Dat is dus de video van bovengenoemde vriendinquote:Op maandag 7 augustus 2006 18:23 schreef justchristian het volgende:
Tip: op youtube.com is het concert te vinden wat hij in Venlo op het zomerpark feest heeft gegeven.
zoekwoorden: Last Request, Venlo
Haha, die foto is leuk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef justchristian het volgende:
Hier is ie dan, de foto van mij samen met Paolo Nutini backstage!
[afbeelding]
Het is een zeer sympatieke jonge, erg aardig en kalm. (misschien wel door de joint die ie niet zolang ervoor gerookt had) maar desondanks wel geinterreseerd.
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:31 schreef Lieke_K het volgende:
Euhm, ik weet niet of jullie het weten, maar het concert van 8 november a.s. in de Melkweg is verzet naar 14 januari... Het is overigens uitverkocht, dus mocht je er nog over denken te gaan: te laat!
Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Numbie het volgende:
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebben![]()
Oeh! Thanks you!!quote:Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!
Ik was These Streets aan het luisteren, daar viel het me bij op. Bij de rest wat minder. Ik heb ook wat oude nummers van Maroon 5 liggen, toen ze nog anders heten. Toen maakten ze nog rustigere muziek en ik vond het er erg veel op lijken.quote:Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef Gosjke het volgende:
De zanger van Maroon5? Dat hoor ik echt totaal niet! Die zingt toch veel nasaler? En Paolo klinkt ook veel rauwer.. Maar dat is misschien alleen mijn mening.
Mompelen doet ie idd, maar ik versta m tijdens het zingen goed. Als ie live wat tegen de zaal zegt, das pas onverstaanbaarMaar dat komt ook vast door zijn accent. Ergens is het ook wel weer schattig, zo'n manneke
![]()
Heb je dat singletje gehoord? Echt slécht!quote:Op zondag 7 januari 2007 14:30 schreef Gosjke het volgende:
Opa-associaties? Waarom echt?
LMAOquote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoe was duo penotti-2 kleuren in een pottini?![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef lienelien het volgende:
Hoe was duo penotti-2 kleuren in een pottini?![]()
En nog naar mijn huis gezwaait?![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Numbie het volgende:
Mh, zo te horen heb ik echt wat gemist...![]()
Natuurlijk vergeven we 'm!quote:Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Numb ik mis eigenlijk alleen nog de Breezah-taal
Maar idd Paolo was echt te stoned voor woorden. Echt te grappig! Het was eigenlijk nog een wonder dat ie de teksten van zn eigen nummers nog onthield dus dat van Rehab vergeven we m dan ook gewoon
Damn, had ik dit toen maar geweten dat hij in Venlo zou komen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef beautiful_world het volgende:
IK BEN FAN!!!![]()
![]()
Heb nu denk 2 weken zijn cd... heerlijke cd en erg goede zanger...kan er echt geen genoeg van krijgen.. kippenvel!!
Hij staat ook aanstaande zondag op de Zomerfeesten in Venlo (gratis) en staat dit jaar ook op Lowlands. Voor de liefhebber van echte muziek... echt een aanrader!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef Numbie het volgende:
Vandaag pagina groot interview in de Metro!!
Thanks! Ik zat 'm net online te lezen op de website! Dat onderschrift van 'Paolo met gel in zijn haar', scherp hoor...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef Gosjke het volgende:
Kun je ook online lezen in PDF
Maar om je het hele registratie gedoe te besparen:
http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro2.jpg
Wow.. er kwamen toch nog meer dan 3 woorden uit 'm, ondanks de staat waarin ie zich bevondMisschien had ie die belachelijke muts niet op moeten doen, had ie ook niet over zn haar in hoeven zitten
Leuk artikeltje
![]()
Hahaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:20 schreef Numbie het volgende:
Hoorde vanochtend Jenny ook bij 538 ineens... Weet niet of ik dat nou wel of niet goed moet vinden...![]()
Das altijd he...vooral als ze net een optreden hebben gegeven.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Eerst hoor je nooit wat van die dude, en nu wordt je ermee doodgegooid
Lekker toch!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Eerst hoor je nooit wat van die dude, en nu wordt je ermee doodgegooid
Zodat je er weer doodziek van wordt?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Pascalle het volgende:
Hoorde Jenny vandaag nog wel op 3fm.. bij Michiel...
Zit de kans er vast wel in dat het plaatje misschien toch nog opgepakt gaat worden![]()
Op 3FM en Radio 2 hoor ik 'm sowieso (bijna) iedere dag en op MTV komt-ie ook vaak voorbij. Bij die andere *piep*zenders (538 etc.) hoeft-ie van mij niet zo nodig opgepakt te worden. Zal me in ieder geval niet verbazen als ik 'm zaterdag op m'n werk hoor, op Skyradio.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Pascalle het volgende:
Hoorde Jenny vandaag nog wel op 3fm.. bij Michiel...
Zit de kans er vast wel in dat het plaatje misschien toch nog opgepakt gaat worden![]()
Dat ie niet zoveel gedraaid werd... maar blijkbaar verkeerd dusquote:En opeens lijkt hij weer verdwenen; hoorde laatst nog wel Jenny bij Paul Rabbering op 3FM...
Das niet zo moeilijk. Geef een gozer een gitaar en laat m zn eigen liedjes schrijven en je wordt al in één adem genoemd met hun.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:23 schreef parselmouth het volgende:
't Schijnt dat ie in Engeland al in het rijtje van James Blunt en Dingetje Morrison thuishoort...
Nee nouja, ik ook weinig, blijkbaar zet ik 'm juist op de goede momenten aan. En ik kan er ook wel bij zeggen dat het onchristelijke tijdstip waarop ik 's ochtends mijn bed uit rol (en dan dus de radio aanzet) er waarschijnlijk toe bijdraagt dat ik 'm dan hoor. Lijkt wel alsof-ie alleen wordt gedraaid als ze iets moeten hebben om het op te vullen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:10 schreef Pascalle het volgende:
Ik dacht aan Numbie's reactie te lezen
[..]
Dat ie niet zoveel gedraaid werd... maar blijkbaar verkeerd dus![]()
Ik luister eigenlijk amper naar 3fm.. dus geen idee dat single gewoon netjes iedere dag voorbij komt
quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ik snap trouwens ook niet hoe ze James Morrison en James Blunt in één hokje geduwd krijgen. James Blunt uberhaupt in een hokje met anderen stoppen is raar, dat gejengel is met weinig te vergelijken.![]()
Maar goed, zoals Jill al zegt, neem als jongeman een gitaar et voilà: je bent de nieuwe James Morrison etc.![]()
Overall gezegd; lekker geluid, lekkere nummers en een lekker koppie. Heerlijk om naar te luisteren. Blijvertje!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef PeRi het volgende:
Jenny Don't Be Hasty is een heerlijke uptempo binnenkomer op het album, met New Shoes en Alloway Grove heerlijk groovy om mee te swingen. White Lies, Loving You, Autumn en de hidden track zijn gewoonweg mooi. Het hele album is echt ontzettend prettig om naar te luisteren.
Als ie zo met zijn stem en zijn lever om blijft gaan vraag ik me af of het zo'n blijvertje isquote:Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef PeRi het volgende:
[..]
Overall gezegd; lekker geluid, lekkere nummers en een lekker koppie. Heerlijk om naar te luisteren. Blijvertje!
Is het zo'n feestbeest dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Als ie zo met zijn stem en zijn lever om blijft gaan vraag ik me af of het zo'n blijvertje is
Maar fijne muziek is het zeker
Verwacht je dat? Ik zou dat echt niet durven te zeggen, het is geen festivalinfoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef Frenkel het volgende:
Volgens Graz.nl staat hij de zondag op Pinkpop !
Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose
Morgen wordt het programma officieel gepresenteerd, maar verwacht wel dat dit klopt..
graz.nl heeft altijd de namen voor pinkpop al een dag of wat van te voren. Maarja morgen weten we het zeker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
[..]
Verwacht je dat? Ik zou dat echt niet durven te zeggen, het is geen festivalinfo![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik luister de cd nu voor het eerst en dat klinkt echt goedJenny kende ik al wel (wat een heerlijk nummer is dat toch!) maar de rest van de cd smaakt ook zeker naar meer
Hopelijk pakt ie meer festivals mee dan alleen Pinkpop (Lowlands?
)
Hmm wat vreemdquote:Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
![]()
Hij stond afgelopen jaar ook op Lowlands! Alleen was hij in het programmaboekje ineens op mysterieuze wijze verdwenen.
Idd, na 3 weekjes issie uit mijn cd-wisselaar verdwenen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:54 schreef kreuk050 het volgende:
Hij staat op Pinkpop, vanwege de radio-commercials deze cd gekocht en bevalt me erg.
Misschien te soft na een tijdje maar lekker
Moet helaas hetzelfde bekennen. Leuk voor even, maar na 3 keer kende ik het trucje wel...quote:Op donderdag 22 maart 2007 13:38 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Idd, na 3 weekjes issie uit mijn cd-wisselaar verdwenen.
De nieuwe en de oude al meerdere kerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand al de clip van New Shoes al gezien? Ikke wel![]()
Ik reageer maar gewoon in één keer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef Gosjke het volgende:
Kan verdomme mijn posts niet editen zonder foutmelding, dus dan maar zo:
Die 2e versie van die New Shoes clip is echt DOM! Zo slecht, dat letterlijk uitgebeelde! Die 1e (live)versie vond ik wel leuk, met concert/backstage/band/publiek/tour beelden achter elkaar gemonteerd.
Yep that's the one! En ik doe hetzelfde, tot het eerste stuk afgelopen is en dan weer een ander leuk nummerquote:Op woensdag 11 april 2007 16:04 schreef Gosjke het volgende:
Alloway Grove?
Die vind ik echt super! Totdat ie in 't langzame deel overgaat, die extra tracks, dan laat maar. Alhoewel die extra versie van Last Request wel mooi is, heb alleen geen geduld om daarop te wachten meestal![]()
Ik vind die nr's sowieso live allemaal beter uit de verf komen. M.n. Jenny live is erg leuk! Of Autumn, vrijwel 't enige moment tijdens de set dat ie enigszins emotie toont.
Hij is zeker mooiquote:Op woensdag 25 april 2007 00:22 schreef Cool_Runner het volgende:
Mooi album. Ik had gedacht dat de rest van het album slappe zooi zou zijn, maar dat viel alles mee. Er zit echt vaart in de nummers, hou ik wel van.
Vind er juist niks aan.. (hij staat ook op youtube)quote:Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef Silaz het volgende:
Heb nu Cry me A River van Paolo Nutini,
Het is Live versie, hij covered dus van Justin Timberlake, leuk nummer
Muse en Maxïmo Park staan er ook.quote:Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Silaz het volgende:
Hmm als hij nou ook ergens anders komt...
Ik ga liever niet alleen voor Paolo naar pinkpop..
zo te lezen hebben we hier te maken met een festivalliefhebber!quote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Gosjke het volgende:
Alleen jammer dat een uitverkocht pinkpop altijd zo'n focking mierenhoop is. (Lees: Als je niet op een strategisch uitgekozen moment naar de wc gaat doe je er een half uur over, als je niet in 1 van de tenten 2 acts van te voren jezelf naar voren elleboogt zie je alleen een stipje in de verte, eten moet je alleen doen op 't moment dat nog niemand anders trek heeft).
Ik heb nog wel ff overwogen om te gaan dit jaar, maar met zo'n line up (qua populaire acts) denk ik niet dat ik veel meer mee ga krijgen dan alleen wat op het hoofdpodium via de grote schermen te zien is.. en daar heb ik die prijs voor een kaartje toch niet voor over.
Goose komt niet op zondag, maar op zaterdag... Of bedoelde je in het algemeen? Ik wil een dagkaart kopen voor de zondag, vind ik de leukste line-up hebben. Maar geen idee of die er uberhaupt nog zijn..quote:Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Numbie het volgende:
En Snow Patrol, Amy Winehouse, en Goose. Echt wel leuke namen![]()
Stoned zegt mijn vader na het zien van de beelden.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef LennartCM het volgende:
Wat was er met deze man op Pinkpop zeg? Stoned? Dronken? zn Kunstgebit thuis laten liggen?
leuke muziek op zn plaat, maar op pinkpop teleurstellend...
Ik zie niet in wat voor commentaar je daar op zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef justchristian het volgende:
haha ken ik hem? es eventjes het net afstruinen naar James Morrison!
ja Köln was ook een optie geweest, mocht in venlo gaan missen.
aangezien ik toch al in Duitsland woon. (jaja hou je eventuele commentaar maar voor je)
In de europese clip van new shoes heeft hij zijn hoofd zo raar op zijn romp zeg maar. En dat doet hij op pinkpop ook. In de 1e versie van de clip van new shoes en in de vorige clip van jenny don;t be hasty doet hij dat allemaal niet. Dat bedoel ik.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Zoals ie zich op t podium gedroeg tijdens Pinkpop gedraagt ie zich altijd. Ook als ie nuchter en niet stoned is, dus nee, dat heeft daar niets mee te maken. Hij is van zichzelf gewoon extreem verlegen en in zichzelf getrokken.
En nogmaals: ik heb m nog nooit zo belabberd gehoord als vorig weekend. Normaal is hij echt VEEL beter.
Vorige week in het pinkpoptopic had ik er ook al met iemand een discussie over. Ik vind dat Nutini -live- altijd een beetje een aparte stem heeft.quote:Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Zoals ie zich op t podium gedroeg tijdens Pinkpop gedraagt ie zich altijd. Ook als ie nuchter en niet stoned is, dus nee, dat heeft daar niets mee te maken. Hij is van zichzelf gewoon extreem verlegen en in zichzelf getrokken.
En nogmaals: ik heb m nog nooit zo belabberd gehoord als vorig weekend. Normaal is hij echt VEEL beter.
Ik vind dat ook helemaal uit de hand aan het lopen is, want bijv. My Shoes zingt hij niet zo rauw. Een rauwe stem kan mooi zijn maar goed gepolijste stemmen zijn ook mooi en ik vind niet dat alle zangers in singer-songwriter genre een rauwe stem moeten hebben, Damien Rice bijv. heeft dat niet.quote:Op maandag 4 juni 2007 00:31 schreef Gosjke het volgende:
Schotser vooral, vind ik altijd.
En ik heb 't idee dat hij er moeite voor moet doen om zijn stem zo rauw te laten klinken. In tegenstelling tot bijvoorbeeld James Morrison die dat van nature heeft, en dat moeite doen begint Paolo na een jaar van debiel veel touren en debiel veel drinken en roken wat op te breken heb ik 't idee. Ach ja, hij is nog jong, misschien moet ie een keer goed op zijn bek gaan om erachter te komen dat ie niet overal mee weg komt
quote:Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Ik vind dat ook helemaal uit de hand aan het lopen is, want bijv. My Shoes New Shoes zingt hij niet zo rauw. Een rauwe stem kan mooi zijn maar goed gepolijste stemmen zijn ook mooi en ik vind niet dat alle zangers in singer-songwriter genre een rauwe stem moeten hebben, Damien Rice bijv. heeft dat niet.
waar zit jij?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga Paolo weer zien op Live Earth, ben benieuwd of hij dan nuchterder is.
Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga Paolo weer zien op Live Earth, ben benieuwd of hij dan nuchterder is.
Die "Opa act" is wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:33 schreef Silaz het volgende:
Hmm Hij voert dus nog steeds die 'opa' act op.. hmm maar wel mooi gezongen vond ik
Dat wil ik meemakenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Numbie het volgende:
Komt over anderhalve week een nieuwe festival editie uit van These Streets, inc. bonusdisc met livetracks
Ow dat klinkt opzich wel leuk. Ik heb zelf een live cd gemaakt van die studio sessie in Engeland. Natural Blues, Alloway grove en I want to be like you staan daar niet op.quote:Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef Numbie het volgende:
Voila!
Disc 1
1. Jenny Don't Be Hasty
2. Last Request
3. Rewind
4. Million Faces
5. These Streets
6. New Shoes
7. White Lies
8. Loving You
9. Autumn
10. Alloway Grove
Disc 2
1. Alloway Grove (live at the Isle Of Wight Festival)
2. New Shoes (live at the Isle Of Wight Festival)
3. Rewind (live at the Isle Of Wight Festival)
4. These Streets (live at the Isle Of Wight Festival)
5. Natural Blues (live at the Isle Of Wight Festival)
6. Last Request (live at the Isle Of Wight Festival)
7. I Want To Be Like You (live at the Isle Of Wight Festival)
8. Jenny Don't Be Hasty (live at the Isle Of Wight Festival)
Herstel: 29 mei al in NLquote:Op maandag 4 mei 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Ik ben er al helemaal weg vannieuwe album Sunny Side Up staat 1 juni gepland.
Hij staat op V, en dat is hetzelfde weekend. Ga 'm daar zien, hopelijk beter dan PP.quote:
Kan die toch overvliegen?quote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Christiaan het volgende:
Klinkt aardig!
[..]
Hij staat op V, en dat is hetzelfde weekend. Ga 'm daar zien, hopelijk beter dan PP.
Had ik ook al naar gekeken, maar er staan een hoop toffe dingen op V. en die gaan vast niet allemaal overvliegen voor Lowlands.quote:
Vorig jaar waren er maar weinig acts die op beiden stonden helaas. Maar V is gewoon toffer, dus allemaal daarheen volgend jaarquote:
Niet? Ik denk dat deze tweede cd wel anders is dan de eerste.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef OMG het volgende:
Mijn vriendin vind het leuke muziek en aangezien ik half juli naar de VS verhuis ga ik hem op 27 juli in Indianapolis zien..
Op zich ben ik niet zo wild van de nummers die ik van hem gehoord heb. Wellicht dat hij me live weet te overtuigen.
De producer Ethan Johns, heeft met Ray Lamontagne en Ryan Adams heel veel samengewerkt. Als je bvb. het laatste album van Ray L. opzet (schitterende plaat overigens), dan hoor je precies waar Paolo z'n 'inspiratie' vandaan heeft gehaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat zal ik zeggen, na 1 keer luisteren heb ik wel een beetje zoiets van![]()
Sommige liedjes zijn wel erg folk/country-achtig geworden... Het is dat hij er met z'n dikke schotse accent op zingt, als er een willekeurige amerikaan op zet is het net van die cracker muziek.
Morgen ga ik op vakantie. Wil hem daarna kopen. Maar wou hem morgen dus in de auto gooienquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Numbie het volgende:
Anders dan beluister je'm op nu.nl en ren je morgen naar de winkel?
Kopen? Hahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Morgen ga ik op vakantie. Wil hem daarna kopen. Maar wou hem morgen dus in de auto gooien
Klinkt nog net zo kutquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef brushaway het volgende:
Live staat hij in elkaar gekrompen voorover buigend wat te rauw to murmelen vooral. Hoop dat dat inmiddels anders is dan!
die ken ik ook niet van Calexico. Die is namelijk van Lovequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef alors het volgende:
......
Ik had het idee dat veel mensen de cover van Calexico, Alone Again Or niet kenden.....
oeh daar moet ik heen. Pinkpop hoef ik niet zo nodig naartoe.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef ccbaxter het volgende:
25 mei in tivoli oudegracht, utrecht.
dat gaat vast weer uitverkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |