Met zo'n idiote OP, ga je ook algauw idiote situaties bedenken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:12 schreef _Flash_ het volgende:
Geweldig hoe goed mensen ons denken te kennen door een paar stukjes tekst
ik vrees dat je gelijk hebt en dit idd van venus komtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:57 schreef Brunette het volgende:
[..]
Kom kom, volgens mij ken je ons vrouwen nog niet. TS en vriendje zitten beiden op FOK. TS opent een topic dat ze vriendje gaat ''missen''. Ze probeert medelijden bij haar vriendje te wekken door te zeggen dat ze zich zo gestresst etc voelt, omdat ze hem gaat missen. In feite voelt ze zich gestresst, omdat ze bang is dat haar lieffie in die 2 nachten de hele buurt een beurt gaat geven.
Dit topic wordt eigenlijk gebruikt als een soort 'verzekering' voor later (want je zou je bijna gaan afvragen waarom ze zoiets niet irl tegen hem zegt, maar er een topic over opent) , want mocht vriendje vreemdgaan, dan kan ze nog altijd een huiltopic openen dat haar vriend, in die 2 dagen dat ze weg was, een ander heeft gepaald. En dan staat iedereen dus achter haar en Flash's reputatie op Fok is dan helemaal naar de Filistijnen![]()
![]()
![]()
Zie dit topic maar meer als een soort 'contract'![]()
Zo.
Nou, ik zat te twijfelen tussen idioot en maf, maar idioot is net iets te duidelijk, aangezien niemand TS echt 'snapt', is het toch maf geworden.quote:
TS moet er niet omheen gaan draaien en gewoon zeggen dat ze haar lieffie niet vertrouwt als ze voor 2 dagen weg isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik zat te twijfelen tussen idioot en maf, maar idioot is net iets te duidelijk, aangezien niemand TS echt 'snapt', is het toch maf geworden.
TS moet gewoon niet zeuren, ookal is het een vrouw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:37 schreef Brunette het volgende:
[..]
TS moet er niet omheen gaan draaien en gewoon zeggen dat ze haar lieffie niet vertrouwt als ze voor 2 dagen weg is![]()
Daar gaan we weerquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
TS moet gewoon niet zeuren, ookal is het een vrouw.
Geef maar toe, je vindt het heerlijk om gedomineerd te worden door een vrouwquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:44 schreef dawg het volgende:
[..]
en ben ik weg, voordat ik weer te maken krijg met je vasthoudendheid
Als TS normaal gaat denken over relaties, zal ik het overwegen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:30 schreef Mordreth het volgende:
Goed, kunnen we vanaf nu even normaal in dit topic gaan reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |