Goed ideequote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
Maar astraal zal ik bij jullie zijn....
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
ik offer me op en kan dus niet mee.
Veel plezier alvast allemaal.
quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
staat ook al in de opquote:Op maandag 31 juli 2006 10:35 schreef Serious_Sven het volgende:
Link naar het eerste topic: Spookverhalen + Meeting
Goed zo jij !quote:Op maandag 31 juli 2006 09:13 schreef toversight het volgende:
een stuk bos met een afgraving die we "the pit" hebben gedooptquote:Op maandag 31 juli 2006 12:07 schreef Stali het volgende:
Waar gaan jullie eigenlijk heen? Zit op mijn werk en heb geen tijd om het vorige topic door te ploegen.
Ik ga jullie niet zoeken hoor.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een stuk bos met een afgraving die we "the pit" hebben gedoopt
....we hebben ook een hondje die ollie heet!
Niet aan mij...quote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik geloof dat marietje een mail zou sturen
ik heb nog steeds niks gezienquote:Op maandag 31 juli 2006 13:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik geloof dat marietje een mail zou sturen
Klopt Plopje, sorryquote:
krijg ik ook nog een mailtje?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Klopt Plopje, sorry![]()
was een beetje ziekjes dit weekend en heb een Fok!loos weekend gehad. Maar vanavond komt die mail alsnog, beloofd bij deze![]()
jij zekerquote:
*kuch*quote:Op maandag 31 juli 2006 09:46 schreef Elvi het volgende:
Gaan jullie alleen foto's maken? Of ook proberen om bandstemmen op te nemen?![]()
denk alleen foto'squote:
Plopje et all,quote:
Plopje is een hijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik niet ik heb geen idee wat der mail is :S
Mail ontvangenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:21 schreef plopje het volgende:
ik heb de mail gekregen (barbaar72 is mijn mail) en ik ga vrijdag mee .... ik heb vrij kunnen krijgen![]()
ik kom gewoon met de auto,ik kom gewoon naar de afgesproken plek.
maar dan moet er wel een goede tijdstip worden afgesproken,want ik ga niet ergens een uur of 2 staan wachten.
sorry dat ik niet mail maar ik ben niet zo`n mailer![]()
Hier had ik het eigenlijk kunnen weten he?quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier had ik het eigenlijk kunnen weten he?![]()
![]()
me toquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik moet nog een tijd en een locatie hebben lieve mensen!!!
huh ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Queen_Bee het volgende:
'k Ga 't niet eens lezen.
Veel plezier.
Tja, kan er iemand enige duidelijkheid geven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:30 schreef plopje het volgende:
ik heb nu een week al niets meer gehoord over dit alles,en nu lees ik opeens culemborg ???
wat is nu precies de bedoeling? want ik weet het niet meer hoor.
en wie gaan er nu nog ?
Oke, jij hebt er speciaal vrij voor gevraagd (en gekregen), en als Nokje met jou meerijdt is het misschien Nokje die duidelijkheid kan geven?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef plopje het volgende:
wat voor mij zeker is,is dat:
ik vrij heb gevraagt,en dat heb ik gekregen hier voor
en dat nokwanda met mij mee rijd,omdat die bij mij in de buurt woont.
en voor de rest is het voor mij nu gissen wat de bedoeling is.
Wil je mij dan ff de verdere lokatie ed mailen please?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik dacht dat Culemborg het dichtestbij Waardenburg was. Meende ik te hebben opgevangen.
En als dat het dichtstbijzijnde station is, leek het me logsch dat treiners daareen komen.
neeeee. Was mijn fout. Zaltbommel is goedquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef plopje het volgende:
ja oke maar in de laatste mail die ik heb gehad staat een andere trefpunt als station.
dus dan moet weer iedereen benaderd worden voor culemborg anders staat dadelijk de groep versprijd over 2 stations.
dat brengt denk ik verwaring.
Hoe vol zit jouw auto op de terug weg ?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef plopje het volgende:
ik pik morgen gewoon nokwanda op,op afgesproken plek en tijd en dan hup naar zaltbommel.
en toen?
zie truth ouwehoer... foto van vandaag gepost ! ===> weten hoe nokje eruit zietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef plopje het volgende:
hahaahhaa.... nog iets leuks ....
nokwanda hoe herken ik jou morgen.... mail mij even daarover
thanks gezienquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
zie truth ouwehoer... foto van vandaag gepost ! ===> weten hoe nokje eruit ziet
ik heb een regencape mee (zo'n reisding) en euh.. tsja.. willen we echt kamperen of gewoon "overnachten" .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:40 schreef Queen_Bee het volgende:
Wie blijft er overnachten? En hoe? Gewoon daar op 't gras zonder iets zodat insecten de vrije loop krijgen of wat?![]()
Hopenlijk opvernacht er iemand met een autoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Als ik een tent had..
Ik neig wel meer naar overnachten, maar ik haat insecten/spinnen. En ik haat over het algemeen niet
En ik weet ook niet hoe ik op een station moet komen als ik overnacht hehe
Ik kan met Plopje mee vanaf Nijmegen, da's dus al iets goedkoper, maar hij blijft niet. Any ideas?
ik denk het niet.. vorige week zei hij af en nu niets meer gehoord.quote:
Het werd verzet voor hemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik denk het niet.. vorige week zei hij af en nu niets meer gehoord.
Niet voor hem, maar door hemquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het werd verzet voor hemHij komt maar mooi. En hebben we dan niet te weinig atuo's?
wil ik ook weleens weten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ben ik wel.
En hoe komt de rest vanaf Zaltbommel in Waardenburg dan?
tot 18.31 om het half uur.. daarna om het uur.. en s ochtends vanaf een uur of 6 rijden ze weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Tot hoe laat gaan er bussen danEn ze gaan vanaf 6 uur weer?
Dan moet dat wel goed komen me dunkt
En tot hoe laat om het uur danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:17 schreef Mirage het volgende:
[..]
tot 18.31 om het half uur.. daarna om het uur.. en s ochtends vanaf een uur of 6 rijden ze weer.
he he he he he............quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:11 schreef Mirage het volgende:
17.30 station Zaltbommel ?
Hoeveel auto;s zijn er nu precies ?
Wie blijft er pitten/wandelen ?
Nou ja. tijdstip maakt mij geen bal uitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
he he he he he............
dat ga ik ammenooitniet halen.
ik heb smiddags nog een offertebespreking met een klant tot 17:15 dus dan ben ik tegen 17:45 thuis ( spullen staan al klaar hoef ik alleen maar in de auto te tyfen) en dan jullie kant op ( vanaf Epe dus minstens een uur)
Geeft mij wel wat meer tijd mijn paracetamolS in te laten werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Dat is dus kwart voor 7/ 7 uur
heb je vanavond wat beters te doen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:14 schreef Metro2005 het volgende:een meeting, ik heb echt zitten slapen
volgende meeting zal ik proberen ook te komen
Nog niet zeker eigenlijk. Mijn vriendin is ziek dus weet niet of die vanavond naar mij komt of niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb je vanavond wat beters te doen dan?
vanavond tegen 19:00 uur op het station zaltbommel staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nog niet zeker eigenlijk. Mijn vriendin is ziek dus weet niet of die vanavond naar mij komt of niet.
Wat is de precieze bedoelign van deze meeting, waar is het, moet ik me aanmelden enz enz.
stationquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
vanavond tegen 19:00 uur op het station zaltbommel staan
tuurlijk ik ga ook met de autoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:18 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
station![]()
Dan moet ik met de trein enzo![]()
![]()
Maar wat is precies de bedoeling van de meeting? En kan ik ook met de auto?
Kasteel waardenburg heb ik gezien in het vorige topic. Kun je daar in dan? of is het de bedoelign dit alleen van buiten te bezichtigen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
tuurlijk ik ga ook met de auto![]()
we gaan spookjes bij een kasteeltje kijken
van buitenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kasteel waardenburg heb ik gezien in het vorige topic. Kun je daar in dan? of is het de bedoelign dit alleen van buiten te bezichtigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |