abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40703550
Er wordt helemaal niks verplaatst.

Jullie moeten maar eens stoppen met dat idiote haantjesgedrag en gewoon on-topic blijven

Als je iemand zijn post niet interesseerd lees je hem niet, simpel, maar ga dan niet de persoon zitten afzeiken, op die manier sla je iedere discussie dood.

Heel simpel, alleen reageren op posts waar je iets mee kan, zoniet gewoon niet reageren.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_40703600
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:37 schreef haaahaha het volgende:
Right, je hebt net in dat topic gepost, voor de rest niks, en vandaaruit post je hier. Of wou je zeggen dat het gewoon uit de lucht komt vallen dat je TRU naar onzin wil hebben?
Ik begrijp je probleem niet ... dacht dat jij dat ook wel zou willen
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40703628
Het begint toch al vol te stromen met ONZ ... cfr kledingrek ? Wat doet zoiets eigenlijk in een 911 topic ?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_40703697
Ik zou het niet weten, unclescorp. Vraag het aan degene die het post.

En waarom zou ik de 9/11 discussies naar ONZ willen? Waar haal je dat uit?
pi_40706849
Tip voor TU Delft (911 cover up) Die discussie loopt toch al in het andere TRU 9/11 topic?
  † In Memoriam † vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:20:36 #48
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40713718
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 11:37 schreef haaahaha het volgende:
Tip voor TU Delft (911 cover up) Die discussie loopt toch al in het andere TRU 9/11 topic?
Hmmm ja, dat topic komt uit POL waar ze niet zo goed wisten wat ze er mee moesten. Ik zei dat we zelf ook al struikelden over Loose Change linkjes.

Ik ga vragen of een FA het in het algemene topic merged.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 13:30:09 #49
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_40865294
Beetje jammer N.S. die reactie van je. Huupia reageerde, ik zag dat en had daar vragen over. Zo gaat dat in een discussie. Ik vraag me wel serieus af waarom die opmerking van huupia waar ik op reageerde dan niet al off-topic was. Daarnaast is de aanwezigheid van een schaduwregering die de touwtjes in handen zou hebben, wat evt. zou uitmonden in een W.O. III wel degelijk ontopic in het licht van het topic.

Ik vind het prima dat jij (laten we die indeling maar even hanteren) aan de believers-kant staat (die conclusie trek ik o.a. op basis van de 9/11 topics), maar als je dan wil modden, doe het dan wel objectief, want ik proef nogal dat het je niet zo zeer gaat om het in jouw ogen off-topic gaan, maar meer omdat ik in jouw ogen huupia 'probeer te pakken'.

Daarmee zeg je trouwens dat ik iets doe wat ik niet doe. Ik voer alleen maar een discussie waarop ik iets anders zie dan hij. Daar is een forum voor. Dat jij me dan gaat toedichten dat ik huupia 'probeer te pakken' zint me totaal niet, omdat je iets beweert wat niet zo is. Punt uit.

Als je dat wel zo ziet, dan moet je hier over iedereen zitten te zeiken aangezien een discussie meestal uitmondt in het gelijk proberen te krijgen boven de ander, niet meer zo zeer in het aan de kaak stellen van een onderwerp.

In dit geval was dat echter nog lang niet zo, dus vind ik dat jij een veel te voorbarige conclusie trekt, en dat probeert te onderbouwen met een flutreden terwijl het je -afgaande op jouw post- duidelijk gaat om het 'pakken van Huupia'. Dat is het eerste wat je aanvoert, in je 2e post kom je pas met 'off-topic' etc.

Verder even goede vrienden hoor, maar ik laat me niet vertellen dat ik iets doe terwijl dat niet zo is, dat doe ik bij iedereen, en dat jij toevallig blauw bent maakt niet de minste indruk, dus ook tegen jou vertel ik dat het me niet zint wat jij probeert te doen.
Breitling - Instruments for Professionals
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 13:45:28 #50
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40865827
Toevallig ben ik zelf de TS van dat topic en dat maakt het iets makkelijker te weten wat de bedoeling van dat topic is. Dat was niet mierenenneuken "over de indruk die wordt gewekt" of dat er in jouw ogen sprake is van een verkeerde woordkeus en ook niet de vraag in hoeverre Huupia het erg moet vinden of de verkiezingen wel of niet opgeschort worden tijdens martial law.

En als we het hebben over de indruk die wordt gewekt, jij wekt de indruk dat je gewoon zoekt naar iets om bezwaar tegen te maken of 'iemand ergens op te kunnen pakken' om even bij die woordkeus te blijven. Een soort alleen in TRU komen om te debunken.

Maar nogmaals, als je graag jouw discussie wilt voeren, open dan een nieuw topic waar je die vraag uitgebreid kunt behandelen. Want los van alles suggesties die jij hier nu oproept gaat het mij alleen om het topic intact en zoveel mogelijk bij het onderwerp te houden.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 14:00:28 #51
16180 crew  CoolGuy
pi_40866345
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 13:45 schreef NorthernStar het volgende:
Toevallig ben ik zelf de TS van dat topic en dat maakt het iets makkelijker te weten wat de bedoeling van dat topic is. Dat was niet mierenenneuken "over de indruk die wordt gewekt" of dat er in jouw ogen sprake is van een verkeerde woordkeus en ook niet de vraag in hoeverre Huupia het erg moet vinden of de verkiezingen wel of niet opgeschort worden tijdens martial law.

En als we het hebben over de indruk die wordt gewekt, jij wekt de indruk dat je gewoon zoekt naar iets om bezwaar tegen te maken of 'iemand ergens op te kunnen pakken' om even bij die woordkeus te blijven. Een soort alleen in TRU komen om te debunken.

Maar nogmaals, als je graag jouw discussie wilt voeren, open dan een nieuw topic waar je die vraag uitgebreid kunt behandelen. Want los van alles suggesties die jij hier nu oproept gaat het mij alleen om het topic intact en zoveel mogelijk bij het onderwerp te houden.
Ik weet heel goed dat jij het topic hebt geopend. Maar tenzij jij iedereen die ook maar in jouw ogen enigzins offtopic reageert wil vertellen dat hij offtopic gaat kun je ook proberen de OP beter te formuleren, want anders weten die mensen ook niet wanneer iets offtopic is in jouw ogen en wanneer niet. Mijns insziens is, als je mijn reactie op Huupia offtopic vind, de reactie van Huupia zelf ook offtopic. Zo niet, dan is mijn reactie daarop ook niet offtopic. Die scheidslijn probeer jij wel te leggen, en dan kun je zeggen dat je het topic intact wil houden, maar op dat moment ben je wel degelijk partij aan het kiezen.

Ik zoek niet naar iets om bezwaar te maken. Je gooit nu wel graag met het woord debunker, maar als je denkt dat ik dat ben, dan moet je even naar de betekenis van het woord zoeken, en daarna wat meer reacties van mij lezen, en ook van een stukkie verder terug dan sinds jij mod bent.

Over het algemeen genomen is het zo dat de 'believer' direct met het woord debunker smijt als iemand kritisch wordt, en in de meeste gevallen klopt dat niet, omdat kritisch zijn en debunker zijn mijlenver uit elkaar liggen. Het is zonde dat jij dat als mod ook doet.
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 14:12:47 #52
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40866783
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik weet heel goed dat jij het topic hebt geopend. Maar tenzij jij iedereen die ook maar in jouw ogen enigzins offtopic reageert wil vertellen dat hij offtopic gaat kun je ook proberen de OP beter te formuleren. Mijns insziens is, als je mijn reactie op Huupia offtopic vind, de reactie van Huupia zelf ook offtopic. Zo niet, dan is mijn reactie daarop ook niet offtopic. Die scheidslijn probeer jij wel te leggen, en dan kun je zeggen dat je het topic intact wil houden, maar op dat moment ben je wel degelijk partij aan het kiezen.

Ik zoek niet naar iets om bezwaar te maken. Je gooit nu wel graag met het woord debunker, maar als je denkt dat ik dat ben, dan moet je even naar de betekenis van het woord zoeken, en daarna wat meer reacties van mij lezen, en ook van een stukkie verder terug dan sinds jij mod bent.

Over het algemeen genomen is het zo dat de 'believer' direct met het woord debunker smijt als iemand kritisch wordt, en in de meeste gevallen klopt dat niet, omdat kritisch zijn en debunker zijn mijlenver uit elkaar liggen. Het is zonde dat jij dat als mod ook doet.
Goed dan wek je de indruk dat je alleen in TRU komt om 'kritisch te zijn'.

Verder wil ik het daarbij laten want dit hoort niet in FB maar eventueel per mail.

Wat betreft dat topic heb ik je gevraagd om niet op deze manier een aparte discussie te starten en imo ben je slim genoeg om te snappen wat ik daarmee bedoel.
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 14:18:08 #53
16180 crew  CoolGuy
pi_40866974
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:12 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Goed dan wek je de indruk dat je alleen in TRU komt om 'kritisch te zijn'.

Verder wil ik het daarbij laten want dit hoort niet in FB maar eventueel per mail.

Wat betreft dat topic heb ik je gevraagd om niet op deze manier een aparte discussie te starten en imo ben je slim genoeg om te snappen wat ik daarmee bedoel.
Nou het is me de moeite niet om het hier over te gaan hebben via e-mail. In ieder geval, momenteel zeker niet. Ik snap heel goed wat je gevraagd hebt, maar daar gaat het me niet om. Het gaat me er om dat jij mij probeert de mond te snoeren terwijl, als jij vind dat dat offtopic was de opmerking van Huupia waar ik op reageerde ook offtopic was.

Maar wat je dan vervolgens doet is naar mij wijzen dat ik offtopic ga en iemand probeer te pakken, terwijl je, als je objectief was geweest, ook tegen huupia had gezegd dat zijn opmerking offtopic was. Dat doe je niet. Je deed wat je deed, daarmee wek je de indruk dat je partij trekt, en naar mijn mening doe je dat ook.
pi_40867523
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou het is me de moeite niet om het hier over te gaan hebben via e-mail. In ieder geval, momenteel zeker niet. Ik snap heel goed wat je gevraagd hebt, maar daar gaat het me niet om. Het gaat me er om dat jij mij probeert de mond te snoeren terwijl, als jij vind dat dat offtopic was de opmerking van Huupia waar ik op reageerde ook offtopic was.

Maar wat je dan vervolgens doet is naar mij wijzen dat ik offtopic ga en iemand probeer te pakken, terwijl je, als je objectief was geweest, ook tegen huupia had gezegd dat zijn opmerking offtopic was. Dat doe je niet. Je deed wat je deed, daarmee wek je de indruk dat je partij trekt, en naar mijn mening doe je dat ook.
tut, tut wat een gedoe hier. northern star bedankt voor de support. maar ik kan prima op tegen goolgay met argumenten.

ik vind het jammer dat ik alleen 3 keer moet antwoorden voordat hij het snapt wat ik bedoel.

maar dat zal door de denkwijze van hem komen.

ik denk dat goolguy niet erg is ingelezen in deze materie, daarom zal ik volgende keer duidelijker proberen te zijn.
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  Moderator woensdag 16 augustus 2006 @ 14:37:52 #55
16180 crew  CoolGuy
pi_40867735
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:32 schreef huupia34 het volgende:

[..]

tut, tut wat een gedoe hier. northern star bedankt voor de support. maar ik kan prima op tegen goolgay met argumenten.

ik vind het jammer dat ik alleen 3 keer moet antwoorden voordat hij het snapt wat ik bedoel.

maar dat zal door de denkwijze van hem komen.

ik denk dat goolguy niet erg is ingelezen in deze materie, daarom zal ik volgende keer duidelijker proberen te zijn.
Ik denk dat je met die laatste opmerking de mist in gaat.
Ik denk dat die poging tot grappig zijn met het verdraaien van mijn username niet nodig is.
Ik denk dat jouw antwoord geen antwoord was op mijn vraag.

Ik denk verder, dat NorthernStar in dit geval ook wel iets mag zeggen van jouw postgedrag lijkt mij?
  woensdag 16 augustus 2006 @ 14:43:08 #56
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_40867947
Wat een haantjes hier
pi_40868802
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:37 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk dat je met die laatste opmerking de mist in gaat.
Ik denk dat die poging tot grappig zijn met het verdraaien van mijn username niet nodig is.
Ik denk dat jouw antwoord geen antwoord was op mijn vraag.

Ik denk verder, dat NorthernStar in dit geval ook wel iets mag zeggen van jouw postgedrag lijkt mij?
dat van die username was een typo(wel een leuke btw)

de rest sta ik volledig achter

zo, ga ik nu weer verder met de orde van de dag
"Those willing to sacrifice freedom for safety deserve and shall receive neither."
Benjamin Franklin
  † In Memoriam † woensdag 16 augustus 2006 @ 16:26:17 #58
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_40871553
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 14:18 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik trek geen partij en hoewel ik het bedankje graag in ontvangst zou nemen was het ook niet als support voor Huupia. Ook probeer ik je niet "de mond te snoeren" maar geef je juist de suggestie om er een apart topic over te openen. Waarom? Wat ik al zei, ik wil dat topic graag 'heel houden'. Mag je van me aannemen of niet, maar dat is de reden.
  donderdag 24 augustus 2006 @ 16:42:21 #59
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_41133520
kan iemand eens kijken waarom ik die vreemde opmaak heb als ik iets post ?

bvd
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 17:34:13 #60
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41135083
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:42 schreef merlin693 het volgende:
kan iemand eens kijken waarom ik die vreemde opmaak heb als ik iets post ?

bvd
Met dat soort dingen kan ik je niet helpen.

Stel je vraag hier -> FOK!features, Bugs & Development (wel iets duidelijker omschrijven )
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:56:34 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41247837
Centraal dromen topic: Deel 3

Een nieuw centraal topic over dromen heb ik net geopend, vorige deel was vol.

Mag deze weer sticky gemaakt worden? Vorige delen waren ook sticky

Dan is het wat makkelijker terug te vinden en zo ontstaan niet steeds aparte topics over dromen

Thanks alvast
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 09:13:00 #62
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41248072
Je bent maar weer actief op de vroege maandagmorgen

Hij staat weer bovenaan.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:14:19 #63
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41248091
Danke

Vandaag valt de activiteit wel mee Ben niet om 03:30 opgestaan. 08:30 was ik wakker en dan ben ik wel meteen van de partij Kan er niets aandoen maar zodra ik wakker ben dan ben ik wakker

Thanks for het sticky maken
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 09:17:28 #64
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41248138
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:14 schreef Dromenvanger het volgende:

Kan er niets aandoen maar zodra ik wakker ben dan ben ik wakker
Ik ken er bij wie dat anders is.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:33:05 #65
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41248387
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:17 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik ken er bij wie dat anders is.

Vroeger had ik ook moeite met wakker worden maar tegenwoordig sta ik al te springen als ik op kan staan. Koffie erbij en muziek en dan is het meteen vol van de partij. Zonder moeite en gapen. Komt ook omdat ik zin heb in de dag. Ik spring als het ware het bed uit

Vroeger sliep ik wel vaker tot 13:00 in het weekend en zelfs tot 14:00 maar de laatste keer tot 10:00 slapen is al van lang geleden hier.

Nu dus ook helemaal zin om de dag te beginnen. Dag is al begonnen Tis gewoon zo dat ik zin heb in een nieuwe dag. En dan noem ik de dag vaker etappe

Maar goed, tis beter dan moe zijn. Hoewel ik nog steeds niet zo fit en wakker ben als ik wil. Ik wil helemaal wakker zijn, en dat is nog steeds niet het geval hier. Wakker zijn kan groot uitgelegd worden in mijn geval, zelfs al voel ik me compleet wakker, dan nog denk ik dat ik nog meer wakker kan zijn. Ik ben wakker maar nog lang niet zo wakker als ik wil zijn.

Beetje offtopic maar goed, maakt toch niet uit of wel
pi_41248439
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Vroeger had ik ook moeite met wakker worden maar tegenwoordig sta ik al te springen als ik op kan staan. Koffie erbij en muziek en dan is het meteen vol van de partij. Zonder moeite en gapen. Komt ook omdat ik zin heb in de dag. Ik spring als het ware het bed uit

Vroeger sliep ik wel vaker tot 13:00 in het weekend en zelfs tot 14:00 maar de laatste keer tot 10:00 slapen is al van lang geleden hier.

Nu dus ook helemaal zin om de dag te beginnen. Dag is al begonnen Tis gewoon zo dat ik zin heb in een nieuwe dag. En dan noem ik de dag vaker etappe
tip: zoek een baan

moet zelf elke dag om 4.45 op
Benjamin Franklin
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:38:39 #67
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41248498
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:35 schreef huupia34 het volgende:

[..]

tip: zoek een baan

moet zelf elke dag om 4.45 op
Die baan komt vanzelf nog wel

Ik ben nog afgekeurd voorlopig, vandaar ook zoveel tijd nog. Ik ben dan afgekeurd maar voel me volgens mij beter dan menigeen die wel werkt. Maar ze willen me pas aan het werk "sturen" als de tijd daar is.

Werken komt nog wel. Het liefst ga ik nog een korte opleiding doen. Helemaal omscholen en dat kan het UWV dus ook aanbieden. Administratief is niet mijn droom-richting.

Maar zou ik moeten werken en is het leuk werk, dan zou ik ook graag opstaan, van mijn part om 0500 ben vaak genoeg om 3:30 al wakker

Fokken zie ik soms als werken Aan mezelf werken. Depressie te lijf gaan nog, ik heb nog steeds last van momenten dat het een inzinking kan worden. Van die kleine storingen en momenten dat het even niet gaat zoals het hoort. Ben dus ook in principe constant bezig om mezelf te genenezen. Helemaal 100 procent gezond worden, als 100 procent het maximum betekend.

Maar dan wil ik liever 120 procent gezond zijn, 120 procent of meer, bij 120 procent of meer heb je tenminste speling, val je 10 procent naar beneden dan zit je nog boven de 100 procent, val je van 100 procent 10 procent naar beneden dan zit je weer in de ziekte Vandaar nog zoveel tijd die ik krijg, helemaal aan mezelf werken nog. Hebben ze ook gezegd, werk eerst aan jezelf en daarna komt de rest van het werk. Dus eerst 200 procent gezond

Maar werk, dat komt nog wel. Zoals ik vaak zeg, ik wil eigen bedrijf hebben, eigen baas zijn. Onder een baas werken heb ik moeite mee. Maar dat eigen bedrijf kan ook altijd nog, eerst maar eens werk-ervaring opdoen. Op een bank werken lijkt me wel okey. Ook met klanten omgaan dus, met mensen omgaan mis ik wel nu ik geen werk heb. Werk hebben waar je te maken hebt met klanten Zakelijke klanten als het ff kan.

En nu genoeg offtopic Straks krijg ik op de klote

Ik heb trouwens vaak de neiging om te bellen naar het UWV maar dan zeggen ze toch dat ik eerst rust moet nemen, heb hectische jaren achter de rug. Erg hectische jaren en dat gaat niet in de koude kleren zitten. Ik zie mezelf best op een bank werken of ergens anders in de zakelijke dienstverlening. Maar vanzelf heb ik dan nog amper tijd om aan persoonlijke zaken te werken. Vandaar komen persoonlijke zaken voorop. Kan straks nog 40 jaar werken. Dus ik rond nu eerst het persoonlijke karwei af Eerst het persoonlijke karwei afronden en dat gaat dus echt de juiste richting op

Ik dacht ik vermeld het even Waarom ik zoveel online kan zijn ook en waarom ik steeds bezig ben met peppen en mezelf moed inpraten en tegen depressie vechten en nog meer. Omdat ik dus echt van mening ben dat je een ziekte moet uitroeien als je te maken hebt ermee. En of het ziekte is of bewustwording?

Sommigen zeggen dat depressie betekend dat je een gebrek aan bewustwording hebt. En bij manie en psychose is het juiste het geval dat je teveel bewustwording hebt.

Dus dan moet ik gewoon op zoek naar balans en evenwicht, wat me de laatste tijd goed afgaat

[ Bericht 12% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-08-2006 09:51:15 ]
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 09:51:40 #68
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41248726
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:33 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Beetje offtopic maar goed, maakt toch niet uit of wel
Nee hoor. De ene dag en de andere dag verschilt bij mij nogal. Soms ben ik in ene klaarwakker en lekker fit en soms ben ik nog een lekker tijdje duf voor ik goed en wel op gang ben.
Dat laatste is iets vaker het geval. En wakker is idd een rekbaar begrip wat ook met bewustzijn te maken heeft. En dat is de ene keer breder en de andere keer vernauwd. Dat heeft iedereen. Als je dat met 'wakker zijn' bedoelt, altijd op piek vermogen draaien lukt niet, zo zijn we niet gemaakt. Dingen als bijv. dissociatief vermogen zijn erg belangrijke hulp mechanismen die we elke dag gebruiken.

Meestal zijn we ons eens niet bewust van hoe 'niet wakker' we eigenlijk zijn.
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:54:01 #69
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41250043
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:51 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nee hoor. De ene dag en de andere dag verschilt bij mij nogal. Soms ben ik in ene klaarwakker en lekker fit en soms ben ik nog een lekker tijdje duf voor ik goed en wel op gang ben.
Dat laatste is iets vaker het geval. En wakker is idd een rekbaar begrip wat ook met bewustzijn te maken heeft. En dat is de ene keer breder en de andere keer vernauwd. Dat heeft iedereen. Als je dat met 'wakker zijn' bedoelt, altijd op piek vermogen draaien lukt niet, zo zijn we niet gemaakt. Dingen als bijv. dissociatief vermogen zijn erg belangrijke hulp mechanismen die we elke dag gebruiken.

Meestal zijn we ons eens niet bewust van hoe 'niet wakker' we eigenlijk zijn.
Klopt

En daarbij is het ook prettig dat het afwisseling is. Af en toe een moment dat je lekker kunt spacen en een ander moment waarbij je alles in volle mate meemaakt En af en toe indutten kan lekker zijn Even spacen zoals ik zei

Ik streef volgens mij dus ook geen staat na waarbij het constant hetzelfde is. Het is juist prettig om te wisselen van bewustzijn. Zoals nu met dit donkere weer, dan is het hier vanzelf al anders. Zo ook in de herfst en winter dus, dan gaat het vanzelf wat naar beneden. En als het bewustzijn naar beneden gaat hoeft dat niet te betekenen dat het staat voor depressie. Heb dus ook zin in de herfst en winter, voorheen werd ik somber en depressief ervan. Nu ga ik het zien als mogelijkheid om richting een staat van diep bewustzijn te gaan. De duisternis leren kennen. ( duisternis is dus geen depressie, depressie zit in het hoofd en de ziel en geest)

Ik dacht vaker dat een laag bewustzijn staat voor depressie maar dan is het maar net hoe je je voelt erbij. Af en toe in de schulp kruipen kan zelfs prettig zijn. Een diep bewustzijn en hoog bewustzijn. Gewoon afwisselen. En dan nog een middelmatig bewustzijn.

Ik weet niet alles ervan af. Weet alleen mijn eigen wisselingen en nu lijk ik dus wakker te zijn maar tevens te dromen. Volgens mij is dit een meer dieper bewustzijn. Vaak genoeg ook dat ik alles meemaak om me heen, dan maak ik het kleinste verschil mee. Maar dan ben ik dus alert de hele dag. Dat alert zijn is ook niet erg. Dan wordt het weer helder voor ogen. Maar dan is het niet slapen of dromen tijdens het waken Dan is het dus echt wakker zijn en dan lijkt weer het licht meer aanwezig te zijn.

Maar met het weer zoals vandaag, is het vanzelf wat meer slapen en waken tegelijk.

En verbreed en vernauwd bewustzijn heb je inderdaad nog. Ruim en krap bewustzijn. Soms heb ik het gevoel dat de hele kosmos in mijn hoofd zit, en soms is het mijn kleine wereldje waar ik in zit.

Kleine wereldje is dan prettig op de weg en tijdens deelname aan het verkeer, dat je niet met je hoodf mijlen hoog ver van deze planeet bent. Dat je kunt opletten als het nodig is ook.

Maar ik hou het wel uit zo. Hoewel ik altijd probeer te sleutelen eraan. Sowieso sleutelen aan depressie. Depressie is iets dat ik nooit meer wil hebben. 1 minuut depressieve gedachtes is voor mij al taboe. 10 seconde depressieve gedachtes is al niet gewenst.

De rest mag best gebeuren Depressie is En ook zinloos. Maar goed, soms gebeurt het wel eens, depressie komt vaak vanzelf naar voren, zomaar uit het niets maar toch met reden ergens. Als het gebeurt kan ik er alleen maar van leren. En zo vaak gebeurt het gelukkig niet meer.

Even sigaret pakken

En ook de vraag inderdaad, hoe bewust zijn we nu eigenlijk. Hoe geef je antwoord daarop Vaak heb ik het idee dat het een soort twilight zone is. Ik gebruik dan het woord twilight zone. Heb vaak het idee dat ik ook tussen 2 of meer werelden inleef. En ook dat gevoel kan prettig zijn

Dus dan geldt vanzelf, niet alleen hoe je leeft in je hoofd, maar ook in welke wereld of dimensie. Dan noem ik het even dimensie dus. Heb vaak het gevoel dat ik niet aanwezig ben in de realiteit, en dat gevoel is dus prettig zolang ik mezelf stand kan houden. Niet dat ik verdwaal dus.

Een soort van....

Zone, zone. Een zone. Ik weet het niet uit te leggen en dat is ook moeilijk om uit te leggen. Leg maar eens uit hoe het voelt om te leven, en dan ook nog eens uitleggen hoe het voelt om in deze realiteit te leven. Gaan er meer zaken meespelen als meerdere realiteiten of dimensies waar je in leeft, dan is het al helemaal moeilijk om dat duidelijk uit te leggen dus.

Maar ik ga door in the twilight zone

Juiste muziek erbij, koffie, biertje 's avonds en de juiste woorden vinden en zoeken ook in het gevoel en realiteit.

Nu muziek dus. En vooral verder gaan. Depressie aanpakken De depressie moet dood Dat is hetgeen dat het belangrijkste is op dit moment. De depressie die diep geworteld zit moet helemaal uitgeroeid worden. En dan ben ik amper depressief, toch zit de depressie in me nog.

[ Bericht 3% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 28-08-2006 11:10:49 ]
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:38:40 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41283940
Truth Ouwehoer 127: From the bottom to to the top.

Weer een vraagje

2 keer to in the topic titel, kan een keer to eruit. Ik vind dat niet uitzien. Was even erg snel met openen vandaar to to.

Stotter de stotter met openen van topic
  zaterdag 2 september 2006 @ 17:30:17 #71
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_41427327
Modjes, willen jullie eens naar dit topic kijken?

Het is amper on topic geweest, de TS wordt uitgescholden (en z'n overleden moeder ook) en users zitten nu alleen nog tegen elkaar te posten... Mag wat mij betreft iets aan gedaan worden.
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  † In Memoriam † zaterdag 2 september 2006 @ 18:08:16 #72
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41428486
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:30 schreef Foeske het volgende:
Modjes, willen jullie eens naar dit topic kijken?

Het is amper on topic geweest, de TS wordt uitgescholden (en z'n overleden moeder ook) en users zitten nu alleen nog tegen elkaar te posten... Mag wat mij betreft iets aan gedaan worden.
Je hebt gelijk. Is dicht inmiddels.
  donderdag 7 september 2006 @ 14:08:34 #73
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41582987
Ik heb een vraag over bestanden die je online kunt zetten hier. Iteejer had het er een tijd geleden over dat fok! bestanden kan hosten van users. Ik heb dus 2 bestanden over hypnose die ik online wil zetten en dan zou het beter zijn om dat op fok! te doen. Zou sowieso leuk en mooi zijn dat je begeleidings-cd's hier kunt downloaden met muziek om astraal te gaan of gesproken cd's die je onder hypnose brengen en nog meer.

Is dat plan van de baan? Ik ben nu dus bezig om via een gratis domein de 2 bestanden online te krijgen, onder mijn eigen domein even niet omdat daar mijn echte naam op staat en dan krijg ik straks een stichting op mijn dak.

Maar goed, lijkt mij dus echt okey als je hier cd's kunt eraf halen over hypnose, astraal gaan en nog meer van dat soort bestanden.

Dat er een keuze is uit 100 cd's over hypnose. Maar ik weet niet of fok! dan illegaal bezig gaat zijn. Misschien is dat hosten alleen geschikt voor foto's en conspiracy filmpjes.

Lijkt mij dus ideaal dat je ergens hier van die cd's kunt eraf halen. Een apart gedeelte voor trance cd's. En dan geen trance muziek maar begeleiding om richting trance, hypnose, medititatie of astraal te gaan. Zou ook goed passen hier
  donderdag 7 september 2006 @ 16:28:09 #74
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41587399
Zelfhypnose

Kan de titel veranderd worden in... "Zelfhypnose, trance en meditatie".

Omdat er ook veel gesproken wordt over trance en meditatie in het topic. Anders lijkt het al snel erg offtopic te gaan allemaal.

Ben lastig ik weet het. Is het teveel werk dan laat maar. Gebeurt het overmogen of volgende week of volgend jaar dan is dat ook goed. Heeft geen haast dus
  † In Memoriam † donderdag 7 september 2006 @ 17:28:05 #75
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41589195
Titel is aangepast.

Over dat hosten, dat kan idd. Ik heb van iteejer toegang gekregen maar we hebben het er verder niet over gehad wat voor materiaal (bedenk ik me nu eigenlijk nu je begint over copyrights enzo).

In ieder geval zal ik de bestanden dan op een of andere manier van je moeten downloaden. Mail me anders even de titels en hoeveel MB's ze zijn.
  donderdag 7 september 2006 @ 17:56:43 #76
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41589943
Ik heb die bestanden van hypnose al op lycos staan. Ik laat ze dus 2 dagen staan en dan haal ik het voor de zekerheid eraf, de link naar de bestanden staat in het topic. Bedankt voor het aanbod toch Als lycos straks moeilijk doet met het dataverkeer dan zal ik ze alsnog verzenden naar je. En de vraag is ook hoeveel mensen er interesse in hebben. Niet iedereen interesseert zich ervoor en leest het topic. ( De mensen met een truth fobie komen sowieso weinig hier )

Maar als ik in de toekomst meer ga vinden van dat soort materiaal dan kan het misschien zo zijn dat je inderdaad te maken hebt met copyrights. Hoewel fok ooit op de weblog muziek erop had gezet. Maar dan is de weblog weer anders en was dat eenmalig ook.

Volgens mij valt die cd ook best mee wat ik nu online heb staan. Tis echt niet dat je zegt een album dat 10000000 keer minder verkocht gaat worden. Gesproken woord is het alleen. En volgens mij zijn de auteurs al blij dat mensen aan hypnose doen. Het komt over dat ze graag de kennis verspreiden. In principe zouden ze blij moeten zijn dat meer mensen zich kunnen verdiepen in hypnose. Geld speelt dan een mindere rol. Maar zo werkt dat niet altijd. Ook niet met muziek. Artiesten zouden blij moeten zijn dat mensen ernaar luisteren en dat mensen het waarderen en dat mensen geestelijk geinspireerd raken door de muziek. Artiesten zouden muziek moeten maken voor de luisteraar en niet om zelf zakken te vullen.

Ik deel zoiets graag dus, zeker als ik zelf een topic geopend heb over hypnose. Daarom heb ik het ook even aangeboden. En dan komt die cd nogmaals niet over alsof het een nieuw album van Metallica is. Tis eigenlijk erg simpel ook. Simpel maar doeltreffend.

Copyrights was ik inderdaad ook al aan het denken. Daarom vroeg ik me af waar dat hosten voor bedoeld is precies. Of het anoniem is allemaal. Of instanties niet kunnen achterhalen wie het beheerd, maar dan is het ook vanzelf zo dat fok! eraan verbonden is.

Klote altijd, je mag niet eens wat delen met mensen. Altijd rekening houden met zaken.

Leek me dus echt okey, ik zag het al helemaal voor me Allemaal materiaal om te trippen

Bedankt voor het aanpassen Nu dekt de titel de inhoud beter van het topic

Ben al veel aan het schrijven over trance nu. Dus echt alleen over hypnose gaat het niet meer.

[ Bericht 9% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-09-2006 18:04:17 ]
  donderdag 7 september 2006 @ 18:06:53 #77
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_41590175
Ratel de ratel

Soms ratel ik door en door. Kan het niet laten. Maar ik vind dat gewoon minder. Dan wil je wat delen als mensen onderling en heb je dat gezeik van copyrights. Altijd dat gezeik. Het mag ook nooit gratis zijn.

Het leven is al duur genoeg, laat ons dan op internet lekker zaken verspreiden. Maar goed, ik hou me rustig. Je mag ook niets als burger.

Ik laat die 2 bestanden gewoon ff staan nog. Ik heb geen newnova.org onder mijn beheer en ik bied maar 16 mb aan. 2 bestanden zijn dus 16 mb bij elkaar. Ze moeten toch de grote aanbieders hebben. Ik ben onschuldig en ik heet Malosovich. Ik woon in Joegoslaviė. Alle informatie die ik ooit over mezelf heb neergezet hier was valse informatie

Nee maar 2 bestanden aanbieden. Ik zou me bijna schuldig gaan voelen en mezelf zien als crimineel. Zo doen ze erover. Dat je een grote crimineel bent als je iets wilt delen met mensen. Jezus dan??? Jezus was toch voorstander van liefdadigheid??? Luister maar naar Johnny Cash met het nummer man in black. The road to happiness by charity. Deze maatschappij is anti charity. Goedbedoelde mensen die iets willen uitwisselen en delen worden meteen als crimineel gezien. En dan willen ze zover gaan dat ze je prive gegevens willen achterhalen. Omdat je iets wilt delen. Omdat je goede bedoelingen hebt. Nee de artiest en de maatschappij moet rijk worden ervan. Het draait altijd om de grote jongens. De mensen betalen zich rood en de grote rijken die profiteren en kopen zich een prive eiland. Platen-bazen dus.

Maar dan is die cd van mij echt geen plaat Gewoon een vrouw die even wat zegt en jou naar een andere wereld brengt

Volgens mij heeft buma stemra daar niets mee te maken

Even over dat Jezus gedoe dus. Jezus is dus volgens velen een grote persoon en een voorbeeld voor allen. Hij wilde alles geven en nam nooit. Deze maatschappij is toch totaal omgekeerd???? Jezus draait zich om aan zijn kruis als hij ziet wat er van de wereld geworden is.

Waar je als consument van alle kanten wordt leeggezogen en waar overheden alles bepalen en vrijheid wegnemen. Waar je je rood betaald dus. Waar je werkt om enigszins in leven te blijven.

Wanneer staat Jezus eindelijk op van het kruis??? Gaat hij eens korte metten maken met deze wereld

En dan is dit ook niet serieus. Moest het wel ff kwijt.

En nu weer richting het hypnose topic

Kijken of ik nog wat kan opschrijven uit het boek, anders een manier vinden om uit te leggen hoe trance werkt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 07-09-2006 18:14:06 ]
  vrijdag 8 september 2006 @ 09:13:05 #78
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41608854
Voor de mods van TRU:

In het topic "Reincarnatie" komt Laton van tijd tot tijd bijdehand doen met flauwe en vervelende opmerkingen.
Vooral de laatste is een uitlokking naar mij.
Geen idee wat de policy is, maar het zou fijn zijn als deze gebruiker op zijn gedrag kan worden aangesproken want het begint behoorlijk irritant te worden!
pi_41609698
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:13 schreef Darkwolf het volgende:
Voor de mods van TRU:

In het topic "Reincarnatie" komt Laton van tijd tot tijd bijdehand doen met flauwe en vervelende opmerkingen.
Vooral de laatste is een uitlokking naar mij.
Geen idee wat de policy is, maar het zou fijn zijn als deze gebruiker op zijn gedrag kan worden aangesproken want het begint behoorlijk irritant te worden!
Ik zie net dat NS hem al aangesproken heeft.

Je zegt het zelf al; van tijd tot tijd, dus gewoon iemand die niet serieus met het onderwerp bezig is en ook inhoudelijk niet iets te vertellen heeft.
Dus hoef je hem ook niet serieus te nemen, gewoon overheen lezen, doe ik ook, met een glimliach

Je ziet aan het aantal views dat heel veel mensen het wel interessant vinden, ik ook, niet iedereen post, maar dat wil niets zeggen.
Ik volg het topic met heel veel plezier.
Ook ik geloof in reincarnatie, heb ook al verschillende regressie therapieen gedaan.

Dus trek je van een opmerking van iemand, die zich er waarschijnlijk niet eens in verdiept heeft, niet te veel aan maar ga gewoon verder.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  vrijdag 8 september 2006 @ 10:40:31 #80
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_41610671
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 09:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ik zie net dat NS hem al aangesproken heeft.

Je zegt het zelf al; van tijd tot tijd, dus gewoon iemand die niet serieus met het onderwerp bezig is en ook inhoudelijk niet iets te vertellen heeft.
Dus hoef je hem ook niet serieus te nemen, gewoon overheen lezen, doe ik ook, met een glimliach
Deed ik ook, maar daarna ging hij een stapje verder.
Voor de rest wil ik er ook geen big deal van maken inderdaad!
quote:
Je ziet aan het aantal views dat heel veel mensen het wel interessant vinden, ik ook, niet iedereen post, maar dat wil niets zeggen.
Ik volg het topic met heel veel plezier.
Ook ik geloof in reincarnatie, heb ook al verschillende regressie therapieen gedaan.
Deel gerust je verhaal zou ik zo zeggen.
Ik ben altijd benieuwd wat mensen er toe beweegt om dit te doen en met welk doel.
Zelf heb ik dit namelijk als laatste optie bewaard in mijn zoektocht betreft het hele paard in mij gebeuren.
Bleef liever uit de buurt van regressie dan dat ik het met open armen ontving.
Totdat ik er uiteindelijk dus klaar voor bleek te zijn!
quote:
Dus trek je van een opmerking van iemand, die zich er waarschijnlijk niet eens in verdiept heeft, niet te veel aan maar ga gewoon verder.
Je hebt gelijk, en daarom heb ik ook niet direct op hem gereageerd en zijn laatste posts genegeerd.
  maandag 11 september 2006 @ 00:28:51 #81
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41694986
Hallo NS,

Is het mogelijk om een 9/11 tagje in de topictitel van het volgende topic te krijgen?

Who Killed John O'neill?

De documentaire/film gaat namelijk over een samenzweringstheorie omtrent 9/11 maar heeft meer een geopolitieke inslag en de naam zegt de meeste mensen waarschijnlijk niets.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  † In Memoriam † maandag 11 september 2006 @ 00:31:36 #82
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_41695044
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:28 schreef OpenYourMind het volgende:
Hallo NS,

Is het mogelijk om een 9/11 tagje in de topictitel van het volgende topic te krijgen?

[9/11] Who Killed John O'neill?

De documentaire/film gaat namelijk over een samenzweringstheorie omtrent 9/11 maar heeft meer een geopolitieke inslag en de naam zegt de meeste mensen waarschijnlijk niets.

Als je iets anders wil zeg het maar.

edit: oh zie nu dat het geen topic van jezelf was, maar het kan zo wel. Wel even in de gaten houden dat het geen brede 9/11 discussie wordt.
  maandag 11 september 2006 @ 01:11:13 #83
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_41695782
quote:
Op maandag 11 september 2006 00:31 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Als je iets anders wil zeg het maar.

edit: oh zie nu dat het geen topic van jezelf was, maar het kan zo wel. Wel even in de gaten houden dat het geen brede 9/11 discussie wordt.
Bedankt voor de snelle reactie/actie.

Sorry dat ik er niet duidelijk bij had gezegd dat ik niet de TS was, vond het alleen zo jammer van het weinig aantal views en reacties in zijn topic. Die film moet gewoon door veel meer mensen gezien worden.

Ik denk dat de topicstarter duidelijk aangeeft dat je de film eerst moet bekijken alvorens je een mening kan geven. Hopelijk blijft de discussie dan ook gericht op de reflectie van de film.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  maandag 11 september 2006 @ 13:01:02 #84
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_41703579
oops quote verkeerd gelezen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')