quote:
Maar ze staan ook alweer een tijd achter!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:23 schreef mcyodogg het volgende:
Wigan maakt gelijk tegen Newcastle
Die heb ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:26 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb Lita in m'n fantasy team![]()
De held!![]()
De promovendi mogen er van mij allemaal wel in blijven. SUFC en Reading mag ik wel. Watford heb ik weinig mee, maar ook weinig tegen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:15 schreef Barnet_Bee het volgende:
Heel mooi dat Reading heeft gewonnen. Die mogen er van mij wel inblijven.
Als we Dinsdag maar winnen Doc..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:31 schreef Doc het volgende:
Yep, en bijvoorkeur CSKA London ook.
Nou, ze beginnen iig zoals ik verwacht had.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:35 schreef Radegast het volgende:
[..]
En Middlesbrough degradeert denk ik.
FOADquote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:44 schreef DutchGooner het volgende:
Die schijtclub staat trouwens met 1-0 voor, ach ja, vorig seizoen werd het ook 1-3
2-3 danquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:44 schreef DutchGooner het volgende:
Die schijtclub staat trouwens met 1-0 voor, ach ja, vorig seizoen werd het ook 1-3![]()
Meestal wel.. een biertje smaakt beter als de Rovers hebben gewonnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:01 schreef Skwish het volgende:
[..]
Je laat je weekend beinvloeden door voetbaluitslagen?
Hij zal die rooie kaart wel bedoelen. Ik was net ff weg, wat gebeurde er nou precies?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef mcyodogg het volgende:
Je bedoelt met die corner. Ja dat was vrij zielig.
dat was gewoon terecht tweede geel. Essien kreeg em ook terecht. Over wat heb je het, wat je gemist hebt? De goal?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:47 schreef Butra het volgende:
[..]
Hij zal die rooie kaart wel bedoelen. Ik was net ff weg, wat gebeurde er nou precies?![]()
MotD 2 vanavond.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef stevengerrard het volgende:
komt vanavond nog ergens een overzicht van het engelse voetbal?
wel voor de SV toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef Dos37 het volgende:
[..]
MotD 2 vanavond.
Verder niet Talpa heeft de rechten niet.
OKeequote:Op zondag 20 augustus 2006 21:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Match of the Day 2 vanavond al om 23.00!
Vorig jaar ook al hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
O'Shea tegenwoordig op het middenveld bij Utd
mwahquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
En die overtreding op Giggs was wel heel goor zeg
Hij is back-up voor alle posities achterin.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef M0NTANA het volgende:
Voor welke positie heeft CFC Khalid Boulahrouz gehaald? Als verdediger of als spits?
http://www.chelseafc.com/article.asp?article=249900&Title=Squad&lid=Navigation+-+Players&sub=Squad&nav=&sublid=
quote:'Zo heb ik met Boulahrouz, Ricardo (Carvalho, red.) en John (Terry, red.) drie opties voor het centrum, heb ik met Paulo (Ferreira, red.) en Boulahrouz twee opties voor de rechterkant, en heb ik met Boulahrouz en Wayne Bridge twee opties voor de linkerkant.'
Klik eens op die link en kijk eens bij Boulahrouz.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij is back-up voor alle posities achterin.
[..]
Klopt, dat las ik ook op de site van CFC.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Hij is back-up voor alle posities achterin.
[..]
Glenn Johnson heeft nummer 2, Wayne Bridge nummer 3 en zolang beide nog onder contract staan bij CFC, zullen zij hun rugnummer behouden. Maar goed, waarom dan nummer 9? Doe dan iets in de twintig of dertig, dit staat wel erg vreemd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:23 schreef mcyodogg het volgende:
Ik denk dat het een foutje/grapje is. Hij zal toch gewoon nummer 2. krijgen? Dit is anders wel erg ludiek.
Johnson is weg en nummer 2 is vrijquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:29 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Glenn Johnson heeft nummer 2, Wayne Bridge nummer 3 en zolang beide nog onder contract staan bij CFC, zullen zij hun rugnummer behouden. Maar goed, waarom dan nummer 9? Doe dan iets in de twintig of dertig, dit staat wel erg vreemd.
Gallas ligt wel meer in de clinch over dingen. Maar nu speelt Ballack inderdaad met dat nummer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
Gallas heeft/had toch nummer 13? Die lag ook in de clinch met Ballack over dat nummer.![]()
Dan staat er missing.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Klik eens op die link en kijk eens bij Boulahrouz.
OK, dan heb ik het verkeerd gegokt. William Gallas heeft dus nummer 3 gekregen, omdat Michael Ballack altijd met nummer 13 speelt en aangezien Glenn Johnson nog altijd onder contract staat bij CFC, mag ook nummer 2 niet worden gebruikt voor Khalid Boulahrouz. Nogmaals, waarom geen nummer in de twintig of dertig?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Johnson is weg en nummer 2 is vrij
Nummer 3 heeft Gallas en Bridge heeft nummer 18.
quote:Fulham's Papa Bouba Diop was fortunate to escape serious injury in a bizarre barbeque incident. The burly midfielder sat on a plastic chair, which collapsed beneath him.
Johnson is verhuurd, dan heeft ie toch geen nummer bij Chelsea? Zover ik weet is nummer 2 nu gewoon vrij bij Chelsea.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
OK, dan heb ik het verkeerd gegokt. William Gallas heeft dus nummer 3 gekregen, omdat Michael Ballack altijd met nummer 13 speelt en aangezien Glenn Johnson nog altijd onder contract staat bij CFC, mag ook nummer 2 niet worden gebruikt voor Khalid Boulahrouz. Nogmaals, waarom geen nummer in de twintig of dertig?
Kalou kan het nu helemaal vergetenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:12 schreef zjroentje het volgende:
Bij RKC heeft hij ook wel eens in de spits gestaan. Wie weet ....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |