Gebruik je al mods?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
Ben nu op zoek naar die Messenger
Kutquest.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:34 schreef tonks het volgende:
Ben nu op zoek naar die Messenger
Echt he! het probleem is dat ik hem al een keer tegen ben gekomen en heb afgemaakt, maar toen had ik die quest nog nietquote:
Zaren lvl 60 Rogue (guild = GEK) maar ik ben binnenkort weer guildloos denk ikquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kutquest.
Wie ben je dan @ Horde, Znarch? (sp?)
Handelen op AH, dus spullen voor een lagere prijs dan de gemiddelde prijs inkopen en verkopen voor de standaard prijs. Heb je wel echt de plugin auctioneer voor nodig.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef tonks het volgende:
Waar kan je eigenlijk het best geld mee verdienen?
Auction Housequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:49 schreef tonks het volgende:
Misschien moet ik dat boekje eens lezen wat je erbij kreeg, heb echt geen idee wat grinden en AH is
Buyback ofzo bij iemand die iets verkooptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef Vinno het volgende:
Maareuh, Tonks, als je niet weet wat AH is, wat doe jij dan met al je spullen die krijgt\oppakt?
Buyback is terug kopen van je verkochtte spul aan een NPCquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Buyback ofzo bij iemand die iets verkoopt
Ja maar als je daar dingen heen sleept dan krijg je toch geldquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Buyback is terug kopen van je verkochtte spul aan een NPC
Vraag het aan een guard als je in een stad bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef tonks het volgende:
En hoe kom je in die AH
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Gloeidoos het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?ForumName=wow-warlock-en&ThreadID=240533
With patch 1.12 Life Tap benefits from effects which increase your spell damage. At rank 3 and above, the base amount of health lost and mana gained will increase by 80% of your bonus spell damage effects. Talents and items can further modify those values. Rank 1 and 2 receive reduced effect.
Coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef Fratz het volgende:
vandaag level 40 geworden met mijn hunter en een leuke wolf uitgezocht!
Je had er toch 22?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:57 schreef DjNivek het volgende:
[WoW] #69 - Waar Djnivek 50%+ van de Legendary staff heeft ?
21 splinters, 40 nodig, base en head daarnaast, dus als je die meeteld heb ik 50%
Was het maar zoquote:Je had er toch 22?
toch maar eens overstappen op passive trinkets?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Was het maar zo
Gisteren Ring of the Fallen God gekregen en m'n Doomcaller Circlet ge-enchant met ZG enchant. Zit nu op 619 shadow damage, volgens CT Profiles
disband group, invite iedereen..huppa weer party, pas als je de instance entert als raid..heb je een probleemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Vertel mij eens waarom een idioot van een lvl 60 hunter, midden in scholomance de party omzet naar raid![]()
zozo dat gaat snel zeg met de splintersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef DjNivek het volgende:
Die zijn passive
Thaddius vanavond gedood, m'n 21 splinters zijn er nu 24, ik mag niet klagen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:38 schreef Evertjan het volgende:
[WOW]#69 Waar Tonks nu ook een WoW fan is geworden...
vind 50-60 makkelijker dan 40-50 eigenlijk, ik krijg altijd last van een questtekort rond 43-46quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:21 schreef Evertjan het volgende:
ben nu 53 met mijn mage en ik wil zo snel mogelijk 60 worden. Maar van 50 to 60 is zo lastig en duurt zo lang
me loves Felheart setquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:03 schreef Gloeidoos het volgende:
Gister mn felheart shoulders gekregen, ze zien er echt te goed uit.
hoe kan het dan je dan "pas" op 619 zit? heel veel %hit %crit genomen?quote:
http://ctprofiles.net/60706quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:25 schreef DjNivek het volgende:
Ik mis iig de trinket van Nefarian, heb echt een betere neck nodig en de andere trinket is ook redelijk outdated. Heb je toevallig een profiel? Of tel je de talents mee?
Toffe gear. Ik mis alleen een goeie enchant op je hands.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als we dan toch met ctprofiles gaan gooien: http://ctprofiles.net/93526
De mijne. Let niet op de wand, ik ben recent uit Frost gespecced en zoek nog een nieuwe wand...
Mja, ik zit niet zo dik in het geld dat ik er + 20 Fire/Frost op smijt, ze zijn maar blue enzo.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:38 schreef Takje het volgende:
[..]
Toffe gear. Ik mis alleen een goeie enchant op je hands.
gedaan nu tevredenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:58 schreef Vinno het volgende:
[..]
![]()
Zou een modje deze kunnen plaatsen aub?
Waarom zou iemand die geen 8/8 NW wil halen wachten op de NW Mantle? Gloves kan ik inkomen, die zijn echt hands down het beste paar gloves ingame tot Maexxna of C'Thun. Mantle, Bracers en Belt zijn de 3 stukken van NW IMO die sub-par zijn, zeker in vergelijking wat je al kan hebben voordat je bij Nef komt en dus je 8/8 kan completeren. (Blackwing Cabal, Arcane Accuracy en Firemaw's / Mana Igniting.) En bij Nef vervang je de crown voor Mish'Undare.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:09 schreef Mister_T het volgende:
Mijn mage, heb de enchants klaarliggen, maar wacht op de Netherwind mantle en gloves![]()
http://ctprofiles.net/1716102
Mantle is puur voor de looksquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die geen 8/8 NW wil halen wachten op de NW Mantle? Gloves kan ik inkomen, die zijn echt hands down het beste paar gloves ingame tot Maexxna of C'Thun. Mantle, Bracers en Belt zijn de 3 stukken van NW IMO die sub-par zijn, zeker in vergelijking wat je al kan hebben voordat je bij Nef komt en dus je 8/8 kan completeren. (Blackwing Cabal, Arcane Accuracy en Firemaw's / Mana Igniting.) En bij Nef vervang je de crown voor Mish'Undare.
NW is een goede set, begrijp me niet verkeerd. Maar mensen overschatten de bonus veel te veel IMO. (Voor Frost is het een 4 % dmg increase, voor Fire een 5 % dmg increase op kosten van veel mana.).
ik ben van mijn verslaving afgekomenquote:Op zondag 6 augustus 2006 07:32 schreef Stuk_Verdriet het volgende:
ik begin expres niet aan het spel, ik hou gewoon me mening dat ik het een kankerspel vind.
Straks raak ik nog net als de rest verslaafd.
Dark Storm is beter, maar das dan ook de enige.quote:Op zondag 6 augustus 2006 07:26 schreef Mister_T het volgende:
[..]
En de nw gloves + 20 frost dmg enchant is echt imba voor mij op het moment (zijn nu bij huhuran, dus gaat nog wel ff duren voordat ik betere gloves kan krijgen)!
warrior geen fighter. Wel een beetje opletten.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Marruk het volgende:
Ik heb een level 21 undead fighter, alleen vind het zo kut dat je pas mounts kunt hebben vanaf level 40. Moet steeds fucking ver lopen op mijn knekelige beentjes
fixedquote:
er was een fokker guild, super gaaf, maar dat is al lang niet meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:40 schreef Silentuz het volgende:
toch maare even de 10day trial gedownload.
als het tof blijkt, in welke guilds zijn veel fokkers actief?
edit: aan het installen nu, damn wat gaat dat snel -.-
verschilt heel veel, er zijn er ook 188quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:55 schreef JanaX het volgende:
van t weekend gekochttoch maar aan begonnen ^^ in welke server spelen de meeste fokkers?
Silwyth dan toch zeker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:59 schreef Migwi het volgende:
(met wel 3 vaste bezoekers, al is er één nogal aan 't slacken de laatste tijd)
Speel zelf weer op een RP server, heb hiervoor tijden lang op een PVP server gespeeld en eigenlijk wil ik ook gewoon niet meer terug. De mensen zijn een stuk volwassener lijkt het op de RP server en wat je ook nog als bijkomend voordeel hebt dat je geen Contested Territories hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef Gijsje het volgende:
Iemand die een char op een RP PVP server heeft ? Zelf zit ik er namelijk aan te denken om, wanneer beschikbaar mijn char te verplaatsen naar een RP PVP server.
Waarom ? de server waar ik op zit is redelijk dood, van 8000 chars gedaald naar 3700 de afgelopen maand. Server was nieuw waardoor veel mensen er heen gingen. Echter nu valt het toch wat tegen en gaan weer veel mensen weg.
Het wordt dus steeds lastiger om een groep te vinden voor wat dan ook. En verder hoor ik dat op RP PVP wat meer volwassen spelers zitten, minder geblaat van de kiddies. Wat op mijn huidige realm nog wel eens het geval is. Natuurlijk heb je dat overal.
Maar goed mijn vraag, heeft iemand ervaring op een RP PVP of PVE server ?
Ja het meer volwassen gedrag spreekt me erg aan, natuurlijk zitten er ook leuke spelers op mijn huidige realm. Helaas zijn ze net zo schaars als epic's. Ik wil overigens wel op een RP PVP server gaan spelen, dus toch met contested territoriesquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Speel zelf weer op een RP server, heb hiervoor tijden lang op een PVP server gespeeld en eigenlijk wil ik ook gewoon niet meer terug. De mensen zijn een stuk volwassener lijkt het op de RP server en wat je ook nog als bijkomend voordeel hebt dat je geen Contested Territories hebt.
Ja Sil zit met z'n bruine kop in Portugal achter een netwerk waar ze alle ports hebben dichtgegooid... en dan maar lekker op de RnS website alle progress lezen en zelf niet mee kunnen doen. 1 September verhuis ik en dan moeeeeet ik weer internet hebbenquote:Op maandag 7 augustus 2006 02:59 schreef Migwi het volgende:
[..]
fixed
[..]
er was een fokker guild, super gaaf, maar dat is al lang niet meer
edit:
op TN is er nog wel steeds een channel: Fokkers![]()
(met wel 3 vaste bezoekers, al is er één nogal aan 't slacken de laatste tijd)
Ik speel op een RP server, bevalt me reuze goed. Alle mensen in mijn Raidguild zijn boven de 18 en dat is echt heerlijk. We hebben een policy dat er RP respecteren maar dat we er niet perse aan hoeven te doen. Betekend simpelweg dat 1337 speak gewoon niet is toegestaan in /s /y. Verder is een RP server eigenlijk gewoon RP-PVE, dus je kan zelf kiezen of je geflagt wilt rondlopen of niet. (wat veel lui doen uit realistisch RP oogpuntquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:08 schreef Gijsje het volgende:
Iemand die een char op een RP PVP server heeft ? Zelf zit ik er namelijk aan te denken om, wanneer beschikbaar mijn char te verplaatsen naar een RP PVP server.
Waarom ? de server waar ik op zit is redelijk dood, van 8000 chars gedaald naar 3700 de afgelopen maand. Server was nieuw waardoor veel mensen er heen gingen. Echter nu valt het toch wat tegen en gaan weer veel mensen weg.
Het wordt dus steeds lastiger om een groep te vinden voor wat dan ook. En verder hoor ik dat op RP PVP wat meer volwassen spelers zitten, minder geblaat van de kiddies. Wat op mijn huidige realm nog wel eens het geval is. Natuurlijk heb je dat overal.
Maar goed mijn vraag, heeft iemand ervaring op een RP PVP of PVE server ?
Zo af en toe Horde afmaken is best leuk, maar het betekend ook dat ze jou kunnen afmaken ook al heb je op dat moment geen zin in pvp en verveelde lvl 60'ers zijn ook niet leuk om tegen te komen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:22 schreef Gijsje het volgende:
[..]
Ja het meer volwassen gedrag spreekt me erg aan, natuurlijk zitten er ook leuke spelers op mijn huidige realm. Helaas zijn ze net zo schaars als epic's. Ik wil overigens wel op een RP PVP server gaan spelen, dus toch met contested territories. Zo afentoe een horde afmaken is natuurlijk nooit verkeerd.
Jup kan behoorlijk irritant zijn wanneer je ergens mee bezig bent en je wordt aangevallen. Maar ik wil dan ook mijn lvl 60 paladin "transferen" wanneer dat kan. Helaas zit ik op een nieuwe server, en is hij nogal leeg. Ben benieuwd of ik ooit kan switchen van server.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Zo af en toe Horde afmaken is best leuk, maar het betekend ook dat ze jou kunnen afmaken ook al heb je op dat moment geen zin in pvp en verveelde lvl 60'ers zijn ook niet leuk om tegen te komen.
Doe je goed dan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:24 schreef Max_Dark het volgende:
[..]
Ja Sil zit met z'n bruine kop in Portugal achter een netwerk waar ze alle ports hebben dichtgegooid... en dan maar lekker op de RnS website alle progress lezen en zelf niet mee kunnen doen. 1 September verhuis ik en dan moeeeeet ik weer internet hebben. IL nog wat uitgevroten laatste tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |