met nog meer psychische problemen achter laat![]()
Een dreigement van een waarschijnlijk 16jarig scooter rijdend hangjongetje doet het al helemaal niet bij mij. Ow en je vriendjes erbij halen zegt alweer genoeg hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
De mensen met wie ik om ga denken er allemaal zo over, dus hoop voor je dat je ons niet tegenkomt![]()
Iedereen loopt op de een of andere manier wel mee met een bepaalde groep. Daar kan je weinig tegen doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef frankium het volgende:
[..]
Skaters, Goths, Gabbers, Breezers, allemaal prima, maar ga niet lopen verkondigen dat de rest meeloopt. Juist mensen die bij een bepaalde groep willen horen lopen mee met hun kudde.
en terecht... hoe durft zequote:
Ja, nou ben je wel weer stoer genoeg geweest. Heb je nog wat toe te voegen aan de discussie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.
Oh ja, die kleding kan je nog voor het goede doel naar AfriKa sturen
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Draw het volgende:
[..]
Een dreigement van een waarschijnlijk 16jarig scooter rijdend hangjongetje doet het al helemaal niet bij mij. Ow en je vriendjes erbij halen zegt alweer genoeg heAlleen ben je dus een bang mannetje?
en waar zijn deze graftakken het dan niet mee eens ? Kleuren !?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?
Ja idd.. Mensen zijn zeker "kudde-dieren"!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Iedereen loopt op de een of andere manier wel mee met een bepaalde groep. Daar kan je weinig tegen doen.
Goths die roepen dat ze zoo anders zijn dan alle anderen kan ik dan inderdaad ook wel om lachen, maar dat geldt net zo hard voor alto's die dat zeggen, breezergirls die op hun CU2 profiel verkondigen hoe uniek ze wel niet zijn, en eigenlijk iedereen die beweert nooit ergens mee mee te lopen.
Er zijn ook zat goths die wel gewoon weten dat en waarom ze de 'goth-mode' volgen, namelijk om je met zijn allen verbonden te voelen en als groep tegen de stroom in te gaan.
Je moet alleen opletten dat ze niet te BDSM zijn, kaarsvet is leuk maar verder ga ik niet echt....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Underverse het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat gothic meiden altijd supergeil zijn!!!
Kom op; bij het grootste deel van die kutpubers gaat het of om aandacht of omdat ze graag ergens bij willen horen; op zich niets mis mee op die leeftijd; want zo waren we bijna allemaal; maar op ee gegeven moment dient men toch wel een beetje een eigen identiteit te vinden; en daarbij: Ondanks dat ik die pubers op zich wel begrijp vind ik dat grut vaak erg irritant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?
Ligt eraan, en weet ik niet precies want ik ben zelf geen goth.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef soppig het volgende:
[..]
en waar zijn deze graftakken het dan niet mee eens ? Kleuren !?
En nu nokken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken![]()
nah, ze durven hun tieten niet eens te laten zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Underverse het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat gothic meiden altijd supergeil zijn!!!
En waar lees jij dat ik een gothic ben? Ik las dit topic uit verveling en zag weer eens voor de verandering een of ander kansarm mannetje stoer doen op een forum ( lees jij ) en toen achte ik het nodig iets te zeggen. En samen sta je alleen sterker als je alleen geen flikker voorstelt. En ik denk dat dat op jou van toepassing isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken![]()
Anders haalt shmoopy de fok! knokploeg er even bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef shmoopy het volgende:
En nu nokken.
Mensen lopen bedreigen mag niet, laatste wat ik erover zeg, gewoon nokken nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Want? Vrijheid van mening mag niet meer ofzo?
Definately andere ervaring meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, ze durven hun tieten niet eens te laten zien![]()
Groetjes, Het_hupt
Lezen is een vak, ik zei dat ik geen ZIN heb om mijn handen vuil te maken, en dat gaat makkelijker als je met meer man bent..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef Draw het volgende:
[..]
En waar lees jij dat ik een gothic ben? Ik las dit topic uit verveling en zag weer eens voor de verandering een of ander kansarm mannetje stoer doen op een forum ( lees jij ) en toen achte ik het nodig iets te zeggen. En samen sta je alleen sterker als je alleen geen flikker voorstelt. En ik denk dat dat op jou van toepassing is
ow jij kijkt en laat andere het werk doen? Je komt steeds triester en triester op me overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:12 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Lezen is een vak, ik zei dat ik geen ZIN heb om mijn handen vuil te maken, en dat gaat makkelijker als je met meer man bent..
Kun je nagaan wat mensen voor me over hebben en waarom dat zo isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef Draw het volgende:
[..]
ow jij kijkt en laat andere het werk doen? Je komt steeds triester en triester op me over![]()
quote:Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken
quote:Mensen lopen bedreigen mag niet, laatste wat ik erover zeg, gewoon nokken nu.
Was het daeri vast nietquote:
Mwah, lees de andere posts van hem in dit topic maar eens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef soppig het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is dat van die pinnen meer een vrij slappe poging de goths qua uiterlijk te omschrijven.
dan moeten ook de goeie posts gequote wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah, lees de andere posts van hem in dit topic maar eens.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat mensen voor me over hebben en waarom dat zo is![]()
op of onder het verband?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:32 schreef daeri het volgende:
[..]
er zitten prachtige lowlands bandjes omheen, dus voor zo ver prima
Nee, ik kan heel slecht tegen kortzichtige mensen.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Het_hupt het volgende:
Was het daeri vast niet![]()
Groetjes, Het_hupt
Heb jij 'normale' vrienden? Je weet wel, mensen waar mee je vaak om gaat en die wel eens buiten de deur komen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef withxhonor het volgende:
anders zijn hoeft niet negatief te zijn.. voor mij niet in ieder geval. ik gebruik geen drugs, hoe sociaal geaccepteerd deze ook zijn, dus ook geen alcohol. waarom? omdat het een vorm van positieve rebellie is.. ik ga tegen de draad in. ik doe niet wat mijn ouders deden toen ze mijn leeftijd hadden en ik doe ook niet wat mijn leeftijdsgenoten doen.. namelijk mezelf ieder weekend volgooien met bagger, om de volgende dag te klagen dat ze zo brak zijn.
ik bedoel dus.. wtf is er leuk aan jezelf een alcohol vergiftiging drinken..? voor de nuchtere omstander is het altijd wel grappig.. maar voor de persoon zelf?
en ja, ik heb t ook allemaal gedaan, ik heb gerookt, gedronken en geblowd. maar ik vond er niets meer aan en leerde andere mensen kennen. en nu ben ik al ruim 3 jaar drugs vrij en t bevalt me prima.
enne de massa hier vergeet te generaliseren over vieze crusten
Ik ben voor elke vorm van vrije meningsuiting...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef withxhonor het volgende:
anders zijn hoeft niet negatief te zijn.. voor mij niet in ieder geval. ik gebruik geen drugs, hoe sociaal geaccepteerd deze ook zijn, dus ook geen alcohol. waarom? omdat het een vorm van positieve rebellie is.. ik ga tegen de draad in. ik doe niet wat mijn ouders deden toen ze mijn leeftijd hadden en ik doe ook niet wat mijn leeftijdsgenoten doen.. namelijk mezelf ieder weekend volgooien met bagger, om de volgende dag te klagen dat ze zo brak zijn.
ik bedoel dus.. wtf is er leuk aan jezelf een alcohol vergiftiging drinken..? voor de nuchtere omstander is het altijd wel grappig.. maar voor de persoon zelf?
en ja, ik heb t ook allemaal gedaan, ik heb gerookt, gedronken en geblowd. maar ik vond er niets meer aan en leerde andere mensen kennen. en nu ben ik al ruim 3 jaar drugs vrij en t bevalt me prima.
serieus gast, waarom zou ik niet uitgaan, omdat ik niet drink.. echt, hoe bekrompen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb jij 'normale' vrienden? Je weet wel, mensen waar mee je vaak om gaat en die wel eens buiten de deur komen...
Gut jochie toch; gefrustreerd omdat je altijd afgewezen wordt door Gothics en niet bij hun groepje mag horen... Tsss..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:43 schreef Robinho90 het volgende:
WTF heeft drank met die kutgothics te maken? ik bedoel elk weekend volgooien met bagger is ook lomp maar als je gothic bent vraag je om gezeik en maar zeuren dat ze zielig zijn en niemand ze begrijpt
De beste gothics zijn dode gothics!
wat is er mis met straight edge.. tuurlijk zitten er klootzakken tussen die edge zijn, en fanatici die, dan wel niet geweldadig, preken.. maar die heb je overal.. dus leg eens uit.. wat is er mis met straight edge?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik ben voor elke vorm van vrije meningsuiting...
maar die f*ck straightedgers![]()
Als je niet drinkt is het leven voorbijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:00 schreef withxhonor het volgende:
serieus gast, waarom zou ik niet uitgaan, omdat ik niet drink.. echt, hoe bekrompen..
Ik heb nog nooit een straight edger horen preken (je kent die gasten met zwarte kruizen op hun handen wel?). Ik ben gewoon tegen deze figuren omdat ze allemaal, zonder uitzondering, huilies zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:01 schreef withxhonor het volgende:
wat is er mis met straight edge.. tuurlijk zitten er klootzakken tussen die edge zijn, en fanatici die, dan wel niet geweldadig, preken.. maar die heb je overal.. dus leg eens uit.. wat is er mis met straight edge?
af en toe even lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:05 schreef withxhonor het volgende:
want? welke meerwaarde geeft alcohol aan je leven? naast een kater om je af en toe gezelschap te houden?
Met deze gedachtengang kun jij beter een trein gaan koppen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
maar serieus, als je niet drinkt kan je er beter nu een einde aan maken
Jij kent ze allemaal dus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een straight edger horen preken (je kent die gasten met zwarte kruizen op hun handen wel?). Ik ben gewoon tegen deze figuren omdat ze allemaal, zonder uitzondering, huilies zijn.
Dat was gewoon een hele sarcastische reactie, tuurlijk bestaat het leven uit miljoenenn dingen die het 'plezier' wat alcohol kan bieden overschaduwen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Nosh het volgende:
Met deze gedachtengang kun jij beter een trein gaan koppen.
Hoe leeg is je leven wel niet, als drank het enige zaligmakende is, en zonder dat je leven niks aan is.
Dat hangt natuurlijk af van de hoeveelheden; en hoe je er mee omgaat. Ik vind een lekker bierthje danwel wijntje op zn tijd best lekker; en een whiskey sla ik ook niet over!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:05 schreef withxhonor het volgende:
want? welke meerwaarde geeft alcohol aan je leven? naast een kater om je af en toe gezelschap te houden?
Toen ik het topic zag, opende ik het en ik control-f'de op OffSprngrquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:26 schreef tonks het volgende:
Ik wacht even op Offsprngr die komt uitleggen dat gothics geen goths zijn en dat hij een punker is en dat alle emo's kut zijn.
Pabloquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
People dance to anything these days
ie oe ie ie oe
Kill my self
"Yeah Kill myself!!"
(C) Pablo Francisco
emo's zijn hetzelfde als gothics, ook al zullen beide partijen het ontkennen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Tegenwoordig hoor je veel over dat Emo, kan iemand dit oude baasje eens uit leggen wat dat precies in houdt? Alvast bedankt. (Meen het serieus)
En leeft dat Emo nou ook een beetje in Nederland dan?
hier nog vb:') ! http://video.google.nl/videosearch?q=Emoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
emo's zijn hetzelfde als gothics, ook al zullen beide partijen het ontkennen.
enlighten us!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:32 schreef Mrsgod het volgende:
Al die nerds hier weten volgens mij nog niet een wat "gothic" inhoud
hoi hoiquote:
en dat van iemand die op de frontpage altijd zit te zeiken dat we sociaal moeten zijn tegenover kotslims en buitenlanders, en dan hier even zit te zeiken op gothicsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef PumpingsoaB het volgende:
Gothics zijn zielige mensen die het 'gothic zijn' als excuus gebruiken om te zeggen dat ze overal schijt aan hebben, terwijl ze zich eigenlijk gewoon kut voelen omdat ze lelijk zijn en geen vriendje kunnen krijgen.
Ik denk ik breng gewoon de waarheid...
laat me raden, jij loop als het in is in gescheurde broek, aangevallen met bleekwater, babysokjes en een roze shirtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
zegt een metrosexueel met een ROZE PETJE OPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Robinho90 het volgende:
is goed, we sturen jouw wel mee, nazi's hebben ze daar nog nodigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.
Oh ja, die kleding kan je nog voor het goede doel naar AfriKa sturen
als gothic in was zou jij er ook zo bij lopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:43 schreef Robinho90 het volgende:
WTF heeft drank met die kutgothics te maken? ik bedoel elk weekend volgooien met bagger is ook lomp maar als je gothic bent vraag je om gezeik en maar zeuren dat ze zielig zijn en niemand ze begrijpt
dus als jij niet continue drink leef je niet en heb je geen plezier ? tering wat een bagger leven heb jij zeg, waarom maak je er niet een eind aanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je niet drinkt is het leven voorbij
Al de ogen uit de massa zijn gericht op mij
De duisternis omringt me traag
Doorns omklemmen mij als een dikke laag
Het lijkt mij een gepaste reactie in de topic
Ben ik met dit kankerklote depressieve rijmpje nu een gothic
en wat heeft emo nou met gothic te maken !!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dit is lang, maar grappig en verklaart het hele gegeven:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-412302931332188859&q=Emo
Er is ook echt nooit iets goeds uit punk gekomen.
wat is normaal ? wat nu een trend is ? want het zal me niks verbazen dat het een trend ding is, want wat dit jaar door de ''normale'' mensen word uitgekotst doen ze het volgende jaar ineens zelfquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:51 schreef dubidub het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van de normale menschen!![]()
Zegt iemand met misantropia als username, vuile pessimist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:28 schreef misantropia het volgende:
[..]
dus als jij niet continue drink leef je niet en heb je geen plezier ? tering wat een bagger leven heb jij zeg, waarom maak je er niet een eind aan
1: die gast ziet er uit alsof ie bijna dood isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=RzRThIfm_a0
Dat
Hap. Heerlijkquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:53 schreef misantropia het volgende:
[..]
wat is normaal ? wat nu een trend is ? want het zal me niks verbazen dat het een trend ding is, want wat dit jaar door de ''normale'' mensen word uitgekotst doen ze het volgende jaar ineens zelf
Ehh zomaar ff tussendoor, maar heb je überhaupt wel enig idee wat die nickname betekent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:54 schreef dubidub het volgende:
[..]
Zegt iemand met misantropia als username, vuile pessimist.
Yep. Iemand met een pessimistische houding t.o.v. de maatschappij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ehh zomaar ff tussendoor, maar heb je überhaupt wel enig idee wat die nickname betekent?
Zei ik of dat filmpje dat dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:35 schreef misantropia het volgende:
en wat heeft emo nou met gothic te maken !!!![]()
Jij daagt mij uit om ook een duit in het zakje te doen, dus bij deze..maak plaats voor míjn meningquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef misantropia het volgende:
wel leuk om te zien dat zoveel mensen zich eraan storen maar er niks aan kunnen doen![]()
lijd maar! lijd maar door onze aanwezigheid! jullie doen het jullie zelf aan!![]()
whehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Cool, een Goth bash topic!
Kga ff eten halen, ben zo terug.
Ik word blijkbaar oud, wtf zijn emo's?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef soppig het volgende:
Maargoed dat is over wel meer groepen te zeggen met hun eigen identiteiten : ballen, gabbers, emo's, wiggers, rapmonchooltjes, vandie stuiter sjonnies met hun gapstar en stekeltjes haar.
Je kunt natuurlijk ook gelijk zelfmoord plegen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:23 schreef misantropia het volgende:
*zet wat Deicide op*
wat is er mis met deicide godvquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gelijk zelfmoord plegen.
Teringherrie met een vent met een omgekeerd kruis in zijn voorhoofd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef misantropia het volgende:
[..]
wat is er mis met deicide godv
Bathory dan ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Teringherrie met een vent met een omgekeerd kruis in zijn voorhoofd.
God wat vond ik dat slecht zeg
Niet mijn favoriet, maar al beterquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:30 schreef misantropia het volgende:
[..]
Bathory dan ?
*zet Bathory op*
Wtf zijn emo's?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Sabryas het volgende:
Gothics![]()
Emo's![]()
Kom maar op met die discussie, de popcorn is net klaar...
Mijn post is zeker teveel tekst om te lezen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef misantropia het volgende:
de yuppies zitten nu allemaal in de disco met hun breezah's stoer te doen dat ze een gothic hebben uitgescholden
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:02 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
[..]
Mijn post is zeker teveel tekst om te lezen?![]()
Hier hielden we op met lezen.quote:Ten tweede: Ik ben zelf een Goth
Er zijn maar onwijs weinig Goths die hun gezicht wit maken, ik ken er zelf maar eentje die dat doet en die dude moet ik ook niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
en daarna natuurlijk het gezicht, daarom gooien ze daar zoveel zwart/witte poeder op!
Morgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:07 schreef Sapstengel het volgende:
Wanneer zal Offsprngr dit topic hebben gevonden...
Goths hebben anders veel variätie, klassieke, middeleeuwse, victoriaanse, cyber, rivet, lolita en nog andere gecombineerde stijlen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef Mikkie het volgende:
'Anders zijn', ja. En vervolgens met honderden in dezelfde lelijke, ranzige kleding lopen. Goh, wat zijn we allemaal toch weer 'anders'.
OEH KIJK MIJ STOERE OPMERKINGEN MAKEN, IKBENZOCOOL!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:19 schreef method21 het volgende:
[..]
Typische goth naam, ben je zelf ook goth toevallig, dat zou deze reactie kunnen verklaren, of is je eyeliner mischien op, schoensmeer op je ogen doet ook goed heb ik van horen zeggen.
Ik ken geen sjaggerijnige Goths ook niet met mislukte make-up en dragen geen panties om hun armen, verder zijn ze geen aandacht hoertjes, maar jij met je reactie hier is natuurlijk ook niet vragen om aandacht eh..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef soppig het volgende:
[..]
nee goths zien er anders uit met zn alllen.
sjaggerijnig hoofd.
mislukte make-up
panties van een dooie oma lekker stoer om de armpjes ..
rot toch op met dat zooite aandachtshoertjes.
echt middelbare school praktijken.
lisa simpson zei het mooi "how rebellious in a conformist kind of way"
hulde aan kudde gedrag en dan claimen dat je eigenzinnig bent. Groei een ruggengraat en ook meteen een persoonlijkheid als je er toch al mee bezig bent.
en ja ik ben ongenuanceerd
En jij neukt je moeder.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:22 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Gothics drinken bloed.
Within Temptation is bagger dus dat kan zo weer in de mode trend komen en als men geld zou moeten betalen voor Goth-bash topics zou FOK binnen de kortste keren gigantisch financieel vooruit gaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:25 schreef Herr_Munk het volgende:
Wacht maar tot Within Temptation weer hip wordt!! dan gaan we allemaal aan de scheermes potverdikke!
Over gothics janken is trouwens zóóóó 2005! Kunnen de mods niet 10 euro aan een potentiële TS van een Gothic bash topic vragen. Het loopt de spuigaten uit hier!
En kut!quote:
Hier ben, de Emos komen later wel, eerst eten en American Chopper kijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:26 schreef tonks het volgende:
Ik wacht even op Offsprngr die komt uitleggen dat gothics geen goths zijn en dat hij een punker is en dat alle emo's kut zijn.
Doe eens niet de zelfde avatar nemen als Jarno, hij's cool, jij niet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:28 schreef Robinho90 het volgende:
Offsprngr wens ik dan ook een scheermes toe!
Goths hebben niet overal schijt aan en het is ook een stereotype om te denken dat ze zich allemaal kut voelen, genoeg blije Goths en de meeste (cyber)Goth chicks zijn verschrikkelijk lekker.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef PumpingsoaB het volgende:
Gothics zijn zielige mensen die het 'gothic zijn' als excuus gebruiken om te zeggen dat ze overal schijt aan hebben, terwijl ze zich eigenlijk gewoon kut voelen omdat ze lelijk zijn en geen vriendje kunnen krijgen.
Ik denk ik breng gewoon de waarheid...
Eindelijk een positieve reactie, maar het is Goths en niet Gothics, Gothic is de stijl van muziek, architectuur, leven.quote:
En op fora roepen dat anderen kut zijn is natuurlijk wel echt stoer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef miss_schaapje het volgende:
ik vind gotics maar een groepje dat denkt dat ze stoer zijn en die muziek van hun alleen al is al om te![]()
![]()
Wel, maar daar kom ik later op terug.quote:
Je durft niet eens je eigen kop op je fotoboek te posten, zielig mannetje, jij bent hier de loser.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
Weinig Goths die naar Lowlands gaan, de meeste gaan naar WGT of SD.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:46 schreef frankium het volgende:
Gothics
En hoe kan men die vergelijken met de breezah hype ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef Nam_Soldier het volgende:
Ze willen nergens achteraan lopen maar ondertussen hebben ze een zeer grote subcultuur opgebouwd die nu toch wel vergeleken kan worden met de Br33z4h-hype.
Hij heeft dezelfde proporties aangenomen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:29 schreef misantropia het volgende:
[..]
En hoe kan men die vergelijken met de breezah hype ?
en groot ? ik zie anders nooit een ''gothic'' behalve als ik op een gothic feest kom, zie ze anders nooit ergens
Waar woon je ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:33 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Hij heeft dezelfde proporties aangenomen.![]()
Ik zie ze overal, om eerlijk te zijn. Op mijn school, in de stad, overal wel een paar.
Noord-Overijssel, op het platteland notabene, en ga in Zuid-Drenthe naar school.quote:
Ik in Rotterdam en zie ze nooitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Noord-Overijssel, op het platteland notabene, en ga in Zuid-Drenthe naar school.
Misschien durven ze het daar niet uit te dragen, daar heb ik wel meer van gehoord.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef misantropia het volgende:
[..]
Ik in Rotterdam en zie ze nooit
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:38 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Misschien durven ze het daar niet uit te dragen, daar heb ik wel meer van gehoord.
Ik vind sommige Gothic kleding erg mooi, al zal ik het zelf niet aantrekken net als dat ik een meisje een leuk rokje aan kan vinden hebben maar dat niet zelf zou dragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef Slachtkalf het volgende:
@ de gothic
maar zeg eens eerlijk dan, vind je die kleren serieus mooi? als je voor de spiegel staat, denk je dan: 'godverdikkie wat ben ik vandaag toch een geil tijgertje?'
Loop jij nu ook niet te jammeren als een zwart schaapje dat zich in een hoek voelt gedreven onder het mom "dat de "gothics" zou eng zijn""?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef soppig het volgende:
Ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef Jikpunth het volgende:
Sperma staat mooi in contrast op latex, leer en zwarte haren![]()
Zeker, hopende dat ie niet al te snel vol is.quote:
Grunge en Emocore zijn ook voort gekomen uit Punk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef daeri het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Lees deze site eens, hierin verteld een Baptistische priester dat The Beatles Satanen zijn: http://www.wayoflife.org/fbns/deathmetal.htmquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja. En Punk komt voort uit de Beatles (rebels! lange haren!!). En die droegen ook rare kleren (Sgt. Pepper anyone). En John Lennon is ook dood. Het is dus allemaal de schuld van de Beatles.
sterf!
Kansloze stereotype opmerking je bent zelfs zo fucking stupid dat je niet eens weet dat zorgverzekering niet van belasting geld wordt betaald aldus dat jij het niet meer waard ben om terug te komen met wat jij beschouwd als een slimme opmerking.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef soppig het volgende:
[..]
van een heeeele slimme scheermesjes verkopers ergens verder terug in dit topic. Deze helden zorgen er toch wel weer ff voor dat de zorgeverzekering minder antidepressiva hoeft weg te geven. Scheelt weer belastingscentjes
En ik uit het jouwe.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef soppig het volgende:
[..]
nee hoor. ik haal gewoon genot uit het infantiele gedrag van anderen.
Er zijn 6.500.000.000 mensen op aarde dus zo haal je de mainstream nog niet zo snel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je met 20.000.000 man gothic bent, dan wordt het eigenlijk toch weer mainstream?
Tja, dat is het probleem met "mainstream" mensen, ze volgen makkelijk een stroming die hun een half jaar later weer net zo hard dumpt zonder zelf enige vorm van voldoening te vinden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Niet allemaal, wel een aantal maar dat is binnen elke stroming.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:00 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
witte scmink is :R
Gothic dames zijnmaar vaak ook geestelijk wel een beetje
![]()
Op tiefen met kanker paupers die schwalbende homo kankerhuilies zien als hun held (harde opmerking?,.. tja anders dringt het niet door bij de intellectueel minderbedeelden).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Robinho90 het volgende:
Jij en een Hummer,.. ja zelfde als ik met Britney Spears.quote:
Pff, stereotype gedrag, hier wordt je anders ook niet hitsig van:quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Lichamelijk ook hoor.. Ik word niet bepaald hitsig van die witte littekens.
En misschien vinden ze zelf voldoening in een bepaalde stroming en voor de meeste is het niet zo om individualistisch te zijn het een is zoektocht naar wat/hoe de mensen zich voelen en waarbij ze zich goed voelen, ik pas zelf niet in een hokje wat dat betreft en voel mij daarom ook wat individualistischer dan iemand die zou claimen alleen Punk te zijn, Punk te luisteren en punk te denken want dat is ook zeer gesloten al is het progressiever dan het "normale".quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef frankium het volgende:
[..]
Nee, volgens deze mensen mag je alleen maar afzetten als je de enige bent bijvoorbeeld iemand die cannibalist is is dan pas een echte individualist al hoewel,.. die groeperen zich nu ook over het internet, aldus de algemene gedachten bestaat er geen individu maar alleen het collectief, een soort van borg dus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Voor het eerst dat je iets zinnigs zegt, ik wil dat overigens ook nog eens doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:05 schreef soppig het volgende:
ik moet toch nog eens zoenen met een meid met tong piercing.
Vaak zijn het de onzekere pubertjes die niet eens weten wat Gothic, Punk, Metal of Emo inhouden die het hardst roepen dat ze het zijn en er debiel uit zien, mijn reden dus waarom ik goffix, poseurs, Mallcore fags en "emos" haat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Iedereen loopt op de een of andere manier wel mee met een bepaalde groep. Daar kan je weinig tegen doen.
Goths die roepen dat ze zoo anders zijn dan alle anderen kan ik dan inderdaad ook wel om lachen, maar dat geldt net zo hard voor alto's die dat zeggen, breezergirls die op hun CU2 profiel verkondigen hoe uniek ze wel niet zijn, en eigenlijk iedereen die beweert nooit ergens mee mee te lopen.
Er zijn ook zat goths die wel gewoon weten dat en waarom ze de 'goth-mode' volgen, namelijk om je met zijn allen verbonden te voelen en als groep tegen de stroom in te gaan.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Tja, genoeg mensen die alsnog geen identiteit op bouwen nadat ze de leeftijd zijn gepasseerd of dat nou 'normaal', Gothic, Punk of wat dan ook is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kom op; bij het grootste deel van die kutpubers gaat het of om aandacht of omdat ze graag ergens bij willen horen; op zich niets mis mee op die leeftijd; want zo waren we bijna allemaal; maar op ee gegeven moment dient men toch wel een beetje een eigen identiteit te vinden; en daarbij: Ondanks dat ik die pubers op zich wel begrijp vind ik dat grut vaak erg irritant.
Wel leuk is overigens om met een dergelijk gruttig pubertje eens een geprekje te hebben over bands nadat ze jou aankijken zo van: Wat doe je hier, jij bent heul niet alto als ik!
En in die topic,.. wie huilen er hier nou het meest, de bashers of de mensen die dan wel of Goth zijn of er geen probleem mee hebben?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef WanEnOonlie het volgende:
Allemaal huilies.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:29 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Nee, ik kan heel slecht tegen kortzichtige mensen.
Ik luister verschillende soorten muziek, heb verschillende vrienden met verschillende muzieksmaken.
En ik had eigenlijk gewoon mn smoel moeten houden, want de mensen die zo dom reageren in dit topic zijn het leven niet waard.
Zij zouden zelfmoord moeten plegen want zij zijn te laf om zich te interreseren in hun medemens en en te arrogant om te denken dat zij wel wat zijn.
sXe is respecteerbaar, maar ga aub niet prediken, daar is niemand van gediend ookal bedoel je het goed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef withxhonor het volgende:
Veel Goths drinken ook niet, Goths zeuren niet, JIJ zeurt en jij moet dood en de voetballer ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:43 schreef Robinho90 het volgende:
En alleen als je bij een subcultuur behoord kom je nooit buiten de deur..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb jij 'normale' vrienden? Je weet wel, mensen waar mee je vaak om gaat en die wel eens buiten de deur komen...
Tja, dat is eenmaal zo omdat men zich niet verdiept in de ware betekenis en maar hard wat roept, dit topic is daar een bewijs van.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef withxhonor het volgende:
daar ging het ook niet om.. t ging me meer om dat alternatief zijn een negatief stigma heeft..
Weinig mis met sXe'rs.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik ben voor elke vorm van vrije meningsuiting...
maar die f*ck straightedgers![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:01 schreef Rapalje het volgende:
[..]
Gut jochie toch; gefrustreerd omdat je altijd afgewezen wordt door Gothics en niet bij hun groepje mag horen... Tsss..![]()
Oh jee; Iets is anders dan 'normaal'! Laten we t met zn allen uitschelden en belachelijk maken; gesundes Volksempfinden is jou niet vreemd blijkbaar..
Tja, de meerderheid ziet altijd alleen de fouten in van de minderheid in de minderheid.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:01 schreef withxhonor het volgende:
[..]
wat is er mis met straight edge.. tuurlijk zitten er klootzakken tussen die edge zijn, en fanatici die, dan wel niet geweldadig, preken.. maar die heb je overal.. dus leg eens uit.. wat is er mis met straight edge?
Doe jij het eens voor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Alcohol is fijn, gezellig, je wordt er open van al moet je natuurlijk ook niet te ver gaan en met mate nuttigen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:05 schreef withxhonor het volgende:
In ieder geval hebben ze nog na gedacht over een ideologie, maar knap dat je alle sXe'rs kent, je kent Ian McKaye vast ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een straight edger horen preken (je kent die gasten met zwarte kruizen op hun handen wel?). Ik ben gewoon tegen deze figuren omdat ze allemaal, zonder uitzondering, huilies zijn.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Met deze gedachtengang kun jij beter een trein gaan koppen.
Hoe leeg is je leven wel niet, als drank het enige zaligmakende is, en zonder dat je leven niks aan is.
Ik ken best wel wat Goth chicks, maar weinig waarvan ik weet dat ze bi zijn en wat is er mis met bi meiden?..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:27 schreef Spacemonkeh het volgende:
Naar mijn weten zijn alle gothic meisjes bisexueel () en verdedigen het bashen met argument zoals "gothic is een levenstijl... dat onderscheidt mij van de rest" maar ondertussen...
![]()
Persoonlijk vind ik de skate kleding erg leuk en draag ik het zo af en toe, maar dat hele gothic gezeik boeit me geen ene moer, ook niet dat tupac wigga 4 life meuk.. geef mij maar iedere dag wat anders![]()
Pubers die Slipknot en Linkin Park luisteren zijn geen Goths.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:39 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Op mijn vorige school was het net een mortuarium met al die kraspanda's
Iemand die hardstyle in zn nek heeft heeft zich het recht tot een opinie van wat wel of niet mooi is verspeeld.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:23 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Een breezah is iig nog mooi, of doet een poging tot...!
Jij hebt een kankergezwel in je linker hersenhelft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:47 schreef Mustard_Man het volgende:
gothics eten poep als je even niet kijkt.
stappen er 3 gothics in de trein.... blijken het twee emo's en een metalhead te zijn.:D;d;d;d:D:D;d
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offsprngg waar ben je, we zitten met smart te wachten op jouw mening over goths en emo's en punkers en dergelijke kankergezwellen van deze samenleving gespuis.![]()
Ben ik zo berucht onder de bashers?.. binnenkort hebben ze nachtmerries over me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:48 schreef dubidub het volgende:
[..]
Toen ik het topic zag, opende ik het en ik control-f'de op OffSprngr
Gothics
Ik heb eigenlijk wel een goed reltopic gemist.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:17 schreef Moragh_DaughterofSune het volgende:
Er zal eens geen topic over gothics in de KLB staan..![]()
We zouden het nog gaan missen..
http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28slang%29quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Tegenwoordig hoor je veel over dat Emo, kan iemand dit oude baasje eens uit leggen wat dat precies in houdt? Alvast bedankt. (Meen het serieus)
En leeft dat Emo nou ook een beetje in Nederland dan?
"Emos" zijn compleet anders dan Goths en hebben eigenlijk net zoveel te maken met Grungeheads.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
emo's zijn hetzelfde als gothics, ook al zullen beide partijen het ontkennen.
Je luistert anders zelf wel een hoop "Emo".quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:32 schreef Mrsgod het volgende:
Al die nerds hier weten volgens mij nog niet een wat "gothic" inhoud
En "emo" is opgeblazen bullshit!
Ja en nee, Joy Division is wel als eerste als "Gothic" omschreven maar om nou te zeggen dat het nou geheel gemaakt is nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:36 schreef Mrsgod het volgende:
www.google.nl
Gothic is een levensstijl. Een manier van leven. En heeft niks met kleding, polsen snijden en kutherrie te makenMaargoed, vaak is het wel handig om mensen in hokjes te stoppen. Betrap mezelf er ook wel eens op.
Gothic is "gothic" gemaakt, net zoals Lonsdale rasistisch.
Hier Goths verdedigen en kotsen op Moslims is hetzelfde maar dan vice versa hypocriet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:17 schreef misantropia het volgende:
[..]
en dat van iemand die op de frontpage altijd zit te zeiken dat we sociaal moeten zijn tegenover kotslims en buitenlanders, en dan hier even zit te zeiken op gothics
HYPOCRIET![]()
Heel veel goede genres: Hardcore Punk, Post-Punk/New Wave, Gothic, Grindcore, Crust Punk, Grunge, originele Emocore (dus geen hedendaagse mainstream pop kankerzooi) en nog een stel andere genres die men hier toch niet kent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:33 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Dit is lang, maar grappig en verklaart het hele gegeven:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-412302931332188859&q=Emo
Er is ook echt nooit iets goeds uit punk gekomen.
Tja, hypocrisie is de maat van het algemen blijkbaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:36 schreef misantropia het volgende:
gothic komt niet op tv, de muziek hoor je nergens, een goth kan nauwelijks ergens heen gezien de stad vol zit met gore breezah disco's vol met hoeren en metrosexuelen, en niemand heeft last van hun, en dan gaan een stel jankboys hier huilen, ow ow! ik kan niet slapen als ik een goth zie! help!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:43 schreef misantropia het volgende:
Ik luister zelf naar velen soorten muziek, zolang het maar gemaakt is door ECHTE muzikanten, dus niet die tmf hoeren, en de reden waarom ik gothic zo leuk vind en de feesten, is omdat ze niet SAAI zijn, de gothic wereld is zo groot, zoveel kunst, film, muziek, nee we moeten zeker zoals de rest in een vies wit shirtje lopen waar je de vlekken van hun eten kan zien zitten, samen met een buideltasje en een sportbroekje met een vies goor petje op hun mislukte kapsels![]()
uch
en dan die scooterszucht, en altijd boos kijken want dat is stoer en dope
of proberen een ander ras te zijn, wiggers
![]()
Jij bentquote:
Tieft toch op met je "emos" stelletje fucking kut trendhoeren, over een half jaar lopen ze allemaal mee met de volgende trend.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Sabryas het volgende:
Gothics![]()
Emo's![]()
Kom maar op met die discussie, de popcorn is net klaar...
Omdat ik nu zeker weet dat je er geen zak van weet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:54 schreef fs180 het volgende:
ja.. vindt ik het leuk? nee
vanwaar die vraag?
Jimmy Eat World zou Jimmy Eat Cock moeten heten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:58 schreef Nam_Soldier het volgende:
Jimmy Eat World rockt wel.
Iemand die niet eens weet wat Emo inhoud maar er wel denkt naar te luisteren, tieft toch eens op en zet die Britney Spears af.quote:
Wie besteed er zoveel tijd aan tijd het bashen van Goths?.. ow ja.. JIJ.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Eens, welke idioot besteed er nou zoveel tijd aan het verdedigen van gothics.
Wat probeer je eigenlijk te bereiken?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat ik nu zeker weet dat je er geen zak van weet.
[..]
Jimmy Eat World zou Jimmy Eat Cock moeten heten.
[..]
Iemand die niet eens weet wat Emo inhoud maar er wel denkt naar te luisteren, tieft toch eens op en zet die Britney Spears af.
Iedereen is er al overheen hoor jankzak.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Wie besteed er zoveel tijd aan tijd het bashen van Goths?.. ow ja.. JIJ.
Wellicht wel, hopelijk pas weer over een tijdje, kep er nu weer genoeg van.quote:
maar zo noemen je vriendjes jou alquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Britney Spearsquote:Iemand die niet eens weet wat Emo inhoud maar er wel denkt naar te luisteren, tieft toch eens op en zet die Britney Spears af.
HELD!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
Mn verveling te doden en in de sleur gelijk wat mensen af te zeiken die andere af proberen te zeiken met stereotype gedachtens over dat ze beter zouden zijn dan iets waarvan ze geen idee van hebben wat het inhoud.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Wat probeer je eigenlijk te bereiken?![]()
Blijkbaar niet anders hadden we niet met dit topic gezeten eh.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Iedereen is er al overheen hoor jankzak.
LOL.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom luister je dan precies het zelfde?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:04 schreef PsyCha het volgende:
[..]
maar zo noemen je vriendjes jou al![]()
[..]
Britney Spears![]()
dat doe ik niet. L-O-S-E-R.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:05 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Waarom luister je dan precies het zelfde?
sorry dat ik al je vooroordelen moet breken..quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iemand die niet eens weet wat Emo inhoud maar er wel denkt naar te luisteren, tieft toch eens op en zet die Britney Spears af.
en naar meer luister ik ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Je luistert My Chemical Romance wat precies hetzelfde is als Britney Spears.
En jij bent een op beide manieren een trol die zn gezicht niet durft te tonen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef tonks het volgende:
Persoonlijk vind ik psycha wel een lekker wijf en offsprngr wel een kutgothic dus dit was de eindconclusie
err.. nu moet je toch eens het luisteren ipv alleen naar de fans te kijken ervan.. (niet dat het niet gewoon ronduit kut is hoor)quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:07 schreef OFfSprngr het volgende:
Je luistert My Chemical Romance wat precies hetzelfde is als Britney Spears.
De rest is vast niet veel beter, maar als ik even mag raden: Fall Out Boy, From First To Last, Bloc Party, Hawthorne Heights, Good Charlotte, Sum41, Boysetsfire, Jimmy Eat World, Jack Johnson, Lostprophets en Atreyu.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:09 schreef tonks het volgende:
Gothics zijn gewoon hetzelfde als goths eigenlijk
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef Skazminko het volgende:
Waarom aanbidden goths de duivel, OFfSprngr?
Trolls, ik heb net al Chinees gegeten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef tonks het volgende:
Waarom zijn alle gothics eigenlijk satanisten?
Ik heb het gehoord en het is erger dan watvoor band ik dan ook heb op mn HD.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
err.. nu moet je toch eens het luisteren ipv alleen naar de fans te kijken ervan.. (niet dat het niet gewoon ronduit kut is hoor)
go·thic1 (het ~)quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:14 schreef OFfSprngr het volgende:
Trolls, ik heb net al Chinees gegeten.
[..]
Waarom kwets je mijn gevoelens?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:02 schreef OFfSprngr het volgende:
ja dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:11 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De rest is vast niet veel beter, maar als ik even mag raden: Fall Out Boy,
nee Sonny moorequote:From First To Last,
ja dus, dat is geen emo.quote:Bloc Party,
en dan?quote:Hawthorne Heights,
neequote:Good Charlotte, Sum41, Boysetsfire, Jimmy Eat World, Jack Johnson,
ja.quote:Lostprophets
wrong again!quote:en Atreyu.
Gefeliciteerd, je kwalificeerd jezelf als een "emo".quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:16 schreef PsyCha het volgende:
[..]
ja dus
[..]
nee Sonny moore
[..]
ja dus, dat is geen emo.![]()
[..]
en dan?
[..]
nee
[..]
ja.