NK is wel erg lief/geilquote:
Zal ik jou eens heul snel een tuinbroek aan gaan metenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
naar mijn weten zijn daar mannen voor uitgevonden![]()
en en en ik danquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
NK is wel erg lief/geil
* PrintScreen erover nadenken doet
Dank jequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij hebt een oversext puber brein![]()
Tuinbroeken bij lesbeau's, 1 van de grootste minpunten ...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik jou eens heul snel een tuinbroek aan gaan meten![]()
uhhh dat deed ik niet quotenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sletje zijn vind jij lekker en belangerijk?
Jou doen wel leren wat vrouwen willenquote:
PS heeft een kindjesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef NanKing het volgende:
PS hoe is de spannende bevallingsnacht afgelopen
Als ik ooit een pot met een tuinbroek zie, sla ik dr hoogstpersoonlijk op dr potten harsesquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Tuinbroeken bij lesbeau's, 1 van de grootste minpunten ...
Ga eens terug naar de basisschool en leer die zin eens goed typenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jou doen wel leren wat vrouwen willen
Heel kort haar, beetje mannelijk haar punt 2.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:41 schreef NanKing het volgende:
[..]
Als ik ooit een pot met een tuinbroek zie, sla ik dr hoogstpersoonlijk op dr potten harses.
liever niet...alleen voor bandenplakken heb je mannen enzoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zal ik jou eens heul snel een tuinbroek aan gaan meten![]()
Wequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef NanKing het volgende:
Er mist alleen een WE in die zin, azijpissert.
De afloop is een jongetje geworden... Luca Jamiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:40 schreef NanKing het volgende:
PS hoe is de spannende bevallingsnacht afgelopen
En kleding zoek je zelf uit ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
liever niet...alleen voor bandenplakken heb je mannen enzo![]()
Toffe naam en zulks, ben je nou een MILF ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De afloop is een jongetje geworden... Luca Jamie
Wel zonder l benadert de bedoeling aardigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga eens terug naar de basisschool en leer die zin eens goed typen
Gefeliquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De afloop is een jongetje geworden... Luca Jamie
Donker blond, met plukjes donkerrood ook ?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
Kort haar is niets mis mee.
Army dyke kapsels, bloempotten kapsels, rood geverfde kapsels, die sla ik allemaal.
Erger dan datquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toffe naam en zulks, ben je nou een MILF ?
Doe eens Ontopic gaan!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wel zonder l benadert de bedoeling aardig
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Donker blond, met plukjes donkerrood ook ?
Bij mannen ja... bij vrouwenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
Kort haar is niets mis mee.
Army dyke kapsels, bloempotten kapsels, rood geverfde kapsels, die sla ik allemaal.
Dank je welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:43 schreef NanKing het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Geen complicaties verder, met het vruchtwater incident?
Heul niet, die heeft geen rood haarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die foto van je vriendin, die je stuurde.
Daar heeft ze dat haar!
Ga je haar nu slaan
Hoe heet dat mensen bij jetix, die kim of zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Bij mannen ja... bij vrouwen... dan moeten ze wel heel erg vrouwelijk zijn
![]()
Met plukjes donkerrood welquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef NanKing het volgende:
[..]
Heul niet, die heeft geen rood haar.
Maar zwart haar.
Zoals ik zei, kort haar is niets mis mee.
Cerror, zulks een held.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:46 schreef cerror het volgende:
Er is een kindeke geboren op aard.
Even dat je het weet, hij moet vernietigd worden.
Om 10:44 pasquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je wel
Nope... 10:44 geboren en om 13:00 waren moeder en kind thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |