quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:07 schreef Againzender het volgende:
we gaan hier verder?
Niet eens!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden. Degene die bij al die Heerenveen-spelers staat en bij Clauwheee.
Die zijn vanaf vandaag geschiedenisquote:
Jij had wel een nieuwe pikante foto op Hyves hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet eens!
MP, je hebt een onderkin
Die met die paarse tepels?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jij had wel een nieuwe pikante foto op Hyves hoor.
Nee dus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:59 schreef methodmich het volgende:
[..]
Makkelijk te vinden. Degene die bij al die Heerenveen-spelers staat en bij Clauwheee.
Ik hou mijn hoofd gewoon schuin naar beneden, ja!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Niet eens!
MP, je hebt een onderkin
Het mag nu toch allebei?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die zijn vanaf vandaag geschiedenis![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik hou mijn hoofd gewoon schuin naar beneden, ja!![]()
Maar okok, er zit wel wat overbodige flubber daar.Kutbier.
En mij ook nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef clauwheee het volgende:
Heb wel heren-Fokkers in mijn lijst, maar MP niet.
Zo ben je geboren manquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:19 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik hou mijn hoofd gewoon schuin naar beneden, ja!![]()
Maar okok, er zit wel wat overbodige flubber daar.Kutbier.
Nee, maar daar zal ik wel even voor zorgenquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, maar daar zal ik wel even voor zorgen
Voor mij hetzelfde. Jaar geleden ingeschreven en pas sinds een paar weken (na een mailtje van mijn eerste vriendinnetje..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef Bos81 het volgende:
Weer een vriendje erbij.
Kreeg laatst een mailtje dat ik wel erg weinig vrienden op Hyves heb![]()
Ik doe er dan ook weinig mee.
Volgens het witte boekje misschien maar niet volgens het groene boekjequote:
Ik noemde maar wat, was een gok.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Jaar geleden ingeschreven en pas sinds een paar weken (na een mailtje van mijn eerste vriendinnetje..) wat actiever mensen gaan toevoegen. Toen zag ik het nut er opeens wel van in.
Okeequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Voor mij hetzelfde. Jaar geleden ingeschreven en pas sinds een paar weken (na een mailtje van mijn eerste vriendinnetje..) wat actiever mensen gaan toevoegen. Toen zag ik het nut er opeens wel van in.
Krijgen die automatisch een mailtje of kan je filteren..? Ik hoef niet iedereen erin namelijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gewoon een keer je adressenbestand invoeren Bos, dan zie je het vanzelf.
Ja ik weet dat dat kan, maar ik ken mezelf en doe zoiets liever niet via mijn adressenbestand van mijn mailadres. Dadelijk gaat er iets gruwelijks foutquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:33 schreef methodmich het volgende:
Gewoon een keer je adressenbestand invoeren Bos, dan zie je het vanzelf.
Klinkt als veel werk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:38 schreef methodmich het volgende:
@MP en Bos: Je moet handmatig de adressen intikken, dus je kan filteren en er kan niets fout gaan.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef clauwheee het volgende:
Dat dit bij jou het geval was SCHat wil niet zeggen dat dat bij iedereen zo is.
Eensch, wou het eerst al even aankaarten in het FB topic, maar dan ben ik meteen een zeikerd denk ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat 020 vs 010 topic is toch wel een van de meest triestere topics in VBL
VBL-Feedback nummertje 30: Schoolvakantie weer begonnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Eensch, wou het eerst al even aankaarten in het FB topic, maar dan ben ik meteen een zeikerd denk ik
ik heb laatst de omgekeerde eer gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:39 schreef Bos81 het volgende:
Die mailtjes heb ik ooit maar 2 keer gehad. Alleen geen idee meer van wie
O ja?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ik heb laatst de omgekeerde eer gehad![]()
Cker Bos in mn Hyveslijst, mijn lijst is nu compleet... ik doe er niks meer aanquote:
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
VBL-Feedback nummertje 30: Schoolvakantie weer begonnen
Leuk voor je man!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Cker Bos in mn Hyveslijst, mijn lijst is nu compleet... ik doe er niks meer aan![]()
ja hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |