Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:27 schreef Riann het volgende:
Het was super leuk gisteravond super gezellig geen 1 moment stilte gevallen.
Hij maakte zelfs de deur van de auto voor me open en zo een echte gentlemanen hij was netjes zag er ook netjes uit. Leuke kleren hmmmz ik ben denk ik verliefd op naar de volgende date met hem
![]()
![]()
Dat heb ik ook wel is gedaan bij Sportcity Leiderdorp. Jij zeker bij sportcity Leiden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:39 schreef Jojogirl het volgende:
Klinkt super Riann!
Een les roeien gaat op muziek en dan in verschillende tempo's en zwaartes en ook met alleen je armen, onder- en bovenhands en alleen met je rug en benen. Een heel uur zou ik denk ik te lang vinden, maar dit is 20 minuten en dat is erg leuk.
Ahh, dat had ik over het hoofd gezien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:59 schreef mordradead het volgende:
Je moet je even aanmelden zoals in de OP staat, dan krijg je een username + password en dan kun je zelf updaten waar en wanneer je maar wilt!!!!!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef Troel het volgende:
Nee hoor, dit is voor iedereen.
Alhoewel ik wel moet vermelden dat honden wellicht een beetje raar zullen ogen in het lijstje
Wat een pech joh!quote:
alleen ga ik dan volgens mij meer eten... Psychologisch klopt dat niet echt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef Troel het volgende:
Ja, dat is zeer redelijk. Eventueel kun je ook kijken of je het koekje kan vervangen door bijvoorbeeld een keer wat van die rijstcrackers en dergelijke. Dan heb je echt wel het gevoel dat je aan het snacken bent, maar dan snack je redelijk light.
Maar hier zeg ik wel bij dat ik nog geen cursus gevolgd heb
Dat had ik nog niet eens verteld. Ik wilde elke dag iets aan sport gaan doen, van voetbal tot buikspier of gewichten (iig ff lekker bewegen). Het vette vlees valt opzich wel mee, ipv half half gehakt eet ik al tartaargehakt en veel kip. ong. 1x per week eet ik shoarmavlees (meestal ook nog kipshoarma)quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
Mangoworks, ik raad in jou geval aan om (het waarschijnlijk vettere vlees dat je eet) te vervangen door mager vlees zoals: biefstuk, kalkoenfilet, kilfilet, zalm, tonijn, magere ham... en zoals reeds gezegd best zonder saus, maar met kruiden kan je ook heel veel doen. Als je dan toch een saus of iets dergelijks wil, mosterd en ketchup kunnen niet zoveel kwaad, maar met mate uiteraard.
En toch wel eens proberen te sporten al is het maar 1 of 2 uurtjes in de weekhelpt veel ook voor de conditie enzo
Het probleem zit bij mij ook denk ik het meeste in de hoeveelheden. ik vind eten en vooral vlees erg lekker en eet zo een halve kilo per dag op..., dat zal minder moeten worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:34 schreef Iksje het volgende:
Hoewel men ons al decennia lang rond de oren smijt met 'minder is beter'-dieten, is het soms echt nodig om meer (en anders) te gaan eten om af te vallen. Je moet verder kijken dan hoeveelheden, wat jij als je dagschema wil aanhouden, ziet er prima uit qua voedingswaarde.
.
Ligt er natuurlijk aan wat je onder een koekje vindt vallen. Er zijn mensen die een grote gevulde roomboter koek een koekje vinden. Dan kan je soms beter een handje van die "japanse mix" pakken, daar zit ook niet zo heel veel in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
alleen ga ik dan volgens mij meer eten... Psychologisch klopt dat niet echt?
Was goed weer in Parijs, hè! Ik zat er ook dit weekend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:48 schreef Troel het volgende:
Nee hoor, want ik heb nog niet geupdated
En het was heerlijk!
Whehehe, wij reden vrijdag om 19:54 heen en zondag om 14:55 terug.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was goed weer in Parijs, hè! Ik zat er ook dit weekend.![]()
Vrijdagavond heen gegaan en gisteravond terug.![]()
Heb je niet gezien.Op zich niet zo vreemd in zo'n grote stad natuurlijk.
Kon dus wel!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehehe, wij reden vrijdag om 19:54 heen en zondag om 14:55 terug.
Ik heb wel op een gegeven moment iemand gezien die ik op jou vond lijken, maar daar verder niet aan gedacht onder het motto van "nee, dat kan niet"
Oe, ja, als je daar op kunt minderen dan ben je al een heel eind. Plus natuurlijk netjes ontbijtenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Het probleem zit bij mij ook denk ik het meeste in de hoeveelheden. ik vind eten en vooral vlees erg lekker en eet zo een halve kilo per dag op..., dat zal minder moeten worden.
Heb al een of andere light troep muesli gekocht. Vanavond lekker rijst met pittige kip... of soep...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, ja, als je daar op kunt minderen dan ben je al een heel eind. Plus natuurlijk netjes ontbijten
Tsja, het zou er veiliger door moeten zijn... Ik heb er dan altijd de Llorret verhalen bij: schijnt dat de Guardi est civill erg agressief kan reageren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Troel het volgende:
Wat ik overigens compleet niet prettig vond waren de legermannetjes op het station. Geweer in de aanslag en rondlopen. Je zou juist verwachten dat het veilig zou aanvoelen, maar ik voelde me alles behalve prettig.
dan zal ik je ook nog iets onveiliger laten voelen: die geweren staan op scherp!!! toen ik in parijs was vond ik het ook doodeng, liepen we bij een metrostation, zie je ploseling 20 tot 30 van die lui langs je heen lopen richting perron, met geweren in de aanslag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Troel het volgende:
Wat ik overigens compleet niet prettig vond waren de legermannetjes op het station. Geweer in de aanslag en rondlopen. Je zou juist verwachten dat het veilig zou aanvoelen, maar ik voelde me alles behalve prettig.
Ik zou voor gewoon gezond door eten gaan . maak een lekkere wokschotelquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Ik heb nu anderhalve week gezond gegeten, ik wil iets anders dan groente, aardappels en vleesMisschien maar gewoon een portie kipshoarma maken
Dat wist ik al welquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan zal ik je ook nog iets onveiliger laten voelen: die geweren staan op scherp!!! toen ik in parijs was vond ik het ook doodeng, liepen we bij een metrostation, zie je ploseling 20 tot 30 van die lui langs je heen lopen richting perron, met geweren in de aanslag.
geweldig!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Troel het volgende:
Freecell, hoe was het jurken passen?
Ik mag zaterdagmiddag weer!
Nah, ik ga voor semigezonde kipshoarma denk ik. Kind is toch niet thuisquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Ymke het volgende:
Ik zou voor gewoon gezond door eten gaan . maak een lekkere wokschotel![]()
( mooi he , altijd goed advies voor een ander hebben en zelf slecht eten )
Misschien het feit dat ik er alleen een broodje en knoflooksaus bij eet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er ongezond aan kipshoarma dan?
Wat is te duur?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
geweldig!
maar ik heb de mooiste niet gekocht, beetje te duur
Dus ik zoek verder
Maar jurken passen met gips om![]()
![]()
![]()
Kut trapje...
witte saus is minder voor je..quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien het feit dat ik er alleen een broodje en knoflooksaus bij eet?
Ik was nog nooit op 't metrostation Abbesses geweest... tot gisteren. Ik dacht dat er nóóit een einde aan die trap zou komen. Volgens mijn Parjis-boekje heeft 't station 285 treden om boven te komen. Natuurlijk las ik dat pas achteraf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:31 schreef Troel het volgende:
Vrijdagmiddag via sneltram naar Utrecht, sneltrein naar Rotterdam. Thalys kwam aan na 23:00. Via metro Abbesses gegaan (tering, wel 7 verdiepingen trappen!) Zaterdagochtend via de Moulin Rouge (wij zaten in Hotel des arts, vlakbij de Moulin) metro: Blanche (niet al die trappen, nog dichterbij ook!) naar Cite geweest om vandaar uit te wandelen via Pont Neuf, Notre Dame, Louvre, Tuilerien en champs elysees richting metroingang C.E. Clemenceau, door naar La Defense waar we zo'n 3D image van onszelf in een glas hebben laten laseren. Daarna zijn we via de metro naar Chatelet geweest en hebben we nog een stuk gelopen bij Les Halles en Centre Pompidou. Bij Les Halles hebben we gegeten bij Leon de Bruxelles en daarna zijn we via Metroingang Etienne Marcel weer richting hotel gegaan (overstappen op Barbes).
Zondag zijn we eerst naar Gare du Nord gegaan om daar de spullen in een kluisje te douwen, daarna richting het Museum Science, via lijn 7, uitstappen bij Port de la Vilette. Vandaaruit weer terug naar Gare du Nord waar we weer op de trein opstapten. Om 18:05 in Parijs alwaar we om 18:07 de trein richting Enschede konden pakken die keurig aansloot in Utrecht op de sneltram
Daar werd ik ook stik-nerveus van! Bleh... ik heb een hekel aan wapens, voel me er alleen maar héél onveilig door. Sowieso niet goed voor de sfeer, overal militairen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Troel het volgende:
WIJ HADDEN GEEN KAASquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was nog nooit op 't metrostation Abbesses geweest... tot gisteren. Ik dacht dat er nóóit een einde aan die trap zou komen. Volgens mijn Parjis-boekje heeft 't station 285 treden om boven te komen. Natuurlijk las ik dat pas achteraf.![]()
Wij zaten in een hotel op kruipafstand van Gare du Nord (en de l'Est), Hotel Appia La Fayette. Keurig hotelletje, zowaar schoon! En het ontbijt was ook on-Frans compleet. Kregen een croissant en een pistolletje, er waren gekookte eitjes, 5 soorten jam, kaasjes, melk met sereals, yoghurt toetjes, cake, toast, koffie, thee, sap. Prima in orde dus... had ik nog niet eerder gezien in Parijs...
Wij hadden zelfs hamquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:22 schreef Troel het volgende:
[..]
WIJ HADDEN GEEN KAAS
Er lag stokbroad en toast. Jam (wel 5 soorten, maar ja, ik ben een hartig mens!), honing en boter. Verder waren er vruchtjes (van die simpele vruchtjes) en wat granen. Melk. Koffie, thee en warme melk voor de chocoladepoeder.
Eieren, water en yoghurt (in bakjes)
Wat ik dus gegeten heb: stokbrood met boter en een gekookt eitje. Ik zei zaterdag nog tegen Bert dat ik wilde kijken voor pate in een kuipje, maar dat was niet nodig volgens hem. Had ik het maar wel gedaan.
Trein E 70,- in totaal.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:30 schreef Troel het volgende:
En hoeveel waren jullie kwijt aan de trein en aan het hotelletje. (ik hoop meer![]()
)
Kijk hier eens, je vindt er heel veel informatie over allerlei producten. Denk er overigens aan dat je vet nodig hebt, al is het maar om verstopping te voorkomen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Rewi: ik heb maar besloten om vanavond ook (pittige) Kipshoarma te eten maar dan met rijst en Courgette in ketjapsaus... 7 gram vet voor het ontbijt, hoeveel zit er in magere yoghurt?
Inderdaad tientje heen en voor 25 terug. Wel vanaf Aken, da's voor ons net zo ver als Rotterdam en de goedkope tickets vanaf Rotterdam waren allemaal al op toen ik eindelijk wilde gaan boeken.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:39 schreef Troel het volgende:
Ah kijk, daarom hadden jullie een echt ontbijt
Jullie dus ook heen voor een tientje en terug voor 25? (Of andersom)
Wij hebben dus wel een hotelletje van ongeveer 60 per nacht gehad
Maar het was goed te doen hoor.
Wij hebben ook 'n carnet gekocht, 1x, en twee enkele reizen vanaf La defence terug naar de stad... ik had geen zin om het twee keer te lopen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:40 schreef Troel het volgende:
Wij hebben een carnet gekocht en daarnaast nog een aantal kaartjes, maar we hadden beter een twee-dagenkaart kunnen kopen eigenlijk. Nouja, pech hoor. Totaal 16 kaartjes, dus 10,90 en 6 keer 1,40.
En het eten was ook niet goedkoop, we hebben het er wel van genomen. (Alhoewel ik het in Frankrijk nog steeds wel erg moeilijk vind om iets echt lekkers te vinden, heb nu een entrecote gehad, maar dat is niet mijn favoriet.
Is kipshoarma lekkerder dan varkensshoarma? Volgens mij heb ik het nog nooit in de kipvariant gehadquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kijk hier eens, je vindt er heel veel informatie over allerlei producten. Denk er overigens aan dat je vet nodig hebt, al is het maar om verstopping te voorkomen.
Ik maak het gewoon zelf hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:42 schreef Troel het volgende:
Is kipshoarma lekkerder dan varkensshoarma? Volgens mij heb ik het nog nooit in de kipvariant gehad
Probleem met "dieeten" is dat je er geen gezond eetpatroon van aanleert. En daar draait 't uiteindelijk om, dat je leert om gezond en toch smakelijk te eten. Een dieet kan je helpen snel kilo's kwijt te raken, maar vervolgens verval je weer in het eetpatroon waarvan je in eerste instantie dik bent geworden. Plus dat te streng lijnen kan zorgen voor een slechtere verbranding, waardoor je nog makkelijker vet opslaat.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:50 schreef Mangoworks2002 het volgende:
hee, en zo n voedingssupplementen dieet, is dat wat?
doe ik ook zo, maar dan alleen met shoarmakruiden. En veel gesneden champignons erdoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik maak het gewoon zelf hoorKipfilet in blokjes snijden en kruiden met zout, veel zwarte peper en nóg meer shoarmakruiden
Ik vind het veel lekkerder dan 'kant-en-klare' shoarma.
true, ik ga het eerst wel met het schema proberen. Zodra ik mijn account heb zal ik jullie wel op de hoogte houdenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:58 schreef Levitation het volgende:
[..]
Probleem met "dieeten" is dat je er geen gezond eetpatroon van aanleert. En daar draait 't uiteindelijk om, dat je leert om gezond en toch smakelijk te eten. Een dieet kan je helpen snel kilo's kwijt te raken, maar vervolgens verval je weer in het eetpatroon waarvan je in eerste instantie dik bent geworden. Plus dat te streng lijnen kan zorgen voor een slechtere verbranding, waardoor je nog makkelijker vet opslaat.
Resultaat: het wel-bekende jo-jo effect.
Probeer dus jezelf aan te leren de juiste keuzes te maken, gezonde maaltijden op tafel te zetten. Eet daarnaast wat kleinere porties dan je gewend was, maar wel vaker (dus ook ontbijten!) op een dag eten. Het schijnt dat je verbranding dan beter is.
Belangrijk is dus dat je een structurele verandering in je eetpatroon aanbrengt en dat je geduld hebt... je bent niet in één maand te zwaar geworden... dus je kunt ook niet verwachten dat je het er in een maand weer af hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |