quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef Troel het volgende:
Nee hoor, dit is voor iedereen.
Alhoewel ik wel moet vermelden dat honden wellicht een beetje raar zullen ogen in het lijstje
Wat een pech joh!quote:
alleen ga ik dan volgens mij meer eten... Psychologisch klopt dat niet echt?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef Troel het volgende:
Ja, dat is zeer redelijk. Eventueel kun je ook kijken of je het koekje kan vervangen door bijvoorbeeld een keer wat van die rijstcrackers en dergelijke. Dan heb je echt wel het gevoel dat je aan het snacken bent, maar dan snack je redelijk light.
Maar hier zeg ik wel bij dat ik nog geen cursus gevolgd heb
Dat had ik nog niet eens verteld. Ik wilde elke dag iets aan sport gaan doen, van voetbal tot buikspier of gewichten (iig ff lekker bewegen). Het vette vlees valt opzich wel mee, ipv half half gehakt eet ik al tartaargehakt en veel kip. ong. 1x per week eet ik shoarmavlees (meestal ook nog kipshoarma)quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
Mangoworks, ik raad in jou geval aan om (het waarschijnlijk vettere vlees dat je eet) te vervangen door mager vlees zoals: biefstuk, kalkoenfilet, kilfilet, zalm, tonijn, magere ham... en zoals reeds gezegd best zonder saus, maar met kruiden kan je ook heel veel doen. Als je dan toch een saus of iets dergelijks wil, mosterd en ketchup kunnen niet zoveel kwaad, maar met mate uiteraard.
En toch wel eens proberen te sporten al is het maar 1 of 2 uurtjes in de weekhelpt veel ook voor de conditie enzo
Het probleem zit bij mij ook denk ik het meeste in de hoeveelheden. ik vind eten en vooral vlees erg lekker en eet zo een halve kilo per dag op..., dat zal minder moeten worden.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:34 schreef Iksje het volgende:
Hoewel men ons al decennia lang rond de oren smijt met 'minder is beter'-dieten, is het soms echt nodig om meer (en anders) te gaan eten om af te vallen. Je moet verder kijken dan hoeveelheden, wat jij als je dagschema wil aanhouden, ziet er prima uit qua voedingswaarde.
.
Ligt er natuurlijk aan wat je onder een koekje vindt vallen. Er zijn mensen die een grote gevulde roomboter koek een koekje vinden. Dan kan je soms beter een handje van die "japanse mix" pakken, daar zit ook niet zo heel veel in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
alleen ga ik dan volgens mij meer eten... Psychologisch klopt dat niet echt?
Was goed weer in Parijs, hè! Ik zat er ook dit weekend.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:48 schreef Troel het volgende:
Nee hoor, want ik heb nog niet geupdated
En het was heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |