quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef Againzender het volgende:
we gaan hier verder?
Niet eens!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden. Degene die bij al die Heerenveen-spelers staat en bij Clauwheee.
Die zijn vanaf vandaag geschiedenisquote:
Jij had wel een nieuwe pikante foto op Hyves hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet eens!
MP, je hebt een onderkin
Die met die paarse tepels?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij had wel een nieuwe pikante foto op Hyves hoor.
Nee dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden. Degene die bij al die Heerenveen-spelers staat en bij Clauwheee.
Ik hou mijn hoofd gewoon schuin naar beneden, ja!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet eens!
MP, je hebt een onderkin
Het mag nu toch allebei?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zijn vanaf vandaag geschiedenis![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik hou mijn hoofd gewoon schuin naar beneden, ja!![]()
Maar okok, er zit wel wat overbodige flubber daar.Kutbier.
En mij ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef clauwheee het volgende:
Heb wel heren-Fokkers in mijn lijst, maar MP niet.
Zo ben je geboren manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik hou mijn hoofd gewoon schuin naar beneden, ja!![]()
Maar okok, er zit wel wat overbodige flubber daar.Kutbier.
Nee, maar daar zal ik wel even voor zorgenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar daar zal ik wel even voor zorgen
Voor mij hetzelfde. Jaar geleden ingeschreven en pas sinds een paar weken (na een mailtje van mijn eerste vriendinnetje..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Weer een vriendje erbij.
Kreeg laatst een mailtje dat ik wel erg weinig vrienden op Hyves heb![]()
Ik doe er dan ook weinig mee.
Volgens het witte boekje misschien maar niet volgens het groene boekjequote:
Ik noemde maar wat, was een gok.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Jaar geleden ingeschreven en pas sinds een paar weken (na een mailtje van mijn eerste vriendinnetje..) wat actiever mensen gaan toevoegen. Toen zag ik het nut er opeens wel van in.
Okeequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Jaar geleden ingeschreven en pas sinds een paar weken (na een mailtje van mijn eerste vriendinnetje..) wat actiever mensen gaan toevoegen. Toen zag ik het nut er opeens wel van in.
Krijgen die automatisch een mailtje of kan je filteren..? Ik hoef niet iedereen erin namelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gewoon een keer je adressenbestand invoeren Bos, dan zie je het vanzelf.
Ja ik weet dat dat kan, maar ik ken mezelf en doe zoiets liever niet via mijn adressenbestand van mijn mailadres. Dadelijk gaat er iets gruwelijks foutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gewoon een keer je adressenbestand invoeren Bos, dan zie je het vanzelf.
Klinkt als veel werk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
@MP en Bos: Je moet handmatig de adressen intikken, dus je kan filteren en er kan niets fout gaan.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Dat dit bij jou het geval was SCHat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
Eensch, wou het eerst al even aankaarten in het FB topic, maar dan ben ik meteen een zeikerd denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat 020 vs 010 topic is toch wel een van de meest triestere topics in VBL
VBL-Feedback nummertje 30: Schoolvakantie weer begonnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Eensch, wou het eerst al even aankaarten in het FB topic, maar dan ben ik meteen een zeikerd denk ik
ik heb laatst de omgekeerde eer gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Bos81 het volgende:
Die mailtjes heb ik ooit maar 2 keer gehad. Alleen geen idee meer van wie
O ja?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik heb laatst de omgekeerde eer gehad![]()
Cker Bos in mn Hyveslijst, mijn lijst is nu compleet... ik doe er niks meer aanquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
VBL-Feedback nummertje 30: Schoolvakantie weer begonnen
Leuk voor je man!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Cker Bos in mn Hyveslijst, mijn lijst is nu compleet... ik doe er niks meer aan![]()
ja hequote:
Precies.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef VoreG het volgende:
Hyves. Het enige waar aanmelden goed voor is, is om ervoor te zorgen dat je niet meer die irritante mailtjes krijgt "MELD JE AAN VOOR HYVES!!!!"
Snel dan je boterham uit het raam stekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:01 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Hetregent grote korrels Venz.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef StarGazer het volgende:
Avond
Het is alweer weekend voor mij
Of een bord yoghurtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Snel dan je boterham uit het raam steken
Jammer appelsientje SCH bedoelt geen monopoly.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:19 schreef appelsientje het volgende:
Een bijzonder goede avond iedereen
Nee, ik bedoelde krentebollen met appelstroopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer appelsientje SCH bedoelt geen monopoly.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft wel humor. Ik heb nooit het tegendeel beweerd. Maar hij kan soms zo heerlijk serieus uit de hoek komen. Dat heeft ook wel weer wat natuurlijk
Hij is eigenlijk jouw tegenovergestelde bedoel je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:33 schreef tong80 het volgende:
Hij heeft wel humor. Ik heb nooit het tegendeel beweerd. Maar hij kan soms zo heerlijk serieus uit de hoek komen. Dat heeft ook wel weer wat natuurlijk
is clau een mannetje dan?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Weer een vriendje erbij.
Kreeg laatst een mailtje dat ik wel erg weinig vrienden op Hyves heb![]()
Ik doe er dan ook weinig mee.
Zoietsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk jouw tegenovergestelde bedoel je?
Nee, maar in dit geval is vriendje 2 slachtig (of hoe je het ook wilt noemen)quote:
een vriendje met een dubbel geslacht... is weer eens iets andersquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar in dit geval is vriendje 2 slachtig (of hoe je het ook wilt noemen)
Ja, dat weet ik. Ik bedoel dus dat het zowel mannelijk als vrouwelijk kan zijn. Ik weet niet hoe zo'n woord wordt genoemd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:45 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
een vriendje met een dubbel geslacht... is wel eens iets anders![]()
Een herma(n)frodiet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:43 schreef Bos81 het volgende:
Nee, maar in dit geval is vriendje 2 slachtig (of hoe je het ook wilt noemen)
Ik ben van alle markten thuisquote:
Misschien is het wel net zo'n haan als Bos zijn nieuwe vriendquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:28 schreef tong80 het volgende:
Wat was dat gekruide half haantije lekker. Straks de andere helft weet niet of het dezelfde haan is, ik hoop het wel, want deze was heerlijk.
Ik lees wel heel veel mee, maar posten in dat soort topics doe ik liever ook niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:30 schreef tong80 het volgende:
sommige topics vermijd ik als de pest. Ik zit voor m'n lol op Fok. Als ik me wil ergeren kijk ik wel naar de beelden uit Libanon.
Die Doopy is idd een slaif, maar daar lopen er genoeg van rond... Heen en weer geroep topics zijn toch niet echt aan mij besteed merk ik... daar moet je toch iets meer puberaal voor aangelegd zijn ben ik bang...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef clauwheee het volgende:
Liet ik me toch bijna verleiden tot weer een reactie in dat sneue topic. Ik doe het maar niet. Maar toch, wat is die doopy een ongelofelijk trieste gast. Vraag me echt af waar ze die van de pot hebben gerukt. Mien god.
Dat gezegd te hebben, een cassis dan maar.
Die grote broekmaat van tegenwoordig van je heeft echter niets met de maat van je pikkie te maken, tong.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Idd met welk doel zou je er posten. Er is toch niemand die naar je luistert of zich van mening laat veranderen. En dat gescheld over wie de grootste pik heeft zouden ze toch niet geloven dat ik de ongekroonde koning ben qua maat.
ER en poker.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Suijk het volgende:
Tv-kenners, wat raden jullie mij aan om vanavond te bekijken?
De achterkant van je tv.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Suijk het volgende:
Ik hou er ook niet van hoor, die felle discussies en zo. Mensen moeten elkaar in hun waarde laten, het gaat zo snel over emotiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:25 schreef clauwheee het volgende:
Liet ik me toch bijna verleiden tot weer een reactie in dat sneue topic. Ik doe het maar niet. Maar toch, wat is die doopy een ongelofelijk trieste gast. Vraag me echt af waar ze die van de pot hebben gerukt. Mien god.
Dat gezegd te hebben, een cassis dan maar.
21:00 uur Ned1: Denkend aan Showroomquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Suijk het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:53 schreef SCH het volgende:
Ik hou er ook niet van hoor, die felle discussies en zo. Mensen moeten elkaar in hun waarde laten, het gaat zo snel over emotie
[..]
Ik hou er ook niet van hoor, die felle discussies en zo. Mensen moeten elkaar in hun waarde laten, het gaat zo snel over emotie
![]()
Showroom natuurlijk 21.00 uur Ned-1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
![]()
Weet je zeker dat het geen busje was en een verpleegster de chaufeuze ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
net sjans bij het stoplicht met rijles, 4 meiden in een twingo en maar zwaaien en toeteren![]()
Teruggetoeterd?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
net sjans bij het stoplicht met rijles, 4 meiden in een twingo en maar zwaaien en toeteren![]()
Niet altijd je poeperd uit het raampje hangenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
Meteen een ingreep gehad van de instructeur, of kon je zelf nog bij de versnellingsknuppel?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Meteen een ingreep gehad van de instructeur, of kon je zelf nog bij de versnellingsknuppel?![]()
hij zei rij er maar achteraanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Meteen een ingreep gehad van de instructeur, of kon je zelf nog bij de versnellingsknuppel?![]()
Tis goed nu hoor, ik ben het kwijt en ik kijk er niet meerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:06 schreef StarGazer het volgende:
Clauw waarom maak je jezelf zo druk om die kleuter(s) in dat 020- tegen de rest topic? Laat ze lekker spelen
tuurlijk, en nummers uitgewisseldquote:
gaat moeilijk met een gordel omquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Niet altijd je poeperd uit het raampje hangen
Tja, geef hem dan eens ongelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hij zei rij er maar achteraan
quote:
Blijft geweldigquote:
Hij wil de zon naar Nederland transponerenquote:
jaloers zijn is voor domme mensenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:44 schreef tong80 het volgende:
'En als de politie komt ?'
'Dan komt de politie.'
En hij had nog gelijk ook, met zijn Universiteit van het Volk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:46 schreef pascalheister het volgende:
jaloers zijn is voor domme mensen
031. (018) 0378 Bluezzquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:24 schreef Bruce117 het volgende:
Ola Hoolers,Wie hebben in 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
Wie hebben in juli 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
Zal wel voornamelijk hier in HOOLS zijn.quote:
Behoefte is een te groot woord. Maar wel leuk om te lezen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zal wel voornamelijk hier in HOOLS zijn.
Zie trouwens dat HOOLS over de 1250 heen is.
Is ser behoefte aan stats over de topics 1001 - 1250 ?
Hier aan de kust is het nog steeds perfect.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef clauwheee het volgende:
Tis ff wat anders hè Bliksem. Toch ook wel ff lekker, niet de hele dag zo plakkerig. Wel beetje jammer dat onze tweede week zo in het water valt..maar je kunt niet alles hebben. Vorige week was perfect, daar aan de kust.
Altijd, bedoel je?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier aan de kust is het nog steeds perfect.
Zeker weten, en soms een uitstapje naar de foto-onderschriften als ik zin hebquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:53 schreef Bruce117 het volgende:
Zal wel voornamelijk hier in HOOLS zijn.
Ach na de brand van vorige week kan ik wel tegen een stootje. Dus kom maar langs. Of ben je geen stoot ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Ben je bang Tong?
Moeten we je verafleiden?
Het is een hele hand vol hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef Bluezz het volgende:
Kom Clau gaan we even naar Tong.
Handje vasthouden
Brand? Als in vuur en vlam?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach na de brand van vorige week kan ik wel tegen een stootje. Dus kom maar langs. Of ben je geen stoot ?
Post van afgelopen vrijdag die je hebt gemist :quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:31 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Brand? Als in vuur en vlam?
Bluezzie en ik zijn on our way!
Alsof ik het niet zagquote:
Oef, ja dat had ik ff gemist. SCHrikken!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Post van afgelopen vrijdag die je hebt gemist :
'Goeiemorgen.
Lekker nachtje achter de rug.Voor de zoveelste keer de laatste jaren containers in de fik gestoken.
Maar dit keer scheelde het niet veel of het was echt helemaal fout gegaan.
Onze eigen containers staan inmiddels uit het zicht, maar bewoners van de straat naast ons hadden ze er illegaal neer gezet. Ze stonden dus onder onze flats en er niet naast.
Hoor ik om half vier iemand roepen 'BRAND,BRAND,BRAND'Ik snel naar buiten m'n buren en onder buren wakker gebeld. Ik wilde daarna naar de begane grond, maar dat ging dus niet de vlammen sloegen uit het trapportaal. Enorme rook ontwikkeling en een echte vuurzee. Onderste buurman was samen met een overbuurman inmiddels met blussen begonnen tot dat de brandweer er was.
Van de containers is niks meer over en de onderkant van de muur is zwart geblakerd.
Alles stinkt nu en ze zijn met herstelwerkzaamheden bezig. Zelfs m'n snot was zwart.
Nou dat was het wel. Iemand anders nog zoiets beleefd vannacht ?'
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:06 schreef dndiek het volgende:
Is er nog een biertje (over) voor mij?
Gestaakt wegens vechtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef StarGazer het volgende:
Dione
Oefendueel tussen Cambuur en Rkc duurde maar een kwartier
.quote:
Dank je Bluezzie.M'n vrienden.quote:
Zal er morgen eens naar kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Behoefte is een te groot woord. Maar wel leuk om te lezen.
Zou doc zaterdag weer die bandana aan hebbenquote:
Kijk nou maar, mss steek je er nog wat vanmee opquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:56 schreef pascalheister het volgende:
omgbestaat dat beter in bed nog steeds
![]()
Zal ie nuchter uit de trein stappen ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou doc zaterdag weer die bandana aan hebben![]()
![]()
Ik kijk al twisterquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:01 schreef tong80 het volgende:
Voor de snotapen op Fok. Eurosport heeft weer pokeren nu.
Er uit, dat zal nog wel.quote:
Oh ja ook even kijken. Karel's keuze alsof ie de docu expert isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:02 schreef golfer het volgende:
Ik ga zo nog eens even kijken naar Karels Keuze docu.
ik heb mijn stoplichtchicks van vanavond alquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk nou maar, mss steek je er nog wat vanmee op
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef VoreG het volgende:
zoooo weer in utrecht
Welke dieren komen erin ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef VoreG het volgende:
zoo weer in utrecht
Ik rook al zoietsquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef VoreG het volgende:
zoooo weer in utrecht
Dat is best duidelijk denk ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #31
Varkensquote:
Have fun!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:38 schreef pascalheister het volgende:
ik duik er maar eens in
morgen naar Movie Park
Go Ahead.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Superheld het volgende:
Gelukkig zijn wij niet de enige ploeg die van een ggd ploeg verliest zeg...![]()
En WII ook verloren van fortuna, ook al speelde daar wel echt het 2e.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Go Ahead.![]()
Goed dat ze Ars bij Omniworld weg hebben gehaald.
RBC Roosendaalquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Superheld het volgende:
Gelukkig zijn wij niet de enige ploeg die van een ggd ploeg verliest zeg...![]()
Zou grappig zijn als ze dat blijven.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
RBC Roosendaal. Nog ongeslagen in de voorbereiding
.
Hot Wings bij Hooters.quote:
In Spijkenisse hebben we nog wel een paar boterhammen voor je.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:21 schreef VoreG het volgende:
Ik ben een blok kaas aan het fijnhakken anders heb ik niks te eten. Verdomme ik had wat mee moeten nemen uit Hellevoet....
Zo mooi is ze nou ook weer niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Gedomme, kon ik die maar a la minute voor mijn neus krijgen.
Dan moet ik weer helemaal terug, ik zit nu net in Utrecht!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:22 schreef Beschouw het volgende:
[..]
In Spijkenisse hebben we nog wel een paar boterhammen voor je.
Hebben net de laatste pistasio-nootjes opgegeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:18 schreef Ambrosius het volgende:
Ik krijg er ook honger van, maar ik moet het doen met een gewone zak chips
.
Ik ook niet sinds ik op Fok! zit en tong80 al helemaal niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:34 schreef popolon het volgende:
Ik ben sinds ik hier ben eigenlijk helemaal niet aangekomen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet sinds ik op Fok! zit en tong80 al helemaal niet.![]()
Mss wordt het wel een tendenzz beschouwquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:42 schreef Beschouw het volgende:
Foto-onderschrift is nog nooit zo leuk geweest als vanavond
[afbeelding]
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:44 schreef popolon het volgende:
Iets zegt me dat die foto van tong al wat oud is.
Hope so.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mss wordt het wel een tendenzz beschouw
Fair enough. Ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Bluezz vroeg me net of zaterdag tijdens het AT wat foto's wilde maken.
Maar dat doe ik mooi niet.
Geen camera's bij ons jaarlijkse braspartijtje/uitje.
Ik kijk sport 7 dagen per week, helpt dat ook?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:58 schreef popolon het volgende:
Ik sport twee keer in de week, misschien dat 't helpt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:58 schreef VoreG het volgende:
Ik breng gewoon leven in de brouwerij
Biertje iemand?
Mijn zwager was van de week bij dokter. Doe je wel aan sport, vroeg de doketr verontrust. Ja, zei m'n zwager, ik dart drie keer per week. Geweldig toch?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk sport 7 dagen per week, helpt dat ook?![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:58 schreef VoreG het volgende:
Ik breng gewoon leven in de brouwerij
Biertje iemand?
Dat moet wel want ik kijk bijna alleen maar sport.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kijk sport 7 dagen per week, helpt dat ook?![]()
Dammen, helpt dat ook, dokter?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:02 schreef Beschouw het volgende:
Mijn zwager was van de week bij dokter. Doe je wel aan sport, vroeg de doketr verontrust. Ja, zei m'n zwager, ik dart drie keer per week. Geweldig toch?
VoreG is wat traaaaaaaaaaaaaaagquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:15 schreef Beschouw het volgende:
Beschouw gaat maffen, dat bier van VoreG komt toch nooit
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:26 schreef DarkShine het volgende:
Mijn dinsdag:
Ben weer vrijgezel
Fortuna Dusseldorf 1-1 Roda JC
Mijn auto is total-loss
Zonde van die auto.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:26 schreef DarkShine het volgende:
Mijn dinsdag:
Ben weer vrijgezel
Fortuna Dusseldorf 1-1 Roda JC
Mijn auto is total-loss
Band ging lek, had totaal geen controle meer en auto schoof zo door.. Kon niks meer...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
Je ex heb ik het maar niet over, maar wat heb je met je auto gedaan?
Ik ging teveel uit volgens haar, ze dacht dat ze me na 2 weken al kon verbieden uit te gaan enzo...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:32 schreef popolon het volgende:
Vertel eens over je ex man.
Vrouwen die uitgaan willen verbiedenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ging teveel uit volgens haar, ze dacht dat ze me na 2 weken al kon verbieden uit te gaan enzo...
Tjee, dat vergeet je ook niet snel meer. Gelukkig ben je er heel uitgekomen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Band ging lek, had totaal geen controle meer en auto schoof zo door.. Kon niks meer...
Dat soort vrouwen zijn echt te sneu.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:38 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ging teveel uit volgens haar, ze dacht dat ze me na 2 weken al kon verbieden uit te gaan enzo...
Al gedaanquote:
Volgens mij komt die ex van je ook niet meer door de Algemene Pik Keuring hier op Fok!.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:49 schreef DarkShine het volgende:
Over die ex zijn we het dus eens. Me autoongeluk, apk was binnen 1 maand en hij was er denk ik niet doorheen gekomen... Het is wel die ex die nu juist maar blijft zeuren op msn over die crash...
Jij ook niet, er ligt geen vergrootglas voor jou bij de keuring...;)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ex van je ook niet meer door de Algemene Pik Keuring hier op Fok!.![]()
Jij hebt, slapend op een tribune, iig geen vergrootglas nodig om je te herkennen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:59 schreef DarkShine het volgende:
Jij ook niet, er ligt geen vergrootglas voor jou bij de keuring...;)
Saaie wedstrijd he. Toch ook al langer bekend dat het slaapverwekkend saai is in Heerenveen!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 02:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Jij hebt, slapend op een tribune, iig geen vergrootglas nodig om je te herkennen.![]()
Je had beter je wagen total loss kunnen rijden op die exquote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:49 schreef DarkShine het volgende:
Over die ex zijn we het dus eens. Me autoongeluk, apk was binnen 1 maand en hij was er denk ik niet doorheen gekomen... Het is wel die ex die nu juist maar blijft zeuren op msn over die crash...
Zekersquote:
Jaaaaaaaaaaaquote:
Ben je op het station gaan wonen?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa
Ik was er al om 8.25
Wat een luxe, voor je deur instappen en voor je werkie uitstappen...
015. (004) 0497 appelsientjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:24 schreef Bruce117 het volgende:
Ola Hoolers,Wie hebben in 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
Wie hebben in juli 2006 't vaakst in het Voetbal-forum gepost?
Jij bent vroegquote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:55 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Veeeeeeeel plezierquote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:30 schreef pascalheister het volgende:
zo ik ga richting Movie World, tot vanavond ofzo
Oh okquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:21 schreef appelsientje het volgende:
Een pretpark ala Six flags
http://www.moviepark.de/moviepark/home/index_de.cfm
quote:Shakira zou het liefst naakt leven
Uitgegeven: 1 augustus 2006 21:06
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2006 21:06
MÜNCHEN - De Colombiaanse zangeres Shakira (29) zou het liefst de hele dag naakt rondlopen, als Eva in het paradijs. Dit zegt de superster in een interview met het Duitse jongerenblad Bravo dat dinsdag verscheen.
"In mijn vrije tijd loop ik het liefst helemaal onopgemaakt en naakt rond", aldus Shakira. "Het meest haat ik het sieraden te dragen. Dan voel ik mij als geketend! Als het zou kunnen, dan zou ik het liefst altijd naakt leven - als Eva in het paradijs." Rond haar huis op de Bahama's ziet het er dan ook uit "als in het paradijs". Haar hele huis is omgeven door rode en paarse bloemen. Tuinieren is haar nieuwe passie, aldus Shakira tegen Bravo.
quote:
quote:
u werkt daar?quote:De banen verdwijnen bij het onderdeel managed services, waarbij Getronics het werkplekbeheer, netwerkbeveiliging en softwareontwikkeling overneemt van bedrijven.
Doel: Stekelenburg (Ajax), Timmer (Feyenoord) en Van der Sar (Manchester United).quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:08 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar, Schaars en Luirink bij de voorselectie
Erg grappig idd, dat zijn van die opmerkingen die je maakt als je 16 bent ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:12 schreef rubbereend het volgende:
oja voor ik het vergeet
Jody Bernal![]()
en daarna 3FM de schuld gevenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Erg grappig idd, dat zijn van die opmerkingen die je maakt als je 16 bent ofzo.
Idd, en dan je excuses maken bij SBS Shownieuwsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:12 schreef rubbereend het volgende:
oja voor ik het vergeet
Jody Bernal![]()
Kwam je daar wel eens dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef rubbereend het volgende:
omg, de Danssalon in Eindhoven wordt ook al een 3 gezusters
nee, stond nog in de planningquote:
Ik ben er een jaar of 8 geleden voor de eerste en laatste keer geweest. Liepen vrouwen rond met enkel pleisters over de tepels en ik zat aan de bar, me te verwonderen over zoveel rare dingen, werd ik aangesproken door een travo of ik iets wilde drinken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee, stond nog in de planningmaar een 3 gezusters kom ik zeker niet
waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:20 schreef rubbereend het volgende:
omg, de Danssalon in Eindhoven wordt ook al een 3 gezusters
o.a. Partyscene.quote:
Nee dat lijkt me ook niet..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:17 schreef Suijk het volgende:
Dat lijkt me intern toch al een tijdje bekend bij Getronics, ze gaan dan echt geen mensen voor die onderdelen werven neem ik aan.
Met m'n Daihatsu Cuore kan ik toch niet echt hard, maar op de snelweg word ik no wel regelmatig ingehaald door mensen die zo ongeveer op de rijbewijs grens zitten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekersecht geweldig, kan gewoon lekker doorrijden
Nu we het toch over shownieuws hebbenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:19 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en dan je excuses maken bij SBS Shownieuws
U klinkt bijna getraumatiseerdquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben er een jaar of 8 geleden voor de eerste en laatste keer geweest. Liepen vrouwen rond met enkel pleisters over de tepels en ik zat aan de bar, me te verwonderen over zoveel rare dingen, werd ik aangesproken door een travo of ik iets wilde drinken.![]()
Sindsdien nooit meer geweest
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Suijk het volgende:
Ik ben er een jaar of 8 geleden voor de eerste en laatste keer geweest. Liepen vrouwen rond met enkel pleisters over de tepels en ik zat aan de bar, me te verwonderen over zoveel rare dingen, werd ik aangesproken door een travo of ik iets wilde drinken.![]()
Sindsdien nooit meer geweest, maar het is ondertussen wel nog een paar keer van eigenaar verwisseld geloof ik.
Je klinkt bijna als of een bejaarde of een banenhoer, zo veel verschillende jobsquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat lijkt me ook niet..
Ach mijn manager zei dat het wel mee zou vallen en dat ik me niet druk moest maken.... ik vertouw hem dan maar
Trouwens bij de TROS heb ik dat dus wel meegemaakt.. ze waren allemaal mensen aan het aannemen en toen kwam opeens het bericht dat er mensen moesten worden ontslagen![]()
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Sindsdien nooit meer geweest, maar het is ondertussen wel nog een paar keer van eigenaar verwisseld geloof ik.
Ik rij ook netjes de snelheid + 10%quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:10 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Met m'n Daihatsu Cuore kan ik toch niet echt hard, maar op de snelweg word ik no wel regelmatig ingehaald door mensen die zo ongeveer op de rijbewijs grens zitten.
Hey ik ben binnen gekomen via PinkRoccadequote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je klinkt bijna als of een bejaarde of een banenhoer, zo veel verschillende jobs
Maaruh, Getronics, dat voelde een ieder toch op z'n klopen aanvoelen? Was iig de laatste firma op m'n lijst waarvan ik ooit aandelen zou kopen, er zit daar zo veel structureel fout in het gehele bedrijfsbeleid.
Snelheid + 10% is de officiele topsnelheid van m'n Cuorequote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik rij ook netjes de snelheid + 10%(heb ook maar een Micra)
Maar er rijden idd een stel gekken rond, hoe groter de auto, hoe groter de aso.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:32 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Snelheid + 10% is de officiele topsnelheid van m'n Cuore
Met de Mazda wil ik ook wel eens veel te hard rijden in Nederland, maar alleen als het zeer rustig is.
Echt scheuren doe ik dan liever in Italie of Duitsland.
Hoooooooooooooooooooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |