Dus zovaak zien ze elkaar niet meer onder 4 ogen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:52 schreef Deepfreeze het volgende:
Hehe, vorige week wilde ik hem nog alleen naar zijn beste vriend sturen, maar ze vonden het maar vreemd dat ik niet mee kwam.
quote:En heb hem vorig jaar zelfs met een goede vriendin op lowlands in een tent laten slapen. Hij zit echt niet zo onder de plak hoor
Dan geloof je het dus niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:44 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja, maar dan blijven ze waarschijnlijk niet meer samen aangezien deze:
[afbeelding]
overal te koop zijn![]()
Oh.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:31 schreef soylent het volgende:
Ja dames. Zo kan het aflopen als jullie niet aan je issues werken!
* OH JA, EN GEEN GOTHS MEER!
Nietus.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:55 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wellus
Ik geloof alles tot het stukje ''samen blijven''![]()
Wellusquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Nietus.![]()
Hij zit haar te verdedigen, dus hij neukt geen ander wijf, krijgt ie buikpijn van.
Ben je in andere dingen ook zo vasthoudend?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:03 schreef Brunette het volgende:
[..]
Wellus
Want als je beter gelezen had, zit Flash hier volgens Dickies 'de lieve vriend' uit te hangen en gaat strax de hele buurt een beurt geven![]()
![]()
Zo.
Ik zou zeggen trek je conclusiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Wel jammer dat er geen dames zijn die zich gemeld hebben met soortgelijke gevoelens.
Omdat die er simpelweg niet zijn? Ik kan me er in ieder geval niets bij voorstellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Wel jammer dat er geen dames zijn die zich gemeld hebben met soortgelijke gevoelens.
[
Omdat er tegenwoordig vrouwen bestaan, die wél geëmancipeerd en onafhankelijk zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:06 schreef Deepfreeze het volgende:
Daar kick jij wel op héquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Ben je in andere dingen ook zo vasthoudend?
Same herequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef zoalshetis het volgende:
ik blijf dit toch wel een giller van een topic vinden.
Het gaat om het innerlijk, jeweettochquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:22 schreef soylent het volgende:
En ik heb een hernieuwde waardering voor Brunette gevonden. Brunette, ik vond je maar een zure gleuf met je opmerkingen over mannen, maar hier heb je je getoond als een mooi1 wijf.
1: Van binnen he.
En ik heb HELEMAAL de sup tag ontdekt.
Als TS en vriendje zo goed bij elkaar zouden passen, zou ze niet zo onzeker en gestresst zijn om hem 2 nachten alleen te laten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet dat ts precies bij haar vriendje past. neemt niet weg dat je in dit topic ook moet kunnen zeggen dat je nog liever zelfmoord pleegt dan met zo'n vriendin opgescheept te zitten?
ze is niet bang dat ie, net als elke man gewoon af en toe een ander neukt, geloof ik. het zit hem meer een een soort superglue.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:40 schreef Brunette het volgende:
[..]
Als TS en vriendje zo goed bij elkaar zouden passen, zou ze niet zo onzeker en gestresst zijn om hem 2 nachten alleen te laten.
Renniequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:42 schreef Christine het volgende:
Ik krijg buikpijn van dit topic.
OMG..
.
.
Kom kom, volgens mij ken je ons vrouwen nog niet. TS en vriendje zitten beiden op FOK. TS opent een topic dat ze vriendje gaat ''missen''quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze is niet bang dat ie, net als elke man gewoon af en toe een ander neukt, geloof ik.
Dit is een vage zinquote:het zit hem meer een een soort superglue.
Er is ook niet veel tekst voor nodig, want jullie zijn wel heel erg makkelijk te stereotyperen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef _Flash_ het volgende:
Geweldig hoe goed mensen ons denken te kennen door een paar stukjes tekst
Met zo'n idiote OP, ga je ook algauw idiote situaties bedenken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef _Flash_ het volgende:
Geweldig hoe goed mensen ons denken te kennen door een paar stukjes tekst
ik vrees dat je gelijk hebt en dit idd van venus komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Kom kom, volgens mij ken je ons vrouwen nog niet. TS en vriendje zitten beiden op FOK. TS opent een topic dat ze vriendje gaat ''missen''. Ze probeert medelijden bij haar vriendje te wekken door te zeggen dat ze zich zo gestresst etc voelt, omdat ze hem gaat missen. In feite voelt ze zich gestresst, omdat ze bang is dat haar lieffie in die 2 nachten de hele buurt een beurt gaat geven.
Dit topic wordt eigenlijk gebruikt als een soort 'verzekering' voor later (want je zou je bijna gaan afvragen waarom ze zoiets niet irl tegen hem zegt, maar er een topic over opent) , want mocht vriendje vreemdgaan, dan kan ze nog altijd een huiltopic openen dat haar vriend, in die 2 dagen dat ze weg was, een ander heeft gepaald. En dan staat iedereen dus achter haar en Flash's reputatie op Fok is dan helemaal naar de Filistijnen![]()
![]()
![]()
Zie dit topic maar meer als een soort 'contract'![]()
Zo.
Nou, ik zat te twijfelen tussen idioot en maf, maar idioot is net iets te duidelijk, aangezien niemand TS echt 'snapt', is het toch maf geworden.quote:
TS moet er niet omheen gaan draaien en gewoon zeggen dat ze haar lieffie niet vertrouwt als ze voor 2 dagen weg isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik zat te twijfelen tussen idioot en maf, maar idioot is net iets te duidelijk, aangezien niemand TS echt 'snapt', is het toch maf geworden.
TS moet gewoon niet zeuren, ookal is het een vrouw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:37 schreef Brunette het volgende:
[..]
TS moet er niet omheen gaan draaien en gewoon zeggen dat ze haar lieffie niet vertrouwt als ze voor 2 dagen weg is![]()
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
TS moet gewoon niet zeuren, ookal is het een vrouw.
Geef maar toe, je vindt het heerlijk om gedomineerd te worden door een vrouwquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
en ben ik weg, voordat ik weer te maken krijg met je vasthoudendheid
Als TS normaal gaat denken over relaties, zal ik het overwegen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef Mordreth het volgende:
Goed, kunnen we vanaf nu even normaal in dit topic gaan reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |