Vraag het aan een guard als je in een stad bentquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:09 schreef tonks het volgende:
En hoe kom je in die AH
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:37 schreef Gloeidoos het volgende:
http://forums-en.wow-europe.com/thread.aspx?ForumName=wow-warlock-en&ThreadID=240533
With patch 1.12 Life Tap benefits from effects which increase your spell damage. At rank 3 and above, the base amount of health lost and mana gained will increase by 80% of your bonus spell damage effects. Talents and items can further modify those values. Rank 1 and 2 receive reduced effect.
Coolquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:52 schreef Fratz het volgende:
vandaag level 40 geworden met mijn hunter en een leuke wolf uitgezocht!
Je had er toch 22?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:57 schreef DjNivek het volgende:
[WoW] #69 - Waar Djnivek 50%+ van de Legendary staff heeft ?
21 splinters, 40 nodig, base en head daarnaast, dus als je die meeteld heb ik 50%
Was het maar zoquote:Je had er toch 22?
toch maar eens overstappen op passive trinkets?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:41 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Was het maar zo
Gisteren Ring of the Fallen God gekregen en m'n Doomcaller Circlet ge-enchant met ZG enchant. Zit nu op 619 shadow damage, volgens CT Profiles
disband group, invite iedereen..huppa weer party, pas als je de instance entert als raid..heb je een probleemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Vertel mij eens waarom een idioot van een lvl 60 hunter, midden in scholomance de party omzet naar raid![]()
zozo dat gaat snel zeg met de splintersquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef DjNivek het volgende:
Die zijn passive
Thaddius vanavond gedood, m'n 21 splinters zijn er nu 24, ik mag niet klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |