Whehehe, wij reden vrijdag om 19:54 heen en zondag om 14:55 terug.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:59 schreef Levitation het volgende:
[..]
Was goed weer in Parijs, hè! Ik zat er ook dit weekend.![]()
Vrijdagavond heen gegaan en gisteravond terug.![]()
Heb je niet gezien.Op zich niet zo vreemd in zo'n grote stad natuurlijk.
Kon dus wel!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Whehehe, wij reden vrijdag om 19:54 heen en zondag om 14:55 terug.
Ik heb wel op een gegeven moment iemand gezien die ik op jou vond lijken, maar daar verder niet aan gedacht onder het motto van "nee, dat kan niet"
Oe, ja, als je daar op kunt minderen dan ben je al een heel eind. Plus natuurlijk netjes ontbijtenquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Het probleem zit bij mij ook denk ik het meeste in de hoeveelheden. ik vind eten en vooral vlees erg lekker en eet zo een halve kilo per dag op..., dat zal minder moeten worden.
Heb al een of andere light troep muesli gekocht. Vanavond lekker rijst met pittige kip... of soep...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, ja, als je daar op kunt minderen dan ben je al een heel eind. Plus natuurlijk netjes ontbijten
Tsja, het zou er veiliger door moeten zijn... Ik heb er dan altijd de Llorret verhalen bij: schijnt dat de Guardi est civill erg agressief kan reageren...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Troel het volgende:
Wat ik overigens compleet niet prettig vond waren de legermannetjes op het station. Geweer in de aanslag en rondlopen. Je zou juist verwachten dat het veilig zou aanvoelen, maar ik voelde me alles behalve prettig.
dan zal ik je ook nog iets onveiliger laten voelen: die geweren staan op scherp!!! toen ik in parijs was vond ik het ook doodeng, liepen we bij een metrostation, zie je ploseling 20 tot 30 van die lui langs je heen lopen richting perron, met geweren in de aanslag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:12 schreef Troel het volgende:
Wat ik overigens compleet niet prettig vond waren de legermannetjes op het station. Geweer in de aanslag en rondlopen. Je zou juist verwachten dat het veilig zou aanvoelen, maar ik voelde me alles behalve prettig.
Ik zou voor gewoon gezond door eten gaan . maak een lekkere wokschotelquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef Rewimo het volgende:
Wat zal ik vanavond eens eten? Ik heb nu anderhalve week gezond gegeten, ik wil iets anders dan groente, aardappels en vleesMisschien maar gewoon een portie kipshoarma maken
Dat wist ik al welquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
dan zal ik je ook nog iets onveiliger laten voelen: die geweren staan op scherp!!! toen ik in parijs was vond ik het ook doodeng, liepen we bij een metrostation, zie je ploseling 20 tot 30 van die lui langs je heen lopen richting perron, met geweren in de aanslag.
geweldig!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Troel het volgende:
Freecell, hoe was het jurken passen?
Ik mag zaterdagmiddag weer!
Nah, ik ga voor semigezonde kipshoarma denk ik. Kind is toch niet thuisquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:46 schreef Ymke het volgende:
Ik zou voor gewoon gezond door eten gaan . maak een lekkere wokschotel![]()
( mooi he , altijd goed advies voor een ander hebben en zelf slecht eten )
Misschien het feit dat ik er alleen een broodje en knoflooksaus bij eet?quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is er ongezond aan kipshoarma dan?
Wat is te duur?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:50 schreef freecell het volgende:
[..]
geweldig!
maar ik heb de mooiste niet gekocht, beetje te duur
Dus ik zoek verder
Maar jurken passen met gips om![]()
![]()
![]()
Kut trapje...
witte saus is minder voor je..quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien het feit dat ik er alleen een broodje en knoflooksaus bij eet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |