De antwoordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:05 schreef EricusMaximus het volgende:
noem 3 van de 10 mensen uit de lijst van 'Parade's The world's 10 worst dictators' en het land
het gaat om dictators die nu nog aan de macht zijn
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:07 schreef AntonDingeman het volgende:
Lukashenko - Wit Rusland
Kim Jong Il - Noord Korea
Raul Castro - Cuba
quote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef ChrisJX het volgende:
Hitler - Duitsland/Oostenrijk
Kim Jong II - Noord-Korea
Pol Pot - Cambodja
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:10 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Fidel Castro - Cuba
Turkmenbashi - Turkmenistan
Het is het 90ste topic, +2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:24 schreef EricusMaximus het volgende:
ChrisJX +1
hier is de lijst te vinden: http://www.parade.com/art(...)01-22-2006/Dictators
Maar de vraag is uit het vorige topicquote:
Ja, jij hebt gelijk, volgens mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:28 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Maar de vraag is uit het vorige topic
Of werkt dat bij deze trivia niet zo?
Niet aan gedacht, dat weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:28 schreef AntonDingeman het volgende:
Ja, jij hebt gelijk, volgens mij.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:30 schreef ChrisJX het volgende:
Met dit regenachtige weer is het tijd voor wat zomerhitjes
Wie zijn de uitvoerende artiesten van de volgende nummers?Macarena - Los del Rios Boys, boys, boys - Sabrina Dragostea din tei - O-zone Ketchup Song - Las... Toppertje - ???
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:36 schreef AntonDingeman het volgende:
Toppertje ken ik gelukkig niet.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:23 schreef ChrisJX het volgende:
Ik wil trouwens best ff de punten updaten, maar klopt het dat deel 88 ook nog niet meegenomen is?
Schat, je loopt achterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Crack_david het volgende:
1. los del rio
2.
3. o-zone
4. las ketchup
5. Guillermo en Tropical Danny
Zou kunnen, het is in Oost-Europaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Soempie het volgende:
hmm schijnbaar niet Parijs, maar ben er dan ook nooit geweest
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:47 schreef Soempie het volgende:
sintpertersburg, winterpaleis?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:58 schreef dolle_hond het volgende:
gaudi
Ik zou het niet weten, ik ken geen aardbeienrassen, zoals je weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
is de naam gelijk aan een aardbeienras?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef dartfanaat het volgende:
Ik ken de titel, maar weet niet wie het zingt
Dat was idd de jeugdvriend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:17 schreef Neleos het volgende:
Andrew Ridgely
Misschien bij de volgende vraagquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:20 schreef wyccie het volgende:
En nu ben ik weer te laat.
Ohja, van Paul Thomas Anderson. Damn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:59 schreef DeSiever het volgende:
Punch-Drunk Love
macondo +2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:10 schreef macondo het volgende:
American Football
Jan Arends?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:39 schreef macondo het volgende:
Hint: de schrijver had ze niet altijd helemaal op een rijtje
Tot later Macondoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:51 schreef macondo het volgende:
Ben voorlopig even weg, laat de dubbele punten even aan mij voorbij gaan.. dag![]()
't zit je nog dwarsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef k_man het volgende:
Ik zat toen in Emmeloord op de lagere school. Er was een tekenwedstrijd en alle inzendingen zouden in het provinciehuis in Lelystad komen te hangen.
Nou niet dus!
Zelfs liefdesrelaties worden hier gemaakt.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Soempie het volgende:
mac mag ik je toevoegen op msn?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Zelfs liefdesrelaties worden hier gemaakt.
was ik al bang voorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef k_man het volgende:
Not even close.
Ik in ieder geval wel jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef k_man het volgende:
Obscure sportvragen, indiebandjes, allemaal geen probleem, maar stel de meest simpele vragen over moderne kunst en iedereen krabt zich vertwijfeld achter de oren.
Zal me ook maar meteen gaan schamen, hoef je dat niet meer tegen mij te zeggen.quote:
!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:09 schreef Neleos het volgende:
Ik heb er ook nooit van gehoord. Doe nu maar weer een obscure sportvraag of een indiebandje![]()
Leuk onderwerp bedoelde ik.quote:
Nieuwe of oude?quote:
Kijk ze en tot later Neleosquote:
DeSiever +2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:21 schreef DeSiever het volgende:
Chris Rock
Tot later Haruhiquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:25 schreef Haruhi het volgende:
[..]
DeSiever +2
Ik dacht dat iedereen dat wel zou weten
Ik ben kwijt, groetjes
gratis en voor niets: Haruhi +2quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:29 schreef Haruhi het volgende:
Worstelaars bij de WWE/WWF
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef tong80 het volgende:
Piet Bakker of bedoel je de schrijver niet ?
Heb ik wer.; Mislukt de Tagquote:
Welkom terug. Fijne vakantie gehad?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef Mas het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug van vakantie. Kom maar op met die vragen.
Hij was nummer 1 tijdens de oorlog?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:49 schreef tong80 het volgende:
Waarom werd de nummer één op de wereldranglijst, tienkamper Eef Kamerbeek, geen Olympisch kampioen ?
Nee, wel mooie gokquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hij was nummer 1 tijdens de oorlog?
Nee, maar je bent wel warmer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:52 schreef DeSiever het volgende:
1972, eerder naar huis vanwege you know what..
Nee dan verraad ik te veelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:54 schreef Mas het volgende:
Kun je misschien zeggen op welke olympische spelen je precies doelt? Hij heeft immers meerdere malen niet het goud gewonnen...
Juist.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:56 schreef dolle_hond het volgende:
nederland ging niet in 56
Te laat, maar denk ook niet dat dit goed gekeurd zou worden..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:56 schreef Mas het volgende:
Dan is het vast zo'n olypmische spelen waar Nederland niet aan mee deed, omdat de Russen/Duitsers/Amerikanen/Vietnamezen/Marsmannetjes iets verkeerds gedaan zouden hebben.
Sorry in Melbourne. Rusland viel Hongarije binnen en Nederland dacht een daad te stellen door te boycotten. Nou het heeft geholpen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:58 schreef DeSiever het volgende:
Waar waren de OS in 1956, meneer tong80?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:04 schreef DeSiever het volgende:
Wat lief dat jullie je ook echt om elkaar bekommeren. Leuke quiz is dit.
zeker rond deze tijd hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:05 schreef tong80 het volgende:
Alleen nu moet dolle hond een vraag stellen ik wacht nog even want die wil wel eens spoorloos verdwijnen
Spionnequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef macondo het volgende:
Spion?
Dan moet ik nog even.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Ik bekommer me alleen om spelers met meer dan 30 punten![]()
Zenuwachtig? Neu. Waarom? Ik heb op 2 augustus vorig jaar de onderste helft van m'n rechterduim geklemd en daardoor is er een stuk af. Toen heb ik een maand met die duim in m'n borstkas genaaid rondgelopen om nieuw vlees te kweken. Allemaal goed gelukt. Daarna nog twee ontvettingsoperaties gehad om m'n duim tot normale proporties bij te snijden en morgen de laatste ontvetting, zodat ik 'm tenminste weer redelijk normaal kan buigen. Ik vermoed nog een maand of drie in de ziektewet (inmiddels - want een jaar in de ziektewet - invaliditeit) maar daarna kan ik weer gewoon aan 't werk. 't Is hoognodig want het afgelopen jaar ben ik me toch een partij dik geworden...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:03 schreef Soempie het volgende:
daff
ben je zenuwachtig? ik heb even gemist waarvoor je naar het ziekenhuis moet. Operatie?
Pele ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef macondo het volgende:
Uh even niets paraat..
Hoe heet de beursindex van Brazilie?
Herkenbaar dus je zuigt het niet uit je duim.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Neu. Waarom? Ik heb op 2 augustus vorig jaar de onderste helft van m'n rechterduim geklemd en daardoor is er een stuk af. Toen heb ik een maand met die duim in m'n borstkas genaaid rondgelopen om nieuw vlees te kweken. Allemaal goed gelukt. Daarna nog twee ontvettingsoperaties gehad om m'n duim tot normale proporties bij te snijden en morgen de laatste ontvetting, zodat ik 'm tenminste weer redelijk normaal kan buigen. Ik vermoed nog een maand of drie in de ziektewet (inmiddels - want een jaar in de ziektewet - invaliditeit) maar daarna kan ik weer gewoon aan 't werk. 't Is hoognodig want het afgelopen jaar ben ik me toch een partij dik geworden...
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Neu. Waarom? Ik heb op 2 augustus vorig jaar de onderste helft van m'n rechterduim geklemd en daardoor is er een stuk af. Toen heb ik een maand met die duim in m'n borstkas genaaid rondgelopen om nieuw vlees te kweken. Allemaal goed gelukt. Daarna nog twee ontvettingsoperaties gehad om m'n duim tot normale proporties bij te snijden en morgen de laatste ontvetting, zodat ik 'm tenminste weer redelijk normaal kan buigen. Ik vermoed nog een maand of drie in de ziektewet (inmiddels - want een jaar in de ziektewet - invaliditeit) maar daarna kan ik weer gewoon aan 't werk. 't Is hoognodig want het afgelopen jaar ben ik me toch een partij dik geworden...
Vind jij het ook zo'n kut-username. Wil je snel reageren maar moet je lettertje voor lettertje z'n naam controleren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef DeSiever het volgende:
We zullen voor je duimen, meneer Daffodil31Le
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:12 schreef DeSiever het volgende:
We zullen voor je duimen, meneer Daffodil31LE
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:21 schreef macondo het volgende:
ps. ik verzin even een nieuwe vraag
Ik geloof niet dat het helptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:29 schreef macondo het volgende:
Zal de vraag beter stellen. De oorspronkelijke titel luidt "The painted bird".
Kosinski. De tegenspeler van Sellers Jack Warren is drie dagen geleden overleden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:30 schreef macondo het volgende:
Ander bekend boek van deze auteur is "Being There". Verfilmd met Peter Sellers in de hoofdrol.
Hier gaan de antwoorden soms sneller dan de vragen dus zeg dat nu maar niet.quote:
Hoezo te laat. Een vraag blijft altijd open staan tot iemand hem weet hoor. Ik ben niet van de regeltjes maar zo gaat dat hier. Soms blijft een vraag te lang open. Dan wordt er een nieuwe gesteld maar de oude wordt niet bij de oude was gezet.quote:
Dan moet ik die docu gezien hebben. Dat is niet echt algemene kennis he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef tong80 het volgende:
Om op de Docu door te gaan :
Wie zei : It's not my daddy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |