In de arm?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat elke goth met scheermesjes in de arm loopt
En ze bevruchten elkaar ook?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Hihi.. niet elke goth draagt alleen maar zwart...
Gothic komt voort uit punk.. en word daardoor ook vaak door elkaar gedragen enz.
Maar vind jij jezelf een gothic dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Hihi.. niet elke goth draagt alleen maar zwart...
Gothic komt voort uit punk.. en word daardoor ook vaak door elkaar gedragen enz.
Wat denk jij, 'tering ik ben zo'n leeghoofd, laat ik lekker meelopen met de rest en mensen afzeiken die een andere smaak hebben dan ik'?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:52 schreef soppig het volgende:
of denk je "tering logisch dat ik sjaggie ben, ik ben ook maar een leeg schaap zonder identieteit, laat ik er maar vrolijk over gaan jammeren en zwarte kleertjes dragen"
van een heeeele slimme scheermesjes verkopers ergens verder terug in dit topic. Deze helden zorgen er toch wel weer ff voor dat de zorgeverzekering minder antidepressiva hoeft weg te geven. Scheelt weer belastingscentjesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar jij de wijsheid vandaan haalt dat elke goth met scheermesjes in de arm loopt
nee hoor. ik haal gewoon genot uit het infantiele gedrag van anderen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat denk jij, 'tering ik ben zo'n leeghoofd, laat ik lekker meelopen met de rest en mensen afzeiken die een andere smaak hebben dan ik'?
Alternatieve stromingen zal je gewoon altijd tegenkomen. Of het nou in de vorm is van punkers, hippies, ska's, alto's, gothics, er zullen altijd mensen zijn met de behoefte om anders te zijn. Niks mis meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ja. En Punk komt voort uit de Beatles (rebels! lange haren!!). En die droegen ook rare kleren (Sgt. Pepper anyone). En John Lennon is ook dood. Het is dus allemaal de schuld van de Beatles.
sterf!
...juist, ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
In de arm?
In zijn of haar arm, pauper!! Vast weer zo'n noordeling die van oorsprong boer is, en het niet meer zag zitten, en zich toen maar vergrepen heeft aan het gothic leven, je bent nog minder als de stront van een varken, ik schijt op de melk waarmee je bent grootgebracht, kk lijer.
Zonder even stil te staan en naar jezelf te kijken. Way to go.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:56 schreef soppig het volgende:
[..]
nee hoor. ik haal gewoon genot uit het infantiele gedrag van anderen.
zo ben jij me even een partij kansloos. En ik wist niet dat een fiat panda rokende bandjes kon producerenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:47 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Stoer? Als je ook zo'n figuur bent en ik krijg je onder mijn auto kan je alvast een schietgebedje doen, ik rook namelijk het profiel van mijn wielen volledig op aan dat hoofd van je, ben je gelijk voorgoed geschminkt![]()
Je leert toch helemaal niks van naar jezelf kijken. Plato.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Zonder even stil te staan en naar jezelf te kijken. Way to go.
Als je met 20.000.000 man gothic bent, dan wordt het eigenlijk toch weer mainstream?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
Alternatieve stromingen zal je gewoon altijd tegenkomen. Of het nou in de vorm is van punkers, hippies, ska's, alto's, gothics, er zullen altijd mensen zijn met de behoefte om anders te zijn. Niks mis mee
Tot je onder mijn hummer ligtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Draw het volgende:
[..]
zo ben jij me even een partij kansloos. En ik wist niet dat een fiat panda rokende bandjes kon produceren
vervelend alleen is wel dat er heel veel mensen zijn die dan ook ineens allemaal gaan meedoen en dat al die 'alternatievelingen' er vervolgens opeens allemaal hetzelfde uitzien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Alternatieve stromingen zal je gewoon altijd tegenkomen. Of het nou in de vorm is van punkers, hippies, ska's, alto's, gothics, er zullen altijd mensen zijn met de behoefte om anders te zijn. Niks mis mee
Heb ik ooit gezegd dat ik dat niet doe dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:57 schreef Litso het volgende:
[..]
Zonder even stil te staan en naar jezelf te kijken. Way to go.
Meer een plaag dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:58 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Als je met 20.000.000 man gothic bent, dan wordt het eigenlijk toch weer mainstream?
witte scmink is :Rquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef descendent1 het volgende:
vervelend alleen is wel dat er heel veel mensen zijn die dan ook ineens allemaal gaan meedoen en dat al die 'alternatievelingen' er vervolgens opeens allemaal hetzelfde uitzien.![]()
Wordt het weer zo een massabeweging; wat dat betreft ben ik blij dat die Gothic rage afgelopen is; mijn God, ik kon mn stamkroeg niet meer binnen zonder dat ik tegen 20 van die chagrijnige witgescminkte koppen liep aan te kijken (en nee, niet alle gothics voldoen aan deze omschrijving).
Gewoon blijven dromen knul zo kom je er wel. Lekker stoer blijven doen op een forum en mischien heel mischien durft je later ook op straat te komen en te kijken hoe de mensen reageren op je stoere praatquote:
Lichamelijk ook hoor.. Ik word niet bepaald hitsig van die witte littekens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:00 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
witte scmink is :R
Gothic dames zijnmaar vaak ook geestelijk wel een beetje
![]()
Goths doen dat juist. Die denken zoooo in hokjes.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat denk jij, 'tering ik ben zo'n leeghoofd, laat ik lekker meelopen met de rest en mensen afzeiken die een andere smaak hebben dan ik'?
/signquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef frankium het volgende:
[..]
Goths doen dat juist. Die denken zoooo in hokjes.
Skaters, Goths, Gabbers, Breezers, allemaal prima, maar ga niet lopen verkondigen dat de rest meeloopt. Juist mensen die bij een bepaalde groep willen horen lopen mee met hun kudde.
En tepelpiercings dan? die zijn namelijk onder deze groep goed vertegenwoordigdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Lichamelijk ook hoor.. Ik word niet bepaald hitsig van die witte littekens.
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Robinho90 het volgende:
Conclusie: Optyfen met die kutalternatievelingen
Ik ken een meisje met een tepelpiercing. Die is wel geilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
En tepelpiercings dan? die zijn namelijk onder deze groep goed vertegenwoordigd
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:59 schreef descendent1 het volgende:
[..]
vervelend alleen is wel dat er heel veel mensen zijn die dan ook ineens allemaal gaan meedoen en dat al die 'alternatievelingen' er vervolgens opeens allemaal hetzelfde uitzien.![]()
Wordt het weer zo een massabeweging; wat dat betreft ben ik blij dat die Gothic rage afgelopen is; mijn God, ik kon mn stamkroeg niet meer binnen zonder dat ik tegen 20 van die chagrijnige witgescminkte koppen liep aan te kijken (en nee, niet alle gothics voldoen aan deze omschrijving).
De mensen met wie ik om ga denken er allemaal zo over, dus hoop voor je dat je ons niet tegenkomtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef Draw het volgende:
[..]
Gewoon blijven dromen knul zo kom je er wel. Lekker stoer blijven doen op een forum en mischien heel mischien durft je later ook op straat te komen en te kijken hoe de mensen reageren op je stoere praatJij bent een echte forum held!
Tepelpiercings kick ass, gothic meiden zijn gewoon vaak wel echt lekker, je voelt je alleen zo schuldig als je ze met nog meer psychische problemen achter laatquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:03 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Ik ken een meisje met een tepelpiercing. Die is wel geil![]()
![]()
Maar geen gothic (gelukkig!)
dat sla je er wel uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:05 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
je voelt je alleen zo schuldig als je ze met nog meer psychische problemen achter laat![]()
Een dreigement van een waarschijnlijk 16jarig scooter rijdend hangjongetje doet het al helemaal niet bij mij. Ow en je vriendjes erbij halen zegt alweer genoeg hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
De mensen met wie ik om ga denken er allemaal zo over, dus hoop voor je dat je ons niet tegenkomt![]()
Iedereen loopt op de een of andere manier wel mee met een bepaalde groep. Daar kan je weinig tegen doen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef frankium het volgende:
[..]
Goths doen dat juist. Die denken zoooo in hokjes.
Skaters, Goths, Gabbers, Breezers, allemaal prima, maar ga niet lopen verkondigen dat de rest meeloopt. Juist mensen die bij een bepaalde groep willen horen lopen mee met hun kudde.
en terecht... hoe durft zequote:
Ja, nou ben je wel weer stoer genoeg geweest. Heb je nog wat toe te voegen aan de discussie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
En tevens afmaken, cremeren en met vuurpijl richting de maan schieten, geen enkel risico mee nemen.
Oh ja, die kleding kan je nog voor het goede doel naar AfriKa sturen
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:06 schreef Draw het volgende:
[..]
Een dreigement van een waarschijnlijk 16jarig scooter rijdend hangjongetje doet het al helemaal niet bij mij. Ow en je vriendjes erbij halen zegt alweer genoeg heAlleen ben je dus een bang mannetje?
en waar zijn deze graftakken het dan niet mee eens ? Kleuren !?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?
Ja idd.. Mensen zijn zeker "kudde-dieren"!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Iedereen loopt op de een of andere manier wel mee met een bepaalde groep. Daar kan je weinig tegen doen.
Goths die roepen dat ze zoo anders zijn dan alle anderen kan ik dan inderdaad ook wel om lachen, maar dat geldt net zo hard voor alto's die dat zeggen, breezergirls die op hun CU2 profiel verkondigen hoe uniek ze wel niet zijn, en eigenlijk iedereen die beweert nooit ergens mee mee te lopen.
Er zijn ook zat goths die wel gewoon weten dat en waarom ze de 'goth-mode' volgen, namelijk om je met zijn allen verbonden te voelen en als groep tegen de stroom in te gaan.
Je moet alleen opletten dat ze niet te BDSM zijn, kaarsvet is leuk maar verder ga ik niet echt....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Underverse het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat gothic meiden altijd supergeil zijn!!!
Kom op; bij het grootste deel van die kutpubers gaat het of om aandacht of omdat ze graag ergens bij willen horen; op zich niets mis mee op die leeftijd; want zo waren we bijna allemaal; maar op ee gegeven moment dient men toch wel een beetje een eigen identiteit te vinden; en daarbij: Ondanks dat ik die pubers op zich wel begrijp vind ik dat grut vaak erg irritant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen alternatief en individualistisch. Met een groep je afzetten tegen de meerderheid is natuurlijk makkelijker, veiliger, en uiteraard gezelliger. Wat is er mis mee om als jij het ergens niet mee eens bent dat samen met een paar anderen te doen die het met je eens zijn?
Ligt eraan, en weet ik niet precies want ik ben zelf geen goth.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef soppig het volgende:
[..]
en waar zijn deze graftakken het dan niet mee eens ? Kleuren !?
En nu nokken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken![]()
nah, ze durven hun tieten niet eens te laten zienquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:07 schreef Underverse het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat gothic meiden altijd supergeil zijn!!!
En waar lees jij dat ik een gothic ben? Ik las dit topic uit verveling en zag weer eens voor de verandering een of ander kansarm mannetje stoer doen op een forum ( lees jij ) en toen achte ik het nodig iets te zeggen. En samen sta je alleen sterker als je alleen geen flikker voorstelt. En ik denk dat dat op jou van toepassing isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:08 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken![]()
Anders haalt shmoopy de fok! knokploeg er even bijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef shmoopy het volgende:
En nu nokken.
Mensen lopen bedreigen mag niet, laatste wat ik erover zeg, gewoon nokken nu.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Want? Vrijheid van mening mag niet meer ofzo?
Definately andere ervaring meequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, ze durven hun tieten niet eens te laten zien![]()
Groetjes, Het_hupt
Lezen is een vak, ik zei dat ik geen ZIN heb om mijn handen vuil te maken, en dat gaat makkelijker als je met meer man bent..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:11 schreef Draw het volgende:
[..]
En waar lees jij dat ik een gothic ben? Ik las dit topic uit verveling en zag weer eens voor de verandering een of ander kansarm mannetje stoer doen op een forum ( lees jij ) en toen achte ik het nodig iets te zeggen. En samen sta je alleen sterker als je alleen geen flikker voorstelt. En ik denk dat dat op jou van toepassing is
ow jij kijkt en laat andere het werk doen? Je komt steeds triester en triester op me overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:12 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Lezen is een vak, ik zei dat ik geen ZIN heb om mijn handen vuil te maken, en dat gaat makkelijker als je met meer man bent..
Kun je nagaan wat mensen voor me over hebben en waarom dat zo isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:14 schreef Draw het volgende:
[..]
ow jij kijkt en laat andere het werk doen? Je komt steeds triester en triester op me over![]()
quote:Nee samen sta je sterker tegen dat soort idioten (jij dus), met van die rare pinnen op hun lichaam, om hun polsen, om hun nek, heb geen zin om mijn handen vuil te maken
quote:Mensen lopen bedreigen mag niet, laatste wat ik erover zeg, gewoon nokken nu.
Was het daeri vast nietquote:
Mwah, lees de andere posts van hem in dit topic maar eens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef soppig het volgende:
[..]
[..]
volgens mij is dat van die pinnen meer een vrij slappe poging de goths qua uiterlijk te omschrijven.
dan moeten ook de goeie posts gequote wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:19 schreef Litso het volgende:
[..]
Mwah, lees de andere posts van hem in dit topic maar eens.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:16 schreef Renee2004 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat mensen voor me over hebben en waarom dat zo is![]()
op of onder het verband?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:32 schreef daeri het volgende:
[..]
er zitten prachtige lowlands bandjes omheen, dus voor zo ver prima
Nee, ik kan heel slecht tegen kortzichtige mensen.quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:17 schreef Het_hupt het volgende:
Was het daeri vast niet![]()
Groetjes, Het_hupt
Heb jij 'normale' vrienden? Je weet wel, mensen waar mee je vaak om gaat en die wel eens buiten de deur komen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef withxhonor het volgende:
anders zijn hoeft niet negatief te zijn.. voor mij niet in ieder geval. ik gebruik geen drugs, hoe sociaal geaccepteerd deze ook zijn, dus ook geen alcohol. waarom? omdat het een vorm van positieve rebellie is.. ik ga tegen de draad in. ik doe niet wat mijn ouders deden toen ze mijn leeftijd hadden en ik doe ook niet wat mijn leeftijdsgenoten doen.. namelijk mezelf ieder weekend volgooien met bagger, om de volgende dag te klagen dat ze zo brak zijn.
ik bedoel dus.. wtf is er leuk aan jezelf een alcohol vergiftiging drinken..? voor de nuchtere omstander is het altijd wel grappig.. maar voor de persoon zelf?
en ja, ik heb t ook allemaal gedaan, ik heb gerookt, gedronken en geblowd. maar ik vond er niets meer aan en leerde andere mensen kennen. en nu ben ik al ruim 3 jaar drugs vrij en t bevalt me prima.
enne de massa hier vergeet te generaliseren over vieze crusten
Ik ben voor elke vorm van vrije meningsuiting...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef withxhonor het volgende:
anders zijn hoeft niet negatief te zijn.. voor mij niet in ieder geval. ik gebruik geen drugs, hoe sociaal geaccepteerd deze ook zijn, dus ook geen alcohol. waarom? omdat het een vorm van positieve rebellie is.. ik ga tegen de draad in. ik doe niet wat mijn ouders deden toen ze mijn leeftijd hadden en ik doe ook niet wat mijn leeftijdsgenoten doen.. namelijk mezelf ieder weekend volgooien met bagger, om de volgende dag te klagen dat ze zo brak zijn.
ik bedoel dus.. wtf is er leuk aan jezelf een alcohol vergiftiging drinken..? voor de nuchtere omstander is het altijd wel grappig.. maar voor de persoon zelf?
en ja, ik heb t ook allemaal gedaan, ik heb gerookt, gedronken en geblowd. maar ik vond er niets meer aan en leerde andere mensen kennen. en nu ben ik al ruim 3 jaar drugs vrij en t bevalt me prima.
enne de massa hier vergeet te generaliseren over vieze crusten
serieus gast, waarom zou ik niet uitgaan, omdat ik niet drink.. echt, hoe bekrompen..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Heb jij 'normale' vrienden? Je weet wel, mensen waar mee je vaak om gaat en die wel eens buiten de deur komen...
Gut jochie toch; gefrustreerd omdat je altijd afgewezen wordt door Gothics en niet bij hun groepje mag horen... Tsss..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:43 schreef Robinho90 het volgende:
WTF heeft drank met die kutgothics te maken? ik bedoel elk weekend volgooien met bagger is ook lomp maar als je gothic bent vraag je om gezeik en maar zeuren dat ze zielig zijn en niemand ze begrijpt
De beste gothics zijn dode gothics!
wat is er mis met straight edge.. tuurlijk zitten er klootzakken tussen die edge zijn, en fanatici die, dan wel niet geweldadig, preken.. maar die heb je overal.. dus leg eens uit.. wat is er mis met straight edge?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik ben voor elke vorm van vrije meningsuiting...
maar die f*ck straightedgers![]()
Als je niet drinkt is het leven voorbijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:00 schreef withxhonor het volgende:
serieus gast, waarom zou ik niet uitgaan, omdat ik niet drink.. echt, hoe bekrompen..
Ik heb nog nooit een straight edger horen preken (je kent die gasten met zwarte kruizen op hun handen wel?). Ik ben gewoon tegen deze figuren omdat ze allemaal, zonder uitzondering, huilies zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:01 schreef withxhonor het volgende:
wat is er mis met straight edge.. tuurlijk zitten er klootzakken tussen die edge zijn, en fanatici die, dan wel niet geweldadig, preken.. maar die heb je overal.. dus leg eens uit.. wat is er mis met straight edge?
af en toe even lekkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:05 schreef withxhonor het volgende:
want? welke meerwaarde geeft alcohol aan je leven? naast een kater om je af en toe gezelschap te houden?
Met deze gedachtengang kun jij beter een trein gaan koppen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:04 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
maar serieus, als je niet drinkt kan je er beter nu een einde aan maken
Jij kent ze allemaal dus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een straight edger horen preken (je kent die gasten met zwarte kruizen op hun handen wel?). Ik ben gewoon tegen deze figuren omdat ze allemaal, zonder uitzondering, huilies zijn.
Dat was gewoon een hele sarcastische reactie, tuurlijk bestaat het leven uit miljoenenn dingen die het 'plezier' wat alcohol kan bieden overschaduwen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:08 schreef Nosh het volgende:
Met deze gedachtengang kun jij beter een trein gaan koppen.
Hoe leeg is je leven wel niet, als drank het enige zaligmakende is, en zonder dat je leven niks aan is.
Dat hangt natuurlijk af van de hoeveelheden; en hoe je er mee omgaat. Ik vind een lekker bierthje danwel wijntje op zn tijd best lekker; en een whiskey sla ik ook niet over!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:05 schreef withxhonor het volgende:
want? welke meerwaarde geeft alcohol aan je leven? naast een kater om je af en toe gezelschap te houden?
Toen ik het topic zag, opende ik het en ik control-f'de op OffSprngrquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:26 schreef tonks het volgende:
Ik wacht even op Offsprngr die komt uitleggen dat gothics geen goths zijn en dat hij een punker is en dat alle emo's kut zijn.
Pabloquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:18 schreef WanEnOonlie het volgende:
People dance to anything these days
ie oe ie ie oe
Kill my self
"Yeah Kill myself!!"
(C) Pablo Francisco
emo's zijn hetzelfde als gothics, ook al zullen beide partijen het ontkennen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:16 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Tegenwoordig hoor je veel over dat Emo, kan iemand dit oude baasje eens uit leggen wat dat precies in houdt? Alvast bedankt. (Meen het serieus)
En leeft dat Emo nou ook een beetje in Nederland dan?
hier nog vb:') ! http://video.google.nl/videosearch?q=Emoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:21 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
emo's zijn hetzelfde als gothics, ook al zullen beide partijen het ontkennen.
enlighten us!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:32 schreef Mrsgod het volgende:
Al die nerds hier weten volgens mij nog niet een wat "gothic" inhoud
hoi hoiquote:
en dat van iemand die op de frontpage altijd zit te zeiken dat we sociaal moeten zijn tegenover kotslims en buitenlanders, en dan hier even zit te zeiken op gothicsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:29 schreef PumpingsoaB het volgende:
Gothics zijn zielige mensen die het 'gothic zijn' als excuus gebruiken om te zeggen dat ze overal schijt aan hebben, terwijl ze zich eigenlijk gewoon kut voelen omdat ze lelijk zijn en geen vriendje kunnen krijgen.
Ik denk ik breng gewoon de waarheid...
laat me raden, jij loop als het in is in gescheurde broek, aangevallen met bleekwater, babysokjes en een roze shirtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:42 schreef Renee2004 het volgende:
carnaval is alleen in februari stel ziellige kut paupers, als je zo nodig anders wilt zijn tief dan een end op zodat wij er geen last van hebben, wat een losers, wat een clowns, ik bind je graag achter mijn trekhaak om je voorgoed te verminken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |