Eindelijk een goede manager daar. Ben benieuwd of O'Neill er weer een (sub-)topper van kan gaan maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martin O'Neill gaat aan de slag bij Aston Villa.
van de BBC,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:46 schreef stevengerrard het volgende:
Het is voor Scum te hopen dat Bossen de rode kaarten niet door geeft anders is de kans groot dat Rooney en Scholes de 1e wedstrijd tegen Fulham gaan missen
Bossen.quote:If Dutch referee Bossen notes the incidents in his report to the Dutch FA, and they pass it on to their English counterparts, the pair will almost certainly be suspended - with Rooney facing a three-game ban.
Rare is dat ik op de site van de Rovers of de BBC nergens iets over kan vinden dus ik betwijfel de juistheid van het berichtquote:Ooijer gaf Blackburn al ja-woord
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 8 augustus om 13:08
De kans is groot dat PSV net voor de start van de competitie een belangrijke speler gaat kwijtraken. André Ooijer staat in de nadrukkelijke belangstelling van Blackburn Rovers en zou volgens de Engelse media al zijn ja-woord hebben gegeven. Ooijer zou PSV bijna anderhalf miljoen euro op moeten leveren.
"Het woord is nu aan PSV, want ik wil wel," reageert Ooijer (32) in VI op de Engelse belangstelling. Eerder Ooijer zijn contract bij de Eindhovenaren nog te verlengen, maar technisch manager Stan Valckx heeft daar nu een hard hoofd in.
"We leken er wel uit te zijn om met twee jaar te verlengen, tot 2009. Maar dat lijkt nu een gepasseerd station", zegt Valckx in het Eindhovens Dagblad.
Ooijer speelde al negen seizoenen in het eerste elftal van PSV. Daarvoor kwam de multifunctionele speler uit voor Roda JC en FC Volendam. In totaal speelde de 23-voudige Oranje-international al 299 duels in de Eredivisie en wist hij 32 maal te scoren
Alweer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef Ludacriss het volgende:
Come on you Spurs !!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik ookquote:2 december en 21 april ben ik in ieder geval weer aanwezig
Gekkie, AFC wordt kampioen!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Dit seizoen gaan de Spurs wél boven AFC eindigen, hoop ik.
Reading blijft denk ik erinquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
En de degradatie?
Sheffield United, Reading en Watford maar gelijk weer??
Reading blijft erin. Ik vrees een beetje voor Wigan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
En de degradatie?
Zo niet gaat het je wat kostenquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Dit seizoen gaan de Spurs wél boven AFC eindigen, hoop ik.
Zeker niet alledrie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
En de degradatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |