abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40389648
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel schattig ja.
Nee, ik vind het als vrouw gewoon eng
Ik bedoel, ik zou echt een benauwd gevoel krijgen als mijn lover zich zo zou gedragen.
Bovendien heb ik écht niet de behoefte om mijn geliefde élke dag te zien, want dan begint hij me gewoon te irriteren. Soms wil ik gewoon lkkr alleen zijn en m'n eigen dingen doen.
4
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:54:45 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40389716
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:51 schreef _Flash_ het volgende:

Neemt niet weg dat mijn allereerste post ook lichtelijk provocerend bedoeld was. Maargoed een mens blijft een mens en zo heb ik nog wat vermaak aan het einde van deze wekdag.
En ook daarom.
Wat u niet wilt dat u enzovoort undsoweiter.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:55:01 #78
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40389729
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:48 schreef Brunette het volgende:

Letterlijk?
Nou ja, dat niet. Maar gewoon tegengas geven, m'n eigen dingen blijven doen, af en toe gewoon ergens anders blijven slapen als dat zo uitkomt, en vooral niet het gejammer belonen met dan maar thuis blijven. Ik geef toe dat ik ook wel eens boos werd helaas. Dan beschouwde ik het gejammer als een aanval op mijn vrijheid. Dat was het natuurlijk ook, maar zo zwart-wit is het ook weer niet.

Er is een verschil tussen verliefdheid en een soort tragische angst om alleen gelaten te worden. Het is meestal wel aan te voelen wat er speelt, en als het zo'n negatieve drive wordt moet je het bestrijden vind ik. Het is niet gezond, het is een afhankelijkheid, en niet kunnen functioneren zonder *iets* is altijd gevaarlijk, of het nu om pillen, poeders of personen gaat.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:55:57 #79
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_40389759
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef Brunette het volgende:

[..]
Bovendien heb ik écht niet de behoefte om mijn geliefde élke dag te zien, want dan begint hij me gewoon te irriteren.
Dit topic doet me nu steeds meer denken aan dat topic over "(nooit) ruzie maken is ongezond". Kan deze zo snel niet terugvinden in de index van R&P.
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:57:32 #80
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40389802
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:55 schreef soylent het volgende:

[..]

Nou ja, dat niet. Maar gewoon tegengas geven, m'n eigen dingen blijven doen, af en toe gewoon ergens anders blijven slapen als dat zo uitkomt, en vooral niet het gejammer belonen met dan maar thuis blijven. Ik geef toe dat ik ook wel eens boos werd helaas. Dan beschouwde ik het gejammer als een aanval op mijn vrijheid. Dat was het natuurlijk ook, maar zo zwart-wit is het ook weer niet.

Er is een verschil tussen verliefdheid en een soort tragische angst om alleen gelaten te worden. Het is meestal wel aan te voelen wat er speelt, en als het zo'n negatieve drive wordt moet je het bestrijden vind ik. Het is niet gezond, het is een afhankelijkheid, en niet kunnen functioneren zonder *iets* is altijd gevaarlijk, of het nu om pillen, poeders of personen gaat.
euh, je post is 100% waar, zeker de laatste zin

maar het arme kind zegt alleen dat ze hem zal missen, niet dat ze niet functioneert zonder haar teerbeminde

christ..nu weet ik weer waarom ik posten niet meer zo heel zinvol vond
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:58:28 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_40389832
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:52 schreef Brunette het volgende:

[..]

Nee, ik vind het als vrouw gewoon eng
Ik bedoel, ik zou echt een benauwd gevoel krijgen als mijn lover zich zo zou gedragen.
Bovendien heb ik écht niet de behoefte om mijn geliefde élke dag te zien, want dan begint hij me gewoon te irriteren. Soms wil ik gewoon lkkr alleen zijn en m'n eigen dingen doen.
Ik zou ook dood gaan als mijn vriendin zo zou doen maar in dit geval kan het vriendje het goed hebben dus dan is het niet erg.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:59:51 #82
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_40389874
quote:

[..]

Mee eens. Ik vind het ook prima om zonder vriendin dingen te ondernemen. Als ik aan het eind van de dag maar lekker naast haar in bed kan kruipen. (Eind van de dag niet letterlijk, maar meer dan een paar dagen moet er ook niet tussen zitten.)

Een drive die negatief aanvoelt is inderdaad geen goede zaak. Maar een drive die juist positief aanvoelt, daar kan ik van genieten. Dan zie ik mijn toekomstbeeld als zeer rooskleurig en tja, dan ga je vanzelf in het oudersforum lurken en posten
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:01:29 #83
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_40389918
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

En ook daarom.
Wat u niet wilt dat u enzovoort undsoweiter.
De rest van de post reageer je maar niet op?
Nouja ok, jij bent de baas heh

Tot laters, wij gaan zo even eten en dan drop ik deepfreeze op het station.
pi_40389939
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Ehm, ik ben toch echt wel gelukkig. En ondanks die buikpijn, ga ik gewoon. En ik ga nou echt niet 2 dagen ongelukkig bij mijn ouders zijn. Ik vermaak me prima, het is altijd gezellig daar, en een dagje lekker winkelen doet een vrouw goed. Ben prima gelukkig daar.
Alleen ben ik, als ik bij _FlasH_ ben nog veel gelukkiger. En dat is toch heerlijk. Dat je iemand hebt, waarmee je je geluk kunt delen, en waarbij het ook nog een wederzijds is?
Waarom dan dit topic!?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:03:11 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40389981
quote:
maar het arme kind zegt alleen dat ze hem zal missen, niet dat ze niet functioneert zonder haar teerbeminde
Ze krijgt buikpijn (stressklachten). Dat is toch niet gezond! Het is niet het einde van de wereld, en het is niet aan ons om te oordelen, maar gekeken naar de gegevens zou ik persoonlijk zeggen dat 't een puntje is om aan te werken. Dat kan best goed aflopen, getuige mijn vriendin die de laatste jaren dit soort problemen helemaal niet heeft. Maar het kan ook verslechteren.

Stel dat ze het "ziek en depri omdat ik alleen moet zijn" om zou kunnen vormen naar "we doen nu ff onze eigen dingetjes, en ik heb hartstikke zin om hem straks weer te zien". Dan gaat ze toch leukere dagen tegemoet, en dan zit ze ook niet met mogelijke jaloezie, schuldgevoelens, etc., als ze hem weer ziet.

Maar ze is niet verloren hoor. Dit is redelijk standaard vrouwen volgens mij...
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_40389983
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Ze functioneert toch anders geeft ze in haar OP aan:
quote:
Ik weet nu al dat ik vanavond zielig alleen in een bed lig. Morgen ga ik winkelen met mama en mijn zusje, maar het is toch anders zonder hem.

...

En dan is het wachten tot donderdag avond...
Sorry, maar als je leuke dingen gaat doen zonder je vriendje en je jezelf "zielig" vindt en vanaf de tijd dat je älleen" bent (hoi mam!) een "wacht"gevoel hebt. Ach never mind, dat ik hier nog serieus op in ga
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_40390017
quote:

[..]

Dat vond ik zelf (toen) ook verdomd moeilijk, want elke keer moet je je eigen vrijheid gaan zitten verdedigen, diegene gerustellen en een hele verklaring af gaan leggen, terwijl dat helemaal niet nodig is. En als diegene je ook nog eens een schuldgevoel gaat aanpraten dan heb je het serieus echt gehad
4
pi_40390023
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:57 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat wou ik nou ook net zeggen, maar krijg het er niet op mijn scherm, zonder dat jullie me zielig gaan vinden. Ik ga de komende twee dagen niet zielig in bed liggen, ik ga niet dood van de heimwee, ik heb alleen wat buikpijn.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:14:42 #89
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40390334
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:04 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Dat wou ik nou ook net zeggen, maar krijg het er niet op mijn scherm, zonder dat jullie me zielig gaan vinden. Ik ga de komende twee dagen niet zielig in bed liggen, ik ga niet dood van de heimwee, ik heb alleen wat buikpijn.
Gelukkig gaat dat wel weer over. Het is maar twee dagen en dan ben je weer bij je vriend.

Denk dat de OP gewoon wat teveel van het goede was en dat daarom bepaalde reacties volgden. Het is niet te voorkomen dat er mensen reageren die het niet begrijpen of het allemaal erg overdreven vinden. Dat is het risico van een topic openen op FOK!.
(Un)masking for the greater good.
pi_40390406
Dit topic heeft echt zo'n geen nut Als jullie er toch al goed over kunnen praten en het helemaal geweldig vinden zoals het gaat, wat is het probleem dan? Ik vind het ook niet normaal als je geen 2 dagen zonder elkaar kan, maar iedere vorm van kritiek wuiven jullie weg.

Kom op, 2 dagen Waarin je nog kan bellen e.d. ook.
Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:23:03 #91
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40390597
Joh, het is helemaal niet gek.
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde, maar doet daar verder ook helemaal niets mee.

Het enige punt is dat je soms als partner dan wat makkelijker de keus maakt om een avond niet naar de kroeg te gaan oid, maar lekker op de bank aan te schuiven.

Big deal?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_40390718
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 16:20 schreef Brunette het volgende:
De tortelduifjes zitten beiden op FOK...
Waarom heb ik het idee dat dit een stille hint vd TS is naar haar 'lieffie' , om in die 2 dagen geen andere wijven te palen?

OT: zou niets voor mij zijn, iemand die op een dergelijke manier zó aan iemand hangt. Lijkt me niet gezond.
pi_40390738
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:23 schreef avotar het volgende:
Joh, het is helemaal niet gek.
Mijn vriendin heeft precies hetzelfde, maar doet daar verder ook helemaal niets mee.

Het enige punt is dat je soms als partner dan wat makkelijker de keus maakt om een avond niet naar de kroeg te gaan oid, maar lekker op de bank aan te schuiven.

Big deal?
M.a.w. je toch niet doet wat je eigenlijk zou willen? Ja, dat is een big deal

Ik dwing m'n vriendin haast ook gewoon haar eigen dingen te blijven doen en spoor haar aan vriendschappen die soms dreigen stuk te lopen te blijven onderhouden. En andersom ook. We hebben ook de 'regel' dat we nooit afspraken met (andere) vrienden e.d. zonder meer af gaan zeggen omdat de ander zin heeft om bank te hangen of weet ik veel. Tenzij iets echt belangrijks natuurlijk.

Je moet elkaar nooit gaan beperken. Geen dingen verbieden, en ook niet op een stiekeme (schuldgevoel aanpraten bv.) toch je zin proberen te krijgen.

Geldt verder niet echt voor de TS zover ik begrijp.
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
pi_40390832
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:27 schreef dawg het volgende:

[..]

OT: zou niets voor mij zijn, iemand die op een dergelijke manier zó aan iemand hangt. Lijkt me niet gezond.
Die gast kan er natuurlijk ook zwaar misbruik van maken Hier op Fok het lieve vriendje spelen van een ernorm afhankelijk kind en zodra ze weg is neukt ie de hele buurt. Zelfs al zou ze dat ontdekken blijven ze nog samen waarschijnlijk.

Wat een macht
Carry on my wayward son
Don't you cry no more.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:31:40 #95
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_40390858
quote:
Ja, en soms als partner maak je wat gemakkelijker de keus voor een slippertje of een andere vriendin die geen control-freak is.

Het valt met TS waarschijnlijk wel mee hoor, dit is een momentopname, als ze 't langer met 'm heeft slijt het wel, maar dit is toch wel een issue als het terug blijft komen, ook al zie je het vaker bij mensen. Er kunnen emoties mee gaan spelen die de relatie kwaad kunnen doen. Bijvoorbeeld "waarom wil hij wel in zijn eentje dingen doen terwijl ik er ziek van ben, hij is oneerlijk, ik word benadeeld" etc. Aan de andere kant heb je de partner die zich aangevallen en niet op waarde geacht voelt, die zich schuldig moet gaan voelen als hij een goedaardig biertje gaat drinken met een vriend.

Ik heb ook een vriendin gehad die op deze manier begon. Als er niet dagelijks een mailtje kwam of als ik een weekje weinig tijd had om naar haar toe te komen was het raak. Toen ik het uitmaakte sneed ze haar polsen door en werd ze door haar huisbaas in de spreekwoordelijke plas bloed gevonden. Dat was de laatste, afhankelijke types worden nu opgevoed en als dat niet werkt is het afgelopen.*

Ja dames. Zo kan het aflopen als jullie niet aan je issues werken!

* OH JA, EN GEEN GOTHS MEER!

[ Bericht 6% gewijzigd door eleusis op 01-08-2006 17:37:05 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:31:59 #96
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_40390865
Ik vind het ook niet echt normaal c.q. gezond als je niet eens 2 nachtjes zonder je vriend kan zijn, je moet toch ook je eigen dingen kunnen doen?
Mijn vriend is nu ook op vakantie, en ik ben nu een hele week alleen thuis, vind het alleen maar leuk voor hem en ga gewoon ook mijn eigen dingetjes doen met vriendinnen.

Als je bij voorbaat al denkt dat het naar zal worden, hoe kun je dan verwachten dat het ooit beter wordt?
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:35:39 #97
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_40390964
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:28 schreef Dickies het volgende:

[..]

M.a.w. je toch niet doet wat je eigenlijk zou willen? Ja, dat is een big deal

Ik dwing m'n vriendin haast ook gewoon haar eigen dingen te blijven doen en spoor haar aan vriendschappen die soms dreigen stuk te lopen te blijven onderhouden. En andersom ook. We hebben ook de 'regel' dat we nooit afspraken met (andere) vrienden e.d. zonder meer af gaan zeggen omdat de ander zin heeft om bank te hangen of weet ik veel. Tenzij iets echt belangrijks natuurlijk.

Je moet elkaar nooit gaan beperken. Geen dingen verbieden, en ook niet op een stiekeme (schuldgevoel aanpraten bv.) toch je zin proberen te krijgen.

Geldt verder niet echt voor de TS zover ik begrijp.
Nee want dat zou betekenen dat ik kies tussen iets leuks en iets vervelends.
Ik heb zowel in de kroeg als op de bank prima naar mijn zin.

Dus ik als voor de keuze kom voor mezelf, dan kies ik.

En natuurlijk kies ik ook voor mijn eigen hobbies en mijn eigen dingen, zoals zij dat ook doet. Maar soms moet je ook eens kunnen zeggen.. neej, even geen bier.. maar m'n wuuf..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_40391005
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:30 schreef Dickies het volgende:

[..]

Die gast kan er natuurlijk ook zwaar misbruik van maken Hier op Fok het lieve vriendje spelen van een ernorm afhankelijk kind en zodra ze weg is neukt ie de hele buurt. Zelfs al zou ze dat ontdekken blijven ze nog samen waarschijnlijk.

Wat een macht
Geloof je het zelf?
pi_40391162
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:37 schreef dawg het volgende:

[..]

Geloof je het zelf?
Ja, maar dan blijven ze waarschijnlijk niet meer samen aangezien deze:

overal te koop zijn
4
pi_40391247
quote: