quote:
Weet ikquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Goed bezig dromenvangerMedicijnen is ook maar niks
Je bent nog altijd baas over eigen lichaam hoorquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Weet ikMaar ze smeren het je gewoon aan. Je hebt amper eigen keuze.
In het begin hebben ze me die zooi gewoon in de mond gestopt als het ware. Onder dwang moest dat gebeuren dus. Xanax ook gehad toen. Zwaar verslavend middel. Ze gaven me een glas water en xanax, en keken me bedreigend aan.
Klopt helemaal. Maar ook heb je mensen in je omgeving die denken dat het nodig is en die zich zorgen maken en zelfs zeggen dat het moet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je bent nog altijd baas over eigen lichaam hoorals je geen medicatie troep wilt slikken dan slik je het niet.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
Als het al zou komen zou het niet gratis zijn denk ik zo
het kan niet... er kan niet iets uit niets worden gemaakt... het moet altijd ergens vandaan komen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou waarom niet?
Als jij gewoon een programma kunt downloaden bij download.com dat gratis is. En je kunt met dat programma alles maken wat jij wilt
Dan is het gratis
freeware
Of het met scheikunde te maken heeft is de vraag.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
het kan niet... er kan niet iets uit niets worden gemaakt... het moet altijd ergens vandaan komen!
dus gaat het geld kosten...
simpele scheikundige beredenering
nee ik ben niet uit het niets bestaan.... ik was eerst een zaadcelletje dat in een eitje zwom en daarna in een baby veranderde en daarna opgroeide... dit allemaal met de nodige voedingsstoffen e.d.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:44 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of het met scheikunde te maken heeft is de vraag.
Maar daar kom ik nog wel achter
Zeg nooit dat iets niet kan
Jij bent toch ook uit het niets ontstaan
Het heelal is ook uit het niets ontstaan. Zelfs al is er ooit een moment geweest dat het ontstaan is. Ooit was er niets, en toen was er iets.
Niet goedquote:
quote:
quote:
O jee! Wat voor een ziekte heeft ze?? en gaat het niet goed met haar?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Oversight het volgende:
[..]
![]()
mijn mamsje is heel hard aan het knokken tegen een vreselijke ziekte, en ze is het niet aan het winnen....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
O jee! Wat voor een ziekte heeft ze?? en gaat het niet goed met haar?
Sterkte man!
ach nee hequote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
kanker, lever, uitgezaaid, chemo nietaanslaat,...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ach nee hedamn. Dat is klote zeg.
![]()
Kanker is echt een rotziekte. Hoe lang heeft ze er al last van?
quote:en hebben de artsen geen idee waarom de chemo's niet aanslaan?
quote:Dood komt altijd op een rot tijdstipheel veel sterkte, ik weet wat je doormaakt
![]()
Toch is die zaadcel uit het niets ontstaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben niet uit het niets bestaan.... ik was eerst een zaadcelletje dat in een eitje zwom en daarna in een baby veranderde en daarna opgroeide... dit allemaal met de nodige voedingsstoffen e.d.
noem eens 1 ding in het dagelijks leven wat uit het niets komt...
Chemo's Vertragen sowieso alleen maar. Ze doodden gewoon alle cellen waaronder dus de kankercellen maar ook de goede cellen. Daarom krijgt iemand om de zoveel tijd chemo toegediend. Probleem is alleen dat kankercellen sneller groeien dan gewone cellen. uiteindelijk kun je er dus moeilijk van genezen als je al veel uitzaaiingen hebt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:17 schreef Oversight het volgende:
[..]
al een paar jaar in haar arm, bepaalde klieren, en dus ook bloedsomloop
[..]
chemo doet wel iets, maar kan niet meer inhalen wat eraan het kapotgaan is, slecht de snelheid van groeien iets remmen....
Door chemo is ze extra misselijk, en houdt ze geen voedsel binnen.
Zonder chemo is ze ook misselijk want dan zit het tumor tegen haar maag, en houdt ze ook geen voedsel binnen.
[..]
66 jaar, en altijd klaargestaan voor iedereen, en nét nu ze eindelijk zelf aan de beurt is om te gaan genieten....
het is gewoon niet eerlijk....
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Oversight, heeeel veel sterkte ermee
Lever-ziektes zijn echt verschrikkelijk
Hopelijk komt het goed, maar wie weet mag ik dat helemaal niet zeggen hoewel ik altijd voorstander ben van een goede afloop. Ik zeg vaak dat het goed komt en dat het snel goed komt. De ontwikkeling hangt in de lucht.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
dankjewel, ik ben nog nooit zo verdrietig geweest als nu.
Sterkte,quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 11:46 schreef Oversight het volgende:
Wat een rotnieuws voor je,... ik leef met je mee!
....
toch is iedere dag gewoon een feestje, nét als altijd hoor!
Ik heb veel verhalen gehoord van mensen die véél intensiever gaan leven en ervaren vanaf een moment in hun leven dat ze met "eventuele indringende gevolgen" geconfronteerd zouden gaan worden......
Voel,...
Ervaar,...
Geniet,...
Uit je gevoelens,..
Jank of zelfs.....
Wees boos voor even......
En begin dit rijtje weer van bovenaan....
en als je het helemaal niet meer ziet zitten is er altijd nóg een bakkie......
sterkte hoor !
quote:
Makkelijk gezegd, moeilijk uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef Dromenvanger het volgende:
Verslagen moet je je nooit voelen in het leven.
Altijd proberen om door te gaan tot het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |