abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40381138
Paolo Nutini

Misschien hebben jullie hem al gespot op mtv met de single Last Request van zijn debuutalbum "These Streets"
erg prettige singer/songwriter, heb toen eventjes de rest van zijn album geluisterd, erg prettig !
voor een knul van 18 jaar uit Paisley... zijn italiaanse namen komen overigens van zijn pa uit italië die is getrouwd met een glasgowse, of hoe je dat noemt. ( iemand uit glasgow)

Ik denk wel dat we snel meer van hem zullen gaan horen...

enkele luister tips

-Last Request
-Rewind
-Million Faces
-These Streets
-Autumn
We've all been changed in what we were
pi_40394422
IK BEN FAN!!!

Heb nu denk 2 weken zijn cd... heerlijke cd en erg goede zanger...kan er echt geen genoeg van krijgen.. kippenvel!!

Hij staat ook aanstaande zondag op de Zomerfeesten in Venlo (gratis) en staat dit jaar ook op Lowlands. Voor de liefhebber van echte muziek... echt een aanrader!
~if they only knew love, true love, to love, like this before~
pi_40396847
wat de fuck? deze zondag? in venlo??? tering wat gaaf!
ik ga erheen. bedankt voor de tip
pi_40397674
Hij's 19 btw inmiddels, geloof ik.

Het heeft nog verdomde lang geduurd voordat iemand er een topic over maakte.

Ik vind 'm super. Had mn tripje al gepland staan voor Venlo en in oktober nog naar Keulen voor zijn headlining gig. Die cd heb ik alweer een tijdje ( de "minder legale" versie), echt SUPER! Zijn livewebcasts vanuit de UK waren ook erg goed, wat een stem voor zo'n knul.
pi_40397855
En te lui om zelf een topic over m aan te maken

Maar Paolo is cool.

Was er trouwens al een James Morisson topic wat we kunnen spammen?
pi_40398719
haha ken ik hem? es eventjes het net afstruinen naar James Morrison!

ja Köln was ook een optie geweest, mocht in venlo gaan missen.
aangezien ik toch al in Duitsland woon. (jaja hou je eventuele commentaar maar voor je)
pi_40398926
Mwah, geen commentaar. Keulen is altijd erg convenient qua concerten, dus niets slechts over duitsland wat dat betreft.

Ja.. James Morrison. Als die zijn ass nou ook nog even deze kant op sleept, ben ik blij. Call The Police & Undiscovered zijn echt gaaf. Zijn stem is vaak ook nog net iets rauwer dan die van Paolo. Maar Paolo heeft catchier nr's in New Shoes en Loving You.

En dat luie heb ik van de meester(es) geleerd Jill
pi_40430931
jaa ik ben ook voor James M. heb zijn cd besteld en denk dat hij er morgen is.. hij is namelijk pas maandag uitgekomen in de UK. ook zeker een aanrader.

De live webcast van Paolo zijn nog te bekijken... damn kan geen genoeg krijgen van die jongen.. en dat verborgen nr op zijn cd is ook echt geniaal.
pi_40431007
Ik baal btw echt dat ik niet naar de Zomerfeesten kan gaan.. maar denk dat hij wel snel in Paradiso komt te staan.. het is ff afwachten tot zijn cd uit is.
pi_40470709
Paolo en James staan bij mij op een gedeelde eerste plek (ik had ze 1,5 week geleden al op http://leesmaarlachmaar.blogse.nl gedropt). Ik struin al een tijdje internet af om te kijken of Nederland al 'wakker' is, maar volgens mij zijn ze nog eventjes ons geheim!

Toppers van Paolo zijn: These Streets, Million Faces, Rewind, Last request en het catchy New Shoes
James heeft natuurlijk You give me something. Verder Under The Influence, Call the police, Wonderful lworld and many many moreeeeee....

Ikzelf vind het altijd een beetje jammer dat heel Nederland over drie maanden Paolo en James kennen en dat er dan ineens een houdbaarheidsdatum op deze twee zit....dan is het over een half jaar ineens 'ouwe muziek' :S

Maar vooralsnog ga ik nog even genieten van 'ons (forumlezers) geheim'
pi_40474237
Hmm ja, dat heb je nou eenmaal altijd he, dat ALS het doorbreekt dat het dan snel gedaan is met de lol. Maar ik denk (en hoop) dat het met allebei qua bekendheid nooit veel verder gaat komen dan een keertje Paradiso uitverkopen. Alhoewel je met Paolo's uiterlijk wel weer 't probleem gaat krijgen dat 't gillende tienermeisjes aan gaat trekken.

Ik vind Undiscovered van James Morrison ook wel een aanrader. en van Paolo nog Alloway Grove.

Nederland is trouwens dit keer nog best snel met het oppikken van die muziek, aangezien hun albums in de UK ook nog maar net uit zijn, dus go ons wat dat betreft.
pi_40488054
ja we doen ons best om er flux bij te zijn voordat skyradio en andere NL radiostation deze nummers grijs gaan draaien. Dit was ook bij James Blunt zo, daarmee gaat de kwaliteit van zijn muziek niet achteruit, maar toch heb je er sneller geoeg van. Last Request is wel zo'n typisch knuffelrock nummer

vandaar dat ik ook erg blij ben dat Damien Rice niet uber populair is geworden.
die is momenteel veel bezig met goede doelen, en aandacht trekken voor mensenrechten etc.
pi_40535652
Ja daar hebben jullie gelijk in.. zal niet lang duren voordat ze in Nederland bekend gaan worden.

vandaag trouwens Paolo in Nederland... wie gaat er??
pi_40537185
IK!
pi_40553231
ennn??? hoe was het? heb je het gefilmd?
pi_40554380
Ik heb 60 foto's ofzo (moet nog selecteren en uploaden) en een vriendin van mij heeft videootjes, zal ze linken zodra ze geupload zijn.

Paolo was zo stoned als een kanarie, maar t optreden stond toch als een huis vond ik. Nog covers gedaan van What a Day for a DayDream en in de toegift nog Crazy van Gnarls Barkley.
Verder zo ongeveer hele album. Heeft een uurtje of wat meer gespeeld. Wat een stem heeft die gozer zeg. Ik vond 't echt WAANZINNIG! Zeker de moeite waard. Hij mompelt alleen nogal, en combineer dat met zijn Schotse accent en je staat de hele tijd: "wat zei ie nou?" haha, majaa, details.
  maandag 7 augustus 2006 @ 01:01:22 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_40560090
Er was inderdaad maar weinig te verstaan van Paolo's gebrabbel, maar het concert was wel heel degelijk. Bij Crazy haalde hij trouwens de hoge noten in het refrein bij lange na niet, maar het was toch een zeer verdienstelijke cover.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grobbel op 07-08-2006 01:18:54 ]
pi_40560320
Ik weet niet waar ik bij Crazy met mijn gedachten zat, maar kan me van dat hele nr echt nix meer herinneren, alleen dat ie 'm gespeeld heeft. *slecht!... schaam*
pi_40561601
Het was een zeer geslaagde 1e kennismaking met Paolo, erg leuke versie van gnarls barkley's Crazy!
Er zit een soort van wanhoop in zijn stem, erg emotioneel. dus trekt soms van die gekke bekken. maar wel erg erg mooi! zal deze week een foto posten, want ik was backstage bij paolo. gewoon bluffen kom je overal.!! ern resultaat zie later deze week.
pi_40564717
Vanmorgen was ie (nogal brak van gister) op 3fm en deed ie 'Last Request'. Ondanks de brakheid van 'the night before" klonk het toch errug prettig.
"Snelwandelen is zoiets als een wedstrijd wie het hardst kan fluisteren."
- Bob Q. Costas
pi_40568127
Dat was dus dat "Amsterdam" waar ze het over hadden. "Amsterdam", "Hilversum", same difference
pi_40580190
Hier is ie dan, de foto van mij samen met Paolo Nutini backstage!

Het is een zeer sympatieke jonge, erg aardig en kalm. (misschien wel door de joint die ie niet zolang ervoor gerookt had) maar desondanks wel geinterreseerd.
pi_40580239
Tip: op youtube.com is het concert te vinden wat hij in Venlo op het zomerpark feest heeft gegeven.

zoekwoorden: Last Request, Venlo
pi_40582606
Leuke foto! Hij leek daar in ieder geval nog frisser dan na het optreden, haha.
pi_40582723
Net het album binnen gehaald en ff snel wat nummers geluisterd. Last Request en Million Faces vind ik relaxed klinken. Last Request klinkt zelfs een beetje zomers (soulfull, kan het niet echt beschrijven), terwijl de lyrics nogal somber zijn. Maar het nummer wat ik nu zo'n beetje constant draai is New Shoes, man wat klinkt die lekker.
pi_40582859
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:23 schreef justchristian het volgende:
Tip: op youtube.com is het concert te vinden wat hij in Venlo op het zomerpark feest heeft gegeven.

zoekwoorden: Last Request, Venlo
Dat is dus de video van bovengenoemde vriendin

Ey Margo ging Bren ooit nog wat online zetten of is dat weer SSDD?
pi_40583094
Hmm... kweenie of Bren nog wat van plan was. De videos klonken wel goed zei ze, maar hmm, nix meer van gehoord, ik weet nie eens of ze die op de comp heeft gekregen, haha.

Eliane heeft ook nog een video van Jenny Don't Be Hasty, als ze die ooit upload. En Autumn staat ook online op YouTube.
pi_40584002
ben jaloerssss!!! goede filmpjes trouwens!!! iemand toevallig crazy gefilmd??
pi_40585152
Ga ik even voor je navragen aan mn filmmeisje
pi_40586438
Owja ik ben ook erg blij met mijn drumstick die ik heb gekregen van de drummer. ! heb er later ook nog een gekregen van de drummer van Guillemots, dus kan nu gaan Drummen!! Ik ben ook erg benieuwd naar Crazy video! zijn er nog mooie foto's gemaakt door andere? anders post ik er binnenkort wel een paar in dit topic. laturss
pi_40586837
Kan aan mij liggen maar hem nu een paar keer gezien te hebben vind ik het niet veel bijzonders..
Het lijkt of ie zijn eigen stem wel zo intressant vind dat ie steeds achterlijker gaat zingen.
pi_40587006
Ik heb nog wel een crapload aan foto's, paar daarvan geupload, maar nix bijzonders.

Eliane had Crazy trouwens wel opgenomen, alleen gekanteld, haha, dus ze moet ff een programma zoeken waarmee ze dat ongedaan kan maken voor ze 'm upload.
pi_40594389
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:21 schreef justchristian het volgende:
Hier is ie dan, de foto van mij samen met Paolo Nutini backstage!

[afbeelding]

Het is een zeer sympatieke jonge, erg aardig en kalm. (misschien wel door de joint die ie niet zolang ervoor gerookt had) maar desondanks wel geinterreseerd.
Haha, die foto is leuk!
Ik vind Last Request erg goed, hij heeft een mooie stem..doet me een béétje denken aan Gavin DeGraw.
pi_40594915
Jenny Don't Be Hasy staat ook online op YouTube als je op Eliane's username Kezzi3 bij de andere 2 video's klikt
pi_40688177
en crazy ook!!!
pi_41874919
bumpje
pi_41876296
Zodat we 't over JM4 kunnen hebben?
pi_41882112
Gaan er nog mensen naar zijn concert in de Melkweg????
pi_41883918
Ik.. misschien... Maar ik ga anderhalve week daarvoor al naar Keulen en ik heb hem vorige maand nog gezien, dus ik weet 't nog niet zeker Heb op zich wel zin, alleen de dag komt me niet zo uit...
pi_41889915
Ik ga... kan niet wachten
pi_42804578
Euhm, ik weet niet of jullie het weten, maar het concert van 8 november a.s. in de Melkweg is verzet naar 14 januari... Het is overigens uitverkocht, dus mocht je er nog over denken te gaan: te laat!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
pi_43007233
Sjees wat is Keulen toch een KUTstad zeg.
Bijna een reis van 7 uur om naar Keulen te komen vanuit Den Haag. We waren iig op tijd voor Paolo.
Zal strax ff filmpjes uploaden.
pi_43019520
Ik denk al: wie heeft 't Paolo topic gebumpt.
Maar jij dus

Rainbows
pi_43020004
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:31 schreef Lieke_K het volgende:
Euhm, ik weet niet of jullie het weten, maar het concert van 8 november a.s. in de Melkweg is verzet naar 14 januari... Het is overigens uitverkocht, dus mocht je er nog over denken te gaan: te laat!
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebben
pi_43259170
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 22:08 schreef Numbie het volgende:
Shipz.. Mocht er iemand een ticket over hebben
Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!
pi_43270694
Ik vind hem wel een goede stem hebben, alleen vind ik hem nogal mompelen. Kan aan mij liggen, maar versta soms gewoon niet eens wat hij zingt. Dat is nogal jammer.

Zijn stem doet me echt heel erg aan een andere zanger denken, maar ik kom niet op de naam.
Edit; Ik weet het al. Vind hem een beetje op de zanger van Maroon 5 lijken. Die heeft soms ook zo'n bepaalde uithaal of zang.

[ Bericht 21% gewijzigd door JeroenV op 05-11-2006 20:46:55 ]
pi_43272319
quote:
Op zondag 5 november 2006 14:40 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Op de Paolo Nutini hyve heeft iemand een bericht geplaatst 2 kaarten over te hebben!
Oeh! Thanks you!!
pi_43273738
De zanger van Maroon5? Dat hoor ik echt totaal niet! Die zingt toch veel nasaler? En Paolo klinkt ook veel rauwer.. Maar dat is misschien alleen mijn mening.

Mompelen doet ie idd, maar ik versta m tijdens het zingen goed. Als ie live wat tegen de zaal zegt, das pas onverstaanbaar Maar dat komt ook vast door zijn accent. Ergens is het ook wel weer schattig, zo'n manneke
pi_43274401
quote:
Op zondag 5 november 2006 21:44 schreef Gosjke het volgende:
De zanger van Maroon5? Dat hoor ik echt totaal niet! Die zingt toch veel nasaler? En Paolo klinkt ook veel rauwer.. Maar dat is misschien alleen mijn mening.

Mompelen doet ie idd, maar ik versta m tijdens het zingen goed. Als ie live wat tegen de zaal zegt, das pas onverstaanbaar Maar dat komt ook vast door zijn accent. Ergens is het ook wel weer schattig, zo'n manneke
Ik was These Streets aan het luisteren, daar viel het me bij op. Bij de rest wat minder. Ik heb ook wat oude nummers van Maroon 5 liggen, toen ze nog anders heten. Toen maakten ze nog rustigere muziek en ik vond het er erg veel op lijken.
pi_43276223
Ik ken die nr's van Maroon5 idd ook wel.. maar ik ben het nog steeds niet met je eens. Maakt niet uit natuurlijk, ik hoor 't alleen niet
pi_43277020
Het kwartje viel bij mij al gelijk bij de eerste luisterbeurt, dus dan zal het bij jou wel niet komen . Maar het zal wel aan mij liggen haha.
pi_43280303
Ik hoor het ook echt totaal niet. Adam klinkt veel hoger en nasaler, terwijl Paolo meer rauwer klinkt.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 18:47:32 #54
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_45082315
Leuk album

Jenny dont be hasty Jenny you are crazy..

Een ex van me heet ook Jennifer.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_45091479
volgende week zondag naar zijn concert in de melkweg!!!
pi_45095693
Ik ook. 3e keer
pi_45095991
Zag de clip van Jenny op de tv van de week bij Brand New... Fijn mannetje is het toch
pi_45098231
Echt? Was ie op Brand New? Wow... Ik had de hoop alweer opgegeven! In the UK zijn Rewind en binnenkort New Shoes ook alweer gereleased en dan wordt t na de US tour weer tijd voor een nieuw album...

Fijn mannetje indeed. Met nadruk op TJE. Mini menneke. Maar wel een erg mooi mannetje, zeker voor zijn pas 19 jaar. Dat haar zou er echt bij de meeste mannen niet uit zien, maar bij hem vind ik 't dan wel weer schattig.
pi_45103092
Heb rewind ook al wel een aantal keren op tv voorbij zien komen... Was niet echt onder de indruk van die clip. Vond die van Jenny leuker En New Shoes is ook echt een grappig liedje, en benieuwd of het ook echt zal scoren in de UK...
pi_45103184
Ja, ik heb Rewind ook gezien van de week. Had 'm al wel op internet gezien, blijft een saaie clip, vind ik.
En ik hóóp echt vurig dat hij live wat beter zingt dan als op dat live singletje wat uitgebracht is laatst. Vriendin en ik hadden allebei opa-associaties.

Maar heb wel heul veul zin in de 14e!!!
pi_45108034
Op de vorige pagina staan toch video's die Jill gepost heeft? Van t concert waar wij waren geweest in oktober. Alhoewel dat zeg maar 1 dag was voordat ie keelontsteking kreeg, dus hij was zelf ook zichtbaar geirriteerd over zijn stem.. maar vond 'm desondanks niet beroerd klinken. Opa-associaties? Waarom echt?

Die clip van Rewind vind ik ook saai.. Majaa.. iemand zal er wel een kunstzinnig idee bij gehad hebben
pi_45109858
quote:
Op zondag 7 januari 2007 14:30 schreef Gosjke het volgende:
Opa-associaties? Waarom echt?
Heb je dat singletje gehoord? Echt slécht! Zat een link bij de digitale nieuwsbrief, die ik niet meer heb, dus weet niet precies welk nummer het was en waar hij het speelde.

Verdere livetracks die ik van hem gehoord heb waren zeer fijn, vooral de versie van Loving You die een tijdje op de site te downloaden was. Alleen om dat dat laatste fragment het meest recent was, hoopte ik dat het niet inmiddels zo geworden was.
pi_45111339
Ik doe niet aan singletjes, haha. Dus dat is me dan blijkbaar bespaard gebleven
pi_45111685
Gevonden! Oké, nu ik 'm nog eens hoor is het toch minder erg. Evengoed akelig wat mij betreft... Opa Paolo
pi_45112336
Hij klinkt wel erg gorgelig daar ja.. Zo erg ist normaal niet.. al zingt ie wel overduidelijk met een accent en issie bij vlagen nauwelijks te verstaan, zit een beetje in de aard van 't beestje denk ik.
pi_45288390
Bijna zondag!!!
pi_45337457
Vanavond!!!!
pi_45359286
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:29 schreef Lieke_K het volgende:
Vanavond!!!!
Hoe was duo penotti-2 kleuren in een pottini?

En nog naar mijn huis gezwaait?
pi_45365762
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef lienelien het volgende:

[..]

LMAO

Het was leuk!
Zal straks ff mn filmpjes uploaden, moet eerst actually werken anders worden ze niet zo blij hier
pi_45371517
quote:
Op zondag 14 januari 2007 23:12 schreef lienelien het volgende:

En nog naar mijn huis gezwaait?
Smakelijk, zoals betaamt

Was wel grappig, bij één nummer (ben echt kwijt welke het was) ging-ie de mist in, hij struikelde een keer over een snoer en de microfoon was door zijn geslinger bijna iets te hard de bocht uit gevolgen... Maar toch vond ik dat het concert niet leed onder zijn tamelijk aangeschoten toestand, hij zong heerlijk en het zat allemaal goed in elkaar. January en Rainbows zijn die ergens vandaan te slepen? Beluisteren op MySpace is niet echt je van het... Wat een heerlijke nummers!

Wanneer komt-ie weer? Ik ga zeker!!

Nee, niet naar gezwaaid... Wel verteld hoe ik de laatste keer dat ik er was we op de fiets waren en we natgeregend bij Paradiso aankwamen.
pi_45371739
Mh, zo te horen heb ik echt wat gemist...
pi_45372845
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:10 schreef Numbie het volgende:
Mh, zo te horen heb ik echt wat gemist...

En dan vergat ik nog dat ie Rehab van Amy Winehouse heeft gezongen! Natuurlijk not nearly as good als het origineel (tekst klopte vaak niet ), maar ach, het blijft toch Paolo. En dat nummer is gewoon
Ik ging echt uit m'n dak toen hij inzette!
pi_45372940
REHAB?! Omg, dat is echt zo'n vet nummer... Ik vind haar echt grappig (ook al is ze dat niet echt eigenlijk maar toch )

kan ik mogelijk nog tienerachtiger klinken
pi_45373191
Numb ik mis eigenlijk alleen nog de Breezah-taal

Maar idd Paolo was echt te stoned voor woorden. Echt te grappig! Het was eigenlijk nog een wonder dat ie de teksten van zn eigen nummers nog onthield dus dat van Rehab vergeven we m dan ook gewoon

De filmpjes!

Alloway Grove
http://www.youtube.com/watch?v=9V1rswiEJ1M

Million Faces
http://www.youtube.com/watch?v=vhKBQF5G2-0

These Streets
http://www.youtube.com/watch?v=6UHvUHKmDjc

Dolphins
http://www.youtube.com/watch?v=dNsKGIPMstU

Last Request
http://www.youtube.com/watch?v=6_n3kFMev90
pi_45373759
quote:
Op maandag 15 januari 2007 14:59 schreef Jill-RMC het volgende:
Numb ik mis eigenlijk alleen nog de Breezah-taal

Maar idd Paolo was echt te stoned voor woorden. Echt te grappig! Het was eigenlijk nog een wonder dat ie de teksten van zn eigen nummers nog onthield dus dat van Rehab vergeven we m dan ook gewoon
Natuurlijk vergeven we 'm! Hij ging wel een keer bij één van zijn eigen nummers mis, maar kon er om lachen (tsja, wat kon-ie anders hè?). Was dat niet bij White Lies?

Oeh waar stond jij? Lekker dichtbij! Wij stonden op de bankjes aan de zijkant, kwamen niet echt voorbij de lange slungels namelijk. Maar prima zicht , alleen foto's en filmpjes zijn dan toch niet zo... Hebben ook Last Request gefilmd, alleen van een grotere afstand, en je hoort ons iets te hard meeblèren, pogend het Schotse accent te volgen (sleu duiwn, laai duiwn etc)
pi_45373885
Volgens mij heeft ie White Lies niet gespeeld. Ik dacht eigenlijk dat ik dat moment gefilmd had, maar niet dus...begin duidelijk te hallucineren....was iig ergens halverwege. Straks ff de setlist nakijken. Hij had die setlist trouwens ook nog veranderd. Want Natural Blues stond er nog op maar die hebben ze niet gespeeld en hij had twee nummers omgegooid.
pi_45373937
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:48 schreef beautiful_world het volgende:
IK BEN FAN!!!

Heb nu denk 2 weken zijn cd... heerlijke cd en erg goede zanger...kan er echt geen genoeg van krijgen.. kippenvel!!

Hij staat ook aanstaande zondag op de Zomerfeesten in Venlo (gratis) en staat dit jaar ook op Lowlands. Voor de liefhebber van echte muziek... echt een aanrader!
Damn, had ik dit toen maar geweten dat hij in Venlo zou komen!
pi_45374011
WOW... thanks voor de filmpjes.. het was erg leuk gister!!! dat nummer dolphins... echt kippevel!!!!
pi_45374095
Kan goed dat je gelijk hebt, ik heb zelfs na de CD twee keer geluisterd te hebben nog steeds geen flauw benul welk nummer het nou ook weer was. Ergens met een uithaal, zodoende dacht ik aan White Lies.

Hm Natural Blues, van Moby? (Of heeft die het ook weer van iemand gejat?) Denk niet dat ik het erg vind dat hij die niet gespeeld heeft, kan me er weinig leuks bij voorstellen...
pi_45374551
Van Keulen afgelopen oktober. Waren alleen toen een btje laat in de zaal, pas na het VP zelfs dus beduidend minder vooraan

http://www.youtube.com/watch?v=iiIET9bdx_Y
pi_45374770
Wat een smakelijke verschijning
En z'n muziek is ook nog eens leuk!
pi_45383681
Wat een avond..! Ik wil weer!
pi_45397285
Vandaag pagina groot interview in de Metro!!
pi_45397598
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:00 schreef Numbie het volgende:
Vandaag pagina groot interview in de Metro!!
Daar kom ik nooit aan, in die provinciale busomgeving hier.

Stond vorige week ook een stukje in de Viva trouwens. Met fijne foto.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lieke_K op 16-01-2007 09:26:21 ]
pi_45398226
Kun je ook online lezen in PDF
Maar om je het hele registratie gedoe te besparen:

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro2.jpg

Wow.. er kwamen toch nog meer dan 3 woorden uit 'm, ondanks de staat waarin ie zich bevond Misschien had ie die belachelijke muts niet op moeten doen, had ie ook niet over zn haar in hoeven zitten Leuk artikeltje
pi_45398752
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 09:54 schreef Gosjke het volgende:
Kun je ook online lezen in PDF
Maar om je het hele registratie gedoe te besparen:

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v496/gosjke/artikelmetro2.jpg

Wow.. er kwamen toch nog meer dan 3 woorden uit 'm, ondanks de staat waarin ie zich bevond Misschien had ie die belachelijke muts niet op moeten doen, had ie ook niet over zn haar in hoeven zitten Leuk artikeltje
Thanks! Ik zat 'm net online te lezen op de website! Dat onderschrift van 'Paolo met gel in zijn haar', scherp hoor...
pi_45400002
1. Bedenkt zich ineens net dat Paolo het erg zwaar gaat krijgen in Amerika

2. Snapt die vergelijking met Jamesie nog steeds niet. Het zal wel het hele: het is een singer/songwriter en komt van over het water dus we kunnen ze over één kam scheren.

3. Ik hoop toch echt dat Paolo hier meer optredens gaat geven dan "die ene avond in Amsterdam" waar we over 20 jaar over kunnen praten
pi_45400416
Haha. Ja.. die gaat 't zwaar krijgen. Moet al zijn eigen drank meenemen, geen stonede optredens meer

Ik snap de Jamesie vergelijking ook niet eigenlijk. Gelukkig Paolo zelf ook niet. Al kan 't niet met 'm eens zijn over dat die blazers enzo op Jamesie's album een nadeel zijn. maar hij heeft wel een punt over dat kalere producties vaak beter klinken...

Als Paolo wil dat ie over 20 jaar nog herinnerd wordt, dan zal ie maar gewoon tot zijn 40e moeten blijven optreden. Want hij is wel goed, maar niet echt legandarisch goed ofzo,.. Maar misschien was ie zo stoned dat ie zichzelf wat hoog inschatte
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:59:01 #89
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_45410144
wat een chill nummer...
jenny, don't be hasty..

maar eigenlijk geen echte fan van m, vooral de rif in dat nummer is heilig,
ik vind zijn stem verder iets te rauw (sorry, no offense)
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_45410756
Hoorde vanochtend Jenny ook bij 538 ineens... Weet niet of ik dat nou wel of niet goed moet vinden...
pi_45423762
Paolo en Jamesie beiden genomineerd voor een Brit award!
pi_45435103
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 17:20 schreef Numbie het volgende:
Hoorde vanochtend Jenny ook bij 538 ineens... Weet niet of ik dat nou wel of niet goed moet vinden...
Haha Ik hoorde Last Request voor het eerst op Skyradio, stukje tekst gegoogled en daar rolde Paolo Nutini als naam uit, maar dat heeft 'm ook geen kwaad gedaan. (Goed overigens ook niet echt, aangezien zowat niemand hem kent.)

Artikel in de Metro, Veronica Gids en Viva, airplay op 538, en dan gaat-ie een beetje Amerika 'veroveren'.
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:13:40 #93
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_45436851
New Shoes
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  dinsdag 30 januari 2007 @ 22:21:47 #94
167318 IndyROKR
Johny Borrell
pi_45840259
Ik heb net dat nummer Jenny don`t be hasty gekocht op z`n site. Maar wat een F*cking geyl nummer is dat zeg.
Upcoming festival: 26/05 Pinkpop Landgraaf
Visited gigs: The Rolling Stones A Bigger Bang tour 31/07/06 Arena, Razorlight 07/02/07 Vredenburg, Little man tate 22/03 Melkweg, Hinder 30/03 Melkweg, Ilse deLange 04/04 HMH
pi_45842062
Jenny is ook best wel vaak op MTV tegenwoordig. Leuke video vind ik dat Maar ik heb nou eenmaal een zwak voor van die "live optreden" videos. Ik vind de videos van New Shoes daarom ook erg cool! Misschien wordt die hier ook nog wel gereleased,.. dat ze Rewind maar overslaan als single.
Binnenkort komt er trouwens een live dvd en cd uit En hij is ook alweer bezig voor een nieuw album meen ik gelezen te hebben!
pi_45842943
Eerst hoor je nooit wat van die dude, en nu wordt je ermee doodgegooid
Voorheen Prep2Fight
pi_45844097
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Das altijd he...vooral als ze net een optreden hebben gegeven.
pi_45850643
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 23:30 schreef Sergeant_Prepper het volgende:
Lekker toch!
pi_45852083
We kregen hier op de redactie zelfs een promo van hem laatst binnen + z' n cd. Toch nog maar ff aankaarten dat we er wel wat mee kunnen gaan doen...
pi_45992912
En opeens lijkt hij weer verdwenen; hoorde laatst nog wel Jenny bij Paul Rabbering op 3FM...
pi_46028337
Hoorde Jenny vandaag nog wel op 3fm.. bij Michiel...
Zit de kans er vast wel in dat het plaatje misschien toch nog opgepakt gaat worden
pi_46030905
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Pascalle het volgende:
Zit de kans er vast wel in dat het plaatje misschien toch nog opgepakt gaat worden
Zodat je er weer doodziek van wordt?
Voorheen Prep2Fight
pi_46078126
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 00:31 schreef Pascalle het volgende:
Op 3FM en Radio 2 hoor ik 'm sowieso (bijna) iedere dag en op MTV komt-ie ook vaak voorbij. Bij die andere *piep*zenders (538 etc.) hoeft-ie van mij niet zo nodig opgepakt te worden. Zal me in ieder geval niet verbazen als ik 'm zaterdag op m'n werk hoor, op Skyradio.

Maar goed, ik weet niet wat je verstaat onder opgepakt, maar zelfs mijn moeder zingt 'm mee, dat is voor mij behoorlijk opgepakt.
pi_46089660
Ik dacht aan Numbie's reactie te lezen
quote:
En opeens lijkt hij weer verdwenen; hoorde laatst nog wel Jenny bij Paul Rabbering op 3FM...
Dat ie niet zoveel gedraaid werd... maar blijkbaar verkeerd dus
Ik luister eigenlijk amper naar 3fm.. dus geen idee dat single gewoon netjes iedere dag voorbij komt
pi_46089945
't Schijnt dat ie in Engeland al in het rijtje van James Blunt en Dingetje Morrison thuishoort...
pi_46090083
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:23 schreef parselmouth het volgende:
't Schijnt dat ie in Engeland al in het rijtje van James Blunt en Dingetje Morrison thuishoort...
Das niet zo moeilijk. Geef een gozer een gitaar en laat m zn eigen liedjes schrijven en je wordt al in één adem genoemd met hun.
pi_46102566
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:10 schreef Pascalle het volgende:
Ik dacht aan Numbie's reactie te lezen
[..]

Dat ie niet zoveel gedraaid werd... maar blijkbaar verkeerd dus
Ik luister eigenlijk amper naar 3fm.. dus geen idee dat single gewoon netjes iedere dag voorbij komt
Nee nouja, ik ook weinig, blijkbaar zet ik 'm juist op de goede momenten aan. En ik kan er ook wel bij zeggen dat het onchristelijke tijdstip waarop ik 's ochtends mijn bed uit rol (en dan dus de radio aanzet) er waarschijnlijk toe bijdraagt dat ik 'm dan hoor. Lijkt wel alsof-ie alleen wordt gedraaid als ze iets moeten hebben om het op te vullen.

Ik snap trouwens ook niet hoe ze James Morrison en James Blunt in één hokje geduwd krijgen. James Blunt uberhaupt in een hokje met anderen stoppen is raar, dat gejengel is met weinig te vergelijken.
Maar goed, zoals Jill al zegt, neem als jongeman een gitaar et voilà: je bent de nieuwe James Morrison etc.
pi_46103287
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:54 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Ik snap trouwens ook niet hoe ze James Morrison en James Blunt in één hokje geduwd krijgen. James Blunt uberhaupt in een hokje met anderen stoppen is raar, dat gejengel is met weinig te vergelijken.
Maar goed, zoals Jill al zegt, neem als jongeman een gitaar et voilà: je bent de nieuwe James Morrison etc.
je slaat de spijker op z'n kop...
pi_46224310
Ik heb het album pas sinds vandaag binnen. Morgen maar even beluisteren. Jenny don't be hasty klinkt in ieder geval erg goed.
  maandag 26 februari 2007 @ 21:43:13 #110
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46711988
quote:
Op maandag 26 februari 2007 18:11 schreef PeRi het volgende:
Jenny Don't Be Hasty is een heerlijke uptempo binnenkomer op het album, met New Shoes en Alloway Grove heerlijk groovy om mee te swingen. White Lies, Loving You, Autumn en de hidden track zijn gewoonweg mooi . Het hele album is echt ontzettend prettig om naar te luisteren.
Overall gezegd; lekker geluid, lekkere nummers en een lekker koppie. Heerlijk om naar te luisteren. Blijvertje!
Whatever I want.
pi_46712156
ah ik ken still crazy van hem ofzo heb ik een live versie van! mooi

(tevens tvp)
pi_46714366
quote:
Op maandag 26 februari 2007 21:43 schreef PeRi het volgende:

[..]

Overall gezegd; lekker geluid, lekkere nummers en een lekker koppie. Heerlijk om naar te luisteren. Blijvertje!
Als ie zo met zijn stem en zijn lever om blijft gaan vraag ik me af of het zo'n blijvertje is

Maar fijne muziek is het zeker
pi_46719354
Heb hem ook, best gave plaat!
Voorheen Prep2Fight
pi_46725779
quote:
Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Gosjke het volgende:

[..]

Als ie zo met zijn stem en zijn lever om blijft gaan vraag ik me af of het zo'n blijvertje is

Maar fijne muziek is het zeker
Is het zo'n feestbeest dan?
pi_46726958
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 11:13 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Is het zo'n feestbeest dan?
Paolo drinkt noooooooiiiit, staat ook noooooooooooiiit mega stoned op het podium enzo *lmao*
pi_46727023
Ik vind These Streets wel fijn
know'm sayin?
word? word.
pi_46727306
Volgens Graz.nl staat hij de zondag op Pinkpop !

Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose

Morgen wordt het programma officieel gepresenteerd, maar verwacht wel dat dit klopt..
pi_46727541
Ja het was ook al een keer genoemd op de radio.

Denk dat ik dit jaar wel ga...het criteria van minstens 5 bands/artiesten die ik wil zien moeten er komen, is op alleen de zondag al gehaald.
pi_46731470
ok.. als Paolo komt.. dan kom ik ook naar Pinkpop
Wilde eerst alleen naar Lowlands gaan.. maar dan maar naar beide..
Na melkweg moet ik die man nog een x zien helemaal omdat degene die toen met me mee was nu helemaal 'crazy' is van z'n muziek (in melkweg kende ze nog niets van hem)..
En verder moet ik zeggen dat pinkpop leuke, interessante namen dit jaar heeft...
  FOK!fotograaf dinsdag 27 februari 2007 @ 14:10:43 #120
159915 -Menn0-
MNO
pi_46731509
Hmmz ik wil em wel live zien, hopen dat ie nog een los concertje geeft
,,/
pi_46742221
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 12:04 schreef Frenkel het volgende:
Volgens Graz.nl staat hij de zondag op Pinkpop !

Zondag 27 mei:
- Muse
- Snow Patrol
- Iggy & the Stooges
- Razorlight
- Gabriel Rios
- Lostprophets
- Ilse Delange
- Gogol Bordello
- Ozark Henry
- Amy Winehouse
- Maximo Park
- Paolo Nutini
- Goose

Morgen wordt het programma officieel gepresenteerd, maar verwacht wel dat dit klopt..
Verwacht je dat? Ik zou dat echt niet durven te zeggen, het is geen festivalinfo
Voorheen Prep2Fight
pi_46744476
quote:
Op dinsdag 27 februari 2007 19:02 schreef Sergeant_Prepper het volgende:

[..]

Verwacht je dat? Ik zou dat echt niet durven te zeggen, het is geen festivalinfo
graz.nl heeft altijd de namen voor pinkpop al een dag of wat van te voren. Maarja morgen weten we het zeker.
pi_46783075
Hij staat op Pinkpop, vanwege de radio-commercials deze cd gekocht en bevalt me erg.

Misschien te soft na een tijdje maar lekker
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 01:15:31 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47421671
Ik luister de cd nu voor het eerst en dat klinkt echt goed Jenny kende ik al wel (wat een heerlijk nummer is dat toch!) maar de rest van de cd smaakt ook zeker naar meer Hopelijk pakt ie meer festivals mee dan alleen Pinkpop (Lowlands? )
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47431836
quote:
Op maandag 19 maart 2007 01:15 schreef MaJo het volgende:
Ik luister de cd nu voor het eerst en dat klinkt echt goed Jenny kende ik al wel (wat een heerlijk nummer is dat toch!) maar de rest van de cd smaakt ook zeker naar meer Hopelijk pakt ie meer festivals mee dan alleen Pinkpop (Lowlands? )

Hij stond afgelopen jaar ook op Lowlands! Alleen was hij in het programmaboekje ineens op mysterieuze wijze verdwenen.
  Moderator maandag 19 maart 2007 @ 16:21:12 #126
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_47439154
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:13 schreef Lieke_K het volgende:

[..]

Hij stond afgelopen jaar ook op Lowlands! Alleen was hij in het programmaboekje ineens op mysterieuze wijze verdwenen.
Hmm wat vreemd Maarre Sziget is ook goed Zit de cd nu weer te luisteren
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_47518437
STILL CRAZY is echt een heeeeel mooi nummer. staat niet op these streets. er is helaas ook geen fatsoenlijke studioopname van,jammer. maar écht een super plaat!
pi_47545656
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 19:54 schreef kreuk050 het volgende:
Hij staat op Pinkpop, vanwege de radio-commercials deze cd gekocht en bevalt me erg.

Misschien te soft na een tijdje maar lekker
Idd, na 3 weekjes issie uit mijn cd-wisselaar verdwenen.
pi_47545941
Dat ene mens dat ooit bij TMF zat.. Renate ofzo? Vroeg vanmorgen nog een Paolo nr aan op 3fm. Blijkbaar toch nog een beetje smaak dan
pi_47553994
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 13:38 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Idd, na 3 weekjes issie uit mijn cd-wisselaar verdwenen.
Moet helaas hetzelfde bekennen. Leuk voor even, maar na 3 keer kende ik het trucje wel...
pi_48177077
Ben sowieso niet meer zo van de cd's. Meestal gewoon een hele zooi op een mp3 cd in de auto, wisselt de boel wat meer af. Blijven de cd's ook wat langer houdbaar
  dinsdag 10 april 2007 @ 16:15:43 #132
132411 Mr_Booze
pi_48180728
Heeft iemand al de clip van New Shoes al gezien? Ikke wel
pi_48182081
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef Mr_Booze het volgende:
Heeft iemand al de clip van New Shoes al gezien? Ikke wel
De nieuwe en de oude al meerdere keren
  dinsdag 10 april 2007 @ 18:22:53 #134
175985 Silaz
drie bier
pi_48185110
hm ja heb Paolo nutini Ook 'ontdekt' en ik moet zeggen dat ik er wel van hou, lekkere muziek.
White Lies vind ik persoonlijk een van de mooiste nummers van het Album, beetje traag maarjagoed..:)
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_48187325
Das nou nog steeds 't enige nr, samen met Nothern Skies waar ik echt niets van snap
pi_48190764
Inderdaad, die nummers doen me ook weinig, heb meestal de neiging ze te skippen.

Ik wil January en Rainbows maar die zijn nergens te downloaden... En ik ga er echt geen single vanuit de UK voor bestellen.

En in die clip van New Shoes vind ik Paolo wel erg happy-hippo...
pi_48191904
Zijn die als B kant al verschenen dan? Live opnames of studioversies?
Ik heb de liveopnames namelijk wel, maar ik weet dat Rainows nogal wat veranderd is de afgelopen maanden. January vind ik echt zo'n relaxt nr! Net zoals 55 to 1 en Funky Cigarette geloof ik dat ie heet.
pi_48191998
Kan verdomme mijn posts niet editen zonder foutmelding, dus dan maar zo:

Die 2e versie van die New Shoes clip is echt DOM! Zo slecht, dat letterlijk uitgebeelde! Die 1e (live)versie vond ik wel leuk, met concert/backstage/band/publiek/tour beelden achter elkaar gemonteerd.
pi_48209844
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 21:15 schreef Gosjke het volgende:
Kan verdomme mijn posts niet editen zonder foutmelding, dus dan maar zo:

Die 2e versie van die New Shoes clip is echt DOM! Zo slecht, dat letterlijk uitgebeelde! Die 1e (live)versie vond ik wel leuk, met concert/backstage/band/publiek/tour beelden achter elkaar gemonteerd.
Ik reageer maar gewoon in één keer.

Jup, die twee zijn als b-sides verschenen, zag ik bij de merchandise op zijn site. Die andere twee nummers heb ik niet gezien daarbij, en ik ken ze eerlijk gezegd ook niet!

Die eerste versie van de clip heb ik nooit gezien, maar de 2e is inderdaad echt dom ja. En dat mag best in hoofdletters geschreven worden.
  Moderator woensdag 11 april 2007 @ 13:01:37 #141
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48212598
Die clip is een stuk beter dan die tweede (de enige die ik kende) Die is behoorlijk triest ja Wel jammer want het nummer is echt zo lekker Samen met Jenny en het laatste nummer van de cd (naam kwijt ) mijn favorieten
pi_48215585
Hmmm vind die 2e clip ook wel leuk, lekker vrolijk en vol blijheid ^^
hoewel de US version ook wel erg leuk is o.0
Paolo Nutini is gewoon geweldig ^^
pi_48219381
Alloway Grove?
Die vind ik echt super! Totdat ie in 't langzame deel overgaat, die extra tracks, dan laat maar. Alhoewel die extra versie van Last Request wel mooi is, heb alleen geen geduld om daarop te wachten meestal

Ik vind die nr's sowieso live allemaal beter uit de verf komen. M.n. Jenny live is erg leuk! Of Autumn, vrijwel 't enige moment tijdens de set dat ie enigszins emotie toont.
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:46:51 #144
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_48328019
Wat een heerlijke cd om zo in de late avondzon te luisteren met een goed boek . Komt zeker in mijn lijst van favoriete albums voor.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
  zondag 15 april 2007 @ 12:20:12 #145
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_48344415
Tvp!! Leuke muziek zag net de clip van New Shoes op tv
  Moderator zondag 15 april 2007 @ 22:11:52 #146
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48362736
quote:
Op woensdag 11 april 2007 16:04 schreef Gosjke het volgende:
Alloway Grove?
Die vind ik echt super! Totdat ie in 't langzame deel overgaat, die extra tracks, dan laat maar. Alhoewel die extra versie van Last Request wel mooi is, heb alleen geen geduld om daarop te wachten meestal

Ik vind die nr's sowieso live allemaal beter uit de verf komen. M.n. Jenny live is erg leuk! Of Autumn, vrijwel 't enige moment tijdens de set dat ie enigszins emotie toont.
Yep that's the one! En ik doe hetzelfde, tot het eerste stuk afgelopen is en dan weer een ander leuk nummer
pi_48482888
Volgens de site van Warner komt de single officieel 11 mei uit... Lekker vlak voor PP.
pi_48615390
k vind m zo schattig .
last request s mooi .
  maandag 23 april 2007 @ 20:35:47 #149
175985 Silaz
drie bier
pi_48646202
Heb nu Cry me A River van Paolo Nutini,
Het is Live versie, hij covered dus van Justin Timberlake, leuk nummer
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_48690389
Mooi album. Ik had gedacht dat de rest van het album slappe zooi zou zijn, maar dat viel alles mee. Er zit echt vaart in de nummers, hou ik wel van.
If Matrix was here, he'd laugh too
  Moderator woensdag 25 april 2007 @ 00:34:57 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_48690723
quote:
Op woensdag 25 april 2007 00:22 schreef Cool_Runner het volgende:
Mooi album. Ik had gedacht dat de rest van het album slappe zooi zou zijn, maar dat viel alles mee. Er zit echt vaart in de nummers, hou ik wel van.
Hij is zeker mooi Ben er ook nog niet op uitgekeken
  FOK!fotograaf woensdag 25 april 2007 @ 00:37:01 #152
159915 -Menn0-
MNO
pi_48690774
quote:
Op maandag 23 april 2007 20:35 schreef Silaz het volgende:
Heb nu Cry me A River van Paolo Nutini,
Het is Live versie, hij covered dus van Justin Timberlake, leuk nummer
Vind er juist niks aan.. (hij staat ook op youtube)
,,/
pi_48694148
Ik moest ff aan die cover wennen, vind het begin een beetje zwak, maar daarna wordt ie echt goed
  woensdag 25 april 2007 @ 16:26:40 #154
175985 Silaz
drie bier
pi_48709016
hmm het begin is ook niet echt wat, maar later word het nummer leuker.. begint ie meer te zingen enzo
pi_48711381
Lekkere stem, lekker ding. Nyum in alle opzichten. Hij heeft wat 'substances' problemen... ach ja...
  donderdag 26 april 2007 @ 08:07:29 #156
167318 IndyROKR
Johny Borrell
pi_48728035
Gelukkig komt ie op Pinkpop. Ik wil hem hèèl graag live zien.
Echt als ik hem op tv zie word ik gewoon vrolijk. Z`n liedjes hebben vrolijke deuntjes enzo
Upcoming festival: 26/05 Pinkpop Landgraaf
Visited gigs: The Rolling Stones A Bigger Bang tour 31/07/06 Arena, Razorlight 07/02/07 Vredenburg, Little man tate 22/03 Melkweg, Hinder 30/03 Melkweg, Ilse deLange 04/04 HMH
  donderdag 26 april 2007 @ 16:24:09 #157
175985 Silaz
drie bier
pi_48742843
Hmm als hij nou ook ergens anders komt...
Ik ga liever niet alleen voor Paolo naar pinkpop..
  donderdag 26 april 2007 @ 17:41:49 #158
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_48745477
quote:
Op donderdag 26 april 2007 16:24 schreef Silaz het volgende:
Hmm als hij nou ook ergens anders komt...
Ik ga liever niet alleen voor Paolo naar pinkpop..
Muse en Maxïmo Park staan er ook.
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_48748712
En Snow Patrol, Amy Winehouse, en Goose. Echt wel leuke namen
pi_48751542
Alleen jammer dat een uitverkocht pinkpop altijd zo'n focking mierenhoop is. (Lees: Als je niet op een strategisch uitgekozen moment naar de wc gaat doe je er een half uur over, als je niet in 1 van de tenten 2 acts van te voren jezelf naar voren elleboogt zie je alleen een stipje in de verte, eten moet je alleen doen op 't moment dat nog niemand anders trek heeft ).
Ik heb nog wel ff overwogen om te gaan dit jaar, maar met zo'n line up (qua populaire acts) denk ik niet dat ik veel meer mee ga krijgen dan alleen wat op het hoofdpodium via de grote schermen te zien is.. en daar heb ik die prijs voor een kaartje toch niet voor over.
pi_48767386
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Gosjke het volgende:
Alleen jammer dat een uitverkocht pinkpop altijd zo'n focking mierenhoop is. (Lees: Als je niet op een strategisch uitgekozen moment naar de wc gaat doe je er een half uur over, als je niet in 1 van de tenten 2 acts van te voren jezelf naar voren elleboogt zie je alleen een stipje in de verte, eten moet je alleen doen op 't moment dat nog niemand anders trek heeft ).
Ik heb nog wel ff overwogen om te gaan dit jaar, maar met zo'n line up (qua populaire acts) denk ik niet dat ik veel meer mee ga krijgen dan alleen wat op het hoofdpodium via de grote schermen te zien is.. en daar heb ik die prijs voor een kaartje toch niet voor over.
zo te lezen hebben we hier te maken met een festivalliefhebber!
pi_48769938
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:26 schreef Numbie het volgende:
En Snow Patrol, Amy Winehouse, en Goose. Echt wel leuke namen
Goose komt niet op zondag, maar op zaterdag... Of bedoelde je in het algemeen? Ik wil een dagkaart kopen voor de zondag, vind ik de leukste line-up hebben. Maar geen idee of die er uberhaupt nog zijn..

Ben trouwens wel blij Gosjke's verhaal te lezen, want ik twijfel nog, gezien de prijs enzo. Als het echt zo is als je het beschrijft, vrees ik dat het niks voor mij is...
pi_48770595
Moet ook toegeven dat Gosjke´s verhaal redelijk klopt. Het is echt zo´n festival waar je met een hele groep mensen heen moet gaan. Zodat jullie je kunnen opsplitsen; altijd verzekerd van een goede zichtplaats...
pi_48773749
De sfeer op festivals is vaak super, dat zeker.

Kleinere festivals of niet zo grandioos volgepropte festivals zijn dan ook
Uitverkocht Pinkpop =
Tenminste.. vorig jaar vond ik dat heel duidelijk. Je ziet van alles een klein beetje van grooooote afstand, of je moet de hele dag op 1 plaats blijven staan en, zoals Numbie zijn, met een grote groep zijn.. zodat je kunt opsplitsen en overal wel iemand kunt bellen om je daarbij te wurmen.

En dit jaar gaat 't gewoon bijna drie dagen zo druk worden als vorig jaar op mierenhoop-maandag (vrees ik) en zijn er veel dingen waarvan ik wel meer wil zien dan 1 of 2 nummers lang 1 stuiterend stipje in de verte, en dan zeg ik: ik wacht wel tot dat zooitje singer songwriters zich naar A'dam sleept...
  vrijdag 27 april 2007 @ 17:07:49 #165
175985 Silaz
drie bier
pi_48783527
Pff Paolo speelt ook wel veel covers Kwam net een super chille tegen.. daarin Covert hij Natural Blues van Moby.. en hij klinkt beter bij paolo dan bij moby moet ik eerlijk zeggen
pi_48783655
Paolo speelt gewoon veel PUNT van covers tot unreleased nr's tot variaties op zijn eigen nr's. Natural Blues is een bekende inderdaad, die speelt ie ook al heel lang
  donderdag 17 mei 2007 @ 18:51:05 #167
175985 Silaz
drie bier
pi_49486252
Paolo Nutini - Tumbling Down, eigen nummer of gewoon cover?
pi_49653524
Volgens mij is dat niet eens de echte Paolo, ik vertrouw die nummers niet (Tumbling Down, Sexgod etc).

Op deze site kan bij MSN in Concert onder Paolo Nutini een performance van meneer bekeken worden. Goede beeld en geluidskwaliteit, maar als je het mij vraagt niet echt één van zijn hoogtepunten...
pi_49865166
Over ongeveer twintig minuten Paolo's verschijning op Pinkpop op Ned3!
pi_49866287
Wat zingt ie raar
Heeft hij een kunstgebit in ofzo
(@ pinkpop dus)
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_49866298
Gisteren al gezien, op de stream.
pi_49866458
Zoals ik al zei, Paolo tends to get a bit grandpa-ish from time to time. Ik vond dit weer een typisch gevalletje van opa Paolo. Die voorovergebogen houding vind ik ook jammer van hem.
  FOK!fotograaf maandag 28 mei 2007 @ 21:34:31 #173
159915 -Menn0-
MNO
pi_49866548
Jezus wat was dat slecht zeg!! Ben het helemaal met je eens Lieke!
,,/
pi_49867415
Heb ong. een halve minuut gezien van Last Request live op PP gister, en heb het meteen weer afgezet... Wat een herrie zeg; sorry hoor, draag de beste jongeman een warm hart toe, maar dit kan echt niet...
pi_49868749
Same here Numb!

Ik heb hem nu 3 keer gezien, waarvan 2 keer stoned en/of dronken, maar geen enkele keer leed zijn performance eronder (een keer een overslaande stem mag altijd natuurlijk), maar wat hier aan de hand was weet ik niet.
Waarschijnlijk een combinatie van drank, wiet, overtourd zijn en uit zijn concentratie, maar goeie god, het klonk écht van geen kanten!
  FOK!fotograaf maandag 28 mei 2007 @ 23:05:57 #176
159915 -Menn0-
MNO
pi_49870490
Ik vind z'n cd leuk maar live (behalve live in de studio zoals op youtube) is het gewoon bagger van hoogste orde.
,,/
pi_49871164
Hmm nee.. niet waar.

3 keer live gezien, waarvan met name de 1e keer écht ERG goed. Dus dan heb je toch niet goed genoeg gekeken
pi_49872074
Ik vond het toen ik er zelf bij was echt super (Melkweg 14 januari), maar van de laatste paar performances die ik via internet en op tv hebt gezien en gehoord, werd ik alles behalve vrolijk...
pi_49885639
Nou ik was toch enthousiast bij het optreden op Pinkpop!

Op het begin was ik er ook bang voor, maar vanaf Natural blues tot het laatste nummer; Jenny don't be hasty ging hij en het publiek helemaal los!
pi_49886221
Qua energie was 't ook niet zo'n probleem, meer qua zuiver en enigszins verstaanbaar zingen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 13:53:09 #181
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_49886919
Hij was zat zeg, niet normaal, klonk ook voor geen meter.
pi_49893765
Heb net nog wat meer gehoord, en moet nog steeds helaas concluderen dat het niet om aan te horen is.

Begin een beetje m'n geloof in deze man te verliezen
  dinsdag 29 mei 2007 @ 16:53:18 #183
166557 LennartCM
He's lost control
pi_49894019
Wat was er met deze man op Pinkpop zeg? Stoned? Dronken? zn Kunstgebit thuis laten liggen?

leuke muziek op zn plaat, maar op pinkpop teleurstellend...
pi_49901426
Ik vond het wel weer erg goed

We stonden deze keer verder naar achter.. bij mixtafel..
Daar kon ik hem iig prima verstaan..

Stoned (dronken..) dat had ik van te voren al wel verwacht.. maar vond niet dat z'n show er onder ging lijden... Vond het weer zeer geslaagd
  dinsdag 29 mei 2007 @ 21:28:38 #185
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_49905090
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 16:53 schreef LennartCM het volgende:
Wat was er met deze man op Pinkpop zeg? Stoned? Dronken? zn Kunstgebit thuis laten liggen?

leuke muziek op zn plaat, maar op pinkpop teleurstellend...
Stoned zegt mijn vader na het zien van de beelden.
pi_49905698
Ik denk dat érg stond en dronken nog wat realistischer is...
Want ik heb hem stoned zien optreden and it wasn't this bad at all!
pi_49927627
Ik was erbij (rechtsvooraan op PP) en ik vond het hardstikke tof en zuiver. Die ouwe opa houding van 'm vond ik wel cool en het klonk ook erg mooi!

Misschien dat het op tv wat minder was....
pi_49976469
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:05 schreef justchristian het volgende:
haha ken ik hem? es eventjes het net afstruinen naar James Morrison!

ja Köln was ook een optie geweest, mocht in venlo gaan missen.
aangezien ik toch al in Duitsland woon. (jaja hou je eventuele commentaar maar voor je)
Ik zie niet in wat voor commentaar je daar op zou kunnen hebben.
pi_49976856
Dat was een hele nuttige reden om 't Paolo topic te bumpen ook...
  donderdag 31 mei 2007 @ 21:56:45 #190
132411 Mr_Booze
pi_49980436
Zijn cover van "Cry Me A River" is trouwens briljant veel beter dan de originele versie.
pi_50006635
Ik zei eerder dat het zuiver en goed was het optreden van Nutini op PP, dit neem ik terug, gister op 3voor12 terug bekeken maar het was hardstikke slecht, hij had zeker aan de drugs gezeten de avond ervoor, lijkbleek, rode lippen en vals zingen....jammer hoor, maarrre live toen ik hem zag zondag was het cool!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 17:27:23 #192
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50006825
dat wil ik toch wel eens zien, juist om te kijken hoe slecht het is
z'n cd is juist weer leuk!!
  vrijdag 1 juni 2007 @ 19:05:49 #194
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50009677
Thanks
pi_50012371
Of op Youtube zoeken op Pinkpop en Paolo Nutini, zie je wat nummers los,
en als je het dan ook nog als MP3 wil hebbben, even deze site gebruiken

http://vixy.net/
  vrijdag 1 juni 2007 @ 20:30:29 #196
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_50012565
Nou, als mp3 hoef ik het niet, jemig wat bagger klinkt het zeg volgens mij heeft hij nog nooit gehoord van articulatie wel jammer, de cd is erg goed, maar als het live zo klinkt (en dit blijkt dus niet de eerste keer te zijn dat ie stoned/bezopen is) dan hoeft het van mij niet zo maar toch bedankt
pi_50039335
Net op youtube de UK of US versie van new shoes gezien. Die clip is toch wel een stuk mooier. De laatste tijd heeft hij een beetje een oude mannetjes act ofzo. Dat vind ik maar niks.
pi_50069565
Oude mannetjes act? Zo loop ik er ook bij de dag nadat ik stoned/bezopen/wous bent geweest dus ik weet het wel....
pi_50071037
Zoals ie zich op t podium gedroeg tijdens Pinkpop gedraagt ie zich altijd. Ook als ie nuchter en niet stoned is, dus nee, dat heeft daar niets mee te maken. Hij is van zichzelf gewoon extreem verlegen en in zichzelf getrokken.
En nogmaals: ik heb m nog nooit zo belabberd gehoord als vorig weekend. Normaal is hij echt VEEL beter.
pi_50074998
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Zoals ie zich op t podium gedroeg tijdens Pinkpop gedraagt ie zich altijd. Ook als ie nuchter en niet stoned is, dus nee, dat heeft daar niets mee te maken. Hij is van zichzelf gewoon extreem verlegen en in zichzelf getrokken.
En nogmaals: ik heb m nog nooit zo belabberd gehoord als vorig weekend. Normaal is hij echt VEEL beter.
In de europese clip van new shoes heeft hij zijn hoofd zo raar op zijn romp zeg maar. En dat doet hij op pinkpop ook. In de 1e versie van de clip van new shoes en in de vorige clip van jenny don;t be hasty doet hij dat allemaal niet. Dat bedoel ik.
pi_50076718
Is denk ik een kwestie van hoe vaak mensen m hebben gezegd: Paolo sta normaal en kijk gewoon vooruit
Als er niemand is die m corrigeert is t dus uit gewoonte de opa houding
pi_50077794
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:59 schreef Gosjke het volgende:
Vorige week in het pinkpoptopic had ik er ook al met iemand een discussie over. Ik vind dat Nutini -live- altijd een beetje een aparte stem heeft.
pi_50077908
Schotser vooral, vind ik altijd.
En ik heb 't idee dat hij er moeite voor moet doen om zijn stem zo rauw te laten klinken. In tegenstelling tot bijvoorbeeld James Morrison die dat van nature heeft, en dat moeite doen begint Paolo na een jaar van debiel veel touren en debiel veel drinken en roken wat op te breken heb ik 't idee. Ach ja, hij is nog jong, misschien moet ie een keer goed op zijn bek gaan om erachter te komen dat ie niet overal mee weg komt
  maandag 4 juni 2007 @ 11:50:41 #204
132411 Mr_Booze
pi_50086640
quote:
Op maandag 4 juni 2007 00:31 schreef Gosjke het volgende:
Schotser vooral, vind ik altijd.
En ik heb 't idee dat hij er moeite voor moet doen om zijn stem zo rauw te laten klinken. In tegenstelling tot bijvoorbeeld James Morrison die dat van nature heeft, en dat moeite doen begint Paolo na een jaar van debiel veel touren en debiel veel drinken en roken wat op te breken heb ik 't idee. Ach ja, hij is nog jong, misschien moet ie een keer goed op zijn bek gaan om erachter te komen dat ie niet overal mee weg komt
Ik vind dat ook helemaal uit de hand aan het lopen is, want bijv. My Shoes zingt hij niet zo rauw. Een rauwe stem kan mooi zijn maar goed gepolijste stemmen zijn ook mooi en ik vind niet dat alle zangers in singer-songwriter genre een rauwe stem moeten hebben, Damien Rice bijv. heeft dat niet.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:54:35 #205
175985 Silaz
drie bier
pi_50107631
quote:
Op maandag 4 juni 2007 11:50 schreef Mr_Booze het volgende:

[..]

Ik vind dat ook helemaal uit de hand aan het lopen is, want bijv. My Shoes New Shoes zingt hij niet zo rauw. Een rauwe stem kan mooi zijn maar goed gepolijste stemmen zijn ook mooi en ik vind niet dat alle zangers in singer-songwriter genre een rauwe stem moeten hebben, Damien Rice bijv. heeft dat niet.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 09:38:44 #206
132411 Mr_Booze
pi_50118565
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:54 schreef Silaz het volgende:

[..]
Sorry foutje
pi_50221248
Wat een prachtig album!
  maandag 18 juni 2007 @ 18:37:52 #208
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_50585892
Ik ga Paolo weer zien op Live Earth, ben benieuwd of hij dan nuchterder is .
pi_50585954
Iemand die cover van Walk The Line in zijn geheel gezien? Ik zag een fragmentje op TMF
pi_50630679
rehab is trouwens ook hott
een cuver, maar toch
  zondag 1 juli 2007 @ 16:04:01 #211
177885 JoaC
Het is patat
pi_51029941
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
waar zit jij?
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_51030660
quote:
Op maandag 18 juni 2007 18:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat denk je nou zelf?

Maar wel tof
pi_51234935
Hij lijkt waarempel nuchter.
And looking mighty fine met dat groenige shirt.

Ik blijf toch af en toe medelijden hebben met zn stembanden
  zaterdag 7 juli 2007 @ 17:23:55 #214
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51235218
Ik heb het net gemist, ben benieuwd. Leve Youtube.
pi_51236125
Tis evil dat hij er leuk uit kan zien in groenige dingetjes.
Overigens lig ik giga in de clinch met die klote MSN Live Earth site, want die videos die doen 't bij mij niet. Hij blijft gewoon eindeloos alle keuzesteden over de hele wereld af gaan, maar stoppen als ik op stop druk, ho maar, en een video laden, neeej joh. 't Zal ook weer eens wel.
pi_51236751
Nu op ned3 ivbm Live Earth
Eet smakelijk en slaap lekker!
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:33:12 #217
175985 Silaz
drie bier
pi_51236894
Hmm Hij voert dus nog steeds die 'opa' act op.. hmm maar wel mooi gezongen vond ik
  zaterdag 7 juli 2007 @ 18:50:48 #218
132411 Mr_Booze
pi_51237371
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:33 schreef Silaz het volgende:
Hmm Hij voert dus nog steeds die 'opa' act op.. hmm maar wel mooi gezongen vond ik
Die "Opa act" is wel leuk hoor.
pi_51237913
Denk sowieso niet dat 't een act is. Het is gewoon een manier die hij zichzelf heeft aangeleerd zodat hij het publiek niet al te veel hoeft aan te kijken. Sommige mensen zijn nou eenmaal verlegen. Ik ben het ermee eens dat dat niet handig is voor een bekende artiest... Maar om 'm nou te veranderen alleen omdat dat er beter uit zou zien...
pi_52591731
Komt over anderhalve week een nieuwe festival editie uit van These Streets, inc. bonusdisc met livetracks
pi_53396593
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:30 schreef Numbie het volgende:
Komt over anderhalve week een nieuwe festival editie uit van These Streets, inc. bonusdisc met livetracks
Dat wil ik meemaken
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_53425728
quote:
Op zondag 23 september 2007 01:23 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Dat wil ik meemaken
Staat een heel geinige cover op van een liedje uit Jungle Book
  Moderator maandag 24 september 2007 @ 10:32:49 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_53425975
Leeft Paolo eigenlijk nog? Ik hoor op het moment helemaal niets van hem... Zou hem graag nog eens live zien
pi_53437016
Ik zou hem ook nog wel een keer willen zien.
Op Rock Am Ring was ie echt tof
pi_53444356
Ja hij leeft nog, maasr is druk bezig met een nieuw album voor volgend jaar
  FOK!fotograaf maandag 24 september 2007 @ 21:57:06 #226
159915 -Menn0-
MNO
pi_53445115
1. Jenny Don't Be Hasty 3:31
2. Last Request 3:43
3. Rewind 4:21
4. Million Faces 3:43
5. These Streets 3:55
6. New Shoes 3:23
7. White Lies 4:02
8. Loving You 4:02
9. Autumn 2:52
10.Alloway Grove 8:02
11.No No No 2:41
12.Sugar Man 2:06
13.Caledonia (Live At Garage, Glasgow) 3:59

Als dit alles is wat er op de SE van These Streets staat koop ik em echt niet! Ja en nog 2 filmpjes... Lang leven youtube!
,,/
pi_53445547
Nee, dat is niet de S.E. eens ff spieken hoor...
pi_53445677
Voila!

Disc 1
1. Jenny Don't Be Hasty
2. Last Request
3. Rewind
4. Million Faces
5. These Streets
6. New Shoes
7. White Lies
8. Loving You
9. Autumn
10. Alloway Grove

Disc 2
1. Alloway Grove (live at the Isle Of Wight Festival)
2. New Shoes (live at the Isle Of Wight Festival)
3. Rewind (live at the Isle Of Wight Festival)
4. These Streets (live at the Isle Of Wight Festival)
5. Natural Blues (live at the Isle Of Wight Festival)
6. Last Request (live at the Isle Of Wight Festival)
7. I Want To Be Like You (live at the Isle Of Wight Festival)
8. Jenny Don't Be Hasty (live at the Isle Of Wight Festival)
  FOK!fotograaf maandag 24 september 2007 @ 22:55:03 #229
159915 -Menn0-
MNO
pi_53446827
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef Numbie het volgende:
Voila!

Disc 1
1. Jenny Don't Be Hasty
2. Last Request
3. Rewind
4. Million Faces
5. These Streets
6. New Shoes
7. White Lies
8. Loving You
9. Autumn
10. Alloway Grove

Disc 2
1. Alloway Grove (live at the Isle Of Wight Festival)
2. New Shoes (live at the Isle Of Wight Festival)
3. Rewind (live at the Isle Of Wight Festival)
4. These Streets (live at the Isle Of Wight Festival)
5. Natural Blues (live at the Isle Of Wight Festival)
6. Last Request (live at the Isle Of Wight Festival)
7. I Want To Be Like You (live at the Isle Of Wight Festival)
8. Jenny Don't Be Hasty (live at the Isle Of Wight Festival)
Ow dat klinkt opzich wel leuk. Ik heb zelf een live cd gemaakt van die studio sessie in Engeland. Natural Blues, Alloway grove en I want to be like you staan daar niet op.
,,/
  maandag 24 september 2007 @ 23:36:21 #230
177885 JoaC
Het is patat
pi_53448021
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 29 oktober 2007 @ 11:12:06 #231
175985 Silaz
drie bier
pi_54240501
  maandag 4 mei 2009 @ 19:31:12 #232
123170 alors
zlata1234
pi_68665619
Dikke vette kick want er is nieuw materiaal!!

Candy

Ik ben er al helemaal weg van nieuwe album Sunny Side Up staat 1 juni gepland.
know'm sayin?
word? word.
pi_68665855
Klinkt heerlijk
  maandag 4 mei 2009 @ 20:09:33 #234
175985 Silaz
drie bier
pi_68667006
Klinkt zeker lekkerrr
pi_68671988
Kansje voor Lowlands?
  maandag 4 mei 2009 @ 22:19:28 #236
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_68672525
Hope so! De single staat in ieder geval op repeat. Lekker zomers!
pi_68682610
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Ik ben er al helemaal weg van nieuwe album Sunny Side Up staat 1 juni gepland.
Herstel: 29 mei al in NL
  Moderator woensdag 6 mei 2009 @ 01:41:46 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_68716642
Oeh ben benieuwd
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:58:26 #239
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_68753094
Klinkt aardig!
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef Leonos het volgende:
Kansje voor Lowlands?
Hij staat op V, en dat is hetzelfde weekend. Ga 'm daar zien, hopelijk beter dan PP.
pi_68754888
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Christiaan het volgende:
Klinkt aardig!
[..]

Hij staat op V, en dat is hetzelfde weekend. Ga 'm daar zien, hopelijk beter dan PP.
Kan die toch overvliegen?
pi_68755045
Zou heel goed kunnen!

Hij staat deze week ook in het programma Later ... with jools holland. a.s. vrijdag op bbc2
Dinsdag was ie daar dus ook, hij zong Candy een stuk dramatischer dan de single versie
pi_68764933
Wassie zeker weer aan het snuiven.?
  donderdag 7 mei 2009 @ 11:42:07 #243
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_68765852
quote:
Op maandag 4 mei 2009 22:08 schreef Leonos het volgende:
Kansje voor Lowlands?
Had ik ook al naar gekeken, maar er staan een hoop toffe dingen op V. en die gaan vast niet allemaal overvliegen voor Lowlands.

Ben benieuwd naar zijn nieuwe materiaal. Het oude vind ik erg tof!
  donderdag 7 mei 2009 @ 13:07:06 #244
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_68768748
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:34 schreef Leonos het volgende:

[..]

Kan die toch overvliegen?
Vorig jaar waren er maar weinig acts die op beiden stonden helaas. Maar V is gewoon toffer, dus allemaal daarheen volgend jaar .
pi_68779781
Ik merk nu al dat ik weer 1 van de weinigen word die niet kan warmdraaien voor Candy . Luister 'm al een paar weken met enige regelmaat.. Vind 'm niet slecht, maar echt geniaal kan ik 't nou ook niet noemen.

Ben wel benieuwd of er ergens dit jaar nog een clubtour komt (zal vast wel, toch?)
pi_69093141
Leuk album! Tenminste de stukjes die je al kan luisteren op iTunes.
Vind de single leuk, maar vooral het nummer growing up beside you.
Leuk! nog 13 dagen..
I might be wrong, but I doubt it!!
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_69095424
Mijn vriendin vind het leuke muziek en aangezien ik half juli naar de VS verhuis ga ik hem op 27 juli in Indianapolis zien. .

Op zich ben ik niet zo wild van de nummers die ik van hem gehoord heb. Wellicht dat hij me live weet te overtuigen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_69095714
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef OMG het volgende:
Mijn vriendin vind het leuke muziek en aangezien ik half juli naar de VS verhuis ga ik hem op 27 juli in Indianapolis zien. .

Op zich ben ik niet zo wild van de nummers die ik van hem gehoord heb. Wellicht dat hij me live weet te overtuigen.
Niet? Ik denk dat deze tweede cd wel anders is dan de eerste.
Totaal niet relevant...de cd heeft ook een erg leuk hoesje
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_69095758
Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_69444908
Op nu.nl kun je de hele plaat alvast beluisteren:

http://www.nu.nl/muziek/1(...)--sunny-side-up.html
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:31:49 #251
123170 alors
zlata1234
pi_69464491
Wat zal ik zeggen, na 1 keer luisteren heb ik wel een beetje zoiets van

Sommige liedjes zijn wel erg folk/country-achtig geworden... Het is dat hij er met z'n dikke schotse accent op zingt, als er een willekeurige amerikaan op zet is het net van die cracker muziek.

Nrs die ik wél geslaagd vind:
Tricks of Trade
en Candy natuurlijk

Nr's die wel okay zijn:
Pecil Full of Lead
Coming Up Easy
Growing Up Beside You (Ik moest meteen aan Katie Melua denken )
No Other Way
High Hopes (Moest vooral bij het begin aan Sam Cooke denken, op zich een positieve associatie, maar blijf een beetje een gevoel houden. Het is niet echt des Paolo's...)
Worried Man

nr's:
10/10
Chamber Music (beetje vaag, zijn stem is heel laag, grotendeels instrumentaal)
Simple Things (echt zo'n crackerlied )
Keep Rolling

Al met al een beetje Als het nu meer het niveau van Candy zou hebben zou ik hem meteen kopen, nu heb ik zoiets van hm ja ik zie nog wel...
know'm sayin?
word? word.
pi_69468750
Vind die country invloeden wel leuk!
Heb alleen stukjes gehoord op iTunes, maar vind de single candy erg mooi. Ook het nummer growing uo beside you klinkt echt erg goed!!

ook het nummer funky cigarette is zoo leuk.. Staat niet op het album trouwens.. Alleen als je het album koopt op iTunes

Dvd'tjes
Cd'tjes
pi_69469003
Ik vind het wel leuk, wat ik er tot nu toe van gehoord heb
pi_69484494
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat zal ik zeggen, na 1 keer luisteren heb ik wel een beetje zoiets van

Sommige liedjes zijn wel erg folk/country-achtig geworden... Het is dat hij er met z'n dikke schotse accent op zingt, als er een willekeurige amerikaan op zet is het net van die cracker muziek.
De producer Ethan Johns, heeft met Ray Lamontagne en Ryan Adams heel veel samengewerkt. Als je bvb. het laatste album van Ray L. opzet (schitterende plaat overigens), dan hoor je precies waar Paolo z'n 'inspiratie' vandaan heeft gehaald
pi_69490495
Kan iemand me PM sturen met waar het album te vinden is?
Nieuwsgroepen kan ik het niet vinden
pi_69491355
Anders dan beluister je'm op nu.nl en ren je morgen naar de winkel?
pi_69491552
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Numbie het volgende:
Anders dan beluister je'm op nu.nl en ren je morgen naar de winkel?
Morgen ga ik op vakantie. Wil hem daarna kopen. Maar wou hem morgen dus in de auto gooien
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:19:22 #258
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_69492926
Candy is iig de beste plaat van het jaar...
benieuwd naar de rest
pi_69496069
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Morgen ga ik op vakantie. Wil hem daarna kopen. Maar wou hem morgen dus in de auto gooien
Kopen? Haha Grappenmaker
  maandag 8 juni 2009 @ 17:57:32 #260
252680 bouwmann
////////////
pi_69832427
Bn hier nog vrij nieuw, maar heb even het topic doorgebladerd!

Ik luister al ruim 3 jaar naar zijn muziek.Ik moet erg lachen om mensen die denken dat hij alleen rauw kan zingen, en daar vooral veel moeite voor 'moet' doen. Paolo heeft zijn 1e cd uitgebracht, vooral op naam van de producer. De 2e cd heeft hij veel meer naar zijn eigen smaak en stijl mogen maken.

CD 1 was veel meer gericht op de commerciale tour, hits maken! Fans halen! Maar ook zeker wel met wat feeling hits, prachtig.

CD 2 daarin tegen (stuk meer country, wat oudbolliger) is veel meer naar zijn eigen smaak. Dit zie je aan hoe hij zich live uitdrukt. Ook bij nr's van zijn 1e cd die hij live zong, kwam veel zijn (échte) rauwe stem naar voren. Dit is duidelijk waar hij van houd en waar hij zich mee veilig voelt.

Ik heb Paolo nu 5 keer op zien treden, en geloof mij: Hij kan het allebei !

En, oja.. of hij nou zo stoned is als een kanari, of zo nuchter als t hond.. I don't mind, he's a star imo:)

btw.. Cd 1 en 2 zijn zo anders, dat ik geen keuze kan maken welke ik mooier vind.. Maar tips: Luister cd 2 is 3 of 4 keer achter elkaar, en je hebt bewondering voor elk nr!
\\
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:44:34 #261
123170 alors
zlata1234
pi_70862362
Vanavond rond 23.30 op BBC 1 Paolo bij Jonathan Ross!
know'm sayin?
word? word.
pi_70864907
Nice, ff checken.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 00:40:34 #263
123170 alors
zlata1234
pi_70867127
Nou hij stond weer op het podium alsof ie zijn hele leven straten heeft aangelegd, maar hij geeft wel alles. Mooi om te zien. Climax van het liedje komt er live nog beter uit
know'm sayin?
word? word.
pi_70873962

Wat doet ie met een gitaar van Ilse de Lange?
  zaterdag 18 juli 2009 @ 11:31:35 #265
123170 alors
zlata1234
pi_71089961
Paolo staat in Paradiso!

13 november a.s. en tickets zijn nu te koop

Hij is bij Lowlands ook aan de line-up toegevoegd.
know'm sayin?
word? word.
pi_71101474
Op lowlands was hij al een tijd bekend.

Paradiso is relaxt!
pi_71256626
Mooie muziek.

Van het album These Streets vind ik Autumn toch wel heel heel erg mooi.

Sunny side up vind ik een lekker album...

Favoriete nummers zijn denk ik:
Coming up easy
Worried man
Ten out of ten
Pencil full of lead.

Ik ben fan van deze man!
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 23 juli 2009 @ 17:32:29 #268
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_71256876
Grappig, helemaal niet gepland, maar ga hem toch nog twee keer zien deze zomer. Haldern en V Festival
pi_71261823
Ik ga naar Paradiso in november; wordt m'n eerste keer... Ben benieuwd!

Hoorde trouwens op de BBC laatst Coming Up Easy voorbij komen, dus denk dat dat de nieuwe single wordt ook in NL. Candy is naast een paar keer op 3FM nauwelijks voorbijgekomen...
  donderdag 23 juli 2009 @ 20:36:04 #270
123170 alors
zlata1234
pi_71262216
Coming Up Easy is idd nieuwe single. Ja doodzonde van Candy, ik vind het zoooo mooi

Ik ga ook, wordt ook mijn eerste keer.
know'm sayin?
word? word.
pi_71265981
Candy zal in de winter wel ineens een hit worden als TMF 'm oppikt

Net zoals met Jason Mraz' s I'm Yours
pi_71355553
Candy is wel even een paar klasse beter dan I'm yours.
  FOK!fotograaf maandag 27 juli 2009 @ 02:03:11 #273
159915 -Menn0-
MNO
pi_71355662
Ik word tegenwoordig helemaal leip van zn stem

Zo irritant toontje alsof hij constant pijn in zn buik heeft ofzo. Zo staat hij ook op het podium, in elkaar gekropen...
,,/
pi_71397565
Ik vond het eerst ook goed. Nu alleen maar enorm dom klinken en irritant.
  FOK!fotograaf dinsdag 28 juli 2009 @ 16:00:06 #275
159915 -Menn0-
MNO
pi_71399037
Ja ik heb These Streets helemaal grijs gedraaid! Nieuwe cd heb ik een kans gegeven maar vond het niks.
,,/
pi_71400305
We zouden gisteravond naar z'n concert gaan, maar mijn vriendin was moe en ik vind zijn muziek toch niet zo bijzonder en zijn dus maar thuis gebleven.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_71400591
Die man schijnt live juist erg goed te zijn!
Ben er bij hoor in paradiso
pi_71403084
Live staat hij in elkaar gekrompen voorover buigend wat te rauw to murmelen vooral. Hoop dat dat inmiddels anders is dan!
pi_72087590
know'm sayin?
word? word.
  FOK!fotograaf zaterdag 22 augustus 2009 @ 13:21:39 #280
159915 -Menn0-
MNO
pi_72090502
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:20 schreef brushaway het volgende:
Live staat hij in elkaar gekrompen voorover buigend wat te rauw to murmelen vooral. Hoop dat dat inmiddels anders is dan!
Klinkt nog net zo kut
,,/
pi_72096425
Nog een, akoestisch Trick of the Trade

http://www.nubijlage.nl/l(...)ie-paolo-nutini.html
know'm sayin?
word? word.
pi_72118042
Candy !!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:30:00 #283
123170 alors
zlata1234
pi_74449576
Nu live op BBC Radio 1 in de Live Lounge. Over een paar minuten Pencil Full of Lead en daarna een cover.

En nog een weekje tot Paradiso
know'm sayin?
word? word.
pi_74495687

Gisteren in Live Lounge, cover van MGMT's Time To Pretend
know'm sayin?
word? word.
pi_74692042
Nog mensen heengeweest gisteravond?

Eerste keer Paradiso voor mij, wat mooi maar kleiner dan ik had gedacht. Niet negatief hoor, hoe kleiner hoe beter. Veeeeel meisjes Had ik wel gedacht, maar toch de verhouding liep behoorlijk scheef. Het eerste voorprogramma vond ik echt tof, Will and The People, wat een helden Tweede vond ik persoonlijk wat minder, een beetje gewoontjes, kwalitatief wel goed.
En toen Paolo, ik vond het echt supergoed! En hij deed Time To Pretend
Ik had het idee dat veel mensen de cover van Calexico, Alone Again Or niet kenden, maar ik vond hem echt tof Goed stel muzikanten eromheen ook Jammer dat hij Tricks of the Trade maar zo half deed. Maar verder vond ik elk nummer stuk voor stuk goed Absoluut voor herhaling vatbaar
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 14 november 2009 @ 16:22:15 #286
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_74697427
Ik was ook in Paradiso gisteravond! Hij had volgens mij al aardig wat gedronken voordat hij het podium op kwam. Heb hem een tijdje geleden in Bournemouth gezien, toen stond ie een stuk steviger op het podium. Hij was nu veel losser, wat ik wel erg leuk vond. Maar hey, een 22-jarige op vrijdag in Amsterdam, geef hem eens ongelijk! Geweldig hoe hij met Time to pretend gewoon de tekst meenam het podium op! Wat een stem heeft die kerel, en wat een gevoel legt hij in zijn teksten! Echt super! En de band is gewoon een genot om naar te kijken. Wat hebben die een lol op het podium!
Volgende keer ben ik er ook weer bij!
pi_74708508
Recensie van Oor.nl

› PAOLO NUTINI: LEGENDE IN DE MAAK :: 14-11-2009

Maanden geleden, toen half Nederland nog op vakantie was, gingen de laatste kaarten voor het concert van de 22-jarige Paolo Nutini al over de toonbank. Even daarvoor verscheen zijn tweede album Sunny Side Up, waarop de zanger zichzelf en de muziekgeschiedenis opnieuw uitvond. De jonge Schot bewees vervolgens op Lowlands dat het New Shoes-tijdperk definitief voorbij was: met een kundige, aanstekelijk enthousiaste band blies hij de Alpha omver. Het optreden van vanavond in de hoofdstedelijke popkerk Paradiso is nog vele malen beter. Hier is een legende in de maak.

Met een goed opkomstnummer is de avond al bijna geslaagd, moeten Nutini en co. gedacht hebben. I Love You Baby van Frankie Valli benadert in dat licht de perfectie, vooral als de eerste vijf rijen voor het podium door hongerige tienermeisjes bevolkt zijn. Nutini hoeft vervolgens alleen maar z’n gezicht te laten zien om ook de rest van de zaal gek te krijgen. Vanaf opener 10/10 is duidelijk waarvoor hij en zijn band zijn gekomen: plezier maken. Met elkaar en met het publiek.

Nutini oogt fit en, in zijn keurige pantalon en dito overhemd, slanker dan op Lowlands. Hij zingt nog altijd in zijn karakteristieke voorovergebogen pose, maar komt steeds vaker overeind. Zijn band lijkt een goede invloed op hem te hebben; niet alle aandacht gaat meer naar hem uit. Hij heeft ademruimte. Bovendien geeft het nieuwe materiaal – dat heen er weer springt tussen singer-songwriter, ragtime, ska, pop en meer – hem de gelegenheid om een enorm gevarieerde set te spelen. Na Candy volgt bijvoorbeeld het akoestische intermezzo Chamber Music, dat weer gevolgd wordt door het luid meegezongen These Streets.

De prachtig uitgevoerde folkballad Worried Man (‘It takes a worried man to sing a worried song’) blijkt vervolgens de opmaat tot een feestkwartier c.q. een reis door de muziekgeschiedenis. Funky Cigarette, Coming Up Easy, Pencil Full Of Lead, Down in Mexico en Sleepwalking – één voor één schoten in de roos. Met name de ragtime van Pencil Full Of Lead krijgt luide bijval. Na een nauwelijks herkenbare versie van New Shoes volgt alwéér een hoogtepunt: de geniale tranentrekker No Other Way, door Nutini vanuit zijn tenen gezongen. Wie hierbij niets voelt, is geen mens.

Achttien nummers en negentig minuten later komt er met Jenny Don’t Be Hasty een einde aan de reguliere set. Het zeurderige Tricks Of The Trade, op Sunny Side Up ook al een vervelende stoorzender, is snel vergeten als de band MGMT’s Time To Pretend inzet. Grappig hierbij is dat Nutini de tekst van een blaadje leest en grote delen overslaat of vol brabbelt. Na zo’n geweldige avond is dit geklungel hem vergeven. Zeker als Last Request de afsluiter is en Paradiso en masse meezingt. Paolo Nutini is hard op weg een legende te worden.

TOM SPRINGVELD

Foto's: LUUK DENEKAMP

Gezien: PARADISO, AMSTERDAM (13 NOVEMBER 2009)

Setlist:
10/10
Alloway Grove
High Hopes
Loving You
Alone Again Or (Love-cover)
Growing Up Beside You
Candy
Chamber Music
These Streets
Worried Man
Funky Cigarette
Coming Up Easy
Pencil Full Of Lead
Down In Mexico (The Coasters-cover)
Sleepwalking
New Shoes
No Other Way
Jenny Don’t Be Hasty

Tricks Of The Trade
Time To Pretend (MGMT-cover)
Last Request

http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=1209
know'm sayin?
word? word.
pi_74709761
poeh poeh, dat is een positieve review zeg Ben ook wel fan van hem geworden!!!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_74714361
Dat is idd een verbazingwekkend positieve recensie van OOR.
Dat'ie knap lazerus was heeft niemand door gehad blijkbaar?

Was een erg vette show verder; alleen net iets te veel rustige nummers in het midden van de show.
pi_74739156
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef alors het volgende:
......
Ik had het idee dat veel mensen de cover van Calexico, Alone Again Or niet kenden.....
die ken ik ook niet van Calexico. Die is namelijk van Love
Wel een mooi nummer!
pi_74741285
Goede recensies!

OOR:
“Legende in de maak”
http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=1209

Volkskrant:

“Nutini zet popgeschiedenis naar zijn hand”
http://www.volkskrant.nl/(...)denis_naar_zijn_hand
pi_74859242
gister paolo gezien in Brussel, in een woord: wow!
...and that's the way the cookie crumbles.
pi_74916366
En nu baal ik al helemaal dat ik geen kaartjes heb geregeld
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_78637432
25 mei in tivoli oudegracht, utrecht.
dat gaat vast weer uitverkopen.
pi_78639296
En natuurlijk ook op Pinkpop dit jaar: perfecte festivalmuziek
  dinsdag 2 maart 2010 @ 16:23:01 #296
123170 alors
zlata1234
pi_78640820
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 15:02 schreef ccbaxter het volgende:
25 mei in tivoli oudegracht, utrecht.
dat gaat vast weer uitverkopen.
oeh daar moet ik heen. Pinkpop hoef ik niet zo nodig naartoe.
know'm sayin?
word? word.
pi_78783305
tvp
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  vrijdag 5 maart 2010 @ 19:45:04 #298
123170 alors
zlata1234
pi_78787508
Ook in de Oosterpoort, een dag later, eindelijk eens in de buurt
know'm sayin?
word? word.
pi_78787566
Daar hoop ik ook bij te zijn. TVP na 295 posts is misschien wat verkeerd ingeschat.
Jimmy Carter:
  zaterdag 6 maart 2010 @ 10:51:48 #300
123170 alors
zlata1234
pi_78808075
Tickets voor Oosterpoort zijn besteld
know'm sayin?
word? word.
pi_78808246
Bouw je ook meteen even mooie OP voor deel 2?
Jimmy Carter:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')