Nee, ik vind het als vrouw gewoon engquote:
En ook daarom.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef _Flash_ het volgende:
Neemt niet weg dat mijn allereerste post ook lichtelijk provocerend bedoeld was. Maargoed een mens blijft een mensen zo heb ik nog wat vermaak aan het einde van deze wekdag.
Nou ja, dat niet. Maar gewoon tegengas geven, m'n eigen dingen blijven doen, af en toe gewoon ergens anders blijven slapen als dat zo uitkomt, en vooral niet het gejammer belonen met dan maar thuis blijven. Ik geef toe dat ik ook wel eens boos werd helaas. Dan beschouwde ik het gejammer als een aanval op mijn vrijheid. Dat was het natuurlijk ook, maar zo zwart-wit is het ook weer niet.quote:
Dit topic doet me nu steeds meer denken aan dat topic over "(nooit) ruzie maken is ongezond". Kan deze zo snel niet terugvinden in de index van R&P.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef Brunette het volgende:
[..]
Bovendien heb ik écht niet de behoefte om mijn geliefde élke dag te zien, want dan begint hij me gewoon te irriteren.
euh, je post is 100% waar, zeker de laatste zinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet. Maar gewoon tegengas geven, m'n eigen dingen blijven doen, af en toe gewoon ergens anders blijven slapen als dat zo uitkomt, en vooral niet het gejammer belonen met dan maar thuis blijven. Ik geef toe dat ik ook wel eens boos werd helaas. Dan beschouwde ik het gejammer als een aanval op mijn vrijheid. Dat was het natuurlijk ook, maar zo zwart-wit is het ook weer niet.
Er is een verschil tussen verliefdheid en een soort tragische angst om alleen gelaten te worden. Het is meestal wel aan te voelen wat er speelt, en als het zo'n negatieve drive wordt moet je het bestrijden vind ik. Het is niet gezond, het is een afhankelijkheid, en niet kunnen functioneren zonder *iets* is altijd gevaarlijk, of het nu om pillen, poeders of personen gaat.
Ik zou ook dood gaan als mijn vriendin zo zou doen maar in dit geval kan het vriendje het goed hebben dus dan is het niet erg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef Brunette het volgende:
[..]
Nee, ik vind het als vrouw gewoon eng
Ik bedoel, ik zou echt een benauwd gevoel krijgen als mijn lover zich zo zou gedragen.
Bovendien heb ik écht niet de behoefte om mijn geliefde élke dag te zien, want dan begint hij me gewoon te irriteren. Soms wil ik gewoon lkkr alleen zijn en m'n eigen dingen doen.
Mee eens. Ik vind het ook prima om zonder vriendin dingen te ondernemen. Als ik aan het eind van de dag maar lekker naast haar in bed kan kruipen. (Eind van de dag niet letterlijk, maar meer dan een paar dagen moet er ook niet tussen zitten.)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Nou ja, dat niet. Maar gewoon tegengas geven, m'n eigen dingen blijven doen, af en toe gewoon ergens anders blijven slapen als dat zo uitkomt, en vooral niet het gejammer belonen met dan maar thuis blijven. Ik geef toe dat ik ook wel eens boos werd helaas. Dan beschouwde ik het gejammer als een aanval op mijn vrijheid. Dat was het natuurlijk ook, maar zo zwart-wit is het ook weer niet.
Er is een verschil tussen verliefdheid en een soort tragische angst om alleen gelaten te worden. Het is meestal wel aan te voelen wat er speelt, en als het zo'n negatieve drive wordt moet je het bestrijden vind ik. Het is niet gezond, het is een afhankelijkheid, en niet kunnen functioneren zonder *iets* is altijd gevaarlijk, of het nu om pillen, poeders of personen gaat.
De rest van de post reageer je maar niet op?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ook daarom.
Wat u niet wilt dat u enzovoort undsoweiter.
Waarom dan dit topic!?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Ehm, ik ben toch echt wel gelukkig. En ondanks die buikpijn, ga ik gewoon. En ik ga nou echt niet 2 dagen ongelukkig bij mijn ouders zijn. Ik vermaak me prima, het is altijd gezellig daar, en een dagje lekker winkelen doet een vrouw goed. Ben prima gelukkig daar.
Alleen ben ik, als ik bij _FlasH_ ben nog veel gelukkiger. En dat is toch heerlijk. Dat je iemand hebt, waarmee je je geluk kunt delen, en waarbij het ook nog een wederzijds is?
Ze krijgt buikpijn (stressklachten). Dat is toch niet gezond! Het is niet het einde van de wereld, en het is niet aan ons om te oordelen, maar gekeken naar de gegevens zou ik persoonlijk zeggen dat 't een puntje is om aan te werken. Dat kan best goed aflopen, getuige mijn vriendin die de laatste jaren dit soort problemen helemaal niet heeft. Maar het kan ook verslechteren.quote:maar het arme kind zegt alleen dat ze hem zal missen, niet dat ze niet functioneert zonder haar teerbeminde
Ze functioneert toch anders geeft ze in haar OP aan:quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef SHE het volgende:
[..]
euh, je post is 100% waar, zeker de laatste zin
maar het arme kind zegt alleen dat ze hem zal missen, niet dat ze niet functioneert zonder haar teerbeminde
christ..nu weet ik weer waarom ik posten niet meer zo heel zinvol vond
Sorry, maar als je leuke dingen gaat doen zonder je vriendje en je jezelf "zielig" vindt en vanaf de tijd dat je älleen" bent (hoi mam!) een "wacht"gevoel hebt. Ach never mind, dat ik hier nog serieus op in gaquote:Ik weet nu al dat ik vanavond zielig alleen in een bed lig. Morgen ga ik winkelen met mama en mijn zusje, maar het is toch anders zonder hem.
...
En dan is het wachten tot donderdag avond...
Dat vond ik zelf (toen) ook verdomd moeilijk, want elke keer moet je je eigen vrijheid gaan zitten verdedigen, diegene gerustellen en een hele verklaring af gaan leggen, terwijl dat helemaal niet nodig is. En als diegene je ook nog eens een schuldgevoel gaat aanpraten dan heb je het serieus echt gehadquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef soylent het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook net zeggen, maar krijg het er niet op mijn scherm, zonder dat jullie me zielig gaan vinden. Ik ga de komende twee dagen niet zielig in bed liggen, ik ga niet dood van de heimwee, ik heb alleen wat buikpijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef SHE het volgende:
[..]
euh, je post is 100% waar, zeker de laatste zin
maar het arme kind zegt alleen dat ze hem zal missen, niet dat ze niet functioneert zonder haar teerbeminde
christ..nu weet ik weer waarom ik posten niet meer zo heel zinvol vond
Gelukkig gaat dat wel weer over. Het is maar twee dagen en dan ben je weer bij je vriend.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:04 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Dat wou ik nou ook net zeggen, maar krijg het er niet op mijn scherm, zonder dat jullie me zielig gaan vinden. Ik ga de komende twee dagen niet zielig in bed liggen, ik ga niet dood van de heimwee, ik heb alleen wat buikpijn.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Brunette het volgende:
De tortelduifjes zitten beiden op FOK...
Waarom heb ik het idee dat dit een stille hint vd TS is naar haar 'lieffie' , om in die 2 dagen geen andere wijven te palen?![]()
M.a.w. je toch niet doet wat je eigenlijk zou willen? Ja, dat is een big dealquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef avotar het volgende:
Joh, het is helemaal niet gek.
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde, maar doet daar verder ook helemaal niets mee.
Het enige punt is dat je soms als partner dan wat makkelijker de keus maakt om een avond niet naar de kroeg te gaan oid, maar lekker op de bank aan te schuiven.
Big deal?
Die gast kan er natuurlijk ook zwaar misbruik van makenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef dawg het volgende:
[..]
OT: zou niets voor mij zijn, iemand die op een dergelijke manier zó aan iemand hangt. Lijkt me niet gezond.
Ja, en soms als partner maak je wat gemakkelijker de keus voor een slippertje of een andere vriendin die geen control-freak is.quote:Het enige punt is dat je soms als partner dan wat makkelijker de keus maakt om een avond niet naar de kroeg te gaan oid, maar lekker op de bank aan te schuiven.
Nee want dat zou betekenen dat ik kies tussen iets leuks en iets vervelends.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef Dickies het volgende:
[..]
M.a.w. je toch niet doet wat je eigenlijk zou willen? Ja, dat is een big deal
Ik dwing m'n vriendin haast ook gewoon haar eigen dingen te blijven doen en spoor haar aan vriendschappen die soms dreigen stuk te lopen te blijven onderhouden. En andersom ook. We hebben ook de 'regel' dat we nooit afspraken met (andere) vrienden e.d. zonder meer af gaan zeggen omdat de ander zin heeft om bank te hangen of weet ik veel. Tenzij iets echt belangrijks natuurlijk.
Je moet elkaar nooit gaan beperken. Geen dingen verbieden, en ook niet op een stiekeme (schuldgevoel aanpraten bv.) toch je zin proberen te krijgen.
Geldt verder niet echt voor de TS zover ik begrijp.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:30 schreef Dickies het volgende:
[..]
Die gast kan er natuurlijk ook zwaar misbruik van makenHier op Fok het lieve vriendje spelen van een ernorm afhankelijk kind en zodra ze weg is neukt ie de hele buurt. Zelfs al zou ze dat ontdekken blijven ze nog samen waarschijnlijk.
Wat een macht![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |