quote:WoW-Wiki:
Hateful strike hits for between 22100 and 29900 damage before mitigation (= avg 26000 non-mitigated damage). This means it is roughly 7500 average damage after mitigation on tier-2 warriors. The maximum hit will deal 29900*(damage modifier by armor); this means that, with 70% damage reduction, for example, a tank needs 29900*30%=8970 HP at all times.
Hateful Strike hits roughly every 1.2 seconds
A well geared bear-druid makes an excellent "offtank" for this fight due to their high HP and armor making it easier to absorb the hateful strike.
Wat speel je Kor'Gall en in welke guild zit jequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:25 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Haha mijn oude main net van emeriss terug gehaaldNu is ie weer terug op Kor'gal
![]()
Tauren! Mooo!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:43 schreef Rubbish11 het volgende:
Ik ga denk ik een nieuwe beginnen in Emmeris.. Ik denk dat het een druid word maar wat raden jullie mij aan? ras etc..
Trollbane zittn er ERG veelquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Rahl het volgende:
Er is geen realm met veel fokkers. Er zitten er 2 of 3 op Twisting Nether en dat is geloof ik de grootste concentratie op enig realm.
Mothman - lvl 60 Gnome Mage (Widgets and Wizards)quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:29 schreef Kaap het volgende:
[..]
Wat speel je Kor'Gall en in welke guild zit jeIk heb juist deze week kor'Gall verlaten.
wacht maar tot horde blood elf hunter krijgtquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Best frappant eigenlijk dat er zoveel Night Elf Hunters zijn, en ook nog eens veel mensen hier op 't forum met een Legolass avatar
/shooquote:
Als ik zie hoeveel Nederlanders er op Arathor zitten, moeten daaronder toch ook wel enkele Fok!kers te vinden zijn... Nietwaar?quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:52 schreef Rahl het volgende:
Er is geen realm met veel fokkers. Er zitten er 2 of 3 op Twisting Nether en dat is geloof ik de grootste concentratie op enig realm.
We proberen het nogmaals...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:57 schreef Sitethief het volgende:
Ehm een druid tankt heel ander dan een warrior, omdat een druid veel meer health/armor kan krijgen tankt een druid puur door het absorberen van dmg ipv het ontwijken of blokeren......
En btw je moet natuurlijk wel de goede druid laten tanken!
[..]
noob, die emote is er helemaal niet!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:31 schreef most_wanted het volgende:
/sterf
Op stormrage heb je legolass de night elf warrior en legoles de night elf hunter.. meer heb ik ook niet gezien idd.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 18:26 schreef Migwi het volgende:
[..]
noob, die emote is er helemaal niet!![]()
ik heb trouwens nog nooit een NE Hunter met een naam gezien dat ook maar iets weg heeft van Legolas. Domme hype.
ik geloof dat ze tussen de 200-350g kosten. maar waarom ervoor betalen? die boeken droppen bij bosjes in aq20!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 13:02 schreef znarch het volgende:
Voor de rogues, wat kost op jullie realm een Backstab rank 9 en feint rank 5 ??
Het enige wat tot nu toe bij ons is gedropt is die gare poison. De rest nog nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik geloof dat ze tussen de 200-350g kosten. maar waarom ervoor betalen? die boeken droppen bij bosjes in aq20!
aww... bij ons heeft volgens mij iedereen zijn class books al. eens in de zoveel tijd verkopen we die boeken op AH voor de raidbank.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 20:47 schreef znarch het volgende:
[..]
Het enige wat tot nu toe bij ons is gedropt is die gare poison. De rest nog niet
Hier dropped ook alles met bosjes, behalve de mage booksquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 19:11 schreef Fratz het volgende:
[..]
ik geloof dat ze tussen de 200-350g kosten. maar waarom ervoor betalen? die boeken droppen bij bosjes in aq20!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |