Gebruik je al mods?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
Ben nu op zoek naar die Messenger
Kutquest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
Echt he! het probleem is dat ik hem al een keer tegen ben gekomen en heb afgemaakt, maar toen had ik die quest nog nietquote:
Zaren lvl 60 Rogue (guild = GEK) maar ik ben binnenkort weer guildloos denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kutquest.
Wie ben je dan @ Horde, Znarch? (sp?)
Handelen op AH, dus spullen voor een lagere prijs dan de gemiddelde prijs inkopen en verkopen voor de standaard prijs. Heb je wel echt de plugin auctioneer voor nodig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef tonks het volgende:
Waar kan je eigenlijk het best geld mee verdienen?
Auction Housequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef tonks het volgende:
Misschien moet ik dat boekje eens lezen wat je erbij kreeg, heb echt geen idee wat grinden en AH is
Buyback ofzo bij iemand die iets verkooptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Vinno het volgende:
Maareuh, Tonks, als je niet weet wat AH is, wat doe jij dan met al je spullen die krijgt\oppakt?
Buyback is terug kopen van je verkochtte spul aan een NPCquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Buyback ofzo bij iemand die iets verkoopt
Ja maar als je daar dingen heen sleept dan krijg je toch geldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Buyback is terug kopen van je verkochtte spul aan een NPC
Vraag het aan een guard als je in een stad bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef tonks het volgende:
En hoe kom je in die AH
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Gloeidoos het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?ForumName=wow-warlock-en&ThreadID=240533
With patch 1.12 Life Tap benefits from effects which increase your spell damage. At rank 3 and above, the base amount of health lost and mana gained will increase by 80% of your bonus spell damage effects. Talents and items can further modify those values. Rank 1 and 2 receive reduced effect.
Coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef Fratz het volgende:
vandaag level 40 geworden met mijn hunter en een leuke wolf uitgezocht!
Je had er toch 22?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:57 schreef DjNivek het volgende:
[WoW] #69 - Waar Djnivek 50%+ van de Legendary staff heeft ?
21 splinters, 40 nodig, base en head daarnaast, dus als je die meeteld heb ik 50%
Was het maar zoquote:Je had er toch 22?
toch maar eens overstappen op passive trinkets?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Was het maar zo
Gisteren Ring of the Fallen God gekregen en m'n Doomcaller Circlet ge-enchant met ZG enchant. Zit nu op 619 shadow damage, volgens CT Profiles
disband group, invite iedereen..huppa weer party, pas als je de instance entert als raid..heb je een probleemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Vertel mij eens waarom een idioot van een lvl 60 hunter, midden in scholomance de party omzet naar raid![]()
zozo dat gaat snel zeg met de splintersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef DjNivek het volgende:
Die zijn passive
Thaddius vanavond gedood, m'n 21 splinters zijn er nu 24, ik mag niet klagen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef Evertjan het volgende:
[WOW]#69 Waar Tonks nu ook een WoW fan is geworden...
vind 50-60 makkelijker dan 40-50 eigenlijk, ik krijg altijd last van een questtekort rond 43-46quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:21 schreef Evertjan het volgende:
ben nu 53 met mijn mage en ik wil zo snel mogelijk 60 worden. Maar van 50 to 60 is zo lastig en duurt zo lang
me loves Felheart setquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:03 schreef Gloeidoos het volgende:
Gister mn felheart shoulders gekregen, ze zien er echt te goed uit.
hoe kan het dan je dan "pas" op 619 zit? heel veel %hit %crit genomen?quote:
http://ctprofiles.net/60706quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef DjNivek het volgende:
Ik mis iig de trinket van Nefarian, heb echt een betere neck nodig en de andere trinket is ook redelijk outdated. Heb je toevallig een profiel? Of tel je de talents mee?
Toffe gear. Ik mis alleen een goeie enchant op je hands.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als we dan toch met ctprofiles gaan gooien: http://ctprofiles.net/93526
De mijne. Let niet op de wand, ik ben recent uit Frost gespecced en zoek nog een nieuwe wand...
Mja, ik zit niet zo dik in het geld dat ik er + 20 Fire/Frost op smijt, ze zijn maar blue enzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:38 schreef Takje het volgende:
[..]
Toffe gear. Ik mis alleen een goeie enchant op je hands.
gedaan nu tevredenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:58 schreef Vinno het volgende:
[..]
![]()
Zou een modje deze kunnen plaatsen aub?
Waarom zou iemand die geen 8/8 NW wil halen wachten op de NW Mantle? Gloves kan ik inkomen, die zijn echt hands down het beste paar gloves ingame tot Maexxna of C'Thun. Mantle, Bracers en Belt zijn de 3 stukken van NW IMO die sub-par zijn, zeker in vergelijking wat je al kan hebben voordat je bij Nef komt en dus je 8/8 kan completeren. (Blackwing Cabal, Arcane Accuracy en Firemaw's / Mana Igniting.) En bij Nef vervang je de crown voor Mish'Undare.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:09 schreef Mister_T het volgende:
Mijn mage, heb de enchants klaarliggen, maar wacht op de Netherwind mantle en gloves![]()
http://ctprofiles.net/1716102
Mantle is puur voor de looksquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die geen 8/8 NW wil halen wachten op de NW Mantle? Gloves kan ik inkomen, die zijn echt hands down het beste paar gloves ingame tot Maexxna of C'Thun. Mantle, Bracers en Belt zijn de 3 stukken van NW IMO die sub-par zijn, zeker in vergelijking wat je al kan hebben voordat je bij Nef komt en dus je 8/8 kan completeren. (Blackwing Cabal, Arcane Accuracy en Firemaw's / Mana Igniting.) En bij Nef vervang je de crown voor Mish'Undare.
NW is een goede set, begrijp me niet verkeerd. Maar mensen overschatten de bonus veel te veel IMO. (Voor Frost is het een 4 % dmg increase, voor Fire een 5 % dmg increase op kosten van veel mana.).
ik ben van mijn verslaving afgekomenquote:Op zondag 6 augustus 2006 07:32 schreef Stuk_Verdriet het volgende:
ik begin expres niet aan het spel, ik hou gewoon me mening dat ik het een kankerspel vind.
Straks raak ik nog net als de rest verslaafd.
Dark Storm is beter, maar das dan ook de enige.quote:Op zondag 6 augustus 2006 07:26 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En de nw gloves + 20 frost dmg enchant is echt imba voor mij op het moment (zijn nu bij huhuran, dus gaat nog wel ff duren voordat ik betere gloves kan krijgen)!
warrior geen fighter. Wel een beetje opletten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Marruk het volgende:
Ik heb een level 21 undead fighter, alleen vind het zo kut dat je pas mounts kunt hebben vanaf level 40. Moet steeds fucking ver lopen op mijn knekelige beentjes
fixedquote:
er was een fokker guild, super gaaf, maar dat is al lang niet meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:40 schreef Silentuz het volgende:
toch maare even de 10day trial gedownload.
als het tof blijkt, in welke guilds zijn veel fokkers actief?
edit: aan het installen nu, damn wat gaat dat snel -.-
verschilt heel veel, er zijn er ook 188quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:55 schreef JanaX het volgende:
van t weekend gekochttoch maar aan begonnen ^^ in welke server spelen de meeste fokkers?
Silwyth dan toch zeker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:59 schreef Migwi het volgende:
(met wel 3 vaste bezoekers, al is er één nogal aan 't slacken de laatste tijd)
Speel zelf weer op een RP server, heb hiervoor tijden lang op een PVP server gespeeld en eigenlijk wil ik ook gewoon niet meer terug. De mensen zijn een stuk volwassener lijkt het op de RP server en wat je ook nog als bijkomend voordeel hebt dat je geen Contested Territories hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef Gijsje het volgende:
Iemand die een char op een RP PVP server heeft ? Zelf zit ik er namelijk aan te denken om, wanneer beschikbaar mijn char te verplaatsen naar een RP PVP server.
Waarom ? de server waar ik op zit is redelijk dood, van 8000 chars gedaald naar 3700 de afgelopen maand. Server was nieuw waardoor veel mensen er heen gingen. Echter nu valt het toch wat tegen en gaan weer veel mensen weg.
Het wordt dus steeds lastiger om een groep te vinden voor wat dan ook. En verder hoor ik dat op RP PVP wat meer volwassen spelers zitten, minder geblaat van de kiddies. Wat op mijn huidige realm nog wel eens het geval is. Natuurlijk heb je dat overal.
Maar goed mijn vraag, heeft iemand ervaring op een RP PVP of PVE server ?
Ja het meer volwassen gedrag spreekt me erg aan, natuurlijk zitten er ook leuke spelers op mijn huidige realm. Helaas zijn ze net zo schaars als epic's. Ik wil overigens wel op een RP PVP server gaan spelen, dus toch met contested territoriesquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel zelf weer op een RP server, heb hiervoor tijden lang op een PVP server gespeeld en eigenlijk wil ik ook gewoon niet meer terug. De mensen zijn een stuk volwassener lijkt het op de RP server en wat je ook nog als bijkomend voordeel hebt dat je geen Contested Territories hebt.
Ja Sil zit met z'n bruine kop in Portugal achter een netwerk waar ze alle ports hebben dichtgegooid... en dan maar lekker op de RnS website alle progress lezen en zelf niet mee kunnen doen. 1 September verhuis ik en dan moeeeeet ik weer internet hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
fixed
[..]
er was een fokker guild, super gaaf, maar dat is al lang niet meer
edit:
op TN is er nog wel steeds een channel: Fokkers![]()
(met wel 3 vaste bezoekers, al is er één nogal aan 't slacken de laatste tijd)
Ik speel op een RP server, bevalt me reuze goed. Alle mensen in mijn Raidguild zijn boven de 18 en dat is echt heerlijk. We hebben een policy dat er RP respecteren maar dat we er niet perse aan hoeven te doen. Betekend simpelweg dat 1337 speak gewoon niet is toegestaan in /s /y. Verder is een RP server eigenlijk gewoon RP-PVE, dus je kan zelf kiezen of je geflagt wilt rondlopen of niet. (wat veel lui doen uit realistisch RP oogpuntquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef Gijsje het volgende:
Iemand die een char op een RP PVP server heeft ? Zelf zit ik er namelijk aan te denken om, wanneer beschikbaar mijn char te verplaatsen naar een RP PVP server.
Waarom ? de server waar ik op zit is redelijk dood, van 8000 chars gedaald naar 3700 de afgelopen maand. Server was nieuw waardoor veel mensen er heen gingen. Echter nu valt het toch wat tegen en gaan weer veel mensen weg.
Het wordt dus steeds lastiger om een groep te vinden voor wat dan ook. En verder hoor ik dat op RP PVP wat meer volwassen spelers zitten, minder geblaat van de kiddies. Wat op mijn huidige realm nog wel eens het geval is. Natuurlijk heb je dat overal.
Maar goed mijn vraag, heeft iemand ervaring op een RP PVP of PVE server ?
Zo af en toe Horde afmaken is best leuk, maar het betekend ook dat ze jou kunnen afmaken ook al heb je op dat moment geen zin in pvp en verveelde lvl 60'ers zijn ook niet leuk om tegen te komen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ja het meer volwassen gedrag spreekt me erg aan, natuurlijk zitten er ook leuke spelers op mijn huidige realm. Helaas zijn ze net zo schaars als epic's. Ik wil overigens wel op een RP PVP server gaan spelen, dus toch met contested territories. Zo afentoe een horde afmaken is natuurlijk nooit verkeerd.
Jup kan behoorlijk irritant zijn wanneer je ergens mee bezig bent en je wordt aangevallen. Maar ik wil dan ook mijn lvl 60 paladin "transferen" wanneer dat kan. Helaas zit ik op een nieuwe server, en is hij nogal leeg. Ben benieuwd of ik ooit kan switchen van server.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo af en toe Horde afmaken is best leuk, maar het betekend ook dat ze jou kunnen afmaken ook al heb je op dat moment geen zin in pvp en verveelde lvl 60'ers zijn ook niet leuk om tegen te komen.
Doe je goed dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja Sil zit met z'n bruine kop in Portugal achter een netwerk waar ze alle ports hebben dichtgegooid... en dan maar lekker op de RnS website alle progress lezen en zelf niet mee kunnen doen. 1 September verhuis ik en dan moeeeeet ik weer internet hebben. IL nog wat uitgevroten laatste tijd?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:32 schreef Silentuz het volgende:
hmm, dat spul wat ik aan de merchan terugverkoop, blijft staan, bij ALLE merchants???
kun je maar 12 items terugverkopen ofzo?
Via de search pagina.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:14 schreef tonks het volgende:
Hey vinno, ik heb nu dat auctioneer he, hoe krijg je dan die koopjes?
En natuurlijk het gejank op het forum dat je tegen je aan krijgt als je daar veel PvPed. Ik had vroegâh een alt druid (ja, druid) op Defias Brotherhood toen het nog redelijk nieuw was. Dus veel Horde vermoord, maar werd echt om iedere PvP actie daar gejankt. Reroll RP nubs!quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo af en toe Horde afmaken is best leuk, maar het betekend ook dat ze jou kunnen afmaken ook al heb je op dat moment geen zin in pvp en verveelde lvl 60'ers zijn ook niet leuk om tegen te komen.
en waar verkoop je al je useless shit dan? of moet je dat maar gewoon weggooien?quote:
grijze items gewoon bij een npc vendor verkopen, witte en hoger kan je op AH zetten afhankelijk van het itemquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef Silentuz het volgende:
[..]
en waar verkoop je al je useless shit dan? of moet je dat maar gewoon weggooien?
edit: trial, dus geen manual
Vendors vind je in elk dorpje wel, soms ook daarbuiten, maar je muis cursor veranderd in een soort tasje als het een vendor is.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:56 schreef Silentuz het volgende:
waar is die vendor dan? ^^
tis wel leuk spel, misschien koop ik het wel (niet slim met uni start in sept, maar toch)
beetje veel lopen int begin tho.
ah, danku zeerquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Vendors vind je in elk dorpje wel, soms ook daarbuiten, maar je muis cursor veranderd in een soort tasje als het een vendor is.
Alle ports? Nou, ben je mooi klaar meequote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja Sil zit met z'n bruine kop in Portugal achter een netwerk waar ze alle ports hebben dichtgegooid... en dan maar lekker op de RnS website alle progress lezen en zelf niet mee kunnen doen. 1 September verhuis ik en dan moeeeeet ik weer internet hebben. IL nog wat uitgevroten laatste tijd?
2x al ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gratzheb je deadmines al gedaan?
Stormrage.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:04 schreef GaRleC het volgende:
Welke server zit je dan Rahl ?
ROFL, dat doe je goed.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:27 schreef Max_Dark het volgende:
Vacance? Mais non, dit is een semi-permanente verhuizing!
(8 maanden Portugal voor de studie:D:D)
droppen nog steeds als vliegen voor onsquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:25 schreef Fratz het volgende:
mmm. hoe zit het met de bug mount drop in AQ40? in het begin dropten die krengen werkelijk van elke mob maar nu zijn er in 3 weken maar 3 mounts gedropt. is dit normaal? leek mij niet namelijk.
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=22806 > Iblis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 02:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=23014 vandaag gedropt van instructor en ging het naar de MTrogues dik piss off natuurlijk
![]()
Ja het gaat wel aardig, eergisteren Bow of Searing Arrows gekocht voor 50g en gisteren verkocht voor het dubbele. Toch weer leuk 50g winst en zo gaat het vaker. Had voor het weekend nog geen 400gquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:18 schreef GaRleC het volgende:
Tain gi3F G0ld PlzzZ....
Ik heb altijd al moeite met geld gehad. Ben al een tijdje lvl 60 maar nogsteeds 100G.
Is dat auctonieer egt zo goed?
Mensen die auctioneer gebruikenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja het gaat wel aardig, eergisteren Bow of Searing Arrows gekocht voor 50g en gisteren verkocht voor het dubbele. Toch weer leuk 50g winst en zo gaat het vaker. Had voor het weekend nog geen 400g
Voor de meeste dingen heb ik auctioneer ook niet nodig, maar ik ga niet handmatig 139 AH pagina's langs om te kijken of er nog wat leuks tussen zitquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mensen die auctioneer gebruiken![]()
Ik had op lvl 30 al zo'n 500g zonder die onzin, beetje je hersenen gebruiken is ook moeilijk...
serieus? vanavond weer AQ40 ben benieuwd of er dan bijna weer geen bugmounts droppen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
droppen nog steeds als vliegen voor ons
Serieus. Ik heb er 3 (mis alleen de rooie)quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:53 schreef Fratz het volgende:
[..]
serieus? vanavond weer AQ40 ben benieuwd of er dan bijna weer geen bugmounts droppen.
Verkeersvliegerquote:Op maandag 7 augustus 2006 23:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
ROFL, dat doe je goed.
WTF studeer je dan?![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
Serieus. Ik heb er 3 (mis alleen de rooie)
Sorry, andere team, NLSquote:
of je 360 komt ophalenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:05 schreef tonks het volgende:
woensdag is dan ook voor uitslapen. behalve als iemand je dak komt maken
.
goedemorgen Tonks al level 30?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:05 schreef tonks het volgende:
woensdag is dan ook voor uitslapen. behalve als iemand je dak komt maken
.
Allemaal verspreid over de 188 realmsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik heb net World Of Warcraft gekocht
Welke realm zitten jullie?
emerald dream en niet komen want het is al te druk bij onsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik zit op Executusquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
Ik zit op Vek'nilash.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:40 schreef Ronaldinho10 het volgende:
me 2quote:
lol we hebben vorige week vrijdag met 20 man Grom'gol of Grol'grom ( even de naam kwijt ) aangevallen. Halve kamp leeg gekregen, spammen daar wel snel overigens. Toen voor de fun met de zepelin naar Ogrimmar gegaan. Erg leuk om te doen. Hordies keken raar op toen we uit de zeplin kwamen.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zit op Executus
Wij hadden trouwens met een groepje van 15 allies vorige keer de boot tussen Booty bay en Ogrimmar gekaapt. Bij Ogrimmar konden we niet killen, dus bleven we lekker onder in het ruim. En zodra we Booty binnen vlogen naar boven rennen en iedereen killenEigenlijk best flauw..
filmpje
Hehe ja je moet nogal oppassen voor de DHK's eentje van ons had ook een civilian achter zich aan. Riep dat raid chat meteen 2 man die uit de raid stapte, gelukkig liep hij netjes het kamp uit en schudden de civilain van zich af.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooiste wat ik meegemaakt heb wat betreft world PvP is een geplande actie van zo’n 12 Horde guilds op mijn oude server, waarin we alle Alliance hoofdsteden tegelijkertijd aanvielen.
Was erg leuk, al ben ik toen wel 1,5 pvp rank kwijt geraakt.
Alleen daarom al wil ik een ally rogue maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:31 schreef Appellenflappen het volgende:
Lafaards.
Ben reeds 1x geganked op de zep van grom gol naar ogrimmar, ik werd totaal verrast en 10 hordies (ja 10!!) keken toe hoe ik werd afgemaakt door een tier1/2 rogue. (zelf 2/3 epics).
ja ze moeten die dishonorable kills is een keer afschaffen dan zijn players niet zo bang meer om world -pvp te doenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:44 schreef PBateman1978 het volgende:
Mooiste wat ik meegemaakt heb wat betreft world PvP is een geplande actie van zo’n 12 Horde guilds op mijn oude server, waarin we alle Alliance hoofdsteden tegelijkertijd aanvielen.
Was erg leuk, al ben ik toen wel 1,5 pvp rank kwijt geraakt.
Kuch Fortitude buffen als je maten van de zepp afspringen Kuch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Alleen daarom al wil ik een ally rogue maken.Zepcampen ftw.
Of een priest en dan een snelle MC.
Maar das meer bootwerk.
Zodat ze meer % falling dmg nemen dan dat ze hebben?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:29 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Kuch Fortitude buffen als je maten van de zepp afspringen Kuch.
Ah! Ik en Mr orange ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:58 schreef Evertjan het volgende:
[..]
emerald dream en niet komen want het is al te druk bij ons![]()
hahaha dat is zo lame om te doen, deden ze laatst hier op deathwing ook, dan ben je blij als je rogue ben en snel gestealth van de zep af kan springenquote:
Necrid lvl 55 mage waar ik nu het meest op speel heb ook een lvl 60 hunter Samusaran maar daar speel ik niet meer mee.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 19:25 schreef Furby het volgende:
[..]
Ah! Ik en Mr orange ookNu speel ik met Eucalypta, 60 gnome mage. ff levelen naar commander.
Wie ben je ?
Weet je toevallig hoe dat eerste liedje (tot ongeveer 2.50m) heet ?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zit op Executus
Wij hadden trouwens met een groepje van 15 allies vorige keer de boot tussen Booty bay en Ogrimmar gekaapt. Bij Ogrimmar konden we niet killen, dus bleven we lekker onder in het ruim. En zodra we Booty binnen vlogen naar boven rennen en iedereen killenEigenlijk best flauw..
filmpje
Genjurosquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:00 schreef Koenz0r het volgende:
Ik ben lvl 17.
Welke realm speel je tonks?
Nope.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:46 schreef Fathom het volgende:
Is het trouwens mogelijk om een andere taal te leren in WoW?
Op zich jammer. Want uit dat Taka Oko Tete kom ik ook nietquote:
Sowieso een versie van Ameno. Wie het geremixed heeft, geen idee, dat zijn er zoveel. De enige zo even in me opkomt is Dj Quicksilver, maar das al lang geleden.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:25 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoe dat eerste liedje (tot ongeveer 2.50m) heet ?![]()
Nu ga je naar de AH en druk je op het knopje *scan*.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:05 schreef GaRleC het volgende:
Ok ik heb nu die auctioneer en nu ? :p
Als je nou naar Emmeris komtquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik ben zojuist herstart met WoW na 8 maanden zou iemand me weer even kunnen helpen?
ik zit in neptulon (alliance) en heet Wesselthrash.
Als je mijn subscription betaalt, zodat ik mijn character daar kan activeren: Best!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:38 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik ben zojuist herstart met WoW na 8 maanden zou iemand me weer even kunnen helpen?
ik zit in neptulon (alliance) en heet Wesselthrash.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik zit op Executus
filmpje
Haha mijn oude main net van emeriss terug gehaaldquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:36 schreef Fathom het volgende:
[..]
Als je nou naar Emmeris komtNL Guild daar.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef znarch het volgende:
Ow en mensen, shift delete nooit perongeluk je data mapKun je wow reinstallen.
Houd je nog wel wat ruimte over om te vechtenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef Sitethief het volgende:
Warriors eat your heart out:
http://www.apwm01.dsl.pipex.com/images/falcofftank.jpg
Zelf met die buffs komen jullie niet zo hoog.
Druids zijn Patchwerk tanks
netjes maar om nou om acht uur in de ochtend te gaan raiden laat maarquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef Sitethief het volgende:
Ik zou wensen dat ik dat wasquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Houd je nog wel wat ruimte over om te vechten.
Lol nu zie ik het ookquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
netjes maar om nou om acht uur in de ochtend te gaan raiden laat maar
1e char 6 maanden nu met 2e char zit ik nu op 56 in 2 maanden tijd. maar je moet niet gaan denken hoe sneller ik 60 hoe beter ik ben. je moet gewoon lekker questen en fun maken. Alleen maar grinden voor XP is lamequote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef Rubbish11 het volgende:
Hoelang heeft iedereen er hier eigenlijk over gedaan om tot level 60 te komen??
is 8 PM, 8 uur 's avonds dusquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
netjes maar om nou om acht uur in de ochtend te gaan raiden laat maar
Ben jij dat?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef Sitethief het volgende:
Zie Sigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
me 2
geef eens keer je ingame nick
gut o gut alliance ... KEEEL !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
verschilt per class en ook hoe vaker je het gedaan hebt hoe sneller het gaat. (ook ras help wel)quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:18 schreef Rubbish11 het volgende:
Hoelang heeft iedereen er hier eigenlijk over gedaan om tot level 60 te komen??
Warriors zijn Patchy tanks, die armor heeft ook een cap (75% reduction) en de druid hier heeft lage agi, dus weinig dodge. Warriors zijn dus beter vanwege hun hogere dodge/parry.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:23 schreef Sitethief het volgende:
quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:48 schreef PBateman1978 het volgende:
Al die Vek'nilash Alliance zie ik binnenkort wel in de BGs.
Laten we het ook maar niet hebben over de onstabiele damage die ze op zich krijgen en zo het healen op de andere tanks lastig makenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:16 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Warriors zijn Patchy tanks, die armor heeft ook een cap (75% reduction) en de druid hier heeft lage agi, dus weinig dodge. Warriors zijn dus beter vanwege hun hogere dodge/parry.
En dat voor een eerste char !quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:00 schreef Atreidez het volgende:
11 dagen spelen, en toen was ik 60. Hiermee word dus bedoelt 11x24h=264 uurWas met me warrior trouwens, met me alt priest (nu 27) gaat t een stuk langzamer heb ik het idee..
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:03 schreef soppig het volgende:
*knip*
Hunters: ga beast in het begin, dat helpt enorm met elites grinden en geen downtime.
Talents in Beast Mastery nemen, erg goede tree om mee te levelen (op level 29 had ik m'n hunter gerespecced naar een pure PvP build en probeer ik het een beetje te twinkenquote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:03 schreef soppig het volgende:
[..]
verschilt per class en ook hoe vaker je het gedaan hebt hoe sneller het gaat. (ook ras help wel)
in principe kan het met een paar weekjes wel (als je teveel tijd over hebt).
als dwarf/gnome kan je heeel hard gaan. eers basis gebied, dan dun morough door naar westfall en redridge. dan zit je al gauw in duskwood. En duskwood is de plek waar je het hardst kan gaan. Met een beetje voorkennis kan je het hele gebied in een middag door racen en meerdere levels halen.
stranglethorn in wanneer je 31 bent. Leveltje grinden en dan rap achter de trolls aan. Het is goed mogelijk om even met een higher level (niet 60, maar bv 35) mee te gaan om de hogere trolls te pakken.
over het algemeen is het het handigst om instances te vermijden, alleen SM is errug goed voor xp.
uldaman gewoon negeren.
er komt een dood punt in het levellen. dat zit ongeveer rond hillsbrad en arathi highlands. gewoon lam grinden verhelpt dat. Ga niet de elite qs in arathi doen. duurt jaren voordat je daar genoeg mensen voor hebt.
nouja.. als je de 40 haalt gaat het allemaal wel rap eigenlijk.
gebieden moet je doen wanneer ze geel voor je zijn. en vaak is het zo dat als je een gebied he-le-maal afmaakt dat een volgend gebied groen voor je is. Dus in bepaalde gevallen is het erg goed om te vroeg weg te gaan zodat je op max xp zit in het volgende gebied.
tip voor de rogues. Op laag level een blauwe mace regelen.
Hunters: ga beast in het begin, dat helpt enorm met elites grinden en geen downtime.
quote:WoW-Wiki:
Hateful strike hits for between 22100 and 29900 damage before mitigation (= avg 26000 non-mitigated damage). This means it is roughly 7500 average damage after mitigation on tier-2 warriors. The maximum hit will deal 29900*(damage modifier by armor); this means that, with 70% damage reduction, for example, a tank needs 29900*30%=8970 HP at all times.
Hateful Strike hits roughly every 1.2 seconds
A well geared bear-druid makes an excellent "offtank" for this fight due to their high HP and armor making it easier to absorb the hateful strike.
Wat speel je Kor'Gall en in welke guild zit jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Haha mijn oude main net van emeriss terug gehaaldNu is ie weer terug op Kor'gal
![]()
Tauren! Mooo!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:43 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik ga denk ik een nieuwe beginnen in Emmeris.. Ik denk dat het een druid word maar wat raden jullie mij aan? ras etc..
Trollbane zittn er ERG veelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Rahl het volgende:
Er is geen realm met veel fokkers. Er zitten er 2 of 3 op Twisting Nether en dat is geloof ik de grootste concentratie op enig realm.
Mothman - lvl 60 Gnome Mage (Widgets and Wizards)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat speel je Kor'Gall en in welke guild zit jeIk heb juist deze week kor'Gall verlaten.
wacht maar tot horde blood elf hunter krijgtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Best frappant eigenlijk dat er zoveel Night Elf Hunters zijn, en ook nog eens veel mensen hier op 't forum met een Legolass avatar
/shooquote:
Als ik zie hoeveel Nederlanders er op Arathor zitten, moeten daaronder toch ook wel enkele Fok!kers te vinden zijn... Nietwaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Rahl het volgende:
Er is geen realm met veel fokkers. Er zitten er 2 of 3 op Twisting Nether en dat is geloof ik de grootste concentratie op enig realm.
We proberen het nogmaals...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Sitethief het volgende:
Ehm een druid tankt heel ander dan een warrior, omdat een druid veel meer health/armor kan krijgen tankt een druid puur door het absorberen van dmg ipv het ontwijken of blokeren......
En btw je moet natuurlijk wel de goede druid laten tanken!
[..]
noob, die emote is er helemaal niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef most_wanted het volgende:
/sterf
Op stormrage heb je legolass de night elf warrior en legoles de night elf hunter.. meer heb ik ook niet gezien idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
noob, die emote is er helemaal niet!![]()
ik heb trouwens nog nooit een NE Hunter met een naam gezien dat ook maar iets weg heeft van Legolas. Domme hype.
ik geloof dat ze tussen de 200-350g kosten. maar waarom ervoor betalen? die boeken droppen bij bosjes in aq20!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef znarch het volgende:
Voor de rogues, wat kost op jullie realm een Backstab rank 9 en feint rank 5 ??
Het enige wat tot nu toe bij ons is gedropt is die gare poison. De rest nog nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik geloof dat ze tussen de 200-350g kosten. maar waarom ervoor betalen? die boeken droppen bij bosjes in aq20!
aww... bij ons heeft volgens mij iedereen zijn class books al. eens in de zoveel tijd verkopen we die boeken op AH voor de raidbank.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Het enige wat tot nu toe bij ons is gedropt is die gare poison. De rest nog niet
Hier dropped ook alles met bosjes, behalve de mage booksquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik geloof dat ze tussen de 200-350g kosten. maar waarom ervoor betalen? die boeken droppen bij bosjes in aq20!
Jep, speel op Arathorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef Baffelkas het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel Nederlanders er op Arathor zitten, moeten daaronder toch ook wel enkele Fok!kers te vinden zijn... Nietwaar?
Ben je aan 't trainen ja?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:55 schreef tonks het volgende:
Ben nu de hele dag aan het trainen in Duskwood gaat best snel !
Wacht maar tot je lvl 60 bentquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:50 schreef Marruk het volgende:
Ik vind het toch wel een beetje repetetief worden allemaal hoor. ...
De achtergrondinformatie bij alle quests hebben ze wel erg leuk gedaan, alles heeft wel een doel maar het is steeds hetzelfde.
Dit klopt niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die geen 8/8 NW wil halen wachten op de NW Mantle? Gloves kan ik inkomen, die zijn echt hands down het beste paar gloves ingame tot Maexxna of C'Thun. Mantle, Bracers en Belt zijn de 3 stukken van NW IMO die sub-par zijn, zeker in vergelijking wat je al kan hebben voordat je bij Nef komt en dus je 8/8 kan completeren. (Blackwing Cabal, Arcane Accuracy en Firemaw's / Mana Igniting.) En bij Nef vervang je de crown voor Mish'Undare.
NW is een goede set, begrijp me niet verkeerd. Maar mensen overschatten de bonus veel te veel IMO. (Voor Frost is het een 4 % dmg increase, voor Fire een 5 % dmg increase op kosten van veel mana.).
lvl 60 = welcome to boredom , of je moet het grinden van steeds dezelfde instances leuk vindenquote:
Wat klets jij nou weer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:54 schreef Max_Dark het volgende:
Alle BC dungeons worden 10 of 25 mans....no more 40. FUCK BLIZZARD.
En dan weer met die @#%(^*@% attitude aankomen van "Ach wij weten wat het beste voor jullie is, eerst maar eens proberen en als het dan toch niks is dan doen wij daar HELEMAAL NIKS aan."
Godverdomme.
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3152830quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:07 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Wat klets jij nou weer.
Tuurlijk komen er nog 40 man instances.
En het werd hoog tijd om wat meer 5-10 man content toe te voegen.
Alsof je naxx al op farm hebt
Aha.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:17 schreef Rahl het volgende:
[..]
http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3152830
ja en maar goed ook. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 10:54 schreef Max_Dark het volgende:
Alle BC dungeons worden 10 of 25 mans....no more 40. FUCK BLIZZARD.
En dan weer met die @#%(^*@% attitude aankomen van "Ach wij weten wat het beste voor jullie is, eerst maar eens proberen en als het dan toch niks is dan doen wij daar HELEMAAL NIKS aan."
Godverdomme.
En als je er 10 meer recruit en dual instances gaat runnen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:56 schreef Max_Dark het volgende:
Ja man, hardstikke leuk, even 15 man uit je dagelijkse raid schrappen. Sorry jongens, geen plek meer voor jullie, ga maar UBRS doen (of TBC variant met equally crappy epix).
Oh, en ja, redelijk dicht bij Naxx op Farm (4 bosses left, tegen TBC tijd is dat wel klaar).
doe jij dagelijks naxx en of MC?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 11:56 schreef Max_Dark het volgende:
Ja man, hardstikke leuk, even 15 man uit je dagelijkse raid schrappen. Sorry jongens, geen plek meer voor jullie, ga maar UBRS doen (of TBC variant met equally crappy epix).
Oh, en ja, redelijk dicht bij Naxx op Farm (4 bosses left, tegen TBC tijd is dat wel klaar).
Ja (Zit bij Nivek in guild), maar het gaat toch om het groepsgevoel om met 40(!) man iets klaar te spelen. Probeer maar eens een fatsoenlijk potje te voetballen met 40 vs 40. Daarbij komt de gezelligheid op Vent etcquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe jij dagelijks naxx en of MC?en ander maak je twee groepen en kijk je wie het eerst een 15 man group instances klaar heeft
Dan krijg je een "a team" en een "b team" -> meer drama -> doei guild.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 16:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
doe jij dagelijks naxx en of MC?en ander maak je twee groepen en kijk je wie het eerst een 15 man group instances klaar heeft
schiet ook niet op met jouw? Ben je al met stockades bezig?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:20 schreef tonks het volgende:
bijna lvl 28!
Ik speel pas 2 weken!quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
schiet ook niet op met jouw? Ben je al met stockades bezig?
Neequote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:41 schreef znarch het volgende:
2 weken kun je lvl 60 zijn man :|
als je niks beters te doen hebt welquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:59 schreef tonks het volgende:
Volgens mij kan dat sowieso niet
Je moet 's weten hoeveel droevige mensen dat kunnenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 18:59 schreef tonks het volgende:
Volgens mij kan dat sowieso niet
Farmers, no-lifers etcquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Je moet 's weten hoeveel droevige mensen dat kunnen
gezellig als je straks gaat raidenquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 19:22 schreef Drumpie het volgende:
Ik speel zelf op Private server, en dat gaat ook lekker ben nou lvl 40 met mount, ben nou geld sparen
Daar gaat bij sommige ook niet om ,ze staan liever in Oggrimar te pronken met hun speeltjesquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:36 schreef tonks het volgende:
Maar dan heb je helemaal geen plezier meer van het spel
ik vind het questen juist het leukere aan omhoog lvlen alleen maar grinden is boring.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 20:45 schreef Ferdii het volgende:
ik was 60 in 3.5//4 weken
had toen al wel 2 lvl 60's enj dus wat sneller gelvled, fuck die quests
het is btw mogelijk in 4.5 dagen /played.
Alliance of Horde?quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 00:26 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Dit klopt niet.
Mijn gear is exect hetzelfde als de jouwe met de exceptie dat ik Nef's staff gebruik en leggings of the black blizzard gebruik.
Ik heb echter ook 8/8 NW en daarmee, geloof t of niet doe ik dus meer damage dan met mn imba mix n match. Komt omdat ik niet steeds zonder mana zit in langere fights. De regen op NW is best goed.
wanneer hebben jullie ooit 60 man tegelijk online voor een raid?quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
teringzooi heb gehoord dat BC expansion raid caplocks van 25 man hanteren, tyfuszooi alle guilds zijn gebouwd op 40 man instances nu moeten er telkens veel mensen sitout zijn of veel mensen moeten worden gekickt om iedereen tevreden te houden.
Mocht dit zo zijn aangezien gemiddeld de meeste guilds uit 60 man bestaan dat 35 man telkens moeten wachten voor een raidspot
Ga je toch wat anders doen als je noet mee op raid kanquote:Op zondag 13 augustus 2006 08:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
teringzooi heb gehoord dat BC expansion raid caplocks van 25 man hanteren, tyfuszooi alle guilds zijn gebouwd op 40 man instances nu moeten er telkens veel mensen sitout zijn of veel mensen moeten worden gekickt om iedereen tevreden te houden.
Mocht dit zo zijn aangezien gemiddeld de meeste guilds uit 60 man bestaan dat 35 man telkens moeten wachten voor een raidspot
vaak genoeg, omdat 2 teams moeilijk is om te organiseren leaden van een group is een vak en dat doet je niet 1 2 3quote:Op zondag 13 augustus 2006 09:02 schreef Rahl het volgende:
[..]
wanneer hebben jullie ooit 60 man tegelijk online voor een raid?
en als je 35 man buiten moet houden, waarom maak je dan niet 2 teams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |