Zal wel een dood einde worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb maandag een filmpje met Koblenko.
Die column zal ze ook best met haar mond dicht schrijven hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
Gewoon half- (heel mag ook) naakt in de bladen staan, je tieten showen in films en verder je kaken op elkaar houden... tenzij je moet pijpen natuurlijk...
één van haar betere outfitsquote:
ik eis een publicatieverbodquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Die column zal ze ook best met haar mond dicht schrijven hoor.
jeetje wat een grote roosquote:
Iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je dat nou geil vinden, check dat haar dan.
ik moest wel lachen erom..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was nog lastig monteren, ze vond me niet zo aardig geloof ik
jeetje, wat raarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was nog lastig monteren, ze vond me niet zo aardig geloof ik
roos?quote:
quote:
quote:Roemloos op nummer twee is GTST soapster Victoria Koblenko geëindigd, die geregeld bont draagt. Het is begrijpelijk dat de Oekraïnse Koblenko is opgegroeid met andere normen en waarden ten aanzien van dieren en bont. Bont voor Dieren roept Koblenko op notie te nemen van de heersende publieke opinie ten aanzien van bont. Victioria Koblenko heeft als BN-er een voorbeeldfunctie. Er wordt gelet op wat ze doet en niet in de laatste plaats op wat ze draagt. Door zich te afficheren als bontliefhebber geeft zij een verkeerd signaal af, namelijk dat 'er niets mis is met bont'. En dat terwijl er van alles mis is met bont!
Ik zie het er ook niet aan af. Vind 't maar niks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je dat nou geil vinden, check dat haar dan.
Zoeen reactie kun je natuurlijk aleen van jou verwachtenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Was zij ook niet voor bont?..
Edit: ja dus:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |