quote:
't Harde lijkt iets dichterbij te liggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:31 schreef Breuls het volgende:
Trouwens, qua treinen.. is 't Harde dichterbij of verderweg dan Lelystad? Ik kan me herinneren dat een busritje Lelystad-Sixflags een heel end was, dus als het scheelt om via 't Harde te gaan...
da's ook best een stukje rijdenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:31 schreef Breuls het volgende:
Trouwens, qua treinen.. is 't Harde dichterbij of verderweg dan Lelystad? Ik kan me herinneren dat een busritje Lelystad-Sixflags een heel end was, dus als het scheelt om via 't Harde te gaan...
Nokiastand zal er wel staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vanuit 't Harde is 'n behoorlijk eind, zo zijn wij enkele jaren gegaan.
Hoe werkt dat opladen van je f00n eigenlijk precies? Ik wil evt. een nieuwe accu gaan halen, maar als dat niet echt nodig is.. Moet er natuurlijk wel zeker van zijn dat je je f00n gewoon zonder problemen weer meekrijgt
Nee toch, zat stiekum al te denken aan 'n meet met je!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:07 schreef Twinkeltwin het volgende:
Dit jaar maar eens geen LL, best wel een beetje vreemd,zou de 9e keer worden![]()
Mja jammer he, een meet zou wel tof geweest zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Nee toch, zat stiekum al te denken aan 'n meet met je!
Jammer zeg![]()
waarom ga je niet dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:35 schreef Twinkeltwin het volgende:
[..]
Mja jammer he, een meet zou wel tof geweest zijn.
Ik ga zo erg de pannenkoeken,everzwijnhammetjes,mensen,geslenter en herrie missen![]()
moet bij gezegd worden dat het er takke druk is, en met geluk heb je binnen 10 minuten je telefoon ingeleverd als het tegen zit kom je hem 2 uur later ophalen en meld die tuthola dat ze toch niet de goede oplader haddenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nokiastand zal er wel staan.
Telefoon afgeven, krijg je een kaart om je nek, paar uur later haal je je tel weer op.
Prijs is één bon, munt, euro, zoiets![]()
Alleen als je een B merk hebt misschien.. Ik neem aan dat ze voor de meest populaire telefoons wel genoeg laders hebben.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet bij gezegd worden dat het er takke druk is, en met geluk heb je binnen 10 minuten je telefoon ingeleverd als het tegen zit kom je hem 2 uur later ophalen en meld die tuthola dat ze toch niet de goede oplader hadden
mijn Motorola V3...................quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:50 schreef crossover het volgende:
[..]
Alleen als je een B merk hebt misschien.. Ik neem aan dat ze voor de meest populaire telefoons wel genoeg laders hebben.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mijn Motorola V3...................
maargoed altijd dus je oplader meenemen. Anders kun je gewoon in de campstore terecht
Everlast is maar 1 mannetje hoor, dus enkelvoud. En die was er twee jaar geleden nog. Was trouwens enorm goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:04 schreef crossover het volgende:
Ik zou Everlast wel op lowlands willen zien.. als die nog optreden..
Maar live zal er toch wel wat meer zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Everlast is maar 1 mannetje hoor, dus enkelvoud. En die was er twee jaar geleden nog. Was trouwens enorm goed![]()
tuurlijk, hij heeft een hele band bij zichquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:36 schreef crossover het volgende:
[..]
Maar live zal er toch wel wat meer zijn?
Vorig jaar stond een vriend van mee een half uur te wachten en toen gaf hij het op -> dan moet je em een paar uur later namelijk ook weer ophalen en ben je 2x 45 minuten kwijt om je telefoon ff op te laden. Je gaat niet naar lowlands om in de rij te staan, dus zijn we er maar weggegaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet bij gezegd worden dat het er takke druk is, en met geluk heb je binnen 10 minuten je telefoon ingeleverd als het tegen zit kom je hem 2 uur later ophalen en meld die tuthola dat ze toch niet de goede oplader hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |