Ik ben vaker snelquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:33 schreef senesta het volgende:
Jeeez wat ben jij snel!
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik had hem gesloten en meteen geopend
Ik dacht, het gesprek moet open blijven. Anders valt Vamp in slaap
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:37 schreef Dromenvanger het volgende:
Heb alleen 2 keer to erin gezet
Stotter de stotter
Dat kreeg je als je sneller gaat dan normaal, dan stotter je zelfs met openen van topics
Kopje koffie???quote:
Ja vaak als ik iets zie of hoor wat me dan ineens weer aan die droom doet denken.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen het dat je wakker wordt en denkt: ik heb helemaal niet gedroomd. en dan ben je een kwartier ofzo wakker en dan begin je je ineens te herinneren wat je gedroomd hebt![]()
En dat bedoel ik dus ook als ik zeg dat ik moe word van de monsters....quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kopje koffie???
Wakker blijven. Nee maar dat is echt klote als je slecht slaapt, je hele nacht is verrot en de dag gaat ook kapot. Je bent dan 24 uur kapot.
Sowieso als de nacht lang duurt.
Ilse de lange - The great escape
Lekker nummer is dat
Even koffie pakken, kijken of ik nog een kop uit de kan kan persen. Kan kan
Dat hele album van ilse de lange vind ik erg goed hoorquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Kopje koffie???
Wakker blijven. Nee maar dat is echt klote als je slecht slaapt, je hele nacht is verrot en de dag gaat ook kapot. Je bent dan 24 uur kapot.
Sowieso als de nacht lang duurt.
Ilse de lange - The great escape
Lekker nummer is dat
Even koffie pakken, kijken of ik nog een kop uit de kan kan persen. Kan kan
Deja vuquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja vaak als ik iets zie of hoor wat me dan ineens weer aan die droom doet denken.
Ik heb ook wel eens dat ik in een bepaalde situatie ineens denk: heee dit heb ik al eens gedroomd!!
Ik kan me meestal in de loop van de dag alles weer herinneren.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:39 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben meer mensen het dat je wakker wordt en denkt: ik heb helemaal niet gedroomd. en dan ben je een kwartier ofzo wakker en dan begin je je ineens te herinneren wat je gedroomd hebt![]()
Kan me dat voorstellen jah, slapen is belangrijkquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus ook als ik zeg dat ik moe word van de monsters....
Maar dat komt ook wel weer goed....
Ik ken alleen dat nummer van the great escapequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat hele album van ilse de lange vind ik erg goed hoor![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Deja vu![]()
Maar inderdaad, soms dan heb je van die rare situaties of plaatsen en dan denk jeverrek, hier ben ik al eens geweest of dit heb ik al eens meegemaakt.
Zelfs complete conversaties heb ik al eens gehad dat ik ze al eerder gehad had.
Dromen en de droomwereld: 1 bonk vaagheid maar zó interessant
Ja is weer even de periode he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:43 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En dat bedoel ik dus ook als ik zeg dat ik moe word van de monsters....
Maar dat komt ook wel weer goed....
Ja prima... minimonster is helemaal niet jaloers naar zijn broertje toe en daar was ik toch wel een beetje bang voor... Hij heeft altijd alle aandacht gehad natuurlijk..... En dat moest opeens gedeeld worden. Maar hij is zo zorgzaam naar zn broertje toe... Zo liehief.... (En de oudste twee ook natuurlijk...)quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja is weer even de periode he?
Gaat verder alles goed?
Goed om te horen dat er geen jaloezie isquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja prima... minimonster is helemaal niet jaloers naar zijn broertje toe en daar was ik toch wel een beetje bang voor... Hij heeft altijd alle aandacht gehad natuurlijk..... En dat moest opeens gedeeld worden. Maar hij is zo zorgzaam naar zn broertje toe... Zo liehief.... (En de oudste twee ook natuurlijk...)
Lief is dat he?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ja prima... minimonster is helemaal niet jaloers naar zijn broertje toe en daar was ik toch wel een beetje bang voor... Hij heeft altijd alle aandacht gehad natuurlijk..... En dat moest opeens gedeeld worden. Maar hij is zo zorgzaam naar zn broertje toe... Zo liehief.... (En de oudste twee ook natuurlijk...)
Dat had/heeft ie wel naar zn oudere zus toe ja... Maar naar t miniminimannetje helemaal niet....Daar wil ie juist zelf bij zijn...Zo van ik wil met m knuffelen en dat mama daarbij moet zijn neem ik maar op de koop toequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 10:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Lief is dat he?
Bij mij is het nu de jongste die het niet kan hebben als ik met de oudste knuffel, ze friemeld zich er altijd tussen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |