Ik heb een heel groot hoofd, dus reken zelf maar uit...quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:38 schreef static het volgende:
-
Ohw, een mening hebben is out of the question hier?quote:Op woensdag 12 juli 2006 02:38 schreef static het volgende:
-doe eens niet-
Ik vond net een verhaal over een ruine op de koningsberg in Rhenen. Even door gezocht. Hebben ze het kort geleden weer helemaal gerestaureerd.quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:06 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ze hadden het wel over een huis, maar die bleek bewoond
Ik ben zelf nog op zoek, maar nog geen geluk
Ik heb op die kastelen site, met bijbehorende verhalen wel een paar ruines gezien, is misschien ook een ideequote:Op woensdag 12 juli 2006 03:10 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik vond net een verhaal over een ruine op de koningsberg in Rhenen. Even door gezocht. Hebben ze het kort geleden weer helemaal gerestaureerd.
We zijn zo'n vlijtig landje.
Die kwam ik ook al tegen maar daar kun je niet zomaar naartoe. Is priveterrein en overdag vragen ze entreekosten.quote:
Geld vragen voor een muurquote:Op woensdag 12 juli 2006 03:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die kwam ik ook al tegen maar daar kun je niet zomaar naartoe. Is priveterrein en overdag vragen ze entreekosten.
Ruïne Ravesteyn
Batenburg is ook erg mooi, maar hetzelfde verhaal. Is normaal ook afgesloten.
Ik stem voor Ravensteyn of Waardenburg!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:14 schreef Queen_Bee het volgende:
http://www.enctype.de/castles/castles.htm Quite impressive
Wel eens over de beginselen van een discussie-forum gehoord? Zo eentje waar we nu in posten?quote:Op woensdag 12 juli 2006 03:11 schreef Queen_Bee het volgende:
Dit is geen discussie topic Static. Dus gelieve interesse tonen en helpen, of wegblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |