Gheghe oud-hollandsch sinaasappelschillen werpenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 1996 was dat nog de Alpha
[afbeelding]
Nou ja, het waren iig. de eerste bands die we toen gezien hebben.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dat was in '98, Roellio..hoe die tent toen heette weet ik niet. Maar ze openden er niet, Supergrass was er iig voor..en vast nog wel iets anders..
en de Beastie Boys stonden dan weer in de Alpha..
Jammerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:53 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik ga op zoek!
Het was in '98, maar meer dan een wazig fotootje kan ik niet vinden.
[afbeelding]
Mwa, het was de analoge verzie..quote:
Eej, beetje flauwquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:05 schreef Roellio het volgende:
http://www.helikopterman.nl/1996.html
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:18 schreef Breuls het volgende:
- op de 2006 plattegrond zie ik geen beugelcafe
De buren.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:49 schreef jerver73 het volgende:
Geen beugelcafe?.... waar moet ik dan naar toe op lowlands?
U vraagt, wij draaien:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:34 schreef memphisto het volgende:
Heeft iemand het blokkenschema als jpg ofzo staan?
Want via de website kan ik em niet bekijken. Dat hangt zowat men halve browser...
Zeurpietquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:53 schreef Tourniquet het volgende:
Met de aanmerking dat Opgezwolle nu op de plaats staat van Ojos de Brujo.
Die hebben gecancelled he...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:12 schreef whoops het volgende:
En Ojos de Brujo dan?
Gecancelled?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:12 schreef whoops het volgende:
En Ojos de Brujo dan?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:12 schreef whoops het volgende:
En Ojos de Brujo dan?
Ja Sack. Ik snap er helemaal niks meer van.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Dead 60s zijn opgezwollen en moeten nu in de Bravo spelen
Zo duidelijk?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:22 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
The Dead 60s zijn opgezwollen en moeten nu in de Bravo spelen
quote:Lowlands op het www
Lowlands is alom vertegenwoordigd op het wereldwijde web. Natuurlijk ken je het multimediale epicentrum www.lowlands.nl, maar er is veel meer. Sites waar je gratis kaarten kunt winnen, om maar es iets te noemen. Hiervoor surf je naar Toazted, waar je naast twee vrijkaarten ook een interview met je favoriete artiest op Lowlands kunt winnen! Gratis kaarten krijg je ook bij (online) muziekbladen Kindamuzik en OOR, twee sites waar ook nog eens een en ander over het festival is terug te lezen. En als iemand je kunt vertellen wat hot is, dan zijn zij het wel! Over hot gesproken, ook de 3voor12 Lowlandspagina is inmiddels online. Tot slot kun je tips, ideeën en anekdotes uitwisselen via de Lowlandsfora van Fok!, Graz.nl en Festivalinfo.
Een heel LL-forum op Fok! zowaarquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, we staan in de Lowlands-nieuwsbrief:
[..]
Helaasch...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:15 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Die hebben gecancelled he...
Best een gedoe imo. Die muntjes zijn ook belachelijk duur.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:00 schreef XxxPimxxX het volgende:
Trouwens ook erg apart, dat breek-munt-systeem. Muntjes van ¤2,10 die je kan breken in twee stukken.
Dat weet ik niet meer precies, maar dan nog, het is vrij prijzig, vorig jaar ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:04 schreef Svensational het volgende:
5 cent duurder toch maar?
Klopt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 16:15 schreef Ascaroth het volgende:
Lima en India zijn omgewisseld volgens mij.
En dat wisten we al door Sack's puike post daaroverquote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:19 schreef Roellio het volgende:
We staan in de mojo nieuwsbrief!
Komt door Sack's puike OP.
Ja echt he. Dat is toch wel een pary pooper vind ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:02 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Best een gedoe imo. Die muntjes zijn ook belachelijk duur.
Dan neem je 20 blikken knakworsten mee en drink je het hele festival water!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies, maar dan nog, het is vrij prijzig, vorig jaar ook.
Jij hoeft je dr niet voor in te houden, ik ook niet. Maar veel andere mensen wel.. vind ik toch jammer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan neem je 20 blikken knakworsten mee en drink je het hele festival water!
Jep.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
Die 12 blikken he, mogen dat ook halve liters zijn![]()
das wel beterquote:
Jazeker!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
Die 12 blikken he, mogen dat ook halve liters zijn![]()
Ik bedoelde het niet denigrerend. Ik snap best dat andere mensen wel 2 keer nadenken voordat ze een paar honderd euro in 3 dagen stuk gooien, maar de prijzen zijn zoals ze zijn, zeuren verandert er niets aan. Het is dan beter en constructiever om op zoek te gaan naar goedkopere alternatieven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef crossover het volgende:
Jij hoeft je dr niet voor in te houden, ik ook niet. Maar veel andere mensen wel.. vind ik toch jammer.
Maak dan het kaartje een beetje duurder.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet denigrerend. Ik snap best dat andere mensen wel 2 keer nadenken voordat ze een paar honderd euro in 3 dagen stuk gooien, maar de prijzen zijn zoals ze zijn, zeuren verandert er niets aan. Het is dan beter en constructiever om op zoek te gaan naar goedkopere alternatieven.
Dat lukt je niet hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef VaderJacob het volgende:
Al slaap je nou gewoon tot een uur of 2, dat scheelt je alweer lunch en ontbijt.
Heb je meer geld voor het avondeten![]()
Gewoon aanpappen met je camping buren tot hun vooraad er doorheen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
geen idee, dit word mijn 1e keer![]()
Dank je, dat klinkt als nuttige raadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon aanpappen met je camping buren tot hun vooraad er doorheen is.![]()
En dan weer nieuwe 'vrienden' maken.![]()
Buy me a beer and I'll get you one.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Breuls: mag ik een "puik"-tag nu?
Vroegâh had lowlands nog keurig zelf een gezellig forum...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Een heel LL-forum op Fok! zowaar![]()
Vooral handig als de buren wat sterker spul hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon aanpappen met je camping buren tot hun vooraad er doorheen is.![]()
En dan weer nieuwe 'vrienden' maken.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef crossover het volgende:
12 x [afbeelding]
op Lowlands =
[afbeelding]
[..]Eensch.
Dealquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Buy me a beer and I'll get you one.
Zou dat betekenen dat de lowlandsdirectie hier ook vaak kijkt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, we staan in de Lowlands-nieuwsbrief:
[..]
Wordt een loze afspraak Breuls.. reken er maar niet op...quote:
Ik denk eerder dat de Lowlands tekstenschrijver hier wel eens komt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat de lowlandsdirectie hier ook vaak kijkt?
Anders kunnen we namelijk de conclusie trekken dat ze zich dus duidelijk niets aantrekken van onze Maniack![]()
Waarom zou die hier komen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de Lowlands tekstenschrijver hier wel eens komt.
Hoi Lowlandstekstenschrijver
Die komen hier omdat het zo gezellig isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou die hier komen dan?
Of zou die alle fora in Nederland afgaan?![]()
En niet te vergeten... Depeche Mode...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En om de geruchten dat Lordi en Pearl Jam komen de wereld in te helpen
Dat is geen gerucht, dat is waarheidquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
En niet te vergeten... Depeche Mode...
Welnee joh.. niemand weet toch nog dat zij de suprise-act zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is geen gerucht, dat is waarheid
Hehehehehe, lowlands ga ik "nuchterder" door het leven..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wordt een loze afspraak Breuls.. reken er maar niet op...![]()
Ik wacht met smart eropquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehehehehe, lowlands ga ik "nuchterder" door het leven..
echt ik beter mijn leven!
Ja. Ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Zeg, heeft iemand hier die lowlands map al op z'n mobieltje? Werkt het een beetje?
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het ten koste zal gaan van de toch al zo schaarse stroom in de accu van mijn telefoonquote:
Snel doen want het is bijna uitverkochtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef doemaardrie het volgende:
En ik heb nog steeds geen kaartje gekocht
Je kan em toch gratis opladen, dus het maakt niet zo heel veel uit toch? Het is zeker het geld waard!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het ten koste zal gaan van de toch al zo schaarse stroom in de accu van mijn telefoon
Ach ook als het uitverkocht is kun je altijd wel een ticket bemachtigen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Snel doen want het is bijna uitverkocht![]()
Daar geloof ik geen bal van.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Snel doen want het is bijna uitverkocht![]()
..of een bandje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ach ook als het uitverkocht is kun je altijd wel een ticket bemachtigen.
En ja dat weet ik uit ervaring.
1.5 liter 25 yo single malt whisky in een PET-fles...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef LaSalle het volgende:
Ik zit er toch sterk over te twijfelen om eens zo'n 5-liter verpakking rode wijn mee te nemen
Groot voordeel: hoeft niet gekoeld
Of heb ik nu een taboe-woord gebruikt?........wijn.........
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog maar 2 weekjes boys and girls
ik heb een donkerbruin vermoede dat lowlands een absolute feest gaat worden.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:39 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n donkerbruin onderbuikgevoel dat Gogol Bordello het absolute feest gaat worden....![]()
Kostte dat opladen niet twee muntjes? Daarbij ben ik niet zo'n fan van dat opladen, ten eerste omdat in al die drukte je telefoon makkelijk door iemand anders meegenomen wordt, ten tweede omdat het bij die stand (zeker de laatste twee dagen) altijd ontiegelijk druk is. Ik haal denk maar ff een 2e accu voor 15 euro, daar heb je nog langer plezier vanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Je kan em toch gratis opladen, dus het maakt niet zo heel veel uit toch? Het is zeker het geld waard!
Als men nu bekend maakt dat PJ komt dan kunen ze idd wel LL uitverkopenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die komen hier omdat het zo gezellig is
En om de geruchten dat het bijna uitverkocht is de wereld in te helpen
En om de geruchten dat Lordi en Pearl Jam komen de wereld in te helpen
WOAHH!!!! VET!!!! BOB MARLEY EN KURT COBAIN!!!!quote:
Explosion???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze lucht verfrissers hebben![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog maar 2 weekjes boys and girls
Ik hoorde het ook iig, maar je weet het nooit met die vlegelquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
hoorde ik Dolf Jansen nou net zeggen dat Snow Patrol waarschijnlijk niet op LL speelt, maar wel in Vredenburg 11 okt? Of zit ie gewoon weer te kutten?
Dat gerucht gaat ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:51 schreef Pink_Floyd het volgende:
hoorde ik Dolf Jansen nou net zeggen dat Snow Patrol waarschijnlijk niet op LL speelt, maar wel in Vredenburg 11 okt? Of zit ie gewoon weer te kutten?
ik woon in de buurt (15 min met auto)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:35 schreef Roellio het volgende:
Vanmiddag naar AZ-Arsenal
Volgende week een beetje kut roepen en rondjes rennen door Boedapest en Sziget festival
En dan is het zover!
Woensdag voordrinken, donderdag weg!
Mwah... ik heb toch echt veel liever mijn keuzequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef lienelien het volgende:
Neehee. Gewoon Snow Patrol, niet zo raar doen allemaal![]()
Die dan weer nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mwah... ik heb toch echt veel liever mijn keuze![]()
ga naar pukkelpop dan, verraderquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Er staan op Pukkelpop genoeg bands die live leuker zijn dan Snow Patrol![]()
Whehehe. Je woont in Flevoland!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik woon in de buurt (15 min met auto)
ik zorg gewoon dat ik er weer 12:00 in de rij sta op don.
Welkom terug, Eef..quote:
of je het nu mooi vindt of niet... Het is een onwijs goede live-band!quote:
Hoi Newbiequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Welkom terug, Eef..![]()
Nee, op PP zou ik helmaal gek worden van teveel keuze aan goede bands..LL trek ik nog net
Poeh! Kweenie of dat wel in mijn schema past..hmmm, in de laatste nacht is er nog wel een gaatjequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoi Newbie![]()
![]()
Kom je op lowlands samen met de 5 days off-gangers en de toetsenist van Infadels meedansen?
Ik weet niet waneer MaJo haar date met die freak gepland heeft, maar ik zal je op de hoogte houdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Poeh! Kweenie of dat wel in mijn schema past..hmmm, in de laatste nacht is er nog wel een gaatje
quote:
't Harde lijkt iets dichterbij te liggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:31 schreef Breuls het volgende:
Trouwens, qua treinen.. is 't Harde dichterbij of verderweg dan Lelystad? Ik kan me herinneren dat een busritje Lelystad-Sixflags een heel end was, dus als het scheelt om via 't Harde te gaan...
da's ook best een stukje rijdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:31 schreef Breuls het volgende:
Trouwens, qua treinen.. is 't Harde dichterbij of verderweg dan Lelystad? Ik kan me herinneren dat een busritje Lelystad-Sixflags een heel end was, dus als het scheelt om via 't Harde te gaan...
Nokiastand zal er wel staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vanuit 't Harde is 'n behoorlijk eind, zo zijn wij enkele jaren gegaan.
Hoe werkt dat opladen van je f00n eigenlijk precies? Ik wil evt. een nieuwe accu gaan halen, maar als dat niet echt nodig is.. Moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat je je f00n gewoon zonder problemen weer meekrijgt
Nee toch, zat stiekum al te denken aan 'n meet met je!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:07 schreef Twinkeltwin het volgende:
Dit jaar maar eens geen LL, best wel een beetje vreemd,zou de 9e keer worden![]()
Mja jammer he, een meet zou wel tof geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nee toch, zat stiekum al te denken aan 'n meet met je!
Jammer zeg![]()
waarom ga je niet dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:35 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Mja jammer he, een meet zou wel tof geweest zijn.
Ik ga zo erg de pannenkoeken,everzwijnhammetjes,mensen,geslenter en herrie missen![]()
moet bij gezegd worden dat het er takke druk is, en met geluk heb je binnen 10 minuten je telefoon ingeleverd als het tegen zit kom je hem 2 uur later ophalen en meld die tuthola dat ze toch niet de goede oplader haddenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nokiastand zal er wel staan.
Telefoon afgeven, krijg je een kaart om je nek, paar uur later haal je je tel weer op.
Prijs is één bon, munt, euro, zoiets![]()
Alleen als je een B merk hebt misschien.. Ik neem aan dat ze voor de meest populaire telefoons wel genoeg laders hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet bij gezegd worden dat het er takke druk is, en met geluk heb je binnen 10 minuten je telefoon ingeleverd als het tegen zit kom je hem 2 uur later ophalen en meld die tuthola dat ze toch niet de goede oplader hadden
mijn Motorola V3...................quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Alleen als je een B merk hebt misschien.. Ik neem aan dat ze voor de meest populaire telefoons wel genoeg laders hebben.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn Motorola V3...................
maargoed altijd dus je oplader meenemen. Anders kun je gewoon in de campstore terecht
Everlast is maar 1 mannetje hoor, dus enkelvoud. En die was er twee jaar geleden nog. Was trouwens enorm goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:04 schreef crossover het volgende:
Ik zou Everlast wel op lowlands willen zien.. als die nog optreden..
Maar live zal er toch wel wat meer zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Everlast is maar 1 mannetje hoor, dus enkelvoud. En die was er twee jaar geleden nog. Was trouwens enorm goed![]()
tuurlijk, hij heeft een hele band bij zichquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar live zal er toch wel wat meer zijn?
Vorig jaar stond een vriend van mee een half uur te wachten en toen gaf hij het op -> dan moet je em een paar uur later namelijk ook weer ophalen en ben je 2x 45 minuten kwijt om je telefoon ff op te laden. Je gaat niet naar lowlands om in de rij te staan, dus zijn we er maar weggegaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet bij gezegd worden dat het er takke druk is, en met geluk heb je binnen 10 minuten je telefoon ingeleverd als het tegen zit kom je hem 2 uur later ophalen en meld die tuthola dat ze toch niet de goede oplader hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |