abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40378213
Kind blert en ik weet niets anders!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_40378440
ik blér mee
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:38:15 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378611
Ha ha ha, nou ja het is voor mij goed genoeg hoor.
Wederom goedemorgen allemaal.
Regent het bij jullie ook zo?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:42:20 #4
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40378682
Goeiemorgen dames en heer

Hier is het net weer droog.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:43:52 #5
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40378705
Hier ook maar het is nog wel erg donker.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:54:37 #6
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40379035
Blijkbaar ik was net te laat geloof ik
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:01:25 #8
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40379089
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
how are you today?

Leuk wat je over je kat vertelde. Ik herken dat, ik heb ook echt een band met mijn meissies. Vanmorgen nog een goed gesprek met mijn Bepje gehad. Ze geeft me echt altijd antwoord met veel 'prrrrtjes' en 'mewtjes'
pi_40379190
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:01 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

how are you today?

Leuk wat je over je kat vertelde. Ik herken dat, ik heb ook echt een band met mijn meissies. Vanmorgen nog een goed gesprek met mijn Bepje gehad. Ze geeft me echt altijd antwoord met veel 'prrrrtjes' en 'mewtjes'
Gaat wel hoor, beetje moe nog maar verder wel goed.

Kat van mij is stronteigenwijs maar wel cool. Je kunt letterlijk vragen aan haar wat ze wil en dan gaat ze direct aan de slag om je proberen uit te leggen wat ze wil (tegen de deur aan staan als ze naar buiten wil, achter je reet aanlopen als je de keuken ingaat als ze honger heeft, voor de woonkamerdeur demonstratief gaan zitten als ze wil krabben aan de voordeur mat en dat soort dingetjes

En ze verwelkomt me elke ochtend door voor de woonkamer deur te gaan zitten en luid miauwend naar buiten te stormen de gang op als ik de deur open doe
En dat houdt niet op voordat ik d'r aangehaald heb.

En tja, alleen tv kijken kan ook niet. Dan komt ze direct op schoot liggen

Hoest met jou vandaag?
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:07:55 #10
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40379257
Er is op dit moment trouwens een discussie gaande in het Feedback topic, over manier van modereren en ideen om het anders te gaan doen.
Misschien dat mensen ook een idee hebben en dat willen neerzetten?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:17:08 #11
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40379465
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:07 schreef Atuniel het volgende:
Er is op dit moment trouwens een discussie gaande in het Feedback topic, over manier van modereren en ideen om het anders te gaan doen.
Misschien dat mensen ook een idee hebben en dat willen neerzetten?
Wat is daar mis mee dan ?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:17:15 #12
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40379466
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Gaat wel hoor, beetje moe nog maar verder wel goed.

Kat van mij is stronteigenwijs maar wel cool. Je kunt letterlijk vragen aan haar wat ze wil en dan gaat ze direct aan de slag om je proberen uit te leggen wat ze wil (tegen de deur aan staan als ze naar buiten wil, achter je reet aanlopen als je de keuken ingaat als ze honger heeft, voor de woonkamerdeur demonstratief gaan zitten als ze wil krabben aan de voordeur mat en dat soort dingetjes

En ze verwelkomt me elke ochtend door voor de woonkamer deur te gaan zitten en luid miauwend naar buiten te stormen de gang op als ik de deur open doe
En dat houdt niet op voordat ik d'r aangehaald heb.

En tja, alleen tv kijken kan ook niet. Dan komt ze direct op schoot liggen

Hoest met jou vandaag?
Beter dan gisteren gelukkig

Praat me niet over eigenwijs, die van mij kunnen er ook wat van. En dat voor je voeten lopen idd ik stond laatst nog op Bea's staart omdat ik haar niet had gezien, ik schrok me rot. 'Loop dan ook niet zo voor m'n voeten!', riep ik, maar wel snel mijn meissie optillen en aaien en troosten natuurlijk

Soms verstaan ze me ook echt. Normaliter krijgen ze 'verantwoorde' brokken maar nu met die hitte krijgen ze ook 'natvoer', en hun favoriet zijn die zakjes van Sheba met filet en saus erin. Laatst zat ik op de bank en riep ze, willen jullie lekker filetje? Komen ze allebei aangerend met veel geprrr en kopjes geven, alsof ze precies wisten wat ik zei. En nee, ze hadden geen honger want er stonden nog brokken.
pi_40379587
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
Maar die van jouw is veeeeel mooier....Die draak!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:30:43 #14
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40379777
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:17 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Beter dan gisteren gelukkig

Praat me niet over eigenwijs, die van mij kunnen er ook wat van. En dat voor je voeten lopen idd ik stond laatst nog op Bea's staart omdat ik haar niet had gezien, ik schrok me rot. 'Loop dan ook niet zo voor m'n voeten!', riep ik, maar wel snel mijn meissie optillen en aaien en troosten natuurlijk

Soms verstaan ze me ook echt. Normaliter krijgen ze 'verantwoorde' brokken maar nu met die hitte krijgen ze ook 'natvoer', en hun favoriet zijn die zakjes van Sheba met filet en saus erin. Laatst zat ik op de bank en riep ze, willen jullie lekker filetje? Komen ze allebei aangerend met veel geprrr en kopjes geven, alsof ze precies wisten wat ik zei. En nee, ze hadden geen honger want er stonden nog brokken.
Die van mij krijgt overdag brokjes en 's avonds anderhalve eetlepel natvoer voor de afwisseling.

En in de weg zitten is ook erg vervelend, soms geef je d'r inderdaad wel eens een trap of rij je met je bureaustoel ineens tegen iets aan

en dat eeuwige gemep naar vliegen toe is ook leuk om te zien
(vond vanmorgen ineens een dooie met een zelfvoldane kat ernaast )
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:32:04 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40379803
Ik kom binnenkort weer meedoen.

Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.

Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.

Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.

Maar ik ben er binnenkort weer van de partij

Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.

Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.

Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.

Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.

Prettig dag allemaal

En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:37:54 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_40379963
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom binnenkort weer meedoen.

Even mezelf straffen omdat ik zo tegen Nokwanda deed dus, voel me gewoon niet okey erbij dus ook. En tis niet eens mezelf straffen tis gewoon een slecht gevoel als ik weer eens te ver ga met alles.

Maar dat zit erin gebakken soms, die stress die ik al 29 jaar met me meedraag, soms barst hier de bom en dan is het helemaal niet persoonlijk bedoeld. Tis gewoon die hoge druk die af en toe te veel is.

Nu is de druk er weer vanaf omdat ik weer bezig ben met vinden van rust en antwoorden en nog meer.

Maar ik ben er binnenkort weer van de partij

Ben nog steeds bezig met zoeken naar antwoorden dus, en ik vind ook antwoorden.

Verder zit ik verspreid over fok! te schrijven de laatste tijd, topics opzoeken die me aanspreken om mijn visie en zicht te verruimen.

Zoals het topic dat gaat over 2012 en het einde van het huidige bestaan. Heb ik daar een gedachte over dan schrijf ik het liever in het betreffende topic omdat ik dan sneller een verdergaande discussie krijg.

Hier zal ik meer gaan praten over het weer en koffie drinken en biertjes drinken. Ik laat voortaan mijn visies elders zien en ook zal ik vaker een topic openen weer.

Prettig dag allemaal

En nowkanda, sorry van toen. Was even mezelf niet zoals het topic hier zegt. Soms verlies ik mezelf in deze jungle.
Goed om even van je te horen Droom

Maak het niet te zwaar allemaal hoor, zo erg was het volgens mij nou ook weer niet en ik geloof ook niet dat er nog iemand boos is ofzo
pi_40380078
Goedemorgen allemaal
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:44:08 #18
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40380131
Goiedemorgen Lillith
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:56:57 #19
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40380512
Mogge lilith
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:17:59 #20
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40381202
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Maak het niet te zwaar allemaal hoor, zo erg was het volgens mij nou ook weer niet en ik geloof ook niet dat er nog iemand boos is ofzo
Nee, dat geloof ik ook niet, fijn dat je er weer even bent
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:18:06 #21
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40381205
heb trek in koffie
  Moderator dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:20:34 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_40381258
oh ik heb net een senseootje gepakt.
Mijn zusje komt straks en dan zet ik wel een pot.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:22:22 #23
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_40381300
Ik heb hier alleen automaten koffie
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:30:10 #24
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40381528
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ben soms serieus bezig de hele tijd dus. En dan neem ik fouten van mezelf dus ook serieus. Maar goed, fouten leer je van ook weer.

Mijn hond moet eens leren luisteren beter, maar dat komt nog wel. Hij luistert niet als ik hem roep, te sterk eigen wil nog. Ik wil niet schelden op hem, ik wil dat ie naar me toe komt als ik hem roep.

Maar ook dat probleem pak ik nog op. Gisteren was ie ff weggelopen en als je hem dan roept dan komt ie niet meteen terug. Kan zo onder een auto lopen.

Hond heeft teveel vrijheid gekregen in het begin. Maar ik ga hem dus opnieuw opvoeden helemaal.

Ook tijdens het lopen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:32:48 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_40381608
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:17 schreef senesta het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik ook niet, fijn dat je er weer even bent

Fijn dat ik weer welkom ben

Ik ben bezig met spanning en stress eraf halen. Het gaat vandaag behoorlijk goed maar dan heb je een hond die voor stress kan zorgen maar dat is een probleem dat ook op te lossen is. Die hond van mij is zelf nog te gestressed voor woorden.

Honden-leven is ook niet makkelijk.

Mensen-levens niet en honden-levens niet.

Koffie heb ik genoeg gehad zometeen denk ik, hoewel ik maar blijf doordrinken van koffie.

Even nieuw t-shirt aan, schoon t-shirt.

Ik ben lekker bezig met studeren nu E=MC2 begrijpen helemaal

En vervolgens de rest van alles.

Tis een hobby en het is gewoon afleiding van het leven. Door mezelf af te leiden heb ik geen last van mezelf En zolang ik geen last van mezelf heb, is alles goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')