Dat mag dus nietquote:Qunix (www.Qunix.be) zegt:
ik wil meer dan 10.000 hal;en
Qunix (www.Qunix.be) zegt:
daarvoor post ik onzin
Doe lekker meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongens het is tijd voor serieuse bagger! Bier en Tieten alleen dan in het kwadraad!
O neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongens het is tijd voor serieuse bagger! Bier en Tieten alleen dan in het kwadraad!
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Misschien dat ik zo maar eens ga slapen
Rondrijdende fiets heeft het al over jongens, bier en tieten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben niet in de mood voor een harentreksessie vannacht![]()
Dat vind je maar niks? Tja ik vind er op een beeldscherm ook minder aan, eerlijk gezegddttdtdtdttdtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:25 schreef PrintScreen het volgende:
Misschien dat ik zo maar eens ga slapen
Rondrijdende fiets heeft het al over jongens, bier en tieten.
Ik wel... mijn ogen een stuk minderquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kun je het niet meer aan?
![]()
Okee daar zitten we dus NIET op te wachten. Ik wil dat je met iets beters komt!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:28 schreef Qunix het volgende:
http://www.skoften.net/comments.php?id=3155_0_1_0
Hij heeft tieten.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik wel... mijn ogen een stuk minder
Neuh... op een beeldscherm of irl boeit het me niet echtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:28 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Dat vind je maar niks? Tja ik vind er op een beeldscherm ook minder aan, eerlijk gezegddttdtdtdttdt![]()
HALLO ik ben KLOOTJE!quote:
Ben je der eindelijkquote:
Maar woordspelletjes wel he?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Neuh... op een beeldscherm of irl boeit het me niet echt
Nee ik ben nog aan het bijkomenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:31 schreef SeaOfLove het volgende:
Nan... heb je het overleefd na je eerste gesprek bij het RIAGG nav CSDG![]()
![]()
Bitterbal???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
HALLO ik ben KLOOTJE!
Ik ben al vijf jaar!
Daarom eet ik zoveel ijsjes...
En ik eet ze door elkaar!!!
Maar met KLOOTJE kan je niet vervelen,
tussen reuzen en kastelen!
Dat is die kut kloon niet, cultuur barbaarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
HALLO ik ben KLOOTJE!
Ik ben al vijf jaar!
Daarom eet ik zoveel ijsjes...
En ik eet ze door elkaar!!!
Maar met KLOOTJE kan je niet vervelen,
tussen reuzen en kastelen!
Is het okay als ik eerst nog de hond doe uitrennen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nahjah dan mag je naar je bed
Doei en tot de volgende keer
Crisis zeg... dat had ik na een topic vanaaf in PUBquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee ik ben nog aan het bijkomen. Ze hebben gezegd dat ik misschien gedwongen opgenomen moet worden...zulks een trauma enzo
.
quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is die kut kloon niet, cultuur barbaar.
Dat is opvulling van een gemisquote:
Welk topic?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Crisis zeg... dat had ik na een topic vanaaf in PUB![]()
substituut voor bier en tieten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat is opvulling van een gemis
Ohh die heeft de hele middag al zonnebloempitten gehad en mag niet klagenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eej joh...heb jij geen hamster om voor te zorgen![]()
![]()
ik ben vanaaf vóór bier en tietenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:36 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
substituut voor bier en tieten.!
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:37 schreef NanKing het volgende:
Het mooiste wat rembo en rembo ooit gemaakt hebben is; 'De fohn'..
Mag zij mee?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:36 schreef Pony-Lover het volgende:
ik ga een paar uur doen alsof ik slaap
Dies zeker goed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:37 schreef NanKing het volgende:
heb je het licht nog aanstaan? (en je tv uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:38 schreef wietse.cc het volgende:
[..]
Ohh die heeft de hele middag al zonnebloempitten gehad en mag niet klagen
Zet ik er toch even een kabeltje aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:37 schreef NanKing het volgende:
Kutmussen!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:40 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4jtUJSVEPWM
rembo & rembo kent toch iedereen lijkt me zo... net als Theo&Thea, Buurman&Buurman , achterwerk in de kast en eigenlijk alles van de VPROquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ken je het? (alsin ben je daar niet te jong voor om te kennen).
Wel te jong, maar een vriend van me heeft een heel archiefquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ken je het? (alsin ben je daar niet te jong voor om te kennen).
Moet je ff ruiken danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:41 schreef Pony-Lover het volgende:
als ze niet naar uien stinkt mag ze mee.![]()
Licht aan, TV uit, checkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
heb je het licht nog aanstaan? (en je tv uit)
O neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:41 schreef SeaOfLove het volgende:
rembo & rembo kent toch iedereen lijkt me zo... net als Theo&Thea, Buurman&Buurman , achterwerk in de kast en eigenlijk alles van de VPRO![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
VPRO
VPRO kindjes
Wij allemaal.
Telekids![]()
.
Wil je verkering met mequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
VPRO
VPRO kindjes
Wij allemaal.
Telekids![]()
.
Waar was je al die tijd ?quote:
Telekids heeft even best lang ook een deel van mijn weekend uitgemaakt anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:43 schreef NanKing het volgende:
VPRO
VPRO kindjes
Wij allemaal.
Telekids![]()
.
da was nie leuk hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Telekids heeft even best lang ook een deel van mijn weekend uitgemaakt anders.![]()
Snorkels en zode oude smurfen afleveringen. En zo.
![]()
Telekids was niet leuk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Telekids heeft even best lang ook een deel van mijn weekend uitgemaakt anders.![]()
Snorkels en zode oude smurfen afleveringen. En zo.
![]()
Tis zeker omdat hij blank is! als hij zwart was geweest dan was die lief hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:47 schreef NanKing het volgende:
[..]
Telekids was niet leuk.
Het enige leuke wat pittige tijden en dat was het.
Carlo is zo een kwal.
Neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:47 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wel met 'haat smurf' en zo.Toen was ik nog jong.
![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis zeker omdat hij blank is! als hij zwart was geweest dan was die lief he![]()
Whooohoooquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:47 schreef NanKing het volgende:
Daarom wil ik nog wel verkering met je hoor![]()
.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:49 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
In de buitenlucht, frisse neus halen ter voorbereiding op nachtbagger.![]()
Je moet het echt een keer kijkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:48 schreef Odysseuzzz het volgende:
[afbeelding]
Is mij nooit opgevallen.![]()
Tuurlijk wat denk jij danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:49 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Whooohooo![]()
Maar kan je tegen een vrouw ook lekker plat: 'neuken' zeggen enzo![]()
![]()
Ja, ik hou en hield vanquote:
Die gaat vanacht op repeat hier.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:42 schreef Qunix het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=dVKBSSxU1mE
De Fohn
Bah knuffelenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuurlijk wat denk jij dan.
Je denkt toch niet dat ik altijd zeg 'zullen we even lekker lief knuffelen en dan de liefde bedrijven'![]()
Daar was ik al te oud voor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:50 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, ik hou en hield vantekenfilms
. VPRO is wel oke maar het vrolijke drietal is pleiten om niet meer terug te keren.
![]()
Ik heb dit op herhalen. Niet dat ik die foto grappig vind maar het muziekje!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die gaat vanacht op repeat hier.![]()
Ja die heb ik ook nog meegekregen heur.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:51 schreef NanKing het volgende:
[..]
Daar was ik al te oud voor.
Ik keek nog naar de dikke dames, en trut en P![]()
.
Lol ... daar word ik van een vent al misselijk vanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuurlijk wat denk jij dan.
Je denkt toch niet dat ik altijd zeg 'zullen we even lekker lief knuffelen en dan de liefde bedrijven'![]()
Nuecken dan moarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Lol ... daar word ik van een vent al misselijk van![]()
Ghehe, maar hij doet het wel. * poeng eng muziekje * ghehehe geweldigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Die gaat vanacht op repeat hier.![]()
* armen en schouders gaan ineens bewegenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
Ik heb dit op herhalen. Niet dat ik die foto grappig vind maar het muziekje!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=2hlqWwZsEoQ&search=zeemeerminquote:
Ik heb een muziekje al de hele tijd aan staanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:51 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik heb dit op herhalen. Niet dat ik die foto grappig vind maar het muziekje!![]()
Wat leukquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:55 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=2hlqWwZsEoQ&search=zeemeermin
Dit kan ik ook lang luisteren maar ik weet nooit hoe ik zo'n filmpje op herhalen kan zetten.
Nee, de oude afleveringen niet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:48 schreef NanKing het volgende:
De smurfen bij telekids waren stom, want die hadden allemaal andere stemmen enzo.
Okequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 02:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aaah joh hee haal even een pilsje voor me joh staat in de keuken!
Privé collectiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:03 schreef NanKing het volgende:
Waar haal die freaky plaatjes vandaan Quinx?
Waar moet ik naar toe fietsen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
sjeezzz dus ik kan uitslapen voor ik ga neucken![]()
Ik heb ook een fiets mag ik mee fietsen ?quote:
Anime topic...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:03 schreef NanKing het volgende:
Haha van Sh0g gejat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:03 schreef NanKing het volgende:
mmmm zie je vanzelf wel verschijnenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
ooooooooooh.
Dat fiets ik ongv. een dik half uur.
Ik heb ook een fiets!! mag ik ook komen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
mmmm zie je vanzelf wel verschijnen![]()
nachttrein is sneller, mopquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:08 schreef NanKing het volgende:
Okay, ik overdrijf misschien een pielemielemuis beetje.
Doe er ongv. 45/60 minuten over.
jij mag de volgende keer meedoen , lieverdquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb ook een fiets!! mag ik ook komen?![]()
Oke danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jij mag de volgende keer meedoen , lieverd
Zeg, zie je me voor een mietje aanquote:
Ad ben jij dat?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
pedosex
Joooooooooooooooooooooooooooooooooooooooostquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
pedosex
Fuk ben jij de eerste vrouw die voor mij gaat fietsen? Dan moet je echtwel een lekker wijf zijn!!!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, zie je me voor een mietje aan.
Moet wat over hebben voor je toekomstige vrouw![]()
Nee, wel lesbeauquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fuk ben jij de eerste vrouw die voor mij gaat fietsen? Dan moet je echtwel een lekker wijf zijn!!!![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Fuk ben jij de eerste vrouw die voor mij gaat fietsen? Dan moet je echtwel een lekker wijf zijn!!!![]()
Ze heeft al een hondje.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:12 schreef SeaOfLove het volgende:
neuken?
Is pot zijn romanties NK?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:10 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zeg, zie je me voor een mietje aan.
Moet wat over hebben voor je toekomstige vrouw![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oke tis nu officieel: ik ben op NanKing![]()
Wil je er over praten ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Oke tis nu officieel: ik ben op NanKing![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:15 schreef NanKing het volgende:
[..]
Oh die.
Ja dat is best romantisch.
heh, en opeens zo van...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon romanties als onmogelijke dingen en zo.![]()
Ik denk dat het niet wezelijk anders is als een hetero relatie. Op wat kleine dingen na.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:16 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Gewoon romanties als onmogelijke dingen en zo.![]()
JE KAN NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN VROUW !quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet wezelijk anders is als een hetero relatie. Op wat kleine dingen na.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:17 schreef Sebasser het volgende:
En dan je verleiden en je helemaal platneuken tot je vader op de deur bonst en vraagt of we wel aan het leren zijn.
Fijne opmerking Joost, zeer fijne opmerkingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE KAN NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN VROUW !
Klein verschil
Jij ging toch om half 10 slapen ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
Ik word helemaal verlegen van je SoL![]()
.
Kusje, maar ik dacht zo van.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Fijne opmerking Joost, zeer fijne opmerking.
ik zal zo even kijken wat je daar zei.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:19 schreef NanKing het volgende:
Nee om half 9, maar dat zei ik in het goedenmorgen topic ook al.
IK KAN OOK NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN MAN! anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
JE KAN NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN VROUW !
Klein verschil
IK WEL ! anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
IK KAN OOK NIET ZWANGER WORDEN VAN EEN MAN! anders.![]()
Niet doen johquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:18 schreef NanKing het volgende:
Ik word helemaal verlegen van je SoL![]()
.
Jij wel !quote:
IK WEL, anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:23 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ik ook niet van een vrouw, anders.![]()
verdi ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ach wat lul ik ook eigenlijk.... ik luister al een half uur naar Verdi, dus ik ben ook btje van slag![]()
Wat een boeiend leven heb je tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaah jongens dit is mijn 401ste post in minder dan 48 uur!Zoals jullie weten hoop ik binnen 88 dagen de 10.000 posts te halen
ik lig ruim voor op schema
dat wou ik jullie even vertellen.
![]()
Ik heb zulks een boeiender levenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een boeiend leven heb je toch.
Niet zo boeiend als wij hebben geloof ikquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat een boeiend leven heb je toch.
trustequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jongens en meiden, tot morgen he! bagger ze nog maar even
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ja, doei.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zou je dnekenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan dat van mij.
Ik merk er nog weinig van...fietsen jijquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:31 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niets kan tippen aan dat van mij.
Oh mijn band is lekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van...fietsen jij![]()
Zit ze boven jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik merk er nog weinig van...fietsen jij![]()
Je wilde neuken zeggenquote:
Die was idd om te huilenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb nog wel volle banden
Ga maar zitten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die geen man heeft om band te plakken![]()
huh ? Gaat dit ovberquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je wilde neuken zeggen
Toch?
Echt wel
Jeetje, ben je zo jongquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:36 schreef NanKing het volgende:
[..].
Mijn banden plak ik al zo'n 15 jaar zelf.
Mannen die banden plakkenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ben dus niet de enige die geen man heeft om band te plakken![]()
?Mannen die baarden scherenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Mannen die banden plakken
Zelf doen
Nee, ik werd er niet met een bandenplaksetje uitgegooid,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef Sebasser het volgende:
Of heb je dat niet bij je geboorte geleerd
naar mijn weten zijn daar mannen voor uitgevondenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:36 schreef NanKing het volgende:
[..].
Mijn banden plak ik al zo'n 15 jaar zelf.
dneken lijkt best veel op neukenquote:
Neh hoorquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben wel een grote lesbeau slet volgens mij![]()
.
Jij hebt een oversext puber breinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
dneken lijkt best veel op neuken
We hebben het over sex, trio's en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef DeeCruise het volgende:
We komen hier maar eens even checken....
Gezellig?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neh hoor
In een selectief gezelschap neuk je wat rond, maar je bent niet sletterig [afbeelding]
lekker (belangrijk) tochquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ben wel een grote lesbeau slet volgens mij![]()
.
Kusjequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nee, ik werd er niet met een bandenplaksetje uitgegooid,.
NK is wel erg lief/geilquote:
Zal ik jou eens heul snel een tuinbroek aan gaan metenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
naar mijn weten zijn daar mannen voor uitgevonden![]()
en en en ik danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
NK is wel erg lief/geil
* PrintScreen erover nadenken doet
Dank jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt een oversext puber brein![]()
Tuinbroeken bij lesbeau's, 1 van de grootste minpunten ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik jou eens heul snel een tuinbroek aan gaan meten![]()
uhhh dat deed ik niet quotenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sletje zijn vind jij lekker en belangerijk?
Jou doen wel leren wat vrouwen willenquote:
PS heeft een kindjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef NanKing het volgende:
PS hoe is de spannende bevallingsnacht afgelopen
Als ik ooit een pot met een tuinbroek zie, sla ik dr hoogstpersoonlijk op dr potten harsesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuinbroeken bij lesbeau's, 1 van de grootste minpunten ...
Ga eens terug naar de basisschool en leer die zin eens goed typenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jou doen wel leren wat vrouwen willen
Heel kort haar, beetje mannelijk haar punt 2.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik ooit een pot met een tuinbroek zie, sla ik dr hoogstpersoonlijk op dr potten harses.
liever niet...alleen voor bandenplakken heb je mannen enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik jou eens heul snel een tuinbroek aan gaan meten![]()
Wequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef NanKing het volgende:
Er mist alleen een WE in die zin, azijpissert.
De afloop is een jongetje geworden... Luca Jamiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef NanKing het volgende:
PS hoe is de spannende bevallingsnacht afgelopen
En kleding zoek je zelf uit ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liever niet...alleen voor bandenplakken heb je mannen enzo![]()
Toffe naam en zulks, ben je nou een MILF ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De afloop is een jongetje geworden... Luca Jamie
Wel zonder l benadert de bedoeling aardigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga eens terug naar de basisschool en leer die zin eens goed typen
Gefeliquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De afloop is een jongetje geworden... Luca Jamie
Donker blond, met plukjes donkerrood ook ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
Kort haar is niets mis mee.
Army dyke kapsels, bloempotten kapsels, rood geverfde kapsels, die sla ik allemaal.
Erger dan datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toffe naam en zulks, ben je nou een MILF ?
Doe eens Ontopic gaan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel zonder l benadert de bedoeling aardig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Donker blond, met plukjes donkerrood ook ?
Bij mannen ja... bij vrouwenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
Kort haar is niets mis mee.
Army dyke kapsels, bloempotten kapsels, rood geverfde kapsels, die sla ik allemaal.
Dank je welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Geen complicaties verder, met het vruchtwater incident?
Heul niet, die heeft geen rood haarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die foto van je vriendin, die je stuurde.
Daar heeft ze dat haar!
Ga je haar nu slaan
Hoe heet dat mensen bij jetix, die kim of zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij mannen ja... bij vrouwen... dan moeten ze wel heel erg vrouwelijk zijn
![]()
Met plukjes donkerrood welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul niet, die heeft geen rood haar.
Maar zwart haar.
Zoals ik zei, kort haar is niets mis mee.
Cerror, zulks een held.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
Er is een kindeke geboren op aard.
Even dat je het weet, hij moet vernietigd worden.
Om 10:44 pasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je wel
Nope... 10:44 geboren en om 13:00 waren moeder en kind thuis
kijk nooit jetix lieve Sebassquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe heet dat mensen bij jetix, die kim of zo.
Volgens mij is zij ook lesbeau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |