Hehehehehe, lowlands ga ik "nuchterder" door het leven..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wordt een loze afspraak Breuls.. reken er maar niet op...![]()
Ik wacht met smart eropquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehehehehe, lowlands ga ik "nuchterder" door het leven..
echt ik beter mijn leven!
Ja. Ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:04 schreef LordOfTheBoard het volgende:
Zeg, heeft iemand hier die lowlands map al op z'n mobieltje? Werkt het een beetje?
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het ten koste zal gaan van de toch al zo schaarse stroom in de accu van mijn telefoonquote:
Snel doen want het is bijna uitverkochtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:06 schreef doemaardrie het volgende:
En ik heb nog steeds geen kaartje gekocht
Je kan em toch gratis opladen, dus het maakt niet zo heel veel uit toch? Het is zeker het geld waard!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:10 schreef LordOfTheBoard het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk vooral bang dat het ten koste zal gaan van de toch al zo schaarse stroom in de accu van mijn telefoon
Ach ook als het uitverkocht is kun je altijd wel een ticket bemachtigen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Snel doen want het is bijna uitverkocht![]()
Daar geloof ik geen bal van.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Snel doen want het is bijna uitverkocht![]()
..of een bandje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:11 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ach ook als het uitverkocht is kun je altijd wel een ticket bemachtigen.
En ja dat weet ik uit ervaring.
1.5 liter 25 yo single malt whisky in een PET-fles...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:33 schreef LaSalle het volgende:
Ik zit er toch sterk over te twijfelen om eens zo'n 5-liter verpakking rode wijn mee te nemen
Groot voordeel: hoeft niet gekoeld
Of heb ik nu een taboe-woord gebruikt?........wijn.........
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nog maar 2 weekjes boys and girls
ik heb een donkerbruin vermoede dat lowlands een absolute feest gaat worden.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:39 schreef EricBoucher het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb zo'n donkerbruin onderbuikgevoel dat Gogol Bordello het absolute feest gaat worden....![]()
Kostte dat opladen niet twee muntjes? Daarbij ben ik niet zo'n fan van dat opladen, ten eerste omdat in al die drukte je telefoon makkelijk door iemand anders meegenomen wordt, ten tweede omdat het bij die stand (zeker de laatste twee dagen) altijd ontiegelijk druk is. Ik haal denk maar ff een 2e accu voor 15 euro, daar heb je nog langer plezier vanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:45 schreef Baserunner het volgende:
Je kan em toch gratis opladen, dus het maakt niet zo heel veel uit toch? Het is zeker het geld waard!
Als men nu bekend maakt dat PJ komt dan kunen ze idd wel LL uitverkopenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die komen hier omdat het zo gezellig is
En om de geruchten dat het bijna uitverkocht is de wereld in te helpen
En om de geruchten dat Lordi en Pearl Jam komen de wereld in te helpen
WOAHH!!!! VET!!!! BOB MARLEY EN KURT COBAIN!!!!quote:
Explosion???quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoop wel dat ze lucht verfrissers hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |