Dan neem je 20 blikken knakworsten mee en drink je het hele festival water!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:12 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer precies, maar dan nog, het is vrij prijzig, vorig jaar ook.
Jij hoeft je dr niet voor in te houden, ik ook niet. Maar veel andere mensen wel.. vind ik toch jammer.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:57 schreef Roellio het volgende:
[..]
Dan neem je 20 blikken knakworsten mee en drink je het hele festival water!
Jep.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
Die 12 blikken he, mogen dat ook halve liters zijn![]()
das wel beterquote:
Jazeker!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:58 schreef VaderJacob het volgende:
Die 12 blikken he, mogen dat ook halve liters zijn![]()
Ik bedoelde het niet denigrerend. Ik snap best dat andere mensen wel 2 keer nadenken voordat ze een paar honderd euro in 3 dagen stuk gooien, maar de prijzen zijn zoals ze zijn, zeuren verandert er niets aan. Het is dan beter en constructiever om op zoek te gaan naar goedkopere alternatieven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:59 schreef crossover het volgende:
Jij hoeft je dr niet voor in te houden, ik ook niet. Maar veel andere mensen wel.. vind ik toch jammer.
Maak dan het kaartje een beetje duurder.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:02 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet denigrerend. Ik snap best dat andere mensen wel 2 keer nadenken voordat ze een paar honderd euro in 3 dagen stuk gooien, maar de prijzen zijn zoals ze zijn, zeuren verandert er niets aan. Het is dan beter en constructiever om op zoek te gaan naar goedkopere alternatieven.
Dat lukt je niet hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:06 schreef VaderJacob het volgende:
Al slaap je nou gewoon tot een uur of 2, dat scheelt je alweer lunch en ontbijt.
Heb je meer geld voor het avondeten![]()
Gewoon aanpappen met je camping buren tot hun vooraad er doorheen is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:12 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
geen idee, dit word mijn 1e keer![]()
Dank je, dat klinkt als nuttige raadquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon aanpappen met je camping buren tot hun vooraad er doorheen is.![]()
En dan weer nieuwe 'vrienden' maken.![]()
Buy me a beer and I'll get you one.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Breuls: mag ik een "puik"-tag nu?
Vroegâh had lowlands nog keurig zelf een gezellig forum...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:43 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Een heel LL-forum op Fok! zowaar![]()
Vooral handig als de buren wat sterker spul hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon aanpappen met je camping buren tot hun vooraad er doorheen is.![]()
En dan weer nieuwe 'vrienden' maken.![]()
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:03 schreef crossover het volgende:
12 x [afbeelding]
op Lowlands =
[afbeelding]
[..]Eensch.
Dealquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Buy me a beer and I'll get you one.
Zou dat betekenen dat de lowlandsdirectie hier ook vaak kijkt?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, we staan in de Lowlands-nieuwsbrief:
[..]
Wordt een loze afspraak Breuls.. reken er maar niet op...quote:
Ik denk eerder dat de Lowlands tekstenschrijver hier wel eens komt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zou dat betekenen dat de lowlandsdirectie hier ook vaak kijkt?
Anders kunnen we namelijk de conclusie trekken dat ze zich dus duidelijk niets aantrekken van onze Maniack![]()
Waarom zou die hier komen dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de Lowlands tekstenschrijver hier wel eens komt.
Hoi Lowlandstekstenschrijver
Die komen hier omdat het zo gezellig isquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom zou die hier komen dan?
Of zou die alle fora in Nederland afgaan?![]()
En niet te vergeten... Depeche Mode...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En om de geruchten dat Lordi en Pearl Jam komen de wereld in te helpen
Dat is geen gerucht, dat is waarheidquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
En niet te vergeten... Depeche Mode...
Welnee joh.. niemand weet toch nog dat zij de suprise-act zijn...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is geen gerucht, dat is waarheid
Hehehehehe, lowlands ga ik "nuchterder" door het leven..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wordt een loze afspraak Breuls.. reken er maar niet op...![]()
Ik wacht met smart eropquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehehehehe, lowlands ga ik "nuchterder" door het leven..
echt ik beter mijn leven!
Ja. Ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Zeg, heeft iemand hier die lowlands map al op z'n mobieltje? Werkt het een beetje?
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het ten koste zal gaan van de toch al zo schaarse stroom in de accu van mijn telefoonquote:
Snel doen want het is bijna uitverkochtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef doemaardrie het volgende:
En ik heb nog steeds geen kaartje gekocht
Je kan em toch gratis opladen, dus het maakt niet zo heel veel uit toch? Het is zeker het geld waard!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het ten koste zal gaan van de toch al zo schaarse stroom in de accu van mijn telefoon
Ach ook als het uitverkocht is kun je altijd wel een ticket bemachtigen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Snel doen want het is bijna uitverkocht![]()
Daar geloof ik geen bal van.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Snel doen want het is bijna uitverkocht![]()
..of een bandje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ach ook als het uitverkocht is kun je altijd wel een ticket bemachtigen.
En ja dat weet ik uit ervaring.
1.5 liter 25 yo single malt whisky in een PET-fles...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef LaSalle het volgende:
Ik zit er toch sterk over te twijfelen om eens zo'n 5-liter verpakking rode wijn mee te nemen
Groot voordeel: hoeft niet gekoeld
Of heb ik nu een taboe-woord gebruikt?........wijn.........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |