abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:51:36 #126
35189 Troel
scherp en bot
pi_40564506
Staat al drie kwartier aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40565044
ik heb net nog even gegluurt, en het lijkt erop dat ik iig niet ben aangekomen sinds mijn weegdag.....

Lucht dat weer even op...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 10:21:53 #128
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40565070
Goed zo teigan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40565389
zeker weten..

Sowieso is vandaag een joepie dag, want de masseuse is weer terug van vakantie, dus ik kan weer een afspraak maken! En die heb ik wel nodig, want bij mijn nek zijn de verklevingen weer terug.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_40565812
ik ga niet op de weegschaal met die twee kilo gips om mijn arm
dus
ik ben dom
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 10:55:21 #131
13151 crew  Rewimo
pi_40565833
Gips? Heb ik wat gemist?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:56:40 #132
35189 Troel
scherp en bot
pi_40565862
Gips?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40565876
wat heb je nou dan weer gedaan freecell?
pi_40565929
Is dit alleen voor vrouwen?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  maandag 7 augustus 2006 @ 10:59:45 #135
35189 Troel
scherp en bot
pi_40565948
Nee hoor, dit is voor iedereen.

Alhoewel ik wel moet vermelden dat honden wellicht een beetje raar zullen ogen in het lijstje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40566166
gevallen
ik zag het trapje niet en met een mooie koprol/valbreuk (je wilt de kleur van mijn heupen niet zien) crashte ik tegen de muur.
pols gescheurd, middenhandsbeentje door.
minimaal een week gips. dan nieuwe foto's en misschien dan nog zes week.
wie duimt er met me mee voor de week?
pi_40566183
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef Troel het volgende:
Nee hoor, dit is voor iedereen.

Alhoewel ik wel moet vermelden dat honden wellicht een beetje raar zullen ogen in het lijstje
, dan zal ik mij even voorstellen: ik ben dus Mangoworks2002, realname Laurens. ben 23 en heb volgens de BMI test een BMI van 30.1, obesitas dus. Ik ben al ruim een jaar aan het aanmodderen om het minder te krijgen (ideaal gewicht = 85/90 kg), maar ik schommel nogal. ene keer dicht bij de 100, andere keer de weer 10 kilo boven. Ik sport eigenlijk niet (af en toe eens een bal trappen met wat vrienden, that's it) en doe veel zittend werk (ICT).

Eetpatroon:

• Ontbijt: Niets
  • Middageten: broodje filet american, broodje kaas, vruchten salade en een Vifit
  • Avondeten: varieert heel erg, hou niet van aardappelen of groentes (dus dat zo min mogelijk). De rest eet ik graag. Ben een echte vleeseter, en zeker met dit weer gooien we de BBQ nog wel eens aan.
  • Drinkgewoontes: Veel water en light drinken. Ben gestopt met bier drinken (studietijd is wel over) en koffie minder ik ook. + ik gebruik zoetjes ipv suiker.

Heb al even gekeken naar diverse dieeten, maar het is allemaal zo duur. Wat is nu een goedkoop alternatief om toch wat kilo's kwijt te raken? Ik merk dat ik geen moeite heb me er toe te zetten, maar wel om het vol te houden.
  • Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
    pi_40566303
    Hoi mangoworks!

Je zal het niet graag horen, maar het goedkoopste alternatief om kilo's kwijt te raken is toch nog steeds gezond eten (gevarieerd, voldoende fruit en groenten) en beweging nemen...
    Dat is wat je lichaam nodig heeft, en niet een of andere shake/liposuctie/whatever.
    Groenten en fruit moet je leren appreciëren, schijnt, want ik heb er nooit moeite mee gehad. Maar hoor van anderen die het vroeger ook niet zo lustten dat het went.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 11:15:58 #139
    13151 crew  Rewimo
    pi_40566368
    Welkom Mango

Volgens mij is er niet eens zoveel mis met wat je eet, alleen zou je het meer moeten verdelen. In elk geval wèl ontbijten, daarmee start je namelijk je verbranding op. Dan zou ik 's morgens tussendoor een broodje eten, of bijvoorbeeld fruit. Dat broodje of fruit laat je dan weer weg bij de lunch (het moet ergens vandaan komen ). Dan 's middags weer iets tussendoor (fruit, yoghurt, cracker met beleg). Avondeten: vlees mag best maar probeer er zo weinig mogelijk saus of jus bij te eten en zorg voor iets gezonds erbij (dus toch groente of salade). En dan 's avonds weer een tussendoortje.

Door regelmatig te eten hou je je verbranding goed aan de gang Ontbijten is dus heel belangrijk. Tussendoortjes ook. Maar die moet je dan wel van je avondeten en lunch afhalen qua hoeveelheid.
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 11:20:59 #140
    13151 crew  Rewimo
    pi_40566501
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 11:07 schreef freecell het volgende:
    gevallen
    -knip-
    Wat een pech joh! Maar ik zou juist wel wegen, des te meer valt het mee als het gips er weer af is
    pi_40566618
    Fruit vind ik heerlijk, dat is het probleem niet. Ik wil mijzelf laten wennen aan het volgende schema:

• Ochtend: Magere Yoghurt met meergranen Muesli
  • 10 uur: fruit
  • Middag: Broodje Kaas en fruitsalade met melk / vifit
  • 15 uur: fruit
  • avond: Rijst met vlees en groenten (salade), toetje hoeft niet
  • 20 uur: koekje oid

Zou zoiets redelijk zijn?
  • Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
      maandag 7 augustus 2006 @ 11:25:57 #142
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_40566647
    Ja, dat is zeer redelijk. Eventueel kun je ook kijken of je het koekje kan vervangen door bijvoorbeeld een keer wat van die rijstcrackers en dergelijke. Dan heb je echt wel het gevoel dat je aan het snacken bent, maar dan snack je redelijk light.

Maar hier zeg ik wel bij dat ik nog geen cursus gevolgd heb
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_40566745
    Mangoworks, ik raad in jou geval aan om (het waarschijnlijk vettere vlees dat je eet) te vervangen door mager vlees zoals: biefstuk, kalkoenfilet, kilfilet, zalm, tonijn, magere ham... en zoals reeds gezegd best zonder saus, maar met kruiden kan je ook heel veel doen. Als je dan toch een saus of iets dergelijks wil, mosterd en ketchup kunnen niet zoveel kwaad, maar met mate uiteraard.

En toch wel eens proberen te sporten al is het maar 1 of 2 uurtjes in de week helpt veel ook voor de conditie enzo
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 augustus 2006 @ 11:29:57 #144
    13151 crew  Rewimo
    pi_40566761
    Gezien het feit dat je een (jonge) man bent, is het misschien wat weinig. Maar dat kun je uitproberen, op zich is het een prima schema. Je zou wat extra brood kunnen nemen, of extra fruit
    pi_40566767
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 11:25 schreef Troel het volgende:
    Ja, dat is zeer redelijk. Eventueel kun je ook kijken of je het koekje kan vervangen door bijvoorbeeld een keer wat van die rijstcrackers en dergelijke. Dan heb je echt wel het gevoel dat je aan het snacken bent, maar dan snack je redelijk light.

Maar hier zeg ik wel bij dat ik nog geen cursus gevolgd heb
    alleen ga ik dan volgens mij meer eten... Psychologisch klopt dat niet echt?
    pi_40566851
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 11:29 schreef Emu het volgende:
    Mangoworks, ik raad in jou geval aan om (het waarschijnlijk vettere vlees dat je eet) te vervangen door mager vlees zoals: biefstuk, kalkoenfilet, kilfilet, zalm, tonijn, magere ham... en zoals reeds gezegd best zonder saus, maar met kruiden kan je ook heel veel doen. Als je dan toch een saus of iets dergelijks wil, mosterd en ketchup kunnen niet zoveel kwaad, maar met mate uiteraard.

En toch wel eens proberen te sporten al is het maar 1 of 2 uurtjes in de week helpt veel ook voor de conditie enzo
    Dat had ik nog niet eens verteld. Ik wilde elke dag iets aan sport gaan doen, van voetbal tot buikspier of gewichten (iig ff lekker bewegen). Het vette vlees valt opzich wel mee, ipv half half gehakt eet ik al tartaargehakt en veel kip. ong. 1x per week eet ik shoarmavlees (meestal ook nog kipshoarma)
    pi_40566901
    Hoewel men ons al decennia lang rond de oren smijt met 'minder is beter'-dieten, is het soms echt nodig om meer (en anders) te gaan eten om af te vallen. Je moet verder kijken dan hoeveelheden, wat jij als je dagschema wil aanhouden, ziet er prima uit qua voedingswaarde.
    .
    pi_40566965
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 11:34 schreef Iksje het volgende:
    Hoewel men ons al decennia lang rond de oren smijt met 'minder is beter'-dieten, is het soms echt nodig om meer (en anders) te gaan eten om af te vallen. Je moet verder kijken dan hoeveelheden, wat jij als je dagschema wil aanhouden, ziet er prima uit qua voedingswaarde.
    .
    Het probleem zit bij mij ook denk ik het meeste in de hoeveelheden. ik vind eten en vooral vlees erg lekker en eet zo een halve kilo per dag op..., dat zal minder moeten worden.
      maandag 7 augustus 2006 @ 11:40:00 #149
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_40567064
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 11:30 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

alleen ga ik dan volgens mij meer eten... Psychologisch klopt dat niet echt?
    Ligt er natuurlijk aan wat je onder een koekje vindt vallen. Er zijn mensen die een grote gevulde roomboter koek een koekje vinden. Dan kan je soms beter een handje van die "japanse mix" pakken, daar zit ook niet zo heel veel in.

gevulde koek 100 gr. 435
    japanse mix 100 gr. 362 (en de versie zonder de pinda's is nog minder)

Nou eet je niet zo'n koek van 100 gram, maar je eet ook geen 100 gram japanse mix
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_40567694
    quote:
    Op maandag 7 augustus 2006 09:48 schreef Troel het volgende:
    Nee hoor, want ik heb nog niet geupdated

En het was heerlijk!
    Was goed weer in Parijs, hè! Ik zat er ook dit weekend.
    Vrijdagavond heen gegaan en gisteravond terug.
    Heb je niet gezien. Op zich niet zo vreemd in zo'n grote stad natuurlijk.
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
    ***Levi was here***
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')