Idd, en daarom is die competitie meteen geen fuck meer aan.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Chelsea wordt weer fluitend kampioen, het is helaas niet anders op het moment.
Niet realistisch, 2e zeg ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef VoreG het volgende:
Arsenal kampioen, maar das logisch
Uitgesloten natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
Al weken gaan de verhalen over Vieira en Inter, maar nu op de valreep schijnt ineens ook SCUM in the picture te zijn....
Dan moet je de lol halen uit het tweede wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en daarom is die competitie meteen geen fuck meer aan.....
... moeten ze deze keer wel vanaf de start goed spelen en de oefenreeks tot dusver is wat dat betreft helaas niet al te hoopgevend ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:26 schreef stevengerrard het volgende:
Met LFC de enige club die nog enigzins in de buurt kan komen en het tot de laatste weken spannend gaat maken
Ik ben het een keer met Mourinho eensquote:Mourinho wary of United
Jose Mourinho sees United and Arsenal as the main threats to Chelsea's Premiership title hopes this season.
Both sides have made just one new signing each since last term - Michael Carrick and Tomas Rosicky - but Mourinho feels this fine-tuning will enhance both sides dramatically.
Mourinho said: "I still believe United and Arsenal will, in spite of the fact Arsenal finished fourth and Liverpool third, still be the better teams.
"The quality of their football, the way they play, their squad improvements, it all adds up."
The Stamford Bridge chief insists Carrick is the right man to revitalise a United midfield shorn of Roy Keane's leadership.
"United will improve a lot by having Michael Carrick," said Mourinho. "He’s a very, very good player and he will improve them. They have had problems since Roy Keane went to Celtic but they have already a very good team.
“They don’t need to go out and buy 10 new players to improve their team, they just choose the right players for the right position. I think it’s the right choice to get Carrick. He’s a big improvement for them and I think they can be a very strong team."
Eindelijk een goede manager daar. Ben benieuwd of O'Neill er weer een (sub-)topper van kan gaan maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martin O'Neill gaat aan de slag bij Aston Villa.
van de BBC,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:46 schreef stevengerrard het volgende:
Het is voor Scum te hopen dat Bossen de rode kaarten niet door geeft anders is de kans groot dat Rooney en Scholes de 1e wedstrijd tegen Fulham gaan missen
Bossen.quote:If Dutch referee Bossen notes the incidents in his report to the Dutch FA, and they pass it on to their English counterparts, the pair will almost certainly be suspended - with Rooney facing a three-game ban.
Rare is dat ik op de site van de Rovers of de BBC nergens iets over kan vinden dus ik betwijfel de juistheid van het berichtquote:Ooijer gaf Blackburn al ja-woord
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 8 augustus om 13:08
De kans is groot dat PSV net voor de start van de competitie een belangrijke speler gaat kwijtraken. André Ooijer staat in de nadrukkelijke belangstelling van Blackburn Rovers en zou volgens de Engelse media al zijn ja-woord hebben gegeven. Ooijer zou PSV bijna anderhalf miljoen euro op moeten leveren.
"Het woord is nu aan PSV, want ik wil wel," reageert Ooijer (32) in VI op de Engelse belangstelling. Eerder Ooijer zijn contract bij de Eindhovenaren nog te verlengen, maar technisch manager Stan Valckx heeft daar nu een hard hoofd in.
"We leken er wel uit te zijn om met twee jaar te verlengen, tot 2009. Maar dat lijkt nu een gepasseerd station", zegt Valckx in het Eindhovens Dagblad.
Ooijer speelde al negen seizoenen in het eerste elftal van PSV. Daarvoor kwam de multifunctionele speler uit voor Roda JC en FC Volendam. In totaal speelde de 23-voudige Oranje-international al 299 duels in de Eredivisie en wist hij 32 maal te scoren
Alweer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef Ludacriss het volgende:
Come on you Spurs !!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik ookquote:2 december en 21 april ben ik in ieder geval weer aanwezig
Gekkie, AFC wordt kampioen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Dit seizoen gaan de Spurs wél boven AFC eindigen, hoop ik.
Reading blijft denk ik erinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
En de degradatie?
Sheffield United, Reading en Watford maar gelijk weer??
Reading blijft erin. Ik vrees een beetje voor Wigan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
En de degradatie?
Zo niet gaat het je wat kostenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Dit seizoen gaan de Spurs wél boven AFC eindigen, hoop ik.
Zeker niet alledrie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
En de degradatie?
Maar jij bent dan ook te jong om de glorie tijd van Villa te kennen mety in 81 het landskampioensschap en het jaar er op de EC1. Het is een mooie (pre-)historisch club en was een van de 12 clubs die de League op zette. Ik heb op zich weinig tegen de boys in claret en blue. Maar het voetbal was de laatste paar jaar echt niet eht fraai.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 12:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Villa is al grijs sinds ik leef. Lijkt me echt een zaadclub om te supporten al is het shirt wel mooi
De fans waren er vorig seizoen in de een na laatste ronde meer mee bezig dat Brum die ronde officieel degradeerde dan de eigen wedstrijdquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef Ludacriss het volgende:
Villa - Birmingham <--- Fantastische derby's. Jammer dat we die dit jaar moeten missen tenzij ze elkaar in de FA Cup tegen komen.
Ik ben er vorig jaar geweest maar die viel zwaar tegen eik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:37 schreef Ludacriss het volgende:
Villa - Birmingham <--- Fantastische derby's.
quote:Preview Premier League: Chelsea wankelt
17 augustus 2006
Titelverdediger Chelsea begint dit weekend minder zelfverzekerd aan de Premier League dan vorig seizoen. De kampioen uit Londen verloor vorige week de strijd om de Community Shield van Liverpool en oogde in dat duel traag en onsamenhangend. Coach Mourinho voorspelde na afloop een moeizame competitiestart van zijn ploeg en zei zelfs rekening te houden met puntenverlies. Hoe anders was dat vorig seizoen, toen Chelsea blaakte van zelfvertrouwen en de eerste negen wedstrijden op rij won.
De steenrijke Russische eigenaar Abramovitsj heeft de selectie van Chelsea verrijkt met twee voetballers van wereldfaam: de Duitser Ballack en de Oekraïner Sjevtsjenko. De voormalige spits van AC Milan lijkt in vorm, maar middenvelder Ballack mist mogelijk al de eerste wedstrijd tegen Manchester City wegens een heupblessure. Chelsea weekte ook Salomon Kalou los van Feyenoord.
Arjen Robben hoopt het komende seizoen weer te wervelen op de linkerflank bij Chelsea. De international is komend seizoen een van de veertien Nederlandse voetballers in de hoogste Engelse voetbaldivisie. Dirk Kuijt kwam er als laatste bij: hij tekende donderdag een vierjarig contract bij Liverpool.
Arsenal is een belangrijke titelkandidaat. De Londense club begint het seizoen in een nieuw stadion zonder de gestopte Dennis Bergkamp. Hij heeft wel Robin van Persie in de gelederen, die overloopt van ambitie en iedere wedstrijd belangrijk wil zijn.
De verliezend finalist van de Champions League zag aan het eind van het seizoen de nodige spelers vertrekken, maar de Franse spits Henry is de formatie van trainer Wenger trouw gebleven. Toch rommelt het vlak voor aanvang van de competitie nog steeds in de selectie. De Spanjaard Reyes beweert dat hij naar Real Madrid gaat en Chelsea begeert nog steeds Ashley Cole.
Liverpool heeft dit seizoen drie Nederlanders in de selectie. Naast Kuijt zijn dat Jan Kromkamp en Boudewijn Zenden. De winnaar van de Champions League in 2005 heeft met de Community Shield de eerste prijs al binnen. De club is ook al serieus actief geweest in de voorronde van de Champions League tegen Maccabi Haifa uit Israël.
Manchester United moet het seizoen beginnen zonder de geschorste vedettes Rooney en Scholes. Achterin bewaakt Edwin van der Sar het doel, maar voorin ontbreekt spits Ruud van Nistelrooij. De min of meer bij Oranje afgedankte Brabander wil bij Real Madrid zijn geschonden blazoen oppoetsen.
De club van manager Ferguson is uiteraard gegadigde voor de titel en jaagt nog steeds op de spelersmarkt naar nieuwe aanwinsten. Hargreaves zou dolgraag Bayern München inruilen voor Manchester United.
De overige Nederlanders in de Premier League: Wilfred Bouma (Aston Villa), Jerrel Hasselbaink (Charlton Athletic), Andy van der Meyde (Everton), Collins John (Fulham), George Boateng (Middlesbrough), Edgar Davids (Tottenham Hotspur), Denny Landzaat en Arjan de Zeeuw (Wigan Athletic).
quote:Premier League wil minder fair play
17/8/2006 12:58
De Premier League, de instantie het Engelse profvoetbal organiseert, heeft spelers en coaches gevraagd om te stoppen met het buiten de lijnen spelen van de bal vanwege blessurebehandelingen. De organisatie wil dat scheidsrechters bepalen wanneer het spel voor een blessure wordt stilgelegd.
Het is een sportieve traditie om de bal buiten de lijnen te schieten als er een speler geblesseerd is geraakt. Maar volgens velen in de Engelse voetbalwereld wordt er de laatste jaren te veel misbruik gemaakt van deze gentlemen's agreement.
'Er waren zekere incidenten – zoals het opstootje met Martin Jol en Arsène Wenger vorig seizoen – die ons deden inzien dat het tijd was om de beslissing in handen van de scheidsrechter te leggen', verklaarde woordvoerder Dan Johnson. 'Soms werkte de vraag om de bal buiten te spelen bijna als een extra verdediger.'
Daarmee verwijst Johnson naar voorvallen waarbij spelers een blessure voorwenden om er voordeel uit te halen en de aanval van de tegenstander stil te leggen. 'Wat mensen liever niet willen zien, is dat er een aanval wordt gestopt omdat iemand naar zijn knie grijpt, en dat die speler dan een minuut later weer over het veld sprint en tackles inzet.'
Er zijn voorbeelden te over van misverstanden bij het toepassen van dit in beginsel uit sportiviteit voortgekomen herenakkoord. Zo kregen Jol en Wenger het vorig seizoen met elkaar aan de stok omdat Tottenham Hotspur had geweigerd de bal buiten te trappen nadat Arsenals Emmanuel Eboué en Gilberto Silva op elkaar waren gebotst. In de daaruit voortvloeiende aanval scoorde Robbie Keane.
Het bekendste voorbeeld dateert uit 1999 toen Marc Overmars in dienst van Arsenal niet goed had opgelet en na een blessurebehandeling van Sheffield United de bal niet teruggaf aan The Blades maar doodleuk scoorde. De Engelse voetbalbond besloot dit bekerduel zelfs over te laten spelen.
Geen goede start natuurlijk, maar dit wil natuurlijk helemaal niks zeggen voor de rest van het seizoenquote:
2 minuten later:quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
43' Reading 0 - 2 Middlesbrough
bijna 3-2 zelfs, scheelde een haartjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:47 schreef dndiek het volgende:
Reading in 2 minuten naar 2-2
Geweldig ditquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
Hup Reading.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:12 schreef venomsnake het volgende:
Arsenal op achterstand, 0-1 VILLA.![]()
quote:
Maar ze staan ook alweer een tijd achter!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:23 schreef mcyodogg het volgende:
Wigan maakt gelijk tegen Newcastle
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:26 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb Lita in m'n fantasy team![]()
De held!![]()
De promovendi mogen er van mij allemaal wel in blijven. SUFC en Reading mag ik wel. Watford heb ik weinig mee, maar ook weinig tegen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heel mooi dat Reading heeft gewonnen. Die mogen er van mij wel inblijven.
Als we Dinsdag maar winnen Doc..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Doc het volgende:
Yep, en bijvoorkeur CSKA London ook.
Nou, ze beginnen iig zoals ik verwacht had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
En Middlesbrough degradeert denk ik.
FOADquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:44 schreef DutchGooner het volgende:
Die schijtclub staat trouwens met 1-0 voor, ach ja, vorig seizoen werd het ook 1-3
2-3 danquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:44 schreef DutchGooner het volgende:
Die schijtclub staat trouwens met 1-0 voor, ach ja, vorig seizoen werd het ook 1-3![]()
Meestal wel.. een biertje smaakt beter als de Rovers hebben gewonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef Skwish het volgende:
[..]
Je laat je weekend beinvloeden door voetbaluitslagen?
Hij zal die rooie kaart wel bedoelen. Ik was net ff weg, wat gebeurde er nou precies?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef mcyodogg het volgende:
Je bedoelt met die corner. Ja dat was vrij zielig.
dat was gewoon terecht tweede geel. Essien kreeg em ook terecht. Over wat heb je het, wat je gemist hebt? De goal?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij zal die rooie kaart wel bedoelen. Ik was net ff weg, wat gebeurde er nou precies?![]()
MotD 2 vanavond.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef stevengerrard het volgende:
komt vanavond nog ergens een overzicht van het engelse voetbal?
wel voor de SV toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
MotD 2 vanavond.
Verder niet Talpa heeft de rechten niet.
OKeequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Match of the Day 2 vanavond al om 23.00!
Vorig jaar ook al hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
O'Shea tegenwoordig op het middenveld bij Utd
mwahquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die overtreding op Giggs was wel heel goor zeg
Hij is back-up voor alle posities achterin.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
Voor welke positie heeft CFC Khalid Boulahrouz gehaald? Als verdediger of als spits?
http://www.chelseafc.com/article.asp?article=249900&Title=Squad&lid=Navigation+-+Players&sub=Squad&nav=&sublid=
quote:'Zo heb ik met Boulahrouz, Ricardo (Carvalho, red.) en John (Terry, red.) drie opties voor het centrum, heb ik met Paulo (Ferreira, red.) en Boulahrouz twee opties voor de rechterkant, en heb ik met Boulahrouz en Wayne Bridge twee opties voor de linkerkant.'
Klik eens op die link en kijk eens bij Boulahrouz.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij is back-up voor alle posities achterin.
[..]
Klopt, dat las ik ook op de site van CFC.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij is back-up voor alle posities achterin.
[..]
Glenn Johnson heeft nummer 2, Wayne Bridge nummer 3 en zolang beide nog onder contract staan bij CFC, zullen zij hun rugnummer behouden. Maar goed, waarom dan nummer 9? Doe dan iets in de twintig of dertig, dit staat wel erg vreemd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat het een foutje/grapje is. Hij zal toch gewoon nummer 2. krijgen? Dit is anders wel erg ludiek.
Johnson is weg en nummer 2 is vrijquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Glenn Johnson heeft nummer 2, Wayne Bridge nummer 3 en zolang beide nog onder contract staan bij CFC, zullen zij hun rugnummer behouden. Maar goed, waarom dan nummer 9? Doe dan iets in de twintig of dertig, dit staat wel erg vreemd.
Gallas ligt wel meer in de clinch over dingen. Maar nu speelt Ballack inderdaad met dat nummer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Gallas heeft/had toch nummer 13? Die lag ook in de clinch met Ballack over dat nummer.![]()
Dan staat er missing.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klik eens op die link en kijk eens bij Boulahrouz.
OK, dan heb ik het verkeerd gegokt. William Gallas heeft dus nummer 3 gekregen, omdat Michael Ballack altijd met nummer 13 speelt en aangezien Glenn Johnson nog altijd onder contract staat bij CFC, mag ook nummer 2 niet worden gebruikt voor Khalid Boulahrouz. Nogmaals, waarom geen nummer in de twintig of dertig?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Johnson is weg en nummer 2 is vrij
Nummer 3 heeft Gallas en Bridge heeft nummer 18.
quote:Fulham's Papa Bouba Diop was fortunate to escape serious injury in a bizarre barbeque incident. The burly midfielder sat on a plastic chair, which collapsed beneath him.
Johnson is verhuurd, dan heeft ie toch geen nummer bij Chelsea? Zover ik weet is nummer 2 nu gewoon vrij bij Chelsea.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, dan heb ik het verkeerd gegokt. William Gallas heeft dus nummer 3 gekregen, omdat Michael Ballack altijd met nummer 13 speelt en aangezien Glenn Johnson nog altijd onder contract staat bij CFC, mag ook nummer 2 niet worden gebruikt voor Khalid Boulahrouz. Nogmaals, waarom geen nummer in de twintig of dertig?
Kalou kan het nu helemaal vergetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef zjroentje het volgende:
Bij RKC heeft hij ook wel eens in de spits gestaan. Wie weet ....![]()
hahahhahaahquote:
Campbell werd niet echt gemist afgelopen seizoen dus daar zal niet specifiek een vervanger voor gehaald worden al is er wel eentje met behoorlijk veel ervaring welkom mijn inziens.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:03 schreef DeVinger het volgende:
Heeft Arsenal nog achter een type Viera of Campbell aangezeten of doen ze het hiermee?
Gilberto is zeker geen topper maar je merkt hem pas op als ie niet mee doet...quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef DeVinger het volgende:
Tsjah, ik kan er moeilijk tegenin gaan met hun CL-finale plek, maar ze mogen best een balafpakker hebben. Gilberto vind ik geen topper eigenlijk... (al is hij dan ook geen stofzuiger).
Achterin lijkt het mij duidelijk dat er ervaring moet komen, zeker als Cole ook al niet meer gaat spelen
Waarschijnlijk niet. Saha, Rooney, Solskjær, Rossi, Ronaldo, Smith heb je zat mensen die een doelpunt kunnen maken. Ze zijn bezig geweest met Torres maar dat bleek niet haalbaar ik heb er de volste vertrouwen in. Wat voetballen zondagquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:03 schreef DeVinger het volgende:
Hoe zit het nu met die spitsen vacature bij Man Utd? Komt er nog iets bij?
Gilberto is natuurlijk wel een topper. Wie zou je liever op zijn positie hebben van de PL?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gilberto is zeker geen topper maar je merkt hem pas op als ie niet mee doet...
We hebben zowat het gehele afgelopen seizoen zonder Cole gespeeld dus daar zijn we wel aan gewent maar het feit blijft staan dat we een ervaren verdediger nodig hebben net zoals vorig seizoen dus in dat opzicht veranderd er weinig denk ik.
Diarra!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Gilberto is natuurlijk wel een topper. Wie zou je liever op zijn positie hebben van de PL?
Maar dies zoooo giga goed he!quote:
En dat beoordeel je op basis van een paar wedstrijden die je van hem ziet in de CL?quote:
Tja, Ronaldinho is hier in Nederland ook een held, enkel en alleen omdat de NOS iedere week een hakje en een lach laat zien van die knul. Ook al speelt ie voor de rest een kutwedstrijd, de media maken hem wel tot God.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dat beoordeel je op basis van een paar wedstrijden die je van hem ziet in de CL?
Sorry hoor maar het is niet alleen in dit geval met jou maar gewoon in zijn algemeenheid.
Een club trekt een speler aan uit een competitie die men in Nederland nauwelijks ziet, hoogstens zie je desbetreffende speler in de CL een paar wedstrijden in samenvatting, en hij is gelijk al een held.
Raar volkje, die voetbalsupporters.
Nu ligt het bij een speler als Ronaldinho wel net iets anders omdat die zowat wel elke wedstrijd te zien is op Sport1 maar als de niet abonnees af zouden moeten gaan op de CL Finale en het WK zou het ook een ander verhaal worden denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:12 schreef WeebI het volgende:
[..]
Tja, Ronaldinho is hier in Nederland ook een held, enkel en alleen omdat de NOS iedere week een hakje en een lach laat zien van die knul. Ook al speelt ie voor de rest een kutwedstrijd, de media maken hem wel tot God.
Goed, maar lang niet iedereen heeft hier Sport1, en ziet alleen wat van de Primera División in de krant en in een samenvatting van 2 minuten op de NOS (en nu Talpa dus).quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nu ligt het bij een speler als Ronaldinho wel net iets anders omdat die zowat wel elke wedstrijd te zien is op Sport1 maar als de niet abonnees af zouden moeten gaan op de CL Finale en het WK zou het ook een ander verhaal worden denk ik.
Dat doe ik ook al maandenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weebl wordt ook een beetje een joker met dat blinde Ronaldinho/Barca gebash en dat uber Real opgehemel.
Sport1 is wat dat betrefd een uitkomst, heerlijk Engels commentaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Persoonlijk wordt ik ook kotsmisselijk van het subjectieve gekwijl van de Nederlandse verslaggevers, de voetbalsupporter kan toch zelf ook wel een beeld schetsen van een speler? Jongens als Ruud van Nistelrooij, Zinedine Zidane, Thierry Henry en Ronaldinho zijn uitstekende spelers, maar als je de verslaggevers moet geloven, zijn het ware goden. Barça speelt leuk, attractief voetbal, maar het kan natuurlijk ook allemaal worden overdreven, liefst kijk ik daarom ook alleen maar voetbal zónder Nederlands commentaar.
Met een wedstrijd meerquote:Vanavond dan maar de eerste overwinning, zodat we over AFC heengaan.
Een wedstrijd meer, maar AFC heeft een uitwedstrijd voor de boeg, maximaal een puntje dus!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sport1 is wat dat betrefd een uitkomst, heerlijk Engels commentaar
[..]
Met een wedstrijd meer
Ik zou Sheffield niet onderschatten hoorquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:24 schreef M0NTANA het volgende:
Vanavond dan maar de eerste overwinning, zodat we over AFC heengaan.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:56 schreef M0NTANA het volgende:
Teamfoto van de gehele selectie van CFC, voorafgaand aan seizoen 2006/07.
Dit seizoen is alles andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Een wedstrijd meer, maar AFC heeft een uitwedstrijd voor de boeg, maximaal een puntje dus!![]()
Dus dit seizoen gaan de thuiswedstrijden verloren?quote:
Dus nu AFC vijfde en wij naar de voorronde van de CL? Zoals we vorig jaar al verdienden?quote:
Zo beroerd als afgelopen seizoen (en dan as usual gewoon boven de sperz eindigenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dus nu AFC vijfde en wij naar de voorronde van de CL? Zoals we vorig jaar al verdienden?![]()
Wie verwacht je dan dat samen met CFC boven jullie zal eindigen? LFC? SCUM? Of tóch de Spurs?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zo beroerd als afgelopen seizoen (en dan as usual gewoon boven de sperz eindigen) kan ik me die seizoen niet voorstellen ondanks dat we bijna dezelfde selectie hebben.
Plek 3 lijkt me reeel.
LFC of manyoo, de sperz verwacht ik wederom buiten de top 4.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wie verwacht je dan dat samen met CFC boven jullie zal eindigen? LFC? SCUM? Of tóch de Spurs?
Ach, we zien het over 37 wedstrijden! Liefst gewoon Heineken trouwens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
LFC of manyoo, de sperz verwacht ik wederom buiten de top 4.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, we zien het over 37 wedstrijden!
Wat ben je toch heerlijk optimistischquote:Liefst gewoon Heineken trouwens.![]()
Beter optimistisch ten onder gaan, dan zwartgallig het onderspit delven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:55 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch heerlijk optimistisch
Mee eens, alleen gaat alleen het eerste gedeelte op mbt onsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Beter optimistisch ten onder gaan, dan zwartgallig het onderspit delven.![]()
Das al 1 stap richting top 4quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef Ludacriss het volgende:
Pffff.... 1 ding is zeker. Martin Jol heeft zijn team wel geleerd hoe je een voorsprong kunt behouden op de meest saaie manier.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Wel grappig dat Khalid Boulahrouz door zijn manager José Mourinho werd gepresenteerd als de nieuwe spits van CFC, met een knipoog naar zijn vreemde rugnummer. Naar verluidt was er geen rugnummer onder de zeventig meer beschikbaar, aangezien CFC zoveel spelers onder contract heeft staan.
Ikke niet snapquote:Boulahrouz krijgt bij Chelsea nummer 9
22/8/2006 18:13
Natuurlijk allemaal blije gezichten bij de presentatie van Khalid Boulahrouz. Alleen het rugnummer van de laatste Chelsea-aanwinst deed wat wenkbrauwen fronsen.
'Het is niet zijn favoriete nummer, maar de andere nummers waren allemaal al bezet', gaf Mourinho als verklaring. Na het vertrek van Hernan Crespo was er nog eentje vrij. 'Hij krijgt dus nummer 9. Maar ik verwacht van hem niet veel doelpunten', aldus de Portugese manager gekscherend.
Mourinho maakte duidelijk wat hij wél van Boulahrouz verwacht. 'Hij kan op meerdere posities uit de voeten. En in een smalle selectie als die van Chelsea is dat cruciaal. Ik kan wel zeggen dat hij de nieuwe centrale verdediger is, maar tegelijkertijd is hij de nieuwe rechtsback, is hij in nood linksachter. En als de nood aan de man komt kan hij zelfs verdedigende middenvelder zijn.'
'Mijn filosofie voor voetbal is simpel', zei Boulahrouz. 'Ik ga het veld op om te winnen. Ik ben een verdediger, dus mijn taak is het afstoppen van de spits. Ik probeer dat op eerlijke manier te doen. Ik schop niemand het ziekenhuis in en plant ook mijn elleboog niet in het gezicht. Ik hou daar niet van en heb het ook niet nodig.'
Waarschijnlijk kan Boulahrouz dat al snel in de praktijk brengen. De Oranje-international, die een meerjarig contract tekende bij Chelsea, zit in de selectie voor de wedstrijd tegen Middlesbrough, komende woensdag. Als alle papieren in orde zijn kan hij dan al debuteren bij The Blues.
Villa is slecht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
1-0 reading tegen villa, verrassend!
ja das wel vetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 22:02 schreef Dos37 het volgende:
Heb je engels commentaar mcyodogg
2 wedstrijdjes laten ze maar zien, bagger hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:00 schreef mcyodogg het volgende:
Nu op Studio Sport maar eens kijken, hoe United het wel goed deed.
Twas wel vrij karig ja. Maar ze laten volgens mij nooit alle wedstrijden zien. Maar nu idd maar MOTD nog kijken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:19 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
2 wedstrijdjes laten ze maar zien, bagger hoor..
Dat heb ik nou omgekeerdquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:23 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Twas wel vrij karig ja. Maar ze laten volgens mij nooit alle wedstrijden zien. Maar nu idd maar MOTD nog kijken.
Jezus, was ik nog zo blij na Ajax, is nu weer mn avond verknalt.
idd. een aanslag.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:47 schreef dndiek het volgende:
Wat een smerige elleboog van Tatcher (nr 3 van Man City) tegen Mendes
En er werd maar geel voor gegevenquote:
Die was heel erg smerig. Ik zat erop te wachten dat iemand van Pompey die knakker de poten ging breken maar dat deden ze jammer genoeg niet.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:47 schreef dndiek het volgende:
Wat een smerige elleboog van Tatcher (nr 3 van Man City) tegen Mendes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |