Goed ideequote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
Maar astraal zal ik bij jullie zijn....
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
ik offer me op en kan dus niet mee.
Veel plezier alvast allemaal.
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
staat ook al in de opquote:Op maandag 31 juli 2006 10:35 schreef Serious_Sven het volgende:
Link naar het eerste topic: Spookverhalen + Meeting
Goed zo jij !quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
een stuk bos met een afgraving die we "the pit" hebben gedooptquote:Op maandag 31 juli 2006 12:07 schreef Stali het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk heen? Zit op mijn werk en heb geen tijd om het vorige topic door te ploegen.
Ik ga jullie niet zoeken hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een stuk bos met een afgraving die we "the pit" hebben gedoopt
....we hebben ook een hondje die ollie heet!
Niet aan mij...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik geloof dat marietje een mail zou sturen
ik heb nog steeds niks gezienquote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik geloof dat marietje een mail zou sturen
Klopt Plopje, sorryquote:
krijg ik ook nog een mailtje?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt Plopje, sorry![]()
was een beetje ziekjes dit weekend en heb een Fok!loos weekend gehad. Maar vanavond komt die mail alsnog, beloofd bij deze![]()
jij zekerquote:
*kuch*quote:Op maandag 31 juli 2006 09:46 schreef Elvi het volgende:
Gaan jullie alleen foto's maken? Of ook proberen om bandstemmen op te nemen?![]()
denk alleen foto'squote:
Plopje et all,quote:
Plopje is een hijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik niet ik heb geen idee wat der mail is :S
Mail ontvangenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:21 schreef plopje het volgende:
ik heb de mail gekregen (barbaar72 is mijn mail) en ik ga vrijdag mee .... ik heb vrij kunnen krijgen![]()
ik kom gewoon met de auto,ik kom gewoon naar de afgesproken plek.
maar dan moet er wel een goede tijdstip worden afgesproken,want ik ga niet ergens een uur of 2 staan wachten.
sorry dat ik niet mail maar ik ben niet zo`n mailer![]()
Hier had ik het eigenlijk kunnen weten he?quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier had ik het eigenlijk kunnen weten he?![]()
![]()
me toquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet nog een tijd en een locatie hebben lieve mensen!!!
huh ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Ga 't niet eens lezen.
Veel plezier.
Tja, kan er iemand enige duidelijkheid geven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef plopje het volgende:
ik heb nu een week al niets meer gehoord over dit alles,en nu lees ik opeens culemborg ???
wat is nu precies de bedoeling? want ik weet het niet meer hoor.
en wie gaan er nu nog ?
Oke, jij hebt er speciaal vrij voor gevraagd (en gekregen), en als Nokje met jou meerijdt is het misschien Nokje die duidelijkheid kan geven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef plopje het volgende:
wat voor mij zeker is,is dat:
ik vrij heb gevraagt,en dat heb ik gekregen hier voor
en dat nokwanda met mij mee rijd,omdat die bij mij in de buurt woont.
en voor de rest is het voor mij nu gissen wat de bedoeling is.
Wil je mij dan ff de verdere lokatie ed mailen please?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht dat Culemborg het dichtestbij Waardenburg was. Meende ik te hebben opgevangen.
En als dat het dichtstbijzijnde station is, leek het me logsch dat treiners daareen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |