Ik heb DIEP respect voor de mensen die er in bleven geloven en tis voor jullie dat ik dit doorzet. Afgelopen 2 weken heb ik 2 volledige nachten doorgebracht in het restaurant. De 1e met zwager, de 2e zonder (op niet al te legale manier maargoed
![]()
)
De eerste nacht met zwager gebeurde er live helemaal nix, op de scheten die hij liet na. De 2e nacht begon het met heel veel wind buiten, maargoed het was overal kutweer dus dat was te verklaren.
Later begon ik 'stemmen' te horen, en omdat ik zo op mijn hoede was schreef ik ze eerst af aan de wind die ergens doorheen kwam (ik kende de plek namelijk verder niet) maar later begonnen ze angstaanjagend te lijken op het geluid wat ik eerder in #1 heb geplaatst, toen heb ik serieus getwijfeld of ik de benen zou nemen.
Voor de FOK!ers die in het vorige topic schreven alsof ze in dienst waren bij stichting skepsis en die nu zullen zeggen 'yo dude gisteren zei je nog het zal snel zijn'. Ja ik was er toen ook al geweest, ook al 2x, maar nu heb ik enkele dingen gevonden op de opnames die ik heb gemaakt, waardoor ik weet dat de uitkomst het delen waard is.
Ik ben momenteel bezig met het maken van een speciale projectpagina en binnen 5 dagen max (ik moet nog zoveel tapes inlezen, scannen, checken en uitsnijden) geef ik hier de link daarnaartoe (en dan maar hopen dat ie niet door mods wordt verwijderd). Ik doe dat niet hier, omdat het me teveel werk is ALLES hiernaartoe te linken.
Voor nu zeg ik in ieder geval ik heb mijn antwoord en het 'antwoord' is een stuk indrukwekkender dan wat ik hiervoor als mp3 heb gepost. Dus als je echt overwhelming things wil horen, stay tuned zou ik zeggen.
Tot slot, voor alle 'ongelovigen' die mij afschetsten als een bedrieger.
Wat DOE je hier als je er niet in gelooft.
Wat win ik ermee om 2 weken populair te zijn om iets wat volgens jullie niet bestaat om later toe te geven dat het onzin was en compleet afgemaakt te worden? (wetende dat ik al sinds 2003 op FOK! actief ben.) Als ik om aandacht verlegen zit kijk ik op dit tijdstip wel naar SBS6
Soon
very soon