Zal wel een dood einde worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb maandag een filmpje met Koblenko.
Die column zal ze ook best met haar mond dicht schrijven hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef MikeyMo het volgende:
Gewoon half- (heel mag ook) naakt in de bladen staan, je tieten showen in films en verder je kaken op elkaar houden... tenzij je moet pijpen natuurlijk...
één van haar betere outfitsquote:
ik eis een publicatieverbodquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:21 schreef Marble het volgende:
[..]
Die column zal ze ook best met haar mond dicht schrijven hoor.
jeetje wat een grote roosquote:
Iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe kan je dat nou geil vinden, check dat haar dan.
ik moest wel lachen erom..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was nog lastig monteren, ze vond me niet zo aardig geloof ik
jeetje, wat raarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Was nog lastig monteren, ze vond me niet zo aardig geloof ik
roos?quote:
quote:
quote:Roemloos op nummer twee is GTST soapster Victoria Koblenko geëindigd, die geregeld bont draagt. Het is begrijpelijk dat de Oekraïnse Koblenko is opgegroeid met andere normen en waarden ten aanzien van dieren en bont. Bont voor Dieren roept Koblenko op notie te nemen van de heersende publieke opinie ten aanzien van bont. Victioria Koblenko heeft als BN-er een voorbeeldfunctie. Er wordt gelet op wat ze doet en niet in de laatste plaats op wat ze draagt. Door zich te afficheren als bontliefhebber geeft zij een verkeerd signaal af, namelijk dat 'er niets mis is met bont'. En dat terwijl er van alles mis is met bont!
Ik zie het er ook niet aan af. Vind 't maar niks.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
Zoeen reactie kun je natuurlijk aleen van jou verwachtenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Was zij ook niet voor bont?..
Edit: ja dus:
[..]
Dat wijf zag er aan het begin zo geil uit, maar ze doet er alles mogelijk aan om zichzelf zoveel mogelijk te mismaken. En dan voelt ze zich nu ook "voetbalvrouw" omdat ze het met een russische voetballer heeft. Hoe ze toen ook met die gast bij barend en van dorp zat.... god allemachtig.quote:
Gelukkig kennen ze haar in Oekraïne niet, daar hebben ze nog nooit van haar gehoord geloof ik en dat is misschien maar goed ookquote:
Ach ze wordt toch al te oud. Tijd voor een nieuw fris blaadje om op te geilen op TV.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:43 schreef arneaux het volgende:
Ze is idd echt heeel erg irritant, met haar ik-kom-uit-het-buitenland-maar-heb-een-goede-opleiding-dus-ik-zal-wel-eens-ff-vertellen-hoe-het
-zit-toontje.
Ik heb echt geen flauw idee over wie t nou hebt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:56 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ach ze wordt toch al te oud. Tijd voor een nieuw fris blaadje om op te geilen op TV.
Er zitten wel weer een paar geile in goeie tijden. Zoals die Nina speelt en daar nog een vriendin van die is ook wel geil.
Tsja, ik bedoel die trien die Nina speelt, Ludo's dochter in GTST. (Sorry mn vrouw kijkt het) En dan die vriendin van Nina ook, die met dat bruine haar en dat mooie ronde koppie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 01:57 schreef arneaux het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee over wie t nou hebt..
O ja, Victoria, je bent lelijk.
zo nederlands is ze nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:47 schreef vigier het volgende:
Bek houden over Victoria ja!![]()
Ik heb nu eindelijk een NL celeb gevonden die ik lekker vind, en ik laat dat beeld niet verzieken door dit soort praat over haar! Ik ga ook gewoon geen teksten van haar lezen, dat kan het beeld alleen maar onderuit halen.
Sommige mooie vrouwen moet je ook gewoon geen vragen stellen, want OF ze blijken arrogant te zijn OF ze zijn zo lomp als het achtereind van een varken.
Als je ze niets vraagt, en niets van ze leest, dan blijven ze mooi.
Feck off man, die Nina heeft wallen waar je op kan lopen en een centenbek waar ik m'n cdcollectie in kan opbergen. Daarbij heeft ze een vervelende kutstem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 02:10 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Tsja, ik bedoel die trien die Nina speelt, Ludo's dochter in GTST. (Sorry mn vrouw kijkt het) En dan die vriendin van Nina ook, die met dat bruine haar en dat mooie ronde koppie.
Ik vind die onderhand al 900 keer geiler dan die Victoria Kutblanco, net als Lieke van Lexmond, die is ook al 600 keer zo geil als Victoria.
Argh. Koblenko is echt zo ontzettend arrogant, ook al probeert ze dat te verdoezelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Hey Mike, speciaal voor jouKoblenko, over rukkers op internet, lesbische ervaringen en afstuderen
Zeg dat wel. Ze dat een keer bij Barend en Van Dorp bijdehand te doen tegen minister Frank de Graaf. Dat vond ik gewoon onbeschoft. Ze doet alsof ze denkt dat ze heel slim is, maar je hoort haar eigenliojk alleen maar dingen op haar gevoel baseren volgens mij.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:24 schreef arneaux het volgende:
[..]
Argh. Koblenko is echt zo ontzettend arrogant, ook al probeert ze dat te verdoezelen.
Ik heb geen orkaan gezien in NLquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef Chriz2k het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |