abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40493727
Het is voor Scum te hopen dat Bossen de rode kaarten niet door geeft anders is de kans groot dat Rooney en Scholes de 1e wedstrijd tegen Fulham gaan missen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_40496281
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martin O'Neill gaat aan de slag bij Aston Villa.
Eindelijk een goede manager daar. Ben benieuwd of O'Neill er weer een (sub-)topper van kan gaan maken.
pi_40498141
Is er nog geouwehoer met die eigenaar daar?
pi_40498366
Kijken of Reading net zo'n geintje kan uithalen als Wigan afgelopen seizoen .
pi_40500000
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:46 schreef stevengerrard het volgende:
Het is voor Scum te hopen dat Bossen de rode kaarten niet door geeft anders is de kans groot dat Rooney en Scholes de 1e wedstrijd tegen Fulham gaan missen
van de BBC,
quote:
If Dutch referee Bossen notes the incidents in his report to the Dutch FA, and they pass it on to their English counterparts, the pair will almost certainly be suspended - with Rooney facing a three-game ban.
Bossen.
pi_40500141
Ik weetniet wat de beste man nu weer heeft uitgespookt, maar ligt het niet aan hem?
Heb het dus over Rooney.
pi_40500294
Bossen dacht dat Rooney een elleboogstoot uitdeelde, maar er was echt geen reet aan de hand.
Speler van Porto doet natuurlijk net alsof hij slachtoffer is van een zware mishandeling en Rooney krijgt rood...
pi_40500578
Hij raakt hem wel echt in het gezicht; met verscherpte regels kan je hem geven. Rooney moet gewoon zijn handen niet gebruiken. Maar een gele kaart was voldoende geweest in dit soort potjes.
pi_40506726
Arsenal trouwens drie jonkies gestald bij Birmingham. Sebastian Larsson is de bekendste. Die is een jaar verhuurd, net als Fabrice Muamba. Nicklas Bendtner is een half seizoen verhuurd voorlopig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40507077
Rooney had veel beter rugby kunnen gaan spelen, hij zal zich echt moeten gaan beheersen want het houdt een keer op. Zeker als je weet dat hij altijd de schijn tegen zich heeft (terecht of niet, deels wel natuurlijk).
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:44:42 #36
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_40614963
quote:
Ooijer gaf Blackburn al ja-woord
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 8 augustus om 13:08

De kans is groot dat PSV net voor de start van de competitie een belangrijke speler gaat kwijtraken. André Ooijer staat in de nadrukkelijke belangstelling van Blackburn Rovers en zou volgens de Engelse media al zijn ja-woord hebben gegeven. Ooijer zou PSV bijna anderhalf miljoen euro op moeten leveren.

"Het woord is nu aan PSV, want ik wil wel," reageert Ooijer (32) in VI op de Engelse belangstelling. Eerder Ooijer zijn contract bij de Eindhovenaren nog te verlengen, maar technisch manager Stan Valckx heeft daar nu een hard hoofd in.

"We leken er wel uit te zijn om met twee jaar te verlengen, tot 2009. Maar dat lijkt nu een gepasseerd station", zegt Valckx in het Eindhovens Dagblad.

Ooijer speelde al negen seizoenen in het eerste elftal van PSV. Daarvoor kwam de multifunctionele speler uit voor Roda JC en FC Volendam. In totaal speelde de 23-voudige Oranje-international al 299 duels in de Eredivisie en wist hij 32 maal te scoren
Rare is dat ik op de site van de Rovers of de BBC nergens iets over kan vinden dus ik betwijfel de juistheid van het bericht
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_40616186
Zou wel een toffe transfer voor hem zijn, nog ff flink geld innen en in een mooie comp spelen.
pi_40626202
Die transfer zal denk ik best rondkomen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_40691253
Come on you Spurs !!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

2 december en 21 april ben ik in ieder geval weer aanwezig
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:29:13 #40
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40697793
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef Ludacriss het volgende:
Come on you Spurs !!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Alweer?
quote:
2 december en 21 april ben ik in ieder geval weer aanwezig
Ik ook
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:36:29 #41
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_40698008
1. Chelsea
2. Liverpool
3. Arsenal
4. Spurs

ManU geen CL en die ouwe rothond wordt eruit getrapt. Als Jol dit jaar geen CL haalt mag die denk ik ook weg.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 09:11:21 #42
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_40703046
Dit seizoen gaan de Spurs wél boven AFC eindigen, hoop ik.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_40716158
En de degradatie?

Sheffield United, Reading en Watford maar gelijk weer??
www.thuisuiteten.nl
pi_40716203
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Gekkie, AFC wordt kampioen!

En Middlesbrough degradeert denk ik.
pi_40718136
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:33 schreef methodmich het volgende:
En de degradatie?

Reading blijft denk ik erin .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40718337
quote:
En de degradatie?

Reading blijft erin. Ik vrees een beetje voor Wigan.
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:44:27 #47
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40728852
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 09:11 schreef M0NTANA het volgende:
Zo niet gaat het je wat kosten
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 12 augustus 2006 @ 10:48:32 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_40736816
quote:
En de degradatie?

Zeker niet alledrie.

Watford denk ik wel - maar ik denk dat zeker een van de andere twee het ontloopt.

Boro zal het denk ik wel moeilijk krijgen en het is dat ze een betere trainer hebben want anders had ik Villa als zekere degradatie kandidaat ingeschat (nu nog steeds mogelijk). Fulham kan het ook lastig krijgen.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_40738096
Aston Villa is inderdaad flink in verval. Jaar of acht geleden waren ze jaarlijks voor de winterstop super, om daarna in te storten. Nu is het al jaren wat grijs.

Fulham is ook wel een optie ja, die hangen er ook steeds een beetje tegenaan. Vaak gebeurt het dan uiteindelijk toch een keer echt, had Soton ook bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_40738962
Villa is al grijs sinds ik leef. Lijkt me echt een zaadclub om te supporten al is het shirt wel mooi
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')