quote:
Weet ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Goed bezig dromenvangerMedicijnen is ook maar niks
Je bent nog altijd baas over eigen lichaam hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ikMaar ze smeren het je gewoon aan. Je hebt amper eigen keuze.
In het begin hebben ze me die zooi gewoon in de mond gestopt als het ware. Onder dwang moest dat gebeuren dus. Xanax ook gehad toen. Zwaar verslavend middel. Ze gaven me een glas water en xanax, en keken me bedreigend aan.
Klopt helemaal. Maar ook heb je mensen in je omgeving die denken dat het nodig is en die zich zorgen maken en zelfs zeggen dat het moet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je bent nog altijd baas over eigen lichaam hoorals je geen medicatie troep wilt slikken dan slik je het niet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
Als het al zou komen zou het niet gratis zijn denk ik zo
het kan niet... er kan niet iets uit niets worden gemaakt... het moet altijd ergens vandaan komen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou waarom niet?
Als jij gewoon een programma kunt downloaden bij download.com dat gratis is. En je kunt met dat programma alles maken wat jij wilt
Dan is het gratis
freeware
Of het met scheikunde te maken heeft is de vraag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het kan niet... er kan niet iets uit niets worden gemaakt... het moet altijd ergens vandaan komen!
dus gaat het geld kosten...
simpele scheikundige beredenering
nee ik ben niet uit het niets bestaan.... ik was eerst een zaadcelletje dat in een eitje zwom en daarna in een baby veranderde en daarna opgroeide... dit allemaal met de nodige voedingsstoffen e.d.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of het met scheikunde te maken heeft is de vraag.
Maar daar kom ik nog wel achter
Zeg nooit dat iets niet kan
Jij bent toch ook uit het niets ontstaan
Het heelal is ook uit het niets ontstaan. Zelfs al is er ooit een moment geweest dat het ontstaan is. Ooit was er niets, en toen was er iets.
Niet goedquote:
quote:
quote:
O jee! Wat voor een ziekte heeft ze?? en gaat het niet goed met haar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
mijn mamsje is heel hard aan het knokken tegen een vreselijke ziekte, en ze is het niet aan het winnen....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O jee! Wat voor een ziekte heeft ze?? en gaat het niet goed met haar?
Sterkte man!
ach nee hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
kanker, lever, uitgezaaid, chemo nietaanslaat,...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach nee hedamn. Dat is klote zeg.
![]()
Kanker is echt een rotziekte. Hoe lang heeft ze er al last van?
quote:en hebben de artsen geen idee waarom de chemo's niet aanslaan?
quote:Dood komt altijd op een rot tijdstipheel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt
![]()
Toch is die zaadcel uit het niets ontstaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben niet uit het niets bestaan.... ik was eerst een zaadcelletje dat in een eitje zwom en daarna in een baby veranderde en daarna opgroeide... dit allemaal met de nodige voedingsstoffen e.d.
noem eens 1 ding in het dagelijks leven wat uit het niets komt...
Chemo's Vertragen sowieso alleen maar. Ze doodden gewoon alle cellen waaronder dus de kankercellen maar ook de goede cellen. Daarom krijgt iemand om de zoveel tijd chemo toegediend. Probleem is alleen dat kankercellen sneller groeien dan gewone cellen. uiteindelijk kun je er dus moeilijk van genezen als je al veel uitzaaiingen hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
al een paar jaar in haar arm, bepaalde klieren, en dus ook bloedsomloop
[..]
chemo doet wel iets, maar kan niet meer inhalen wat eraan het kapotgaan is, slecht de snelheid van groeien iets remmen....
Door chemo is ze extra misselijk, en houdt ze geen voedsel binnen.
Zonder chemo is ze ook misselijk want dan zit het tumor tegen haar maag, en houdt ze ook geen voedsel binnen.
[..]
66 jaar, en altijd klaargestaan voor iedereen, en nét nu ze eindelijk zelf aan de beurt is om te gaan genieten....
het is gewoon niet eerlijk....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight, heeeel veel sterkte ermee
Lever-ziektes zijn echt verschrikkelijk
Hopelijk komt het goed, maar wie weet mag ik dat helemaal niet zeggen hoewel ik altijd voorstander ben van een goede afloop. Ik zeg vaak dat het goed komt en dat het snel goed komt. De ontwikkeling hangt in de lucht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
dankjewel, ik ben nog nooit zo verdrietig geweest als nu.
Sterkte,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:46 schreef Oversight het volgende:
Wat een rotnieuws voor je,... ik leef met je mee!
....
toch is iedere dag gewoon een feestje, nét als altijd hoor!
Ik heb veel verhalen gehoord van mensen die véél intensiever gaan leven en ervaren vanaf een moment in hun leven dat ze met "eventuele indringende gevolgen" geconfronteerd zouden gaan worden......
Voel,...
Ervaar,...
Geniet,...
Uit je gevoelens,..
Jank of zelfs.....
Wees boos voor even......
En begin dit rijtje weer van bovenaan....
en als je het helemaal niet meer ziet zitten is er altijd nóg een bakkie......
sterkte hoor !
quote:
Makkelijk gezegd, moeilijk uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Verslagen moet je je nooit voelen in het leven.
Altijd proberen om door te gaan tot het einde.
Herkenbaar Oversight. Mijn vader maakt het momenteel ook mee. Hij gaat wrsl deze week nog naar een hospice. De gemengde gevoelens, de boosheid en het verdriet komen me bekend voor, al is het voor iedereen anders. Gisteren heb ik eigenlijk alles tegen hem gezegd wat ik hem nog wilde zeggen. Dat was pittig. Tot mijn grote verbazing vertelde hij ineens dat een vriend van hem, die een tijdje terug overleden is een tijdje voor zijn overlijden en ook vlak voor zijn overlijden zijn overleden vader zag die steeds naar hem wenkte. Voor mij toch tekenen dat hij benieuwd is en min of meer 'gelovig' geworden is. Niemand wil sterven natuurlijk, maar ik haal er wel wat troost uit.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
dankjewel, ik ben nog nooit zo verdrietig geweest als nu.
Klopt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, moeilijk uitgevoerd.
Je verslagen voel is een gevoel wat je overkomt. Daar kun je wel tegen vechten maar dan is het al gebeurd.
kan er niks aan toevoegen.....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Verder even stil is, maar van binnen mee boos, verdrieti, wanhopig, verslagen enz... voelt
Ik was even op gesprek in Heerlenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Metro2005 het volgende:
waar is iedereen? druk aan het werk? in slaap gevallen?
of ontwijken jullie me gewoon![]()
Ik heb uit jouw reactie's het idee dat het in ieder geval redelijk goed is gegaan dat gesprek, daar ben ik blij omquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:00 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik was even op gesprek in Heerlen
Ontwijken doe ik niet
Ben dus weer terug maar ga heel even rusten
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Metro2005 het volgende:
JA IK ONTWIJK JE JA!!!! IK BEN BANG VOOR JE!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:31 schreef Metro2005 het volgende:
Dat was een grapje hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:55 schreef senesta het volgende:
@ Metro2005, ik zou je nooit negeren hoor, ik was er echt niet![]()
Vervelend dat je vriendin zo raar op je reageert, misschien tijd voor een goed gesprek.
Het klinkt in mijn oren niet erg positief in ieder geval.
Je kunt weinig anders doen he?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:09 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat was een grapje hooren ja is inderdaad vervelend, weet ook niet waarom. Misschien ligt het wel aan mij
ik weet het niet. Ik wacht maar af.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
JA IK ONTWIJK JE JA!!!! IK BEN BANG VOOR JE!!!
DOE ME GEEN PIJN!!!!
Kan er weinig aan doen inderdaad. Afwachten en hopen dat het gewoon een rare gedachtenkronkel is van me dat het niet helemaal soepel loopt momenteel. Maarja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Je kunt weinig anders doen he?
Lastig hoor![]()
Het is hier trouwens inderdaad rustig.
Ahh,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:13 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan er weinig aan doen inderdaad. Afwachten en hopen dat het gewoon een rare gedachtenkronkel is van me dat het niet helemaal soepel loopt momenteel. Maarja.
Ik begin er bijna aan te wennen![]()
quote:
7 maandjes nu en een dagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ahh,![]()
Zijn jullie al lang samen? niet dat dat iets uitmaakt hoor, gewoon intresse
Ze zijn zo slecht nog nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:06 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik heb uit jouw reactie's het idee dat het in ieder geval redelijk goed is gegaan dat gesprek, daar ben ik blij om![]()
quote:
En het gezondste ook nog.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze zijn zo slecht nog niet
Ik heb gewoon altijd een oordeel als ik ergens mee bezig ben dus, hoe ik leven moet heb je nog en dat ik advies krijg ook.
Ik kan het beter als advies zien als ik iets te horen krijg. Dat ik dus niet constant moet denken ook.
Net even een moment van ontspanning gehadEchte ontspanning.
Ik zei tegen mijn vader van..." Soms voel ik me bij vlagen zo ontspannen, dan lijkt het een wonder te zijn".
Echt het gevoel dat de complete spanning eraf is
Ontspanning inplaats van spanning dus. En ontspanning is het beste dat er is
quote:
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:25 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Ik ben zo iemand die haar eigen trouwdatum vergeet en zo![]()
Oh, ja dat scheeltquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik kan het nogal makkelijk onthouden.Sinds 1-1-2006 zijn we samen
Yep, en ze laten me best met rust maar soms ook niet helemaal. Net ertussen in. Maar zo is het gewoon compromis sluiten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:32 schreef Metro2005 het volgende:
Droom , mooi dat je weer ontspannen bent. Gesprek is dus goed verlopen?
Ja mooie datum inderdaadquote:
Hoe ontspan je dromenvanger?quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef Metro2005 het volgende:
Beter maar geen chloor drinken![]()
Bier is op zich niet schadelijk maar overal waar té voor staat is wél schadelijk!
Té veel roken, té veel drinken en zelfs té gezond leven. (ja, echt)
Te gezond leven kan niet, je andere voorbeelden kloppen als een busquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef Metro2005 het volgende:
Té veel roken, té veel drinken en zelfs té gezond leven. (ja, echt)
Ik kom tot ontspanning door te schrijven. En soms doe ik gewoon even helemaal niets. Gewoon genieten van de rust en stilte in huis kan al ontspannend zijn.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Hoe ontspan je dromenvanger?
Wat doe je zelf als je behoefte aan ontspanning hebt?
Bier drinken is geen ramp. Als je zo gezond leeft dat je niet eens lekker durft te eten en te drinken dan gaat sowieso de waarde van het leven omlaag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Te gezond leven kan niet, je andere voorbeelden kloppen als een bus.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
mijn mamsje is heel hard aan het knokken tegen een vreselijke ziekte, en ze is het niet aan het winnen....
Kinderen die té beschermd en gezond zijn opgevoed zijn vele malen vatbaarder voor ziektes dan kinderen die wel eens vies doen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Te gezond leven kan niet, je andere voorbeelden kloppen als een bus.
Klopt ook. Ik leef liever 10 jaar korter met een leven waarin ik gewoon gedaan heb wat ik leuk en lekker vond dan dat ik mijn hele leven lang opofferingen moet doen om maar zo oud mogelijk te wordenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bier drinken is geen ramp. Als je zo gezond leeft dat je niet eens lekker durft te eten en te drinken dan gaat sowieso de waarde van het leven omlaag.
Als je de hele tijd groente en fruit eet en shakes en nog meer. Dat je bang bent om frites te eten en ga zo door.
Een sigaar op zijn tijd is ook prettig als je daarvan houdt zoals ik.
Te gezond willen leven gaat vaak gepaard met een daling van het levens-genot
Ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:49 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bier drinken is geen ramp. Als je zo gezond leeft dat je niet eens lekker durft te eten en te drinken dan gaat sowieso de waarde van het leven omlaag.
Als je de hele tijd groente en fruit eet en shakes en nog meer. Dat je bang bent om frites te eten en ga zo door.
Een sigaar op zijn tijd is ook prettig als je daarvan houdt zoals ik.
Te gezond willen leven gaat vaak gepaard met een daling van het levens-genot
Weet ik, maar dan is het dus ook niet "gezond" wat ze doen. Zie mijn post hierboven ookquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kinderen die té beschermd en gezond zijn opgevoed zijn vele malen vatbaarder voor ziektes dan kinderen die wel eens vies doen.
Je immuumsysteem heeft info nodig om zich te kunnen (blijven) ontwikkelen. Krijgt het die info niet dan kan het ook geen antilichaampjes makenWaarom denk je dat er bij vaccins ed een verzwakte of dode variant van het virus in kwestie ingespoten wordt? Dat is om je immuumsysteem aan het werk te zetten. Zodra er een antistof voor is ontwikkeld onthoudt je lichaam dit en gebruikt dit voor als je een keer de ziekte oploopt.
Brr sigaren stinken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor.![]()
Gezond leven houdt in dat je een levensstijl hebt die zorgt voor een optimale gezondheid, en daar kunnen bestt dingen in zitten die op het eerste gezicht ongezond lijken, zoals alcohol, mits zeer beperkt gebruikt.
Als je zegt dat iemand té gezond leeft wordt meestal bedoeld dat mensen door slaan in hun voedingspatroon, te veel sporten etc etc. In feite is dat dus NIET gezond, het zorgt immers niet voor de maximale gezondheid. Daarom bestaat er dus niet zoiets als té gezond, zodra het woordje "te" er voor staat impliceert dat juist dat het ongezond is.
Het is mierenneuken met taal maar ik kon het niet laten.
Ik zou ook best wel weer eens een sigaar lusten eigenlijk.
Dat is best mierenneuken met taal wat je doetquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan is het dus ook niet "gezond" wat ze doen. Zie mijn post hierboven ook.
Er word ook wel eens beweerd dat de vele allergien en zo te maken kunnen hebben met de invoering van ons inentingsschema.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan is het dus ook niet "gezond" wat ze doen. Zie mijn post hierboven ook.
Helemaal gelijk heb jequote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor.![]()
Gezond leven houdt in dat je een levensstijl hebt die zorgt voor een optimale gezondheid, en daar kunnen bestt dingen in zitten die op het eerste gezicht ongezond lijken, zoals alcohol, mits zeer beperkt gebruikt.
Als je zegt dat iemand té gezond leeft wordt meestal bedoeld dat mensen door slaan in hun voedingspatroon, te veel sporten etc etc. In feite is dat dus NIET gezond, het zorgt immers niet voor de maximale gezondheid. Daarom bestaat er dus niet zoiets als té gezond, zodra het woordje "te" er voor staat impliceert dat juist dat het ongezond is.
Het is mierenneuken met taal maar ik kon het niet laten.
Ik zou ook best wel weer eens een sigaar lusten eigenlijk.
Het is lekker weer en je hoopt dat het vrijdag beter is?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
fucking huilie... t is lekker weer... hoop dat het vrijdag beter is
Vallende bladeren klopt ook niet helemaal. En vallende bladeren zorgen voor overlast.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:17 schreef Metro2005 het volgende:
Dat vraag ik me ook wel eens af. Het kan ook nooit eens LEKKER weer zijn. Het is óf zo heet dat de mussen dood van het dak vallen óf het stortregent bij 16 graden
Heb nog maar 2 keer op het strand kunnen zitten sinds ik thuis ben
omdat ik het heeeerlijk weer vind tijdens het werken ( lekker koel en goed voor de tuin)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het is lekker weer en je hoopt dat het vrijdag beter is?
Hoe krijg je dat voor elkaar
Het weer is totaal niet constant en stabiel. Dat is het probleem van het weer. Het zijn geen kamertemperaturen het hele jaar door.
Je hoopt dus op ander weerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik het heeeerlijk weer vind tijdens het werken ( lekker koel en goed voor de tuin)
maar aangezien ik vrijdag buiten een of ander kasteel sta wil ik niet verkleumen van de kou!!
Waarschijnlijk krijg je het daar vanzelf warmquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omdat ik het heeeerlijk weer vind tijdens het werken ( lekker koel en goed voor de tuin)
maar aangezien ik vrijdag buiten een of ander kasteel sta wil ik niet verkleumen van de kou!!
Zou mooi zijn ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo L-W
Ik vroeg aan God. " Alles goed". En toen kreeg ik te horen. " Wil je vechten?"
Ik zei van. " Ik wil vrienden worden".
De duivel en God die vrienden zijn. De ultieme situatie
t is toch een tru meeting en geen sex meetingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijg je het daar vanzelf warm![]()
Nou, ik denk als er inderdaad spoken of zo iets zitten en je wordt ermee geconfronteerd dat je het dan behoorlijk warm krijgt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is toch een tru meeting en geen sex meeting
Volgens mij zijn het de uitersten in ieder mens,quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja.
Maar ik ben er eerlijk gezegt niet zo zeker van dat er een God of een Duivel bestaat.
Dat er "iets" is dat wel, maar of dat nou perse een van die twee of alletwee moet zijn....nee.
Het is maar net welke naam je eraan geeft denk ik.
Sex meetings?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is toch een tru meeting en geen sex meeting
Zelfs dat is heel breed denk ik.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het de uitersten in ieder mens,
Ik denk dat iedereen iets goeds en iets slechts in zich heeft.
Sowieso heb je tegenstellingen in het leven. Zwart en wit. Ja en nee. Goed en slecht. Ziek en gezond.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zou mooi zijn ja.
Maar ik ben er eerlijk gezegt niet zo zeker van dat er een God of een Duivel bestaat.
Dat er "iets" is dat wel, maar of dat nou perse een van die twee of alletwee moet zijn....nee.
Het is maar net welke naam je eraan geeft denk ik.
Hmm dat is waar.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:06 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zelfs dat is heel breed denk ik.
Wat ik goed vind, hoef jij niet goed te vinden en wat jij slecht vind hoef ik helemaal niet slecht te vinden.
Ieder mens heeft uitersten inderdaad, ieder mens neigt naar extremen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het de uitersten in ieder mens,
Ik denk dat iedereen iets goeds en iets slechts in zich heeft.
Mijn ingewanden gedragen zich weer allemaal zoals het hoort, iig for the time beingquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Brr sigaren stinken.
Hoe is het met jouw maagklachten afgelopen eigenlijk?
Je had toch last van je maag of niet?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ingewanden gedragen zich weer allemaal zoals het hoort, iig for the time being.
Das mooi, achteraf toch gewoon een virus o.i.d?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ingewanden gedragen zich weer allemaal zoals het hoort, iig for the time being.
Ik ben niet zo'n fan van maagzuur maar verder klinkt het goedquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb er zin in
Ik ga mijn maag-zuur samen-vatten.
Mijn hele lichaam ook.
En vooral downloaden en uploaden.
Ik ben ook geen fan van maagzuurquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van maagzuur maar verder klinkt het goed![]()
Ben blij dat je weer blij bent.
Dank u, dank u, geen foto's alstublieftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van maagzuur
Maar ik moet dat begrijpen om het te vernietigen of aan te passen.
Als ik zuur-branden heb dan is dat kut.
Dus ik moet mijn maagzuur aanpakken
Leuke dame ben jij
Altijd klaar voor een gesprek ook
Zolang het gesprek maar aanwezig blijft, maakt niet uit hoe. Als het maar leuk is
Hulde voor jou
Ik kreeg er antibiotica voor en het herstel zette bijna meteen in, dus waarschijnlijk een bacteriële infectie. Ik ben iig blij dat ik er van af ben. Een weekje of 2 tobben met je gezondheid doet je echter wel inzien hoe blij je eigenlijk wel niet moet zijn als je niks mankeert, tot voor kort vond ik dat heel vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Das mooi, achteraf toch gewoon een virus o.i.d?
Ik plaats geen schokkende foto'squote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Dank u, dank u, geen foto's alstublieft![]()
![]()
Ik vind jou ook erg gezellig dromenvanger![]()
Nog leuk nieuws gehoord op de radio, ik heb de hele dag nog geen nieuws gezien, soms is dat ook maar beter, maar leuke nieuwtjes zijn altijd leuk om te horen.
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik kreeg er antibiotica voor en het herstel zette bijna meteen in, dus waarschijnlijk een bacteriële infectie. Ik ben iig blij dat ik er van af ben. Een weekje of 2 tobben met je gezondheid doet je echter wel inzien hoe blij je eigenlijk wel niet moet zijn als je niks mankeert, tot voor kort vond ik dat heel vanzelfsprekend.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
iedereen dank voor lieve woorden,zal een tijdje wat stiller zijn dan normaal, heb vrij genomen en ga lekker veel en lang bij haar zijn....
Geniet van elkaar en heel veel sterkte.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
iedereen dank voor lieve woorden,zal een tijdje wat stiller zijn dan normaal, heb vrij genomen en ga lekker veel en lang bij haar zijn....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
Heel veel sterkte toegewenst voor jullie in deze moeilijke tijdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
Ja..... ken het fenomeen. Maar heb ook gemerkt dat je soms voor jezelf jezelf dus ook een mentale schop onder je kont moet geven om verder te komen. dat wachten tot het komt je niet helpt. Dus..... geeft jezelf genoeg tijd. maar ook niet teveel. Als je er helemaal uit bent is het ook moeilijker om weer op te pakken. Hoeft niet jouw ervaring te zijn hoor. Maar het is de mijne met schilderwerk.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:06 schreef displission het volgende:
huishoudelijke mededeling: als ik weer door de robots in elkaar gezet ben en weer volledig functioneer hervat ik de leggingen. Het is een kwestie van tijd!
Heuyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:11 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
Ik heb koffie genoeg, maar snak naar een sigaret (die er niet is)quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heuy![]()
Mijn koffie is verdomme op.En ik heb een kater
Heel veel sterkte de komende tijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:03 schreef Oversight het volgende:
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
Scheel kijken gaat al best goed!!
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb koffie genoeg, maar snak naar een sigaret (die er niet is)
het lukt wel
![]()
Aaaaaaaaahquote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:59 schreef vamperotica het volgende:
Scheel kijken gaat al best goed!!
[afbeelding]
[afbeelding]
Oke....Eeeeevn dan!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:16 schreef Mirage het volgende:
en vamp.. nu nog een foto van jou er onder !!
(die éne in je fotoboek is mega klein !)
haha heb je ze ook nog groter dan 100 x 100 pixels? LOLquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oke....Eeeeevn dan!
[afbeelding]
[afbeelding]
schijnbaar niet!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haha heb je ze ook nog groter dan 100 x 100 pixels? LOL
Senseo? vind het maar een duur energieslurpend apparaat. wel makkelijk en lekkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:27 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen,
Ik heb gisteravond bij de edah nog pads gehaald, ik vind 's ochtends een bakkie heerlijk om even op gang te komen.
Oh en wat een lieve foto's vamp, echt wat een schatje en wat een lief truitje ook.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:27 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen iedereen,
Ik heb gisteravond bij de edah nog pads gehaald, ik vind 's ochtends een bakkie heerlijk om even op gang te komen.
Oh en wat een lieve foto's vamp, echt wat een schatje en wat een lief truitje ook.
Nou je hebt verschillende soorten pads en prijzen, zelfs aldi heeft ze, meestal drink ik 2 a 3 bakkie's op een dag, voor visite zet ik gewoon koffie maar 's ochtends drink ik meestal gewoon één bakkie en om daar een pot voor te zetten vind ik wat zonde omdat ik dan toch vaak te veel heb.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:37 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Senseo? vind het maar een duur energieslurpend apparaat. wel makkelijk en lekker![]()
En damn wat een kleine foto's van vamp
Ha ha ha, sorry Nokquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga naar mijn werk..... koffie drinken.... gelul over koffie hier..... die op is hier thuis. grrrrrrr
Een hele pot zetten is ook zonde. Ik kiep er altijd gewoon voor 1 beker water inquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou je hebt verschillende soorten pads en prijzen, zelfs aldi heeft ze, meestal drink ik 2 a 3 bakkie's op een dag, voor visite zet ik gewoon koffie maar 's ochtends drink ik meestal gewoon één bakkie en om daar een pot voor te zetten vind ik wat zonde omdat ik dan toch vaak te veel heb.
En ik vind het inderdaad erg lekker.
Vooral die van kanis en gunnink![]()
Maar die was op![]()
Heb nu eigen merk meegenomen, die is ook wel goed te doen.
Oh en hij staat niet de hele dat aan hoor.
hier ookquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:20 schreef Metro2005 het volgende:het is hier saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
(beter dan druk maar toch)
Ik heb hem gekregen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een hele pot zetten is ook zonde. Ik kiep er altijd gewoon voor 1 beker water in![]()
maar het duurt wel wat langer maar ach. geen geld voor een senseo ook trouwens![]()
Ik vind trouwens die dark roast koffie erg lekker voor het senseo apparaat
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, sorry Nok![]()
Maar goed wat zal jij genieten van je bakkie straks op je werk!
Gelukkig...DV noemt mij ook nog een keer. Zit nu al een hele tijd te lurken hier en ben bijna emotioneel dat ook DV nog aan me denktquote:
spookverhalen + meeting deeltje 2quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
spokenjacht?
Te vinden op 'Spook' restaurant Ik dacht in een van de posts te zien dat er hier ook wat geinteresseerden rondhingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
spokenjacht?
Hmm... te laat. Sorry Nokwanda. Heb hier een collega die geregeld hele verhalen wil afsteken, net als ik in het midden van mijn bijdrage zit. Ondertussen gaat TRU zo snel dat er altijd wel iemand anders al gereageerd heeft. Goeiemorgen allemaal, trouwens.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:51 schreef Circle het volgende:
Te vinden op 'Spook' restaurant Ik dacht in een van de posts te zien dat er hier ook wat geinteresseerden rondhingen.
Maar hoe weet je je levensgetal dan ? Ik heb geen idee van dat van mij, en behalve die Borsato klopt de rest bij mij ook best aardig.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:57 schreef Metro2005 het volgende:
Net nog even met nummerologie bezig gegaan, ik heb als levensgetal het getal 6, dat was hier ook al een keer aan bod gekomen. Daar hoort deze tekst bij:
6 :
- Hier hoort het element aarde bij (het gewaarwordingtype).
Positief: rustig - hartelijk- gevoel voor schoonheid - ontvankelijk - kunstzinnig - muziek-liefhebber - aanpassen - gezelligheid - harmoniserend - houdt van de natuur
Negatief: te passief - eigen wereldje - afstandelijk - bemoeial (het tussen beiden komen) - vrij conservatief - uitingsmoeilijkheden - erg zinnelijk - hebzuchtig
Mensen met het getal 6 behoren tot de rustigere karakters van de negen karakters in de getallenleer. Het zijn vriendelijke personen die zeer gesteld zijn op hun eigen huis en tuin. Zij houden erg van kunst. Je zult er allerlei kleurige schilderijen en mooie beeldjes aantreffen. 6-Mensen hebben een mooie stem. Zij kunnen dikwijls goed zingen en houden van rustige mooie muziek: van Duitse en Oostenrijkse (Strauss) muziek tot Anita Meyer of Marco Borsato.
Ze moeten iets doen met hun aangeboren kunstzinnigheid (vooral schilderen, boetseren, musiceren).
Mensen met deze trilling zijn erg passief ze komen zeer moeilijk op gang. Zij vinden het plezierig als mensen in hun omgeving met duidelijke ideeën of voorstellen komen. Dit karakter houdt van de liefde en is erg trouw. Zij moeten in hun relatie oppassen dat ze zich niet te aanhankelijk gaan opstellen. Die vanzelfsprekende liefde voor iemand kan voor hun partner op den duur saai worden. Zorg voor enige afwisseling en avontuur in de relatie. Een beetje meer spanning of uitdaging komt dit karakter ten goede.
Ze kunnen goed naar een ander luisteren, dit maakt hen geschikt voor onder andere iets in de hulpverlening.
Ze moeten leren om zichzelf te uiten, ze stellen zich veel te passief en afwachtend op. Ze kunnen het allemaal zo goed voor een ander weten maar moeten proberen om zelf naar buiten toe ook een beetje duidelijk te zijn. Dit rustige karakter slikt veel van mensen, maar hij kan, als hij het echt zat wordt, ineens behoorlijk ontploffen. Dit karakter kan bijzonder koppig zijn. Het is niet verstandig om hier doorheen te prikken. Je kunt beter een tijdje later met hem in gesprek gaan en dan vragen waarom hij zich zo vasthoudend opstelde.
6-Kinderen: Een 6-kindje kan zich goed vermaken. Men zal hem vaak lekker spelend in de tuin aantreffen. 6-Kinderen houden van verzorgen. Het is misschien goed om een huisdier of een grote speelgoedbeer voor hem te kopen. Probeer het kind op wat oudere leeftijd iets assertiever te maken. Begeleid hem hierin. Dit karakter laat snel 'de kaas van z'n brood eten'. Andere kinderen zouden hem door z'n aangeboren rustige en zachtaardige gedrag onder de voet kunnen lopen. Oudere kinderen moet men een beetje steunen met het maken van huiswerk. Zij behoren zelden tot de snel denkende leerlingen. Zij zijn wel intelligent maar doen alles op hun eigen tempo. Enkele 6-kinderen zijn een beetje lui en gemakzuchtig.klopt echt bijna helemaal, alleen dat van die muziek niet
ik hou niet van marco borsato.
(wel van rustige muziek)
Hoiquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:52 schreef Circle het volgende:
[..]
Hmm... te laat. Sorry Nokwanda. Heb hier een collega die geregeld hele verhalen wil afsteken, net als ik in het midden van mijn bijdrage zit. Ondertussen gaat TRU zo snel dat er altijd wel iemand anders al gereageerd heeft. Goeiemorgen allemaal, trouwens.![]()
Thanksquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:01 schreef Metro2005 het volgende:
vb:
mijn geboortedatum is 25-07-1981
Je telt alles bij elkaar op maar je houdt maar 1 getal over, geen tiental.
dus 2 + 5 = 7
0 + 7 = 7
1+9+8+1 = 19
19 + 7 + 7 = 33
3 + 3 = 6
Hier kun je de betekenis achter een aantal getallen vinden:
http://www.magischforum.nl/forum/viewtopic.php?t=960&postdays=0&postorder=asc&start=0
ik wel, maar je kunt er van alles vinden op die site hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef Circle het volgende:
[..]
Thanks. Heb even gekeken op de site maar is 'voor heksen door heksen' en benniknie... Jij wel trouwens ?
Ctrl + cquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:35 schreef nokwanda het volgende:
ben een 4. En het meeste klopt wel heel erg.
Behalve dat ik graag oppas op kleine kinderen. Echt niet dus. ik ben wel een opvoeder, ja, maar ik ben zo ontzettend geen oppas.
En ik kon niet kopieren wat erbij stond
Als ik dat zo doe kom ik op hetzelfde getal uitquote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:42 schreef senesta het volgende:
waarom 19 als 19 en niet al 1+9 metro?
Volgens mij keek ik ook verkeerd in zijn berekening.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als ik dat zo doe kom ik op hetzelfde getal uit
Goedemorgen displission,quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:49 schreef displission het volgende:
beetje laat, maar goedemorgen
allen
Haha leuk! nog voor een speciale reden of heeft er iemand een oogje op je?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:
is nou de 2de keer dat er een grote bos bloemen voor me op mijn werk bezorgd wordt...deze keer van mijn collega's
Nummer acht zijn meestal mensen van Belgische afkomst met een hebben geen zin in werken!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:49 schreef UncleScorp het volgende:
En wat zeggen ze over nr 8 ?
Nagel op de kop !quote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Nummer acht zijn meestal mensen van Belgische afkomst met een hebben geen zin in werken!
Nope....zaterdag pasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nokje vlokje word morgen een jaartje jonger!
Maar omdat ik morgen vrij ben en daarna een week vakantie heb hebben ze de bloemen nu al gestuurd. En net zat er ook nog een kaartje bij dat ik pas overmorgen mag open maken.quote:
Dan ga ik je zaterdag pas feliciterenquote:
lol i got swords and knives.... and gunsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 13:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nagel op de kop !
Watch us ... we've got guns 2
die jij heel mooi gemaakt hebtquote:
Ja ik ben ook wel een beetje moe, laat gaan slapenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:13 schreef vamperotica het volgende:
Ik is een beetje moe...![]()
En dan word ik baldadig![]()
Omschrijf baldadig ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:13 schreef vamperotica het volgende:
Ik is een beetje moe...![]()
En dan word ik baldadig![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:22 schreef Mirage het volgende:
*drijfnat is*
Tandpasta voor proletenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:13 schreef Champloo het volgende:
Wat betekend 'tvp" eigenlijk ?
Oh jee, wat lief!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:49 schreef nokwanda het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben er weer
Ben weer adoptiemamma van een klein poezemeisje.
Nog geen pics. Ze is er ook nog niet. We gaan haar vandeweek halen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, wat lief!
Pics?![]()
@ Mirage: Hebben ze er al veel besef van de kinderen? en hoe houden ze zich?
Ja allebei begrijpen ze op een ander niveau wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh jee, wat lief!
Pics?![]()
@ Mirage: Hebben ze er al veel besef van de kinderen? en hoe houden ze zich?
Hééééérlijk... ik denk dat Joël helemaal in zijn nopjes zal zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nog geen pics. Ze is er ook nog niet. We gaan haar vandeweek halen.
En dan nog moet ik eerst de camera van mijn werk lenen of een passend usb-kabeltje halen dat onvindbaar is
En ow... ik ga nu spammen....... sue me!!!
Ze komt uit het kittenweeshuis: http://wijzeweeskitten.nl/
En dat allemaal zo vreselijk snel. Pas zo kort geleden leek er helemaal niks aan de hand.quote:
precies..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dat allemaal zo vreselijk snel. Pas zo kort geleden leek er helemaal niks aan de hand.
Dat was verdorie eind februari.
Ja.... de jongens zullen haar echt wel heel erg missen.
Maar op de een of andere manier leren ze wel met afscheid om te gaan. Hard, maar onvermijdelijk. En idd beter dan wanneer iemand opeens verdwenen is en je als kind niet weet van de aanleiding.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef Mirage het volgende:
hé !
kicke foto nokwanda !
paarse vamp
En als jij er zo uitziet met een kater![]()
![]()
[afbeelding]
Ach, wat een lieverd miragequote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ja allebei begrijpen ze op een ander niveau wat er aan de hand is.
De jongste is heel "direct" er over.
Gisteravond maakte hij een opmerking "oma wordt misschien dood hè"
Verder hoe en wat precies begrijpt hij nog niet echt denk ik.
De oudste daarintegen wel.
Laats had hij een heel verhaal over oma.
De oudste wist te vertellen dat het "buikschoonmaakding" van oma kapot is en dat je daar dood aan kan gaan. Nou dat heeft hij helemaal goed.. want dat is de lever natuurlijk ook.
Hij vond het heel zielig voor zichzelf als oma naar "mama maan" zou gaan.
Hij zou haar dan missen en heel verdrietig zijn.
Voor oma vond hij het niet zielig, want oma zou dan weer alles kunnen wat ze wil en gene pijn meer hebben. Hij was heel verdrietig.
En tussen zijn verdriet door zei hij dat als de dokter een mediocijn had waardoor oma gene pijn meer zou hebben, oma nog heeeeeeel lang moet leven.
Maar als het de okter niet zou lukken oma gene pijn te latne hebben... "dan moet oma misschien toch maar beter wel naar mama maan"
Veel verdriet, maar ook heel nuchter dus eigenlijk.
Hij kijkt echt ook door háár ogen en wat in de praktijk voor haar nou het beste zou zijn..
mijn ventje...
oma zelf gaat heel slecht.
Ze kan haast niet praten, als ze dat wel doet praat ze met dubbele tong en kan ze niet op de woorden komen. Ze praat echt wartaal tussendoor.
Lopen lukt haar ook niet... ze heeft inmiddels een rollator, maar zelfs daarmee gaat ze onderuit.
Hele nachten spuugt ze... slaapt ook haast niet meer.. en vanacht had ze zelfs waanideeën (ijlen?)
Ze dacht dat we met z'n allen in een hotel zaten en voedselvergiftiging hadden opgelopen.
Haar benen... de onze lopen tabs naar beneden.. die van haar omhoog.... ongelooflijk opgezwollen (vocht). Haar buik.. ze lijkt hoogzwanger van een tweeling.
Haar huid is knalgeel.. haar ogen zo glazig en fluoriserend geel dat ze haas tlicht lijken te geven.
Het gaat gewoon echt niet goed.
En ik vind het dus prima (juist belangrijk) dat de kinderen goed beseffen wat er aan zit te komen..
ik zou niet willen dat ze het gevoel hebben dat zonde rhun in te lichten boven hun hoofd opeens een oma verdwenen is. Een oma waar ze heel veel contact mee hebben.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]hihi...en hij mauwde toen behoorlijk....jeeezzzzz.
Mijn collega nam hem. Zegt ie ineens: hey... kijk me eens sexy aan
Nou ja.... je weet waar ik werk. Dan KIJK je als iemand zoiets tegen je zegt.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:36 schreef Mirage het volgende:
[..]geweldig !
Ik denk dat jij daar helemaal op je plek zit.
De oudste is in maart 7 jaar geworden, de jongste (eigenlijk middelste) is vorige week 3 geworden.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ach, wat een lieverd mirage![]()
Hoe oud zijn ze?
Wat moeilijk, het lijkt voor ons soms al zo oneerlijk![]()
Wat vreselijk ook voor jullie om haar zo te zien lijden, heel veel sterkte nogmaals.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef Stompey het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hier en zoek een beetje mijn plekje. Zijn jullie gezellig? Ik heb wel iets met mystiek en occulte zaken enzo.
Yepquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:40 schreef Stompey het volgende:
het klinkt een beetje alsof je dood aan het gaan bent, of begrijp ik je nu helemaal verkeerd?
Klinkt serieus allemaal zeg, je gaat toch niets raars doen he?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
En dat is maar goed ook.
Morgen leg ik het verder uit helemaal.
Ben nu echt weg.
Mijn leven gaat verdwijnen dus. Ik ga dood. En ik krijg een droom terug.
Het leven is altijd waardeloos geweest. De dood is helemaal zo slecht nog niet
Tot morgen
Ah droompje, je doet ons schrikken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Yep
En dat is maar goed ook.
Morgen leg ik het verder uit helemaal.
Ben nu echt weg.
Mijn leven gaat verdwijnen dus. Ik ga dood. En ik krijg een droom terug.
Het leven is altijd waardeloos geweest. De dood is helemaal zo slecht nog niet
Tot morgen
Hallo Stompeyquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:58 schreef Stompey het volgende:
Hallo. Ik ben nieuw hier en zoek een beetje mijn plekje. Zijn jullie gezellig? Ik heb wel iets met mystiek en occulte zaken enzo.
Nee hoo.r Als DV dat van planwas zou ie niet kunnen zeggen dat ie het morgen wel zal uitleggenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef Stompey het volgende:
[..]
Klinkt serieus allemaal zeg, je gaat toch niets raars doen he?
Ik ben vooral geinteresseerd in dingen als voodoo, ouiji bord en geesten enzo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Hallo Stompey
Reuze gezellige mensen hangen er hier rond, het is alleen momenteel erg rustig geloof ik.
Welke mystieke of occulte zaken spreken je vooral aan?
Aha, heb je daar al eens iets mee gedaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:02 schreef Stompey het volgende:
[..]
Ik ben vooral geinteresseerd in dingen als voodoo, ouiji bord en geesten enzo.
Ik weet niet waarom het die enveloppen warenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah droompje, je doet ons schrikken.
Alles goed?
Waarom hadden jullie baby blauw en baby roze enveloppen?
Ik ben nieuwsgierig ik weet het.
Als ik wat raars gedaan zou hebben, dan was dat allang gebeurt. Heb de meeste ellende gehad ondertussen. Zwaarste tijden zijn achter de rugquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef Stompey het volgende:
[..]
Klinkt serieus allemaal zeg, je gaat toch niets raars doen he?
quote:
quote:
mwoah..... gaat. Voel me niet zo lekker. Hoop dat het weer wegtrektquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:15 schreef Sight_key het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zit al aan de zoveelste kopZometeen kopje thee zetten. Gisteren ook thee gedronken met peper-munt smaak, om helemaal van op te frissen
Ik ben nog niet helemaal wakker. Maar goed, dat zal wel ergens mee te maken hebben. Wellicht de nachtrust. Vannacht ook weer dromen gehad. En moet ik 's nachts dromen dan is het vanzelf zo dat ik niet uitgerust wakker word.
Hoe is het met Nokwanda?
Ik voel me ook niet geweldig, misselijk en nog moe. Maar goed, altijd doorgaan dan maar. Enige manier van overleven is om door te gaan. Dat misselijke kan van de koffie komen hier en van de sigaretten. En gewoon zeker door het slapen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
mwoah..... gaat. Voel me niet zo lekker. Hoop dat het weer wegtrekt
Dromen.....![]()
Dat doe ik mij net iets te veel en te onrustig.
Good morningquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:34 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaalik zie dat we een nieuw iemand hebben
?
Jij bent echt de makkelijkste kloon ooit hahahahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:39 schreef Sight_key het volgende:
Ik ga even rusten nu
Buiten muziek luisteren en water drinken. Even lekker water en de koffie aan de kant zetten.
Even zuiveren van het lichaam
Dus ben zo terug
Kijken hoe lang ik het buiten vol doe houden
Buiten is het lekker aan het regenen, maar ik zit dus onder een afdak, een soort overdekt terras. Gedeeltelijk overdekt
2 nieuwe mensen danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:35 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Good morning
Ik ben nieuw
Sight_key is de naam
Dromenvanger is even weg nu. Ik wil niet eens dromenvangenIk wil dromen en rusten
En actie als ik zin heb. Actie en ontspanning afgewisseld
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:40 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jij bent echt de makkelijkste kloon ooit hahahaha
Hoi DV
Ik ga proberen vandaag wat minder suiker in mijn koffie enzo te doen. Al die suikers en koffie enzo is ook niet goed voor me.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hallo
Alles okey daar aan de andere kant van de verbinding ?
Ik ga zometeen even wat flessen spa-blauw inslaan. Het kraan-water is hier lekker zacht en te drinken maar ik vind spa-blauw nog lekkerder.
Ik ga denk ik eens een hele tijd actief water drinken. Niet teveel maar gewoon genoeg water. Lichaam dus eens helemaal zuiveren met water
Eens aan mijn gezondheid denken na al die jaren
Wordt echt tijd. Dat ik me vaak zo brak voel dat heeft te maken met mijn levensstijl.
Dan kan ik altijd nog 2 flessen bier drinken, maar dan hou ik het bij 2 flessen bier. Alcohol kan ook gezond zijn als je het met mate drinkt. Sowieso zuivert alcohol de hersens opAlcohol maakt trage hersencellen dood
Ik heb er wel zin in verdommeVerdomme is toch geen scheldwoord of wel?
Na al die jaren heb ik er zin in. Na 29 jaar pas. Hele leven moeten overleven en nu pas echt een leven krijgen
Dat is een dapper voornemen voor de Vrijdagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:51 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Hallo
Alles okey daar aan de andere kant van de verbinding ?
Ik ga zometeen even wat flessen spa-blauw inslaan. Het kraan-water is hier lekker zacht en te drinken maar ik vind spa-blauw nog lekkerder.
Ik ga denk ik eens een hele tijd actief water drinken. Niet teveel maar gewoon genoeg water. Lichaam dus eens helemaal zuiveren met water
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |