Had ik ook al naar gekeken, maar er staan een hoop toffe dingen op V. en die gaan vast niet allemaal overvliegen voor Lowlands.quote:
Vorig jaar waren er maar weinig acts die op beiden stonden helaas. Maar V is gewoon toffer, dus allemaal daarheen volgend jaarquote:
Niet? Ik denk dat deze tweede cd wel anders is dan de eerste.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:23 schreef OMG het volgende:
Mijn vriendin vind het leuke muziek en aangezien ik half juli naar de VS verhuis ga ik hem op 27 juli in Indianapolis zien..
Op zich ben ik niet zo wild van de nummers die ik van hem gehoord heb. Wellicht dat hij me live weet te overtuigen.
De producer Ethan Johns, heeft met Ray Lamontagne en Ryan Adams heel veel samengewerkt. Als je bvb. het laatste album van Ray L. opzet (schitterende plaat overigens), dan hoor je precies waar Paolo z'n 'inspiratie' vandaan heeft gehaaldquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:31 schreef alors het volgende:
Wat zal ik zeggen, na 1 keer luisteren heb ik wel een beetje zoiets van![]()
Sommige liedjes zijn wel erg folk/country-achtig geworden... Het is dat hij er met z'n dikke schotse accent op zingt, als er een willekeurige amerikaan op zet is het net van die cracker muziek.
Morgen ga ik op vakantie. Wil hem daarna kopen. Maar wou hem morgen dus in de auto gooienquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:33 schreef Numbie het volgende:
Anders dan beluister je'm op nu.nl en ren je morgen naar de winkel?
Kopen? Hahaquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Leonos het volgende:
[..]
Morgen ga ik op vakantie. Wil hem daarna kopen. Maar wou hem morgen dus in de auto gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |