Idd, en daarom is die competitie meteen geen fuck meer aan.....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Chelsea wordt weer fluitend kampioen, het is helaas niet anders op het moment.
Niet realistisch, 2e zeg ik.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:48 schreef VoreG het volgende:
Arsenal kampioen, maar das logisch
Uitgesloten natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
Al weken gaan de verhalen over Vieira en Inter, maar nu op de valreep schijnt ineens ook SCUM in the picture te zijn....
Dan moet je de lol halen uit het tweede wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, en daarom is die competitie meteen geen fuck meer aan.....
... moeten ze deze keer wel vanaf de start goed spelen en de oefenreeks tot dusver is wat dat betreft helaas niet al te hoopgevend ..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:26 schreef stevengerrard het volgende:
Met LFC de enige club die nog enigzins in de buurt kan komen en het tot de laatste weken spannend gaat maken
Ik ben het een keer met Mourinho eensquote:Mourinho wary of United
Jose Mourinho sees United and Arsenal as the main threats to Chelsea's Premiership title hopes this season.
Both sides have made just one new signing each since last term - Michael Carrick and Tomas Rosicky - but Mourinho feels this fine-tuning will enhance both sides dramatically.
Mourinho said: "I still believe United and Arsenal will, in spite of the fact Arsenal finished fourth and Liverpool third, still be the better teams.
"The quality of their football, the way they play, their squad improvements, it all adds up."
The Stamford Bridge chief insists Carrick is the right man to revitalise a United midfield shorn of Roy Keane's leadership.
"United will improve a lot by having Michael Carrick," said Mourinho. "He’s a very, very good player and he will improve them. They have had problems since Roy Keane went to Celtic but they have already a very good team.
“They don’t need to go out and buy 10 new players to improve their team, they just choose the right players for the right position. I think it’s the right choice to get Carrick. He’s a big improvement for them and I think they can be a very strong team."
Eindelijk een goede manager daar. Ben benieuwd of O'Neill er weer een (sub-)topper van kan gaan maken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Martin O'Neill gaat aan de slag bij Aston Villa.
van de BBC,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:46 schreef stevengerrard het volgende:
Het is voor Scum te hopen dat Bossen de rode kaarten niet door geeft anders is de kans groot dat Rooney en Scholes de 1e wedstrijd tegen Fulham gaan missen
Bossen.quote:If Dutch referee Bossen notes the incidents in his report to the Dutch FA, and they pass it on to their English counterparts, the pair will almost certainly be suspended - with Rooney facing a three-game ban.
Rare is dat ik op de site van de Rovers of de BBC nergens iets over kan vinden dus ik betwijfel de juistheid van het berichtquote:Ooijer gaf Blackburn al ja-woord
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 8 augustus om 13:08
De kans is groot dat PSV net voor de start van de competitie een belangrijke speler gaat kwijtraken. André Ooijer staat in de nadrukkelijke belangstelling van Blackburn Rovers en zou volgens de Engelse media al zijn ja-woord hebben gegeven. Ooijer zou PSV bijna anderhalf miljoen euro op moeten leveren.
"Het woord is nu aan PSV, want ik wil wel," reageert Ooijer (32) in VI op de Engelse belangstelling. Eerder Ooijer zijn contract bij de Eindhovenaren nog te verlengen, maar technisch manager Stan Valckx heeft daar nu een hard hoofd in.
"We leken er wel uit te zijn om met twee jaar te verlengen, tot 2009. Maar dat lijkt nu een gepasseerd station", zegt Valckx in het Eindhovens Dagblad.
Ooijer speelde al negen seizoenen in het eerste elftal van PSV. Daarvoor kwam de multifunctionele speler uit voor Roda JC en FC Volendam. In totaal speelde de 23-voudige Oranje-international al 299 duels in de Eredivisie en wist hij 32 maal te scoren
Alweer?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:16 schreef Ludacriss het volgende:
Come on you Spurs !!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Ik ookquote:2 december en 21 april ben ik in ieder geval weer aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |